ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

stara sprawa

dZiKu

Od: 2003-01-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 14:17:16

hmm...odwiedzilem kilka boardow i nie znalazlem nic nowego na temat gubienia dzwiekow w PM - konkretnie MH, RA i teleport (szczegolnie na cpm3)
mam kilka pytan:

1 - czy u kazdego z was wystepuje to samo zjawisko (nie zawsze slychac owe dzwieki, gdy wymienione itemy podnosi przeciwnik)?

2 - czy na serverach dedykowanych takze?

3 - czy jest ono zalezne od karty dzwiekowej?

4 - czy ktos moze stwierdzic, ze na 100% uporal sie z owym problemem?

5 - czy ktos pamieta od ktorej wersji PM (a moze PR?) to sie zdarza?
PS. w moim mniemaniu dzwieki te powinny byc slyszalne na calej mapie - a moze sie myle?:|

PS2. a moze wogole sobie cos ubzduralem i zawsze tak bylo?;)

[green]...www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest dziki, www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest zly...[/color][yellow] ale pomoze, jezeli moze [/color][img]www.q3arena.gry.wp.pl/board/img/mordki/55.gif[/img]
[b][white]PRO[/color][blue]MO[/color][red]...

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 14:24:13

masz specjalen forum dla graczy CPMA idz tam, napewno beda wiedziec.

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 17:37:39

sv_fps masz nieodpowiednie najprawdopodobniej.

odi profanum vulgus et arceo