ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Taktyka pro-q3dm6

...BaCa...

Od: 2003-07-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-21 23:30:00

MILEGO CZYTANIA =] PISALEM NA SZYBKO WIEC NIE ZUCAJCIE SIE O BLEDY GRAMATYCZNE CZY TEZ NIE NAPISANIE CZEGOS WAZNEGO ! :P

pro-q3dm6

Rozpocznijmy podzialu naszej mapki ktora opisujemy znaczy q3dm6 sektor. Z tego co wiemy dm6 nie
jest za duza ale sektorow bedzie w miare sporo dokladniej 4 ktore moim zdaniem będą istotne dla przebiegu gry.

. Zólty sektor znajduje sie obok zółtej zbroi. W pobliżu naszego żóltego artefaktu leza ciekawe bronie zdolne
szybko i przyjemnie zniszcyc naszego przeciwnika. Są to bronie o nazwie: Sg, Pg oraz nasza Ya. Jezeli masz zamiar pozyc
przy odbijaniu tych artefaktow musimy doslownie kampowac z tych broni nie lamic ale jednak kampowac musimy poniewaz innym
sposobem i bez tych artefaktow dlugo nie pogramy. Pg znamy ta bron jeszcze kiedy nie wiedzielismy co to OSP jak nam wiadomo
jest to bron nie tyle co bardzo silna lae i szybka tyle co z jednego wyszczalu z Rg z Pg wylatuje 10 razy wiecej w tym samym czasie.
Pb bron ta dobrze użyta jest zdolna odbic Rg (bardzo wazna bron w dalekich kontaktach) oraz Pg jest zdolny odbic Lg z tego co my takze
wiemy ta bron weszla dopiero do modu OSP ale z tak krutkim czasie przyzwyczailismy sie do sily "wyrzutni piorunow"
nazywanych w cudzyslowiu przezemnie. Jest to dobra i silna bron ale w dalekich atakach nie pomoze nam duzo jedynie w bliskich pojedynkach.
Team powinien zawsze trzymac sie jednej wielkiej kupy i pilnowac podzielone dla kazdego sektory. Team powinien trzymac sie razem w obronie
ale zarówno i w ataach czy odbiciach. Tylko w ten sposob team moze zlikwidowac naszego napakowanego 200/200 przeciwnika pilnujacego Ra czy Rl.

. Czerwonym sektorem wedlug mnie na dm6 jest Ra (red armor) wraz z prowadzacym Rl (rocket launcher) mostek z ktorego mozemy spasc przy szybkich
upsach na dolek gdzie zanjduje sie Sg i 25 Health. Posiadanie Ra pozwoli nam na przejecie połowy mapy a druga połowe mozemy zdobyc jedynie dzieki Rl
jednakze samym Rl nic nie zrobimy zarowno z samym Ra tez nic nie zrobimy ale posiadajac te 2 artefakty mozemy zapanowac i spustoszyc cala mape na torej gramy (dm6)
Łatwiej bedzie nam z tymi 2 artefaktami zdobyc Rg (rail gun) i wymiatac kiboli przeciwnej druzyny. Oba te przedmioty sa dla nas niezmiernie wazne i ciezko na nie trafic ale
jak bedziecie sie trzymac tej taktyki zycie bedzie łatwiejesze. Jednakze mozemy poruszac sie po mapie bez naszych dwoch kolorowych artefaktow (Red armor i Rocket launcher)
ale to bedzie nasz team kosztowac napewno wiele fragow i co najgorsza utrate mapy i zajecie przez wroga wszystkich sektorow.
Przy podziale na sektory jak sie potem zreszta okaze zaznaczylem Rl na kolor zielony obok czerownego artefaktu ktory nosi nazwe Ra.
Rakieta gra na tej mapce bardzo wazna role brak tej broni jak juz wczesniej wspomnialem moze przyniesc kleske dla klanu lub teamu.
Nie ma mozliwosci skutecznego i trwalego przejecia Ra (red armor) bez wczesniejszego odbicia naszego Rl od ktorego moze zalezec caly mecz jednakze Rl nie ejste jeden tu musimy przypomniec
szybko sie regeneruje i uzupelnia brakujaca bron Rl na sektorze czerwonym dlatego najlepiej do pilnowania i odbijania tych dwoch artefaktow Ra i Rl potrzebnych bedzie najmniej 2 graczy.

. Kolejnym pomocniczym sektorem dla nas jak sie w pozniejszej grze okaze jest sektor niebieski wyznaczony przezemnie jako pomieszczenie w ktorym znajduje sie Lg. Lg ma nieco mniejsze
znaczenie od Rl ale to tylko pozory naprawde oby dwie bronie sa bardzo silne nie ktorzy nie przyciagaja do tego wagi ze Rl jest silniejszy o Lg i oni wola Rl nawet jakby lezal kolo
nich Lg oni go nie wezma bo wola Rl nie prawda tak nie jest oby dwie bronie wymagaja wysilku odbicie i jak sie takze okaze ma znaczna wartosc niz nie ktore bronie ktorych nie doceniamy.

. Wyznaczylem jeszcze sektor pomarańczowy na ktorego terytorium lezy Rg (rail gun) bron nie jest atrakcyjna ale ktos z dobrym cfg moze zauwazyc wielkie roznice :p bron ta sama w sobie jest
potrzebna w kazdej z formacji tak jak i zdobywania sektorow a w poniejszych czasach moze nawet mapy :)
Jezeli wrogi team przejmie nam Ra, Rg oraz Rl mozna powiedzec ze mamy przej***** :). Wtedy zwalamy z sektora żółtego gdzie wlasnie znajduje sie zolty artefakt i reszta atrakcujnych przedmiotow:
Sg, Pg noi Rl noi oczywiscie w poblizu znajduje sie sektor pomaranczowy gdzie blisko sektora zoltego znajduje sie Rg (rail gun)

dm6 Obrona
Grupa 1: Czerwoni + Niebieski (sektor żółty) Sg+Ya+Pg
* Prosto mówiąc czerwoni (2 graczy) ma za zadanie pilnowac Ya oraz Sg (żółta zbroje oraz shotguna) pomuc im w tym musi niebieski (1 gracz) ktory kampuje i pilnije Pg.

  • Tych trzech playerow z jednego teamu tworzy jedna grupkę. Muszą trzymac sie razem zyby miec na siebie kontakt wzrokowy dzieki temu mogą razem siebie oslaniac i jak jest potrzeba :) ostrzeliwac przeciwnika. Który bedzie mial chytry plan odbicia nam z przed nosa calego sektora żółtego.

  • Nasz player (gracz) który wzial Pg (gracz nazwany w tej taktyce przezemnie "niebieskim")
    powinien sie wbic na mostek przy sektorze czerwonym na ktorym znajduja sie wrogowie Ra oraz Rl z wejscia na mostek powinnismy ostrzeliwac wejscie prowadzace do Ra (red armor) + Rl (rocket launcher) nasi chlopcy po zebraniu broni moga zrobic to samo by pomuc niebieskiemu bo wchodzenie na mostek z maschingunem i gauntletem :p nie ma wiekszego sensu
    .

  • Jakbysmy przez przypadek stracili fraga najlepiej szybciutko wracac na pozycje by nie stracic terytorium tzn. żółtego sektora oraz czekac i kampowac jak to mozliwe nawet w najgorszym prypadku gdyby to mialo trwac nawet 30 sek po zabraniu Ya po 30 sek zbieramy bron i pilnijemy naszego miejsca na naszym obozie ktory lezy na terytorium żółtego sektora.

Grupa 2: Drugi niebiescy (Rail)
* Do pmocy nam przychodzi jeszcze jeden niebieski i pomaga pierwszemu niebieskiemu przy Pg.

  • Jednoczesnie nasz brat z grupy 2 ma za zadanie zdobyc rail guna kiedy tylko nadazy sie okazja musi kampowac z calych sil jak tylko potrafi by ulatwic tzn zycie grupie 1 jak bedize okazja wykorzystuje Raila do zacnych czynow i kampuje by uchronic grupe 1 i pozwolic jej sie napakowac 200/200 :p

  • W obronie nie ostrzeliwuje on z daleka Ra tylko prubuje pomuc grupie stoi na Ya i pilnuje gore na Ya tzn. mostek prowadzacy do sektora czerwonego na ktorym sie znajduje Ra (red armor0 oraz Rl (rocket launcher) i prubuje pomuc grupie oslaniajac grupe pierwsza to znaczy ( 2 czerwonych i 1 niebieskiego) ostrzeliwac czerwona Ra bedzie on w nastepnych formacjach obronnych (o tym kiedy indziej).

  • Musze przypomniec ze w kazdym teamie sa 2 grupy tak jak i tutaj 1 grupa sklada sie z (2 graczy czerwonych i 1 niebieskiego) 2 grupa zas sklada sie tylko i wylacznie z (1 gracza niebieskiego) ktory ma za zadanie pilnowac Rg i chronic grupe 1.

faza 1 odbijanie rocket launcher (Rl)
Grupa I -czerwoni (mostek + Ya)
* Mamy w teamie 2 graczy czerwonych i 2 niebieskich teraz sprawa polega na czerownych graczach. 2 czerwonych jeden jest wypakowanym shotgunem z naszego terytorium na żółtym sektorze nastepny zas ma Ya (żołtą zbroje) oni we dwoch prubujemy teraz odbic Rl (rocket launcher0 jak bynam sie to udalo to mamy cala mape czasami moze nam to nie wyjsc i stracimy tylko fragi co za tym idzie po odbiciu Rl moglibysmy zapanowac nad calym czerwonym sektorem w ktorym znajduje sie (Ra + Rl) po wysciu na mostek 2 graczy czerwonych idziemy odbic Rl moze nam sie to nie udac i stracimy tak jak wczesniuej wpomnialem jedynie fragi dlatego musimy sie wrocic na nasze terytorium i dobrze go pilnowac by nasi chlopcy niebiescy mogli nam pomuc w odbijaniu wtedy byloby 4 graczy na czerwony sektor a z tego co nam wiadomo jest tylko na czerwonym sektorze tylko 2 graczy dlatego mam napewno przewage liczebna a wiec bedzie latwiej nasi chlopcy (niebiescy mogli sie wypakowac i pomuc nam w odbijance potrzeba nam najmniej 4 Ya (żółta zbroja) to bedzie trudne poniewaz tracimy na tym 2 minuty na 4 zbrojach a wiec musi byc szybszy sposob pakujemy Pg 2 niebieskim graczom ktorzy jak nam wiadomo pilnuja go (1 gracz niebieski pilnuje raila 2 gracz Pg) teraz mamy szanse wieksze duzo wieksze idziemy zbieramy wszystkie apteczki po 25 i 50 health i odbijamy. Tu mamy przyklad ze gdy cos nie wychodzi to wracamy czekamy na odpowiednia chwile na atak i odbijamy tak jak to zrobilismy teraz :).

  • Drugi czerwony gracz zostaje bezposrednio na żółtym sektorze by pilnowac Ya+Pg jak i równiez ma za zadanie zbierac oby dwa te przedmioty gdy 1 gracz z czerwonych poszedl z druga grupą niebieska na odbijanie calego czerwonego sektora w ktorym znajduje sie (Ra + Rl) nasz czerwony player ktory poszedl na odbijanko :) pilnuje naszego playera 2 czerwonego ktory zbiera itemy na naszym żółtym sektorze 2 graczy niebieskich odbija czerwony sektor najtrudniejsza role w tym ataku ma nasz 1 player czerwony ktory musi spogladac i chronic nasze dwie druzyny 2 graczy niebieskich ktorzy odbijaja i naszego czerwonego brata ktory pilnuje naszego sektora i nasze przedmioty, zbiera on 2 itemy Pg i Ya ten żółty artefakt jest u nas bardzo wazny :) dla naszego teamu czerwony sektor jest jednym z glownych poniewaz jest tam Ar(red armor) prawie ze najwazniejsza rzecz na dm6 i na calym naszym kochanym kwaku nasz 1 player który poszedl na odbijanie i pilnuje naszych 2 druzynek w razie ataku w ktorym nasz 2 gracz zbierający artefakty moze sobie nie poradzic od razu 2 gracz z mostku schodzi na pomoc naszemu bratu ktory odgrywa bardzo wazna role w naszym teamie :).

Grupa 2 - niebiescy (mostek+Rail)
* Tak samo jak w poprzedniej naszej formacji odbijania Rl (rocket launcher) gracz na railu (pomaranczowy sektor) po odbiciu przez naszych graczy niebeiskich czerwonego sektora 1 gracz niebieskiego teamu idzie pilnowac pomaranczowy sektor na ktorym znajduje sie Rg (rail gun) pomaranczowy sektor znajduje sie nad naszym żółtym sektorrem i naprzeciw naszego czerwonego sektora a wiec pomaranczowy sektor jest przez naszych graczy bardzo dobrze pilnowany nikt sie nie przemknie 1 gracz niebeiskich zostal juz wyslany przez nas na pomaranczowy sektor Rl (rail gun)jak juz dostaniemy raila wszyscy wychodza na mostek by dokonczyc ostrzeliwanie naszego rl'a poniewaz wrogowie moga chceic przejac ich bylom wlasnosc to jest akurat teraz w ich przypadku bardzo malo mozliwe poniewaz mamy zdobytych 3/4 sektory oni maja bardzo wazny sektor dla nas poniewaz sa bardzo blisko naszego sektora czerwonego i jeden gracz niebieski tam pilnuje ale maja bardzo blisko do naszego Ra (red armor) po uzupelnieniu broni i armora ( zbroji) jeden z naszych czerwonych przez caly czas kontroluje Ya (żółta zbroje) po uzupelnieniu dalej wszyscy w jednym zbrojnym szyku atakuja (ostrzeliwuja) na prostej lini kladke prowadzaca do Ra (red armor0 gdzie pilnuje jeden z niebieskich.

faza 2 odbijania - Rakieta jest odbita
Grupa 1 czerwony + niebieski - (rakietka)
* Juz po wszsytkim udalo nam sie przejac rakiete nasz czlowiek 1 z niebieskich zostaje dalej na railu i bezposrednio pilnuje naszego stalego 1 czerwonego ktory pilnuje nasz sektor żółty i itemy potrzebne nam do zdobycia juz ostatniego sektora niebieskiego nasz niebieski na railu kampuje Rl (rocket launcher) i ostrzeliwuje wrogom wejscie na Ra (red amor) ktorego pilnuje jeden z niebieskich.

  • Nasz drugi zas gracz druzyny czerwonej stoi na mostku zejscia na nasz sektor żółty i jego stalym zadaniem jest: pilnowanie i w razie ataku ostrzeliwanie wyjscia od Ra do Rl jego zadaniem i obowiazkiem takze jest pilnowanie i chronienie kolegi z teamu ktory stoi i pilnuje Rl na gorze oraz pilnowanie kolegi z dolu i w razie ataku pomoc po poodepchnieciu ataku na nasz żółty sektor szybki powrot na mostek by pilnowac kolegi z gory i z dolu :). Jednym słowem nasz czerwony gracz ktory sie kreci na mostku pilnujac kolegi z gory i z dolu podrodze zbiera itemy pojawiajace sie na mostku. Grupa 1 - niebiescy
  • Niebieski stojący wczesniej na railu ostrzeliwujacy dwa miejsca Ra i Rl teraz przemieszacza sie na mostek i jesli jest szansa to atakuje naszych wrogow znajdujacych i krecących sie obok naszego terytorium jezeli nie ma wrogow na naszym terytorium wraca na miejsce w ktorym znajdowal sie pare chwil wczesniej czyli wraca do pilnowania Rg (rail gun)

  • Tak jak wczesniej wspomnialem teraz znowu zadanie naszego niebieskiego kolegi polega na tym zeby z raila mial kontakt wzrokowy z kolegami z teamu oraz mial oko na Ra (red armor) okupowanego przez naszego drugiego kolegi z niebieskiej druzyny :p
    Grupa 2 - czerwoni

  • Nasz chlopak z druzyny czerwonej stojący wczesniej na mostku pilnujacy naszego kolegi (czerwonego) na dole i kolegi z druzyny niebieskiej znajdujacego sie na Rl ( rocket launcher)
    atakuje teraz (nareszcie :p) sektor niebieski na ktorym znajduje sie Lg i pomaga kumplowi przy Ra (red armor) koledzy z przeciwnej druzyny (wrogowie) :) beda chcieli pomscic stracone fragi odwetem na Ra (red armor0 nie mozemy do tego dopuscic. Drugi nasz czerwony kolega wychodzi z sektora zoltego juz b.slabo pilnowanego i idzie pilnowac z kolegą z druzyny niebieskiej Rl (racket launcher). I tam teraz we dwoch pilnuja tam niedopuszczajac do niego naszych wrogow.

Notka ogólna : Jezeli atak sie nie powiedzie to nic straconego szybki powrot chlopakow do obrony znaczy czerwoni 1 gracz - pilnuje Ya i Pg 2 gracz - stoi na mostku pilnujac chlopakow na dole i u gory. 1 chlopak z druzyny niebieskich - pilnuje Rg (rail gun) 2 gracz - okupuje :) Rl (rocket launcher) jak juz powiedzialem to nic straconego wracamy sie na miejsca obrony i myslimy dalej jak to zrobic uzupelniamy apteczki i ekwipunki z bronia :) zbieramy Ya ktory jest nasz wszyscy nasi chlopcy mają Rl (rocket launcher) i Ra (red armor) znaczy ze nie moze sie nie powiesc :) ale nigdy nic nie wiadomo i nasza formacja obronna i atakujaca zaczyna sie od poczatku :)
Grupa 1 - niebiescy - (Ra + Rg + Lg)
Po udanym przeprowadzeniu ataku na sektor niebieski przejmujemy go i zbieramy Lg oraz itemy lezace wokol naszego sektora swiezo zdobytego :). Niebieski na Lg zbiera go i Ra (red armor) po wzieciu jej schodzi do niebieskiego sektora gdzie jeszcze raz idzie pozbierac wsystki itemy na nim sie znajdujace :) prubuje nabic pare fragow na respawnach tam jest ich mnustwo :) jednoczesnie w tym czasie musi nam pomuc 2 niebieski ktory pilnuje Ra (red armor) 2 gracz druzyny niebieskiej schodzi i zbiera Lg i nabija takze pare fragow na pale :) po 20 sekundach wraca na miejsce z Ra (red armor) by go zawinac po powrocie z Ra (red armor) idziemy na dol do sektora niebieskiego niedopuszczajac wrogow do wziecia Lg poniewaz nasi przeciwnicy nie maja broni mozna ich latwo wymiatac :) lubie taka gre :) 1 gracz druzyny niebieskich dalej obstawia sektor pomaranczowy teraz mu bedzie napewno duzo latwiej chodz w razie braku broni grcze przeciwni (wrogowie) powinni sie rozstawic i zaatakowac razem w jednym szyku z samych maschingunow dlatego nasz 2 gracz niebieskich bedzie mial utrudniona prace z powodu braku zbroi i przciazenia wrogow moze sobie nie dac rady tym o to sposobem wrogie nabieraja pewnosci siebie i mysla ze wszystkich wymiota samymi maschinguanmi :p dlatego na pomoc wolamy wszystkich kolegow z teamu cala druzyne czerwonych i wszyscy razem idziemy do 1 z niebieskich na raila by mu pomuc potem lecimy szybko do kolegi 2 niebieskiego by mu pomuc przy Lg i przy obronie Ra (red armor) szybko to zalatwiamy i spadamy bronic to o juz stracilismy ale wazniejsze sa fragi :D pilnujemy we czterech Rl (rocket launcher) i idziemy nawalac ich juz nasi wrogowie nie zajma zadnego sektora co za tym idzie nie beda miec broni :p dlatego korzystamy z okazji. Szybciutko wracamy na miejsce obrony i kazdy z naszych chlopcow red i blue 1 red pilnuje sektora żółtego 2 red pilnuje sektora niebieskiego 1 blue pilnuje sektora pomaranczowego 2 blue pilnuje sektora czerwonego.
Grupa 1 - Niebiescy - (Na dole przy Quadzie):
* Operacja "Quad Setup" jest stosowana tylko i wylącznie do przejecia Quada gdy to nasz kochany team :) kontroluje mapke i sekotr czerwony przypomne Ra i Rl to nasi chlopcy są na tyle wypakowani ze mozemy zaatakowac Quada bez wiekszych poblemow.

  • Niebiescy schodzą z Ra (red armor) po Lg i po Rg na dół i zajmujemy miejsca na srodkowym poziomie na i na Rl oraz przy lg ofcorze bezposrednio w naszym interesie lezy to by byc jak najblizej quada i by pozbierac chlopakow z przeciwnej druzyny :) poniewaz zaraz bedzie "Rundka Honorowa" :p panowie nie mozemy zapomniec ze niebieski artefakt ktory tak fajnie swieci na naiebiesko pojawia sie jedynie co 50 sekund ani wczesniej ani pozniej dlatego uwazajmy panowie :) Grupa 2 - czerwoni (Nad quadem):
  • jeden z chlopcow z czerwonej druzyny stoi na rakiecie Rl i ostrzeliwuje terytorium quadrona w dole. Drugi natomiast z czerwonych jest nad quadem i penetruje teren z gory na srodkowym poziomie ( patrzy cze nie kreca sie wrogowie) i tym o to sposobem opuscilismy nasze miejsca obronne oraz nasze sektory i zrobilismy najazd na quada to jest najwazniejsze :]

Formacja QuadaObrona polega na przetrzymaniu przeciwnika bez quada i odbicie quada w slabszej sytuacji niz wrog znaczy (gdy jestesmy mniej uzbrojeni mamy mniej zycia itd ): na tym polega operacja QuadObrona bronimy quada z calych sil bez zadnych broni lub z oslabieniem (poprostu jestemy w gorszej sytuacji):)
Grupa I - niebiescy (średni poziom):
2 zawodnikow z druzyny niebieskiej zajmuja miejsca na średnim poziomie i przy okazji zawijaja bronie ktore sie tam znajduja :) oby dwoje stoją nad quadem i pilnuja czy nikt nie idzie czerwony zas jest u góry i pilnuje Rl (rocket launcher) spogladajac na quada. drugi z czerwonych zas siedzi i pilnuje Ra by nasi chlopcy po tej akcji mogli sie z leksza zregenerowac :) jeden z niebieskich schodzi od Rg (rail gun) w doł i z railem ostrzeliwuje caly obszar w kolo quada razem z czerwonym ktory znajduje sie nad quadem przy Rl (rocket launcher) obstrzeliwuja oboje ale nie schodza w doł stoja tam gdize stali :) drugi niebieski ma Pg szybko idzie na quada i takze nie schodzi obstrzeliwuje tylko wejscie na Ra (red armor) ktorego pilnuje nasz 1 gracz z druzyny czerwonej oby dwoje niebiescy kontroluja co sie dzije na terenie przy tak waznej dla teamu (klanu) akcji jak quadron gdyz quad sie pokaze schodza oby dwoje jeden pilnuje wejsc a drugi bierze quada i razem we dwoch robia runke hoorowa po rundce mozna przypadkowo troszke ucierpiec ale nasz kolega z teamu czerwonego pilnowal dla niebeiskich Ra (red armor) :)
Grupa 2 - niebiescy - (ostrzeliwanie z wejscia od Sg)
* Czerwoni maja za zadanie wejsc dołem od Sg (shotgun) do quada :) jeden ze strony Ya (żółta zbroja) drugi od strony Sg ofcorze dolem znaczy pod srodkowym poziomem :p . Schodzą do podziemi nasi koledzy i szykuja sie do wyjscia na quada (arene)stoja w wejsciach na quada ale nie wchodza tam :) quad juz jest a wiec napewno przeciwnicy tez tam beda ostrzeliwujemy ich z dwoch stron i z gory poniewaz zostal u gory na Rl (rocket launcher) nasz kolega i ostrzeliwuje ich rakietami :) a my jestesmy schowani w wejsciach i pilnujemy zeby ten kto wejdzie po quada juz z tamtad nie wyszedl :) i zalatwiamy ich przed zajeciem przez nich quada zaltwieni poszli spac a my dziewczynki robimy rundke honorową. Po rundce wiadomo co robimy :) idziemy na piwo :p
Quadron 1, czyli co robimy z Quadem
Grupa I - niebiescy (przez Rg do Ra):
* Zawsze jak mamy quada czlowiek ktory ma quada jest nazywany "quadmanem" quadman powinien miec pomocnika znaczy kolege z teamu ktory go asekuruje w atakach wrogów biegniemy z quadmanem przez sektor żółty do Ra (red armor) czyli zbieramy Lg i tam stukamy nieprzyjaciol po respawnach. i zdobymy sobie fragi zdobywamy Ra (red armor) i kontrolujemy mape w miare przyzwoicie sa obstawione dzieki naszemu quadmanowi wszystkie sektory sa nasze :) co za tym idzie ze wszystkie bronie sa nasze :) mamy formacja kontrolowania.
Grupa 2 - (powrót na pozycje z kontrolowania):
nasi czerowni takze zajmuja pozyjce kontrolawania nie tylko neibiescy z quadmanem ale i takze czerwoni. Jeden z czerwonych ustawia sie na rakiecie wiec swojego miesjca nie zmienia ale za to nasz drugi gracz czerwonych idzie penetrowac caly sektor czerwony to jego zadanie quadman idzie ustawic sie na Rg (railgun) a pomocnik idzie pilnowac quada :) 3 sekundy przed pojawieniem sie quada zeskakuje z góry na dół czerwony by pomuc niebieskiemy w odbijaniu quada po odbiciu quda robimy rundke honorową tyle ze teraz nie idzie dwoch niebieskich ale czerwony i niebieski jak zawsze quadman musi miec pomocnika by wymiatac dlatego teraz tez ida razem we 2 na rundce zaczynamy od sektora niebieskiego konczymy na zółtym wrogowie tam sie beda krecic :) i w ten o to sposob zajelismy cala mape wszystkie sektory wszystkie bronie wszsytkie quady :p
Grupa 2 - (Pomoc z góry quadmanowi):
* Biali przemieszczaja sie na kladke by pomóc quadowi przy YA ostrzeliwujac przeciwnika z góry.
Nastepnie powracaja na swoje pozycje wyjsciowe z f. Kontrolowanie.

[big][#0066FF#] Nie Palisz, Nie Jarasz, Nie Pijesz, Nie Zyjesz :D No i HWDP :D [big][/color]

Wolf

Od: 2003-07-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-21 23:50:24

hehe lol przyznaj sie skad to skopiowales?? ;) bo raczej ty tego nie wymysliles :) a jesli chodzi o bledy to nie jest najgorzej wystepuja tylko w pierwszym zdaniu :d.

...BaCa...

Od: 2003-07-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-22 00:06:54

Hehe zamknij pysk napisalem zeby nie pisac ze sa bledy :P A co do taktyki to jak wam sie podoba moja wizja gry ? :P

[big][#0066FF#] Nie Palisz, Nie Jarasz, Nie Pijesz, Nie Zyjesz :D No i HWDP :D [big][/color]

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-22 00:51:47

To ma sens - tylko trzeba trenować, trenować i jeszcze raz trenować.
No i trzeba u nas rozdzielić kto będzie co pilnował - w zależności od umiejętności strzelania z raila, rakiety itp.

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

...BaCa...

Od: 2003-07-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-22 10:21:15

Wiem ze to ma sens bo sam to pisalem :P A no i trzeba trenowac i to w chooy !

[big][#0066FF#] Nie Palisz, Nie Jarasz, Nie Pijesz, Nie Zyjesz :D No i HWDP :D [big][/color]