ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Textura na głos

RFI-BacK

Od: 2006-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-26 15:55:32

Witam , jeszcze jedno pytanko ... czy jest textura która blokuje głos?? Powiedzmy jesteśmy po pierwszej stronie i słyszymy ogień bo się pali obok nas ... przechodzimy na dróga strone i nie słyszymy tego ognia , chociaż go widzimy :P Jest takie coś?? A tak przy okazji ... czy da się przyciszyć dany odgłos na mapie niż normalnie on brarzmi?? (wiem ,że to z volume jest powiązane)

Freeze Tag 1.16n (rail’s only) !i!i! R.L.Z !i!i!

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-06-26 19:39:56
  1. nie

  2. nie?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-06-27 17:08:56

Słyszałem teorię, że duża ilość hintów na mapie może spowodować wyciszanie, ale nie otrzymasz takiego efektu, o jaki Ci chodzi, więc sobie daruj.
Drugie - też raczej nie, chociaż mógłbyś sprobować podmienić oryginalne dźwięki ich cichszymi odpowiednikami, ale nie jest to rozwiązanie bezpośrednio związane z Radiantem, poza tym wtedy każdy z Twoją mapką wrzuconą do /baseq3/ miałby przyciszone dźwięki na każdej mapie, więc też sobie daruj.

Generalnie nie wiem skąd ludzie biorą pomysły na takie rzeczy. Jeśli chcesz takie rzeczy dawać na swoich mapach, to chyba źle pochodzisz do tematu i sobie... daruj.

RFI-BacK

Od: 2006-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-27 17:10:15

Np. na mapie która teraz robie to na dużą odległość śłyuchać mały wodospad... chciałem temu zapobiec jakoś ;o Ale trudno ....

Freeze Tag 1.16n (rail’s only) !i!i! R.L.Z !i!i!

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-06-28 08:37:48

To moze wyłącz globalnośc...

ps. pluskff4 : fajny Kyuubi :]

RFI-BacK

Od: 2006-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-04 11:21:10

Cytat z posta - autor: [NecrosiS](%E2%80%99?id=users&details=1904%E2%80%99)
>
> To moze wyłącz globalnośc...
>
>
>
>
>
>
> Tzn. ?? Co mas na myśli? Chętnie bym chciał pociszyć 1 albo 2 odgłosy na mapie bo je z daleka słychać a jak sie przysłuchać to jakby z zaściany ;o No rozumiem , w tantych czasach jeszcze takiej techniki nie było do robienia map aby wykluczać texturą głos , no trudno , ale na pociszenie odgłosu chyba była ...

Freeze Tag 1.16n (rail’s only) !i!i! R.L.Z !i!i!

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-07-09 20:06:21

A moze uzyj triggera wyzwalajacego dzwiek w promieniu z jakiego chcesz go slyszec? Ale przeciwnik bedzie to slyszal jak znajdzie sie obok...

Cytat z posta - autor: [dAde](%E2%80%99?id=users&details=3311%E2%80%99)
>
>
>
> Drugie - też raczej nie, chociaż mógłbyś sprobować podmienić oryginalne dźwięki ich cichszymi odpowiednikami, ale nie jest to rozwiązanie bezpośrednio związane z Radiantem, poza tym wtedy każdy z Twoją mapką wrzuconą do /baseq3/ miałby przyciszone dźwięki na każdej mapie, więc też sobie daruj.
>

Można zmienić nazwy plików przyciszonych i wstawić jako dzwięki customowe...

RFI: może zajmij się czymś innym, a nie mapkami? ;)

Quake 3 Maps: Lets go retro! | discord

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-07-10 23:28:02

Cytat z posta - autor: [Requiem](%E2%80%99?id=users&details=180%E2%80%99)
>
>
>
> RFI: może zajmij się czymś innym, a nie mapkami? ;)
>

Na przykład hodowlą jedwabników :D:D