ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

shader...

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-09-14 23:56:47

hmm... mam taki maly problemik i pytanko - jak sie robi te shadery do textur ?? bo qrna dla mnie to tylko i wylacznie jakies dziwne wyrazy,literki etc

czy trzeba do tego jakiegos progza czy jak ?
albo moze znacie jakies dobre tutoriale czy cos w tym stylu o tworzeniu shaderow ?
no bo przeciez Wy ktorzy umiecie je pisac skondys musieliscie sie tego nauczyc :\
no wiec jak ? ...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-15 00:08:16

Pluskwa: looknij na orgu w dziale mappers stuff Q3ASE. To do shaderow. Obsluga intuicyjna, powinienes sobie poradzic :)

Ja sie nauczylam poprostu czytajac skrypty, lookajac co daje jaki efekt. Nie znam do tego zadnyych tutoriali.

Jak niewiesz jak cos napisac pisz tu.

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-09-16 23:04:53

ekhm no wiec ... jak sie robi szklo ? co tam wpisac trza w shaderze?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-09-17 06:57:23

Żekłbym tak - w kwaku jest textura szkła, więc po co ją robić? :|

Można ją znaleźć w base --> wall --> glass01. Może nie wygląda jakoś szczególnie uroczo, ale jest i oryginalny shader też na pewno jest i można sobie zmodyfikować jak ktoś chce.

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-09-17 09:09:18

ooooo [74]
heh ... a przedtem jej nie widzialem :\
thx