ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Stare dobre czasy ...

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-05-01 19:04:34

Witajcie ...Czy ktoś jeszcze pamieta stare dobre czasy Cpma 1.11 ??? Nie ? No to mam coś dla was ...
Chyba najlepsze demko matr0x’a na cpm1a jakie kiedykolwiek widziałem, poprawiłem je programem Q3 SDC bo orginalnie miało sv_fps 20: matr0x-Fragmat1c-cpm1a-(matr0x)
Ale najpierw musicie mieć Cpma 0.99z3: cpma99z3-full.zip
oraz cpm1a - wersja drewno (nie q3jdm8 i nie !cpm1b): cpm1a.pk3
Ciekawe jakby teraz wyglądały mecze na pierwszych zasadach ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

fhantom

Od: 2003-05-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-07 08:34:49

niestety te demko jest zwalone, nie działa nawet pod cpma 0.99z3

my profile

polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&id=9825...

-KruK-

Od: 2002-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-07 13:56:32

Wszystko dziala poprawnie jesli :
- sciagniesz cpm1a.pk3 ( link podal alien ) i wrzucisz do baseq3
- usuniesz tymczasowo plik o nazwie map_cpm1a.pk3 z base ;q

Demko matroxa na pewno robilo wtedy ogromne wrazenie. Szybkie tempo akcji i wysoki wynik oraz ultraagresywny styl gry matroxa budzi zachwyt ludzi ktorzy ogladaja to demko :).

>
> Ciekawe jakby teraz wyglądały mecze na pierwszych zasadach ...
>

Z pewnoscia bylyby nieco wolniejsze, bardziej taktyczne ale zarazem bardzo widowiskowe. Bo widowiskowe bylo cpma na starych zasadach.

Podejrzewam ze zarowno matrox jak i kilku innyh graczy byloby w stanie zgarac na poprzednich ustawieniach lepiej niz kiedys :)

see the light behind an open door

fhantom

Od: 2003-05-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-10 14:37:00

dzięki -KruK-, miałeś rację
demko nawet teraz robi wrażenie, niezły ownage :)
ma ktoś jeszcze podobne "starocie" ?

my profile

polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&id=9825...

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-05-11 02:17:42

Ja ostatnio wrzuciałem na ch-tv stare demko Venom-a

Venom - eek
by odpalić trzeba mieć mape cpm1 (nie cpm1a) i najlepiej chyba odtwarzać przy pomocy DSC. jest to stare CPM z plecakami i przesadzonymi parametrami, ale jest to jednocześnie 1 demko jakie widziałem i wgniotło mnie w fotel (już sam początek i akcja jak podrzuca gościa na rl a potem rg =O). potem odpaliłem cpma i zacząłem trenować arcy-trudny skok z tele do 50h po prawej na półce =p

Patrol1985

Od: 2005-10-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-14 16:49:36

Obejrzałem to demo i powiem wam że fakt - jest bardzo efektowne, ale nie powiedziałbym że to były stare DOBRE czasy. Po prostu moc railguna w dobrych rękach poddawała w wątpliwość istnienie innych broni, a odbicie mapy było arcytrudne (o wygraniu meczu z pozycji nieuprzywilejowanej nie mówiąc).

They never give up,

Never say "die!"

Walking tall with banners high

They sound their battlecry...

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-05-15 19:26:45

A od kiedy grasz w Promode ,żeby takie poważne teksty sypać ???[](//htmlarea/images/smiles/4.gif)

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-05-15 19:53:37

Cytat z posta - autor: [eS-AL|EN](%E2%80%99?id=users&details=4108%E2%80%99)
>
> A od kiedy grasz w Promode ,żeby takie poważne teksty sypać ???[](//htmlarea/images/smiles/4.gif)
>

przecierz to wiadomo od samego początku =) rail był za mocny, respy skopane, movement przesadzony, plecaki powodowały że nie trzeba było się martwić aż tak o ammo, lg na tyle dominujące że wszyscy najeżdzali na polskie shafty, fr1+wr5, ... ble ble ble =p

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-05-15 23:31:26

"przecierz to wiadomo od samego początku =) rail był za mocny, respy

skopane, movement przesadzony, plecaki powodowały że nie trzeba było

się martwić aż tak o ammo, lg na tyle dominujące że wszyscy najeżdzali

na polskie shafty, fr1+wr5, ... ble ble ble =p"
No właśnie wymieniłeś te cechy ,które czyniły Promode najlepszym ...

Szczególnie FR 1 i WR 5 - jedno zdanie do tego - cpm3: czekasz 15 sekund na broń na mapie którą w 2 sekundy przelatujesz od początku do końca - to napewno nie jest dobre ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-05-16 23:43:45

>
> No właśnie wymieniłeś te cechy, które czyniły Promode najlepszym ...
>

nie sądze by cpma był najlepszy =) dla mnie qw go zawsze torche przewyższał

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-05-17 02:57:57

Ciekawe czym ? brakiem double jumpów ? brakiem PG ? brakiem RG ? brakiem KUCANIA ? brakiem zaczepek ?

losowoscia bezpośredniego trafienia z RL ? (od 100 do 120 przy bezpośrednim trafieniu) brakiem możliwości zabicia kogoś czymkolwiek innym niż RL albo TB ?(czasami GL) nawet jeśli się miało Quad’a ?
QW to tylko namiastka możliwości ProMod’a - cokolwiek ma QW ,to w ProMode jest lepsze ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-05-17 09:50:50

•brak double jump-ów? i jakoś nikt grający w qw nie słyszałem by narzekał
•brak PG? jest NG i do dziś pamiętam jak nita narzekał na PG w cpma
•brak kucania? i tu też nie słyszałem żeby ktoś narzekał + ile razy w ciągu meczu kucasz? założe się że wcale (można to nazwać z 2 strony wadą bo nie widać konicznych scen w stylu CS-a z kolesiem kucającym i mierzącym z rg w ciebie)
•brak RG? czy jest to wada trwają dyskusje po dziś dzień i jest tyle opinii co ludzi
•brak możliwości zabicia czymkolwiek innym niż RL-TB-GL? jak dziś pamiętam narzekającego Fragman-a że rg80 to kiła bo gra traci element taktyczny (obrona RG) i tu też jest tyle opinii co ludzi bo niektórzy twierdzą że zbalansowane bronie sux bo wtedy liczy się tylko aim bo możesz zabić przeciwnika byle czym (nawet mg w vq3)

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-05-18 17:03:57

To się nie pisze "przewyższał" tylko "bardziej go lubiłem zawsze" i nie ma problemu ...

Nie napisałeś nic o fizyce ... ja napisze ,że mi się owiele bardziej podoba Cpm niż q1 +forward_only

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-05-18 23:41:35

>
> QW to tylko namiastka możliwości ProMod’a - cokolwiek ma QW ,to w ProMode jest lepsze ...
>

to też chyba osobista opinia =) a co do movementu i fizyki to obie mają coś w sobie i nie moge powiedzieć jednoznacznie którą wole (mój movement qw jest nadal słaby, więc dlatego może i trudno mi się na jego temat wypowiadać). tu argument że w qw nie ma double-jumpów raczej nie jest na miejscu bo tak samo gracze ut narzekają na brak dodge-ów w innych grach, a płynne pokonywanie schodów bez dj jak widać na demkach lepszych graczy nie nastręcza problemów wystarczy się nauczyć. a czego nie ma w cpma? napewno nie ma czegoś co chyba mess nazwał kółeczkami, ale nie znam określenia na to (jest to poruszanie się trzymająć +forward i będąć odwróconym o 90 stopni w którąś strone).