Witam, proszę o pomoc i wyrozumiałość, z racji że jest to mój pierwszy post na forum.
Sprawa jest następująca:
Serwer Quake 3 OSP 1.03a jest postawiony na komputerze podłączonego do wewnętrznej sieci, na routerze jest ustawione przekierowywanie portu Quake z adresu zewnętrznego na komputer wewnątrz sieci. Ping wykonywany z lini komend na komputerach odległych o średnio 20 km od serwera oscyluje wokół wartości 20. W momencie dołączenia jednego klienta na serwer, ping wynosi ~30-40 ms. Gra działa płynnie. Problemy zaczynają się, gdy kolejne osoby wchodzą na serwer. Gra pokazuje pingi rzędu 60-120 ms. Modele trochę się tną, ale może to z racji ustawień sieciowych klientów:
[code]rate "25000"
cl_maxpackets "125"
snaps "40"
cl_timeNudge "-20"
cg_smoothClients "0"
cl_packetdup "1"[/code]
Problem polega na tym, że co około 5 sekund następuje przerwa w połączeniu, czasami nawet wyskakuje napis "Connection interrupted". Do tego dochodzi stałe cięcie się widoku, co około sekundy, na ułamek sekundy widok staje w miejscu. W praktyce to cięcie uniemożliwia grę. Proszę więc o pomoc. Co mogę zrobić, że by wyeliminować koszenie..?