ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Strafe'y ...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-23 17:12:44

eeee tam, wiecej CTF-fastcapsow ! wg. mnie to bardziej rozwija skilla, bo sie skacze nie tylko przed siebie, stray musza byc bardziej precyzyjne, zeby w niektore drzwi trafic :P albo zeby wpasc w odpowiednie miejsce...

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-23 20:11:46

to chociarz niech ci lepsi poprubuja z timescalem (ja zrobilem z ok. 1.7 ale nie jestem pewnien ... jeszcze to sprawdze :) )
co do CTF\'ow to moze rozwijaja skilla ale dzieki nim nie bedziesz mial super-szybkiej strafy, jedynie wieksza precyzje :P.

na dwoje babka wróżyła

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-23 20:53:03

hehehe, a czy na jakies mapie w q3 (baseq3 i osp) rozwiniesz samymi strafami wiecej niz 1000ups ?(vq3) nie sadze..... ja gram tez normalnie a nie tylko trickuje wiec mi sie to przydaje...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-23 22:10:12

A wlasnie, ze mozna - q3dm6 pod CPM - dzieki duzej kontroli lotu mozna tam rozwinac predkosc 1000 ups - odpowiednia droga i sposoboami wszystko sie da :)...

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 01:53:52

Chaos teorie 125fps skoku na t2, ktora rowniez wyznawalem, zburzyl na moich oczach i moim serwerze wooj (pozdro lamo), ktory nie wyciaga na swoim zlomie wiecej niz 50 fps :/

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 12:37:41

moze bylo pmove_fived 1 ...

na dwoje babka wróżyła

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-24 14:20:26

no nie kazdy ma super kompa, ja tak srednio ta mam 50- 80 fps...:/

T-1000

Od: 2003-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 16:20:46

podajcie konfiguracje kompa ktory wyciagnie bez problemu 125 fpsow ^^ a wlasciwie ile fpsow mozna miec najwiecej ?

Get Out [33]

lopez811

Od: 2003-01-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 17:42:38

procek 1.1 i grafa co najmniej gf2mx400 lub jeszcze lepiej gf2gts albo titanium

mysle ze cos takiego powinno sobie poradzic z 125fps na 800x600 i detale na medium

[b]-LOPEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-[/b]

SAI4H

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 17:59:39

Ja mam P3 733, geforce 256, 128 ram i wyciagam ~120-200 (a nawet czasami wiecej) fps. ;]

orgowy weteran hrhrh

lopez811

Od: 2003-01-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 18:03:33

A przy jakiej rozdzialce i ustawieniach detali ?????

To jeszcze zalezy od planszy. Sprawdzcie na q3dm1 przy tym krecacym kole tam to dopiero spada klatkowanie.

[b]-LOPEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-[/b]

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 20:29:30

a na t4 :O ... (mam na szczescie dobry komp i normalnie moge grac... chyba, ze drugi, gdzie q3 ledwo chodzi :P, ale i tak da sie grac, tyle ze mapa sie wczytuje pol godziny :/ )

na dwoje babka wróżyła

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-24 20:40:24

A ja mam zlom\'a i na t4 mam 30 -50 fps\'ow:(

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 20:58:59

a ja mam konkreta... i na większości mapkach 120 jest dla mnie nie jest problemem ;-)

FREESTYLE

lopez811

Od: 2003-01-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 22:47:54

A wlacz sobie antyaliasing na grafice :)

U mnie na 1.6 , gf2ti64 i 256ramu na q3dm0 przy lustrze klatkowanie spadalo do 5 klatek ( i to w 800x600 i medium detali )

[b]-LOPEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-[/b]

Chaos

Od: 2002-05-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-24 23:36:31

e tam gadacie ... ja mam na d 850 , gf 2 mx, 256 ramu w timedemo 132 klateczki... ale na mapie mam koło 100 stałe moze wiec uzywam ograniczenia 82/75... w przypadku skoku na t2 wazne jest to ze jak wylatuje sie z tele karta musi w ciaglu ułamka sekundy wyrenderowac 125 klatek .. u mnie spada do 90 i juz sie skok nie udaje ... a co do rozza to pewnie miał synchronizacje i sv_fps 125. NIe idzie inaczej .. no chyba ze ma inną procedure skoku .. bo skok w tele i wylatywanie trzymając mysz prosto i trzymajac strafe\'a nie zadziała na pewno

Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-25 16:19:24

> moze bylo pmove_fived 1 ...

Nie bylo qwerty.

Chaos nie bylo do diabla zadnego sv_fps 125, no bez przesady. Normalne standardowe ustwienia serwera, sv_fps 40, bez pmove, a ten se wzial i na tym zlomie wskoczyl.

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

Chaos

Od: 2002-05-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-25 18:14:52

to moze miał laga i komp mu nie wyliczła tych kilku klatek przy wychodzeniu z tele :> // alb on zamknął oczy czy cus :> .. poprosty chetnie zobacze taki myk ... niech wytłumaczy skoro znasz tego goscia

Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-25 20:54:18

skoro tak to nie bede gorszy i tez to sprubuje :P

na dwoje babka wróżyła

eXe|faykee

Od: 2003-01-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-25 23:08:45

Tak sobie przeczytalem wszystko i chcialbym pozbierac mysli do kupy. Od czego oprocz umiejetnosci zalezy dludosc strafe\'a ? bo mam maly problem. W defragu smigam no problemo skok po raila, a jak na osp to skok tak jakby krotszy sie wydawal i nie dolatuje. jakei komendy wpisac do konfiga aby zoptymalizowac ten skok w osp ?

[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-26 00:13:51

jezeli grasz na wlasnym serverze (u siebie...) to najlepiej wpisz:
/pmove_fixed 0

/g_synchronousclients 1

/sv_fps 125
a jezeli grasz na publicznym servie to tylko:
/pmove_fixed 1 (jak nie dziala to znaczy, ze trzeba dac jeszcze vote na to: /callvote pmove 1 )

na dwoje babka wróżyła

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-26 01:19:36

> to moze miał laga i komp mu nie wyliczła tych kilku klatek przy wychodzeniu z tele :> // alb on zamknął oczy czy cus :> .. poprosty chetnie zobacze taki myk ... niech wytłumaczy skoro znasz tego goscia

To gadaj z nim #77828, ja go nie lubie :P

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

eXe|faykee

Od: 2003-01-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-26 01:19:51

> jezeli grasz na wlasnym serverze (u siebie...) to najlepiej wpisz:
>
>
> /pmove_fixed 0
>
> /g_synchronousclients 1
>
> /sv_fps 125
>
>
> a jezeli grasz na publicznym servie to tylko:
>
>
> /pmove_fixed 1 (jak nie dziala to znaczy, ze trzeba dac jeszcze vote na to: /callvote pmove 1 )

A co komenda pmove_fixed robi ? Znaczy co sie dzieje kiedy jest 1 a co kiedy 0, dopiero raczkuje w q3 wiec nie wiem.

[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-26 01:24:56

pmove_fixed 1 wydluza po prostu skoki .... ten sam efekt masz jak zastosujesz te komendy co podalem wczesniej (jak masz defraga 1.8 to masz w prawym gornym rogu wskaznik pokazujacy twoja wysokosc... jezeli jest 48 tzn. ze masz wszystko dobrze ustawione :) )

na dwoje babka wróżyła

eXe|faykee

Od: 2003-01-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-26 09:33:45

> jezeli grasz na wlasnym serverze (u siebie...) to najlepiej wpisz:
>
>
> /pmove_fixed 0
>
> /g_synchronousclients 1
>
> /sv_fps 125
>
>
> a jezeli grasz na publicznym servie to tylko:
>
>
> /pmove_fixed 1 (jak nie dziala to znaczy, ze trzeba dac jeszcze vote na to: /callvote pmove 1 )

Sorry za dociekliwość i upierdliwość ale moge pojac jednej rzeczy. Dlaczego na wlasneym serwie radzisz wylaczyc pmove_fixed (wartosc 0) a na publiczych wlaczyc (wartosc 1).

[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]