ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Textura Matrix

Voytas

Od: 2003-11-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-27 00:01:53

Wie ktoś może jak zrobić lub skąd można ściagnąć testurę wyglądem przypominającą kod z Matrixa? Czyli zielone opadające znaki na przezroczystym tle gdyby ktoś nie wiedział :P

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-06-27 00:12:41

sam zrob cosik takiego :)

pobaw sie adobiakiem pozniej shaderami [19] [17][18]

arian

Od: 2003-12-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-27 23:23:49

a o to przyklad jak szybko mozna w adobne photoshop zrobic taka texture

1.Otwórz nowy dokument (600x600 - moze byc inna) z białym tłem

2.Wciśnij D aby zresetować kolory

3.Filter>Texture>Grain

Intensity:100

Contrast: 100

Grain Type: Vertical

4.Filter>Artistic>Neon glow

Glow:5

Glow Brightness:20

Glow Color:00FF00

5.Filter>Stylize>Glow Edges

Edge Width:1

Edge Brightness:5

Smoothness:1

I po sprawie, jeszcez tylko shadery jak pluskwa mowi i masz matrixowy etap :)

In four hours you will be damned and your soul will be damned for ever [b](c) Hocico - Spit as an offence[/b]
pobudka, kapiel, kawa, muza, praca, po pracy na piwo -> moje zycie

Voytas

Od: 2003-11-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-29 12:17:51

No tak tylko ja właśnie liczyłem że ktoś mi powie jak te shadery zrobić :P , bo texture to bym zrobił. Ale i tak dzięki za opis do Photoshopa :)

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-29 15:09:26

textures/sfx/matrix

{

surfaceparm trans

surfaceparm nomarks

surfaceparm nonsolid

surfaceparm nolightmap

qer_trans .5

cull none
{

map textures/sfx/matrix.tga

tcMod Scroll .5 -8

blendFunc GL_ONE GL_ONE

}

{

map textures/sfx/matrix.tga

tcMod Scroll .01 -6.3

blendFunc GL_ONE GL_ONE

}

}