ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

skąd wziąść mape pro-q3dm6 lub q3dm6 żeby wyedytować

weedhead

Od: 2003-11-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-02 14:05:26

mam problema niemam skąd wziąść mapke dm6 lub pro aby wyedytowac w gtkradiant

[14]head

q4 to juz nie to samo co q3 :/

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-02 14:26:18

em, tego.. no tak, masz problema..

Zrodla mapy nie ma nigdzie dostepnego na necie.... Nie jest udostepniana... Ale mozesz sobie sam zrobic niewielkim trudem...

Jak masz program gtk radiant - najlepiej do tego celu w wersji 1.4.0.... Na innej musisz sciagac nowe kompilatory z shaderlab.com.
Z pak0 wypakuj z katalogu maps plik q3dm6.bsp - wgraj go tam, gdzie jest plik o nazwie q3map2.exe - domyslnie GtkRadiant-1.4.0. Teraz w linii polecen piszesz, tzn dopisujesz...

Na XP

/q3map2 -convert -format map q3dm6.bsp

lub na \'98

/q3map2.exe -convert -format map q3dm6.bsp
btw. Naucz sie szukac, o dekompilacji jest w prawie kazdym tutorialu do robienia map - czy w polsce czy to za granica. Na forum tez bylo omawiane.

q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=t&forum=9&temat=13905link

weedhead

Od: 2003-11-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-02 14:59:54

[green] DZIAŁA DZIĘKI[/color]

[14]HEAD

q4 to juz nie to samo co q3 :/

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-02 15:03:33

no problem

Wszelkie przesuniecia textur, brak swiatla czasem, modeli - to niestety problem, ktorego nie da sie rozwiazac... Jedynie czekac na poprawki w kompilatorze Ydnara, albo recznie poprawiac bledy powstale podczas dekompilacji.

/close