eeee tam, wiecej CTF-fastcapsow ! wg. mnie to bardziej rozwija skilla, bo sie skacze nie tylko przed siebie, stray musza byc bardziej precyzyjne, zeby w niektore drzwi trafic :P albo zeby wpasc w odpowiednie miejsce...
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
eeee tam, wiecej CTF-fastcapsow ! wg. mnie to bardziej rozwija skilla, bo sie skacze nie tylko przed siebie, stray musza byc bardziej precyzyjne, zeby w niektore drzwi trafic :P albo zeby wpasc w odpowiednie miejsce...
to chociarz niech ci lepsi poprubuja z timescalem (ja zrobilem z ok. 1.7 ale nie jestem pewnien ... jeszcze to sprawdze :) )
co do CTF\'ow to moze rozwijaja skilla ale dzieki nim nie bedziesz mial super-szybkiej strafy, jedynie wieksza precyzje :P.
na dwoje babka wróżyła
hehehe, a czy na jakies mapie w q3 (baseq3 i osp) rozwiniesz samymi strafami wiecej niz 1000ups ?(vq3) nie sadze..... ja gram tez normalnie a nie tylko trickuje wiec mi sie to przydaje...
A wlasnie, ze mozna - q3dm6 pod CPM - dzieki duzej kontroli lotu mozna tam rozwinac predkosc 1000 ups - odpowiednia droga i sposoboami wszystko sie da :)...
Chaos teorie 125fps skoku na t2, ktora rowniez wyznawalem, zburzyl na moich oczach i moim serwerze wooj (pozdro lamo), ktory nie wyciaga na swoim zlomie wiecej niz 50 fps :/
-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg
no nie kazdy ma super kompa, ja tak srednio ta mam 50- 80 fps...:/
podajcie konfiguracje kompa ktory wyciagnie bez problemu 125 fpsow ^^ a wlasciwie ile fpsow mozna miec najwiecej ?
Get Out [33]
procek 1.1 i grafa co najmniej gf2mx400 lub jeszcze lepiej gf2gts albo titanium
mysle ze cos takiego powinno sobie poradzic z 125fps na 800x600 i detale na medium
[b]-LOPEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-[/b]
Ja mam P3 733, geforce 256, 128 ram i wyciagam ~120-200 (a nawet czasami wiecej) fps. ;]
orgowy weteran hrhrh
A przy jakiej rozdzialce i ustawieniach detali ?????
To jeszcze zalezy od planszy. Sprawdzcie na q3dm1 przy tym krecacym kole tam to dopiero spada klatkowanie.
[b]-LOPEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-[/b]
a na t4 :O ... (mam na szczescie dobry komp i normalnie moge grac... chyba, ze drugi, gdzie q3 ledwo chodzi :P, ale i tak da sie grac, tyle ze mapa sie wczytuje pol godziny :/ )
na dwoje babka wróżyła
a ja mam konkreta... i na większości mapkach 120 jest dla mnie nie jest problemem ;-)
FREESTYLE
A wlacz sobie antyaliasing na grafice :)
U mnie na 1.6 , gf2ti64 i 256ramu na q3dm0 przy lustrze klatkowanie spadalo do 5 klatek ( i to w 800x600 i medium detali )
[b]-LOPEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-[/b]
e tam gadacie ... ja mam na d 850 , gf 2 mx, 256 ramu w timedemo 132 klateczki... ale na mapie mam koło 100 stałe moze wiec uzywam ograniczenia 82/75... w przypadku skoku na t2 wazne jest to ze jak wylatuje sie z tele karta musi w ciaglu ułamka sekundy wyrenderowac 125 klatek .. u mnie spada do 90 i juz sie skok nie udaje ... a co do rozza to pewnie miał synchronizacje i sv_fps 125. NIe idzie inaczej .. no chyba ze ma inną procedure skoku .. bo skok w tele i wylatywanie trzymając mysz prosto i trzymajac strafe\'a nie zadziała na pewno
Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]
> moze bylo pmove_fived 1 ...
Nie bylo qwerty.
Chaos nie bylo do diabla zadnego sv_fps 125, no bez przesady. Normalne standardowe ustwienia serwera, sv_fps 40, bez pmove, a ten se wzial i na tym zlomie wskoczyl.
-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg
to moze miał laga i komp mu nie wyliczła tych kilku klatek przy wychodzeniu z tele :> // alb on zamknął oczy czy cus :> .. poprosty chetnie zobacze taki myk ... niech wytłumaczy skoro znasz tego goscia
Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]
skoro tak to nie bede gorszy i tez to sprubuje :P
na dwoje babka wróżyła
Tak sobie przeczytalem wszystko i chcialbym pozbierac mysli do kupy. Od czego oprocz umiejetnosci zalezy dludosc strafe\'a ? bo mam maly problem. W defragu smigam no problemo skok po raila, a jak na osp to skok tak jakby krotszy sie wydawal i nie dolatuje. jakei komendy wpisac do konfiga aby zoptymalizowac ten skok w osp ?
[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]
jezeli grasz na wlasnym serverze (u siebie...) to najlepiej wpisz:
/pmove_fixed 0
/g_synchronousclients 1
/sv_fps 125
a jezeli grasz na publicznym servie to tylko:
/pmove_fixed 1 (jak nie dziala to znaczy, ze trzeba dac jeszcze vote na to: /callvote pmove 1 )
na dwoje babka wróżyła
> to moze miał laga i komp mu nie wyliczła tych kilku klatek przy wychodzeniu z tele :> // alb on zamknął oczy czy cus :> .. poprosty chetnie zobacze taki myk ... niech wytłumaczy skoro znasz tego goscia
To gadaj z nim #77828, ja go nie lubie :P
-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg
> jezeli grasz na wlasnym serverze (u siebie...) to najlepiej wpisz:
>
>
> /pmove_fixed 0
>
> /g_synchronousclients 1
>
> /sv_fps 125
>
>
> a jezeli grasz na publicznym servie to tylko:
>
>
> /pmove_fixed 1 (jak nie dziala to znaczy, ze trzeba dac jeszcze vote na to: /callvote pmove 1 )
A co komenda pmove_fixed robi ? Znaczy co sie dzieje kiedy jest 1 a co kiedy 0, dopiero raczkuje w q3 wiec nie wiem.
[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]
pmove_fixed 1 wydluza po prostu skoki .... ten sam efekt masz jak zastosujesz te komendy co podalem wczesniej (jak masz defraga 1.8 to masz w prawym gornym rogu wskaznik pokazujacy twoja wysokosc... jezeli jest 48 tzn. ze masz wszystko dobrze ustawione :) )
na dwoje babka wróżyła
> jezeli grasz na wlasnym serverze (u siebie...) to najlepiej wpisz:
>
>
> /pmove_fixed 0
>
> /g_synchronousclients 1
>
> /sv_fps 125
>
>
> a jezeli grasz na publicznym servie to tylko:
>
>
> /pmove_fixed 1 (jak nie dziala to znaczy, ze trzeba dac jeszcze vote na to: /callvote pmove 1 )
Sorry za dociekliwość i upierdliwość ale moge pojac jednej rzeczy. Dlaczego na wlasneym serwie radzisz wylaczyc pmove_fixed (wartosc 0) a na publiczych wlaczyc (wartosc 1).
[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]