ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Strzelanie przez kraty

Alojzy87

Gravatar

Od: 2003-01-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-10 00:29:53

Mamy teksture kraty i jak zrobic aby w niektorych miejscach rakieta przelatywala a na np kratach sie zatzymywala?

Kumacie o co biega?

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-10 02:14:03

kum kum:) kumamy:)

robisz blok z no-draw, potem sciane, ktora ba byc podloga/scianą z krat, texturujesz na wybraną texturke, nakladasz na nią identyczny blok z \"full-clip\", a w miejscach, gdzie krata ma zatrzymywac pociski kladziesz texture \"weapon-clip\", ktora nie przepuszcza strzałów.

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-10 09:04:39

Req: Jak fullclip to nie trzeba już weapnclip!

Wystarczy zrobić taką kratkę z fullclipa, i pokryć to potem całe playerclip\'em.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-10 14:13:16

SzakaL: u mnie inaczej jest - daje fullclip - nie przechodze przez niego, ale moge strzelac. Aby calkowicie zablokowac strzelanie musze dac weaponclip...

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-03-10 15:54:20

ja tez tak kiedys mialem, ale to wina shaderlist. Jak masz q3r i gtkr to usun najpierw plik ktory sie zainstalowal z q3r i zainstaluj gtk

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-10 16:45:54

req nadal nie rozumiesz. jak jest weapclip to po cholere clip??? przeciez i tak nie przejdziesz!

a ja i tak dalbym kratke na clipie. po co nodraw?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-10 17:42:30

ja robie po swojemu:P

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Alojzy87

Gravatar

Od: 2003-01-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-11 12:36:27

I co to trzeba takie malo bloki po ukladac?

Bo jak sie zrobi jeden wielki to nigdzie niebedzie przepuszczalo strzalow a przeciez krata to nie sciana w kracie sa otwory.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-11 14:59:13

Jak są małe dziury w kracie to nie ma sensu robić takiej kratki z clipa. W większości mapach kraty nie przepuszczają strzałów.

Możesz co najwyżej zrobić te clipy odpowiednio jak masz zrobione z np. textury \'rusty_pentagrate\' w tym pentagramie.

Jeśli chcesz aby cała krata przepuszczała strzały otexturuj ją od spodu tylko playerclipem. Jak ma zatrzymywać i strzały i gracza to otexturuj fullclipem.

Jak chcesz zrobić sobie taką kratke co przepuszcza tam gdzie są dziury to otexturuj od spodu playerclipem całą, i w niej ułóż taką kratkę z weaponclipa.