ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

TERAZ TIMER

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-04-19 00:45:51

Znowu ja i moje ciągłe pytania :P Teraz mam pytanie co do timera i liczenia red armora na CPMA w eczach 1v1:/ ludzie jak wy to robicie przeciz timer w cpm'ie wyglada tak np 1:xx to skad wiecie ze aqrat minely te 25 sekundy?? czy jest jakas komenda na odsloniecie tych tajemniczych iksów ?? czy musze sobie liczyc w głowie czy jak bo juz nie wiem w tdm to jest łatwo ale w 1v1?? nie mam pojęcia...[12]

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-19 11:41:04
  1. practice practice practice

  2. jak ktos jest ograny to nie potrzebuje timera i dlatego CPMA przewyzsza pod tym wzgledem OSP ze jak ktos zaczyna grac najpierw w CPMA i nauczy sie time\'owac itemy na mapie to pozniej jak zagra na OSP to ten timer nie jest wcale potrzebny (currenttime)

  3. nie ma komendy na odsloniecie 1:[b]XX[/b]

  4. tak musisz sobie liczyc to w glowie chyba ze jestes zdolny to mozesz pisac na kartce

  5. ;o
    btw nie klonuj tematow (@ Quake 3)

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-19 13:11:15

ehhe i ci z vq3 nam zarzucaja ze w cpma sie nie mysli : DDD mysli sie tylko znacznie szybciej i wiecej. Naucz sie myslec :D to bedziesz wiedzial kiedy armor jest: P

ud