W tym temacie bedziemy przedstawiac propozycje taktyk do mapy 6++
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
dobrym sposobem jest rzymanie okolic raila albo mostka , tak wygralismy z 2f4u albo trzymanie ra , zmiana pozycji jest przydatna poniewaz wrog nie wie co sie dzieje przez co latwiej go kilim
trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy
mostek sux ja polecam ra we 3 i jeden na railu za huja nie wejda :D:D
trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!
ale na ra moga sie dostac tym dlugim lukiem , a granaty nic nie dadza jak koles zrobi 3 rjumpy od sciany
trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy
to sie bedzie obstawiadz w polowie tej luki ... ktos z dobrym railem musi tam byc..
trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!
A moze lepiej biegac zwartą kupą? Oczywiscie wszyscy sa na teamspeak, kapitan rzuca komendy a reszta je wykonuje. Ale przy takiej koncepcji potrzebna jest totalna asekuracja. Jesli prowadzący dostaje raila to jest wymiana. Gracz za nim wchodzi jako pierwszy a ten co do dostal chowa sie w srodku. Przedstawie to tak: te ludziki to gracze ( pierwszy kapitan) -----------> [5][1][1][1] a po railu w kapitana wymiana bedzie taka [1][1][5][1] Tak wiec teraz na pierwszy cel jest gracz ktory ma najwiecej.
czy ja wiem ? moze nawet niezly pomysl tylko ze my gramy jak bysmy sie 1 raz w zyciu widzueli oko zgrania :D total ffa
trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy
6++ trzymać raila i mostek na zmiane ... ra troche chujowo... jeszcze dobrze jest ten dlugi luk trzymac albo sg.. zmiany trzeba robic ;)
[big][red]WWW.MAFIACA.TK[/big][/color]
w razie przegrywania mozna sie wbic na LG i tam 4 katy opstawiac lub sg i podobnie
chillout