Mamy teksture kraty i jak zrobic aby w niektorych miejscach rakieta przelatywala a na np kratach sie zatzymywala?
Kumacie o co biega?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mamy teksture kraty i jak zrobic aby w niektorych miejscach rakieta przelatywala a na np kratach sie zatzymywala?
Kumacie o co biega?
kum kum:) kumamy:)
robisz blok z no-draw, potem sciane, ktora ba byc podloga/scianą z krat, texturujesz na wybraną texturke, nakladasz na nią identyczny blok z \"full-clip\", a w miejscach, gdzie krata ma zatrzymywac pociski kladziesz texture \"weapon-clip\", ktora nie przepuszcza strzałów.
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Req: Jak fullclip to nie trzeba już weapnclip!
Wystarczy zrobić taką kratkę z fullclipa, i pokryć to potem całe playerclip\'em.
SzakaL: u mnie inaczej jest - daje fullclip - nie przechodze przez niego, ale moge strzelac. Aby calkowicie zablokowac strzelanie musze dac weaponclip...
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
ja tez tak kiedys mialem, ale to wina shaderlist. Jak masz q3r i gtkr to usun najpierw plik ktory sie zainstalowal z q3r i zainstaluj gtk
req nadal nie rozumiesz. jak jest weapclip to po cholere clip??? przeciez i tak nie przejdziesz!
a ja i tak dalbym kratke na clipie. po co nodraw?
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
ja robie po swojemu:P
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
I co to trzeba takie malo bloki po ukladac?
Bo jak sie zrobi jeden wielki to nigdzie niebedzie przepuszczalo strzalow a przeciez krata to nie sciana w kracie sa otwory.
Jak są małe dziury w kracie to nie ma sensu robić takiej kratki z clipa. W większości mapach kraty nie przepuszczają strzałów.
Możesz co najwyżej zrobić te clipy odpowiednio jak masz zrobione z np. textury \'rusty_pentagrate\' w tym pentagramie.
Jeśli chcesz aby cała krata przepuszczała strzały otexturuj ją od spodu tylko playerclipem. Jak ma zatrzymywać i strzały i gracza to otexturuj fullclipem.
Jak chcesz zrobić sobie taką kratke co przepuszcza tam gdzie są dziury to otexturuj od spodu playerclipem całą, i w niej ułóż taką kratkę z weaponclipa.