ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

The all seeing eye i kolor nicka

Arkanadien

Od: 2007-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-03 13:14:28

gdy wchodzę do gry przez samego quake’a, to pojawia się kolorowy nick.. gdy przez the all seeing eye.. jest bezbarwny..
czy jest jakieś rozwiązanie na to?

i koljena rzecz (przy okazji) Czy dostepny jest jest jakiś najlepiej zewnetrzny program, który ujednolicił by kolor postaci przeciwników.. ale NIE taki który sprawił by, że wszyscy wyglądają tak samo?

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-09-03 13:48:21

Hi. Widocznie w ASE podałeś nick bez kolorów. Możesz ustawić nicka w ASE z wykorzystaniem kolorów z Q3 (wpisujesz w takiej samej postaci jak w q3, tj. ^nr_koloru). Możesz ustawić to dla kazdego modu z osobna, trybu, lub taki sam dla całej gry. W ASE po lewej klikasz prawym na interesujący Cię mod/tryb, albo całą kategorię Q3 i wybierasz "custom config". Tam wpisujesz tak jak w Q3.

Co do braku ujednolicenia modeli, to komenda cg_forcemodel "0", dla takich samych kolorów cg_enemycolor "nr_koloru".

Arkanadien

Od: 2007-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-03 14:00:29

Wielkie, wielkie dzięki za pomoc..