mam problema niemam skąd wziąść mapke dm6 lub pro aby wyedytowac w gtkradiant
[14]head
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
mam problema niemam skąd wziąść mapke dm6 lub pro aby wyedytowac w gtkradiant
[14]head
q4 to juz nie to samo co q3 :/
em, tego.. no tak, masz problema..
Zrodla mapy nie ma nigdzie dostepnego na necie.... Nie jest udostepniana... Ale mozesz sobie sam zrobic niewielkim trudem...
Jak masz program gtk radiant - najlepiej do tego celu w wersji 1.4.0.... Na innej musisz sciagac nowe kompilatory z shaderlab.com.
Z pak0 wypakuj z katalogu maps plik q3dm6.bsp - wgraj go tam, gdzie jest plik o nazwie q3map2.exe - domyslnie GtkRadiant-1.4.0. Teraz w linii polecen piszesz, tzn dopisujesz...
Na XP
/q3map2 -convert -format map q3dm6.bsp
lub na \'98
/q3map2.exe -convert -format map q3dm6.bsp
btw. Naucz sie szukac, o dekompilacji jest w prawie kazdym tutorialu do robienia map - czy w polsce czy to za granica. Na forum tez bylo omawiane.
q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=t&forum=9&temat=13905link
[green] DZIAŁA DZIĘKI[/color]
[14]HEAD
q4 to juz nie to samo co q3 :/
no problem
Wszelkie przesuniecia textur, brak swiatla czasem, modeli - to niestety problem, ktorego nie da sie rozwiazac... Jedynie czekac na poprawki w kompilatorze Ydnara, albo recznie poprawiac bledy powstale podczas dekompilacji.
/close