Wszystko ładnie, tylko czemu nic nie ma o \"ciekawostkach\" (bitwa na kończyny, zmiana pogody i efekty z matrixa)? Czytelnikom głównie chodzi o takie rzeczy :(.
Mateo nie dostałeś mojego drugiego arta, bo nie widzę, żadnych elementów z niego w \"zbiorowym\" tekście :(.
W MP duncuna brakuje informacji o klanach, które ogłosiły, że będą grać na q4 i jaka firma zajmuje się trybem MP (Nerve Software)
Brakuje też info kiedy wyjdzie q4 i że prawdopodobnie muzyką zajmnie się sonic mayhem, które pracowało też przy q2 oraz q3.
Pozwoliłem nanieść sobie poprawki na 2 akapity, znajdują się one poniżej:
> Hackerzy atakują!
>
> 19 Lipca bieżącego roku na forum serwisu quake3world.com pojawiło się owe, słynne już 45 screen’ów, które miały „niby” pochodzić z początkowej fazy prac nad następcą legendarnego Quake 3 Arena
>
> Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pojawiły się one nagle w momencie najmniej oczekiwanym przez kogokolwiek. To co ukazywały przerosło wyobrażenia chyba każdego z nas. Tak samo jak nagle się pojawiły i zniknęły, a dokładniej rzecz ujmując to zostały one usunięte przez administratorów serwisów pod naciskiem ID Software. Było już jednak za późno, gdyż spora liczba osób zdążyła już skopiować owe zdjęcia. Pewnie zapytacie czemu nie po prostu pokazać? Otóż, następnego dnia po ukazaniu się owych prac ID Software opublikowało następujące słowa: \" id Software has instructed Activision that we are not to work with any magazine which uses any of these assets. If any magazine does so, ID Software will not allow any assets for ID games to be sent to these magazines in the future.\" - co znaczy w skrócie, że jeśli jakiekolwiek czasopismo, tudzież magazyn opublikuje te zdjęcia, to ID natychmiast zerwie z nią jakąkolwiek współprace. Na tychże screen’ach można zobaczyć między innymi:
>
> - szkice postaci jak i już prawie całkiem gotowe modele
>
> - szkice map, broni (Racket Launcher) i pojazdów (np. wozy pancerne)
>
> - szkice pomieszczeń (wyjątkowo krwawe, brrr…..)
>
>
> Wielu osobom nie odpowiadał tryb Single Player w Quake 3: Arena, ponieważ był on prosty, nie zawierał żadnej fabuły i cała zabawa trwała zaledwie kilka godzin. Podobno SP miał przygotować graczy do walki z innymi ludźmi przez sieć (LAN lub Internet). Ale co miały począć osoby bez sieci lokalnej, czy internetu? Nasz „pomysłowy kruk” zamierza uszczęśliwić samotnych graczy, tworząc grę nastawioną głównie na tryb SP, o rozbudowanej fabule. Wszystko co teraz przeczytacie, zostało potwierdzone przez producentów q4. Niektóre źródła mówią, że historia ma się zaczynać tam, gdzie skończyła się druga część „wstrząsu”, czyli w momencie, gdy bohater ucieka ze Stroggos, a następnie rozbija się na innej planecie. Świat gry podobno ma być wzorowany na innym, znakomitym FPP`ku jakim jest Half-Life; mamy się poruszać z pomieszczenia, do pomieszczenia pomiędzy różnymi misjami.
Prosiłbym o poprawienie naszego tekstu oraz o dopisanie przez duncuna do swojego arta informacje, które wymieniłem :)