Mam irytujący problem z wyglądem tekstur w q3 na gf8800gtx. Wcześniej miałem 7600gt i wszystko wyglądało cacy, teraz obraz wygląda tak(picmip5):
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mam irytujący problem z wyglądem tekstur w q3 na gf8800gtx. Wcześniej miałem 7600gt i wszystko wyglądało cacy, teraz obraz wygląda tak(picmip5):
Videogames are bad for you? That’s what they said about rock-n-roll.
Ale co dokładnie Ci się nie podoba?
Może pokombinuj z komendami:
r_gamma, r_intensity, r_overBrightBits, r_mapOverBrightBits, r_ignorehwgamma
Zobacz czy gra wygląda dobrze na standradowych ustawieniach (cvar_restart).
Na moim 8600GT mam podobny problem, ale tekstury nie są aż tak rozmazane jak u Ciebie. Przyzwyczaiłem się. Tzn. trochę niewłaściwe słowo, bo już w Q3 nie gram.
Cześć!!
U mnie (po przejściu z Radęcina 9550 na Dżiforsa 8800 gts) wystąpił podobny problem z teksturami w CPMA. Rozwiązanie jest banalnie proste! Domyślam się że używasz starego konfiga (?). Wywalasz wszystkie q3config.cfg (u mnie na cpma po wywaleniu go z folderu ’cpma’ wgrał się ten z ’baseq3’ więc i tego też musisz usunąć!). Włączasz grę, ustawiasz se wszystko na nowo i gitara gra panie! Tekturki jak nowe!
źródło: my own
Faktycznie, po usunięciu konfiga, obraz jest ok. Po restarcie q3 z moim cfg wraca do tego "niefiltrowanego" czyli w cfg musi być komenda za to odpowiadająca. Nie moge natomiast zczaić, która to.
Videogames are bad for you? That’s what they said about rock-n-roll.
seta r_lastValidRenderer "GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE/3DNOW!" wydaje mi sie ze to ta komenda ale moge sie mylic