ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

The best map ??

Progner

Od: 2003-12-23

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-12-13 10:00:54

Takiego tematu chyba jeszcze nie było ...

A więc jaka mapa waszym zdaniem jest:

najlepsz,najfajniejsz,najładniejsza ... poprostu the best pod względem wizualnym ?

mnie najbardziej podobają się 2 mapy naszego tamba (podliz?)

pdm02_tamburyno

dfwc01-6

A jakie jest wasze zdanie :D

WaZzUp

Od: 2003-05-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-13 10:31:49

nie ma co... Szaq i Tamb robią najlepsze mapki...

wg mnie pdm01_szakal jst świetna, dfwc01-2 tez ;)

eXe|Korol

Od: 2003-04-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-12-13 12:56:45

piekna, najwspanialsza, jedyna w swoim rodzaju

[white]q3dm6 [/color]

dziwny jest ten świat

sheva

Od: 2004-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-13 14:15:12
Komentarz usunięty

Incognito

Gravatar

Od: 2004-12-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-13 15:27:14
  • QSNRUN.....
  • PDM02_M

  • PDM02_t4m8uryn0

  • Pea_ydicky

  • nemix_run05

  • t4m8uryn0run3

  • t4m8uryn0run4
    :)

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-12-13 16:43:06

Teraz to bym musial ladnie przetrzasnac HDD, bo jest masa ciekawych tytulow ale pierwsze co mi sie nasuwa na mysl... PEA! Szczegolnie za piekne layouty i wypaśne texty, poza tym gdy pokonasz ktoras z jego map (tych bardziej hardcore) masz naprawde satysfakcje.

Natomiast bardzo cenie w mapkach oryginalne dzwieki, wiec bostwem bylaby grywalna mapa, o pieknym lay'u, idealnym poziomie trudnosci, ktora cieszy ucho dzwiekami (tudziez muzyka).
Ed. O, wlasnie drugie mi przyszlo na mysl - NEMIX! Ja nie moge.. to.. nie.. kurde az momentami nie chce sie wierzyc ze to ten stary q3, centralnie UT2003/4/5 (nie orientuje sie) albo cos z Dooma. Szczegolnie żolnierskie, 'base' style z niezlym wyposazeniem textur. Rowniez n1.

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-13 16:48:38

Ale malo oryginalna i wymyslna podpucha z tym dm6, pff ;q.
Qsnrun faktycznie ownuje, szkoda, ze trzeba miec nie powiem jakiego kompa zeby na luzie pograc :(. No i Tamba wymieniac nie bede, bo po co ;q. Szakalka jakby chciala to by mogla, ale jak nie chce to co zrobisz :F (no na szaq1 to lamalem sobie palce kiedys sporawo czasu, nie powiem).
BTW: Moja mapa z PDM02 jest fucked up ostro, potem dopiero sie nauczylem optymalizacji w miare logicznie LOL. No ale nic, shit happens czy jakos tak ;q
BTW2: Bosh, trzeba wreszcie cos uzgodnic z tym pdm03 - ciagniemy to i konczymy, ale dajemy se siana, bo ja i tak mykam pefnie za czas niedlugo :Q.

eXe|Korol

Od: 2003-04-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-12-13 16:51:09

dupa, nie wiesz co to piekno i tyle :)

dziwny jest ten świat

mas1o

Od: 2004-04-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-13 17:12:38

Mapa ktora zrobila na mnie najwieksze wrazenie (wtf - to ciagle q3?) to nemix5, a dodajac od siebie moja ulubiona naj naj naj mapa to velocity :]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-13 17:31:29

Grywalnosc - kolejnosc nie przypadkowa:

pea_ydicky

pea_yspiraly

pdm01_pea_impostor

pea_xweirdx

run_arty

proton

grid2

4and (1)

jeszcze moze ... jjm2.
Layout:

qsnrun /qsnrun-proto

pea_ydicky (no... dla mnie jest ladna, lubie taki styl)

pdm02_m
A powody? Pea - grywalnosc ,nowe, ciekawe pomysly... I co najwazniejsze, stopien trudnosci. Nie satysfakcjonuje mnie przejscie latwej mapy z lamerskim czasem, wogole nie lubie map - byle gonic za licznikiem po latwych przeszkodach. Wole cos, na czym dlugie cwiczenia dadza efekty - najpierw nauczyc sie przejsc, potem dopiero myslec o czasie. Dla mnie nie sa one, te ktore wymienilam takie trudne, ale dla poczatkujacych na jego mapach...

Grid2 i 4and(1) - uwielbiam dlugie proste - poprostu biegnij przed siebie, jak najszybciej...

jjm2 - ciekawe pomysly, i ogolnie nadaje sie takze do pocwiczenai niektorych elementow; plasmy, rl, i innych kontrolo-strafe elementow.

Proton - hah, zakrety w prawo - robi swoje, a po drugie - taka przyjemna mapka, dla relaksu milo sobie pograc.
A wyglad? Qsnrun recenzowalam na PTC - wiec szukac w archiwum, nie chce sie powtarzac. Ogolnie za wysilek autora wlozony w te mape... Poprostu jest b. b. ladna.

Pea - specyficzny lay na ydicky - szare kolory, ciekawe uklady pomieszczen - te rury, itd.

eMek z pdm02 - Ciekawe wykonanie, sporo detali, jednak caloksztalt mily dla oka.
A Tamba nie wymieniam, bledy na mapie, sporo niedogodnosci i niski licznik fps znacznie obnizaja ocene - a tak naprawde ladniejsze sa mapy od pdm03 (tej szarej) i chinskiej - poprzednie? Nie moj gust. Brak umiaru w doborze kolorow, textur - nie zwracanie uwagi na drobne, ale liczne bugi graficzne. Tak jakos jedno do drugiego poprostu nie pasowalo. Sorry.

Incognito

Gravatar

Od: 2004-12-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-13 18:13:55

Zapomniałem jeszcze właśnie o mapkach tej [b]pani[/b] (poprawiłem się już) powyzej ( ;p ), produkcje posiadają świetny, stonowany wygląd oraz dużą grywalność. No oczywiście też o PDM01_Pea też spoxaśna mapka.

:)

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-12-13 21:14:08

no i co jeszcze mozna doceniac to pomysl konstrukcyjny - mam tu na mysli, jak autor rozplanowal droge do mety, by mozna bylo wybrac najdogodniejsza, najkrotsza (zazwyczaj trudniejsza), czy dluzsza ale latwa...

Taka mapa jest dla mnie Strafe3 - mapa nie dosc ze wygladem jest ladna, to jeszcze mamy mozliwosci dla pro'sow i noob'ow, chocby pierwszy circle z windy w PRAWO AAAArrrrrrgggggggHHHHHHHH!!! (Szaq szczerzy się...) Dalej tez masa skrotow. Jednym slowem - mape mozemy przejsc w 50 sek. albo w 30 sek. N1 Genosh...

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-13 21:19:50

> Taka mapa jest dla mnie Strafe3 - mapa nie dosc ze wygladem jest ladna, to jeszcze mamy mozliwosci dla pro'sow i noob'ow, chocby pierwszy circle z windy w PRAWO AAAArrrrrrgggggggHHHHHHHH!!! (Szaq szczerzy się...)

Hah, to "Szaq szczerzy się..." bylo nice :>>> :p hihi :p
Jednak co jak co, strafe3 nie zbyt przypadla mi do gustu - zreszta sam znasz moje ulubione style (nie graficzne) - cos hard i wymagajace poprostu duzo opanowania, i cierpliwosci - co daja np. mapki pea_* Wieksza czesc ich tez jest w prawo :p - circla, zakrety, wiec idealne miejsce dla mnie.

Mapy weaps pod wzgledem mojego gustu i skilla odpadaja na wstepie. NIe przecze ze wsrod nich masa grywalnych, ciekawych, nice leveli - ale to poprostu nie dla mnie. Muciek mial okazje sie przekonac na jakim poziomie jest u mnie rl... w skali 1-10 to moze dalabym z 2. 2x rj tu nie maja nic do rzeczy.

Inaczej zreszta oceniam na ptc/inne sa moje ulubione. Nie chce faworyzowac map ktore sa 'robione pod moj skill' bo to ni ena tym polega. Recenzowanie wymaga dosc sporej obiektywnosci. Np. wiele map dostalo dobra opinie - jednak nie sa w moim stylu - nie zaliczam ich do ulubionych. Oceniajac staram sie patrzec na ogol - ciekawosc pomyslow, rozne rozwiazania/metody przejscia elementu. Poprostu jak maap jest dobrze wykonana, interesujaca - to dostaje dobra ocene - nie znaczy to jednak ze to jest dla mnie jedna z favs.

Kolejna sprawa podczas ocenianai to fps - mapa musi byc zoptymalizowana - to defrag, gdzie fps ma dosc spore znaczenie - wplywa moze nie tyle na dlugosc skoku (sv_fps, com_maxfps, g_sync/ pmove 1) co na komfort gry.

Ostatnia to layout. Wiadomo ze mapa nie moze byc odwalona, byle byla - bo nie na tym rzecz polega by odstraszala wygladem - przedetalowania tez nie lubie ostatnio. Ot - zachowac umiar, nie przesadzac z brakiem ozdob, ale tez nie przedobrzac.

qsn run to typowo experymentalny level - ale fakt ze ilosc shaderow, ogolnie brushwork jest very nice - grywalnosc tez ciekawa, ale to trzeba miec niezwykly skill w mapmakingu aby umieejetnie polaczyc te wszystkie rzeczy.
A moje mapki... od pdm01, przez pLcompy po serie szaq... shit i jeszcze raz shit.

M.@.X

Od: 2003-05-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-13 23:18:22

JA najbardziej sie zagrywalem na tych mapkach:
całe pdm01

całe pdm02

the_choice

run_arty

run_cheez4

newbies01

t4m8uryn0run

kb4szak2

ts_run1

seria hitm4nXX

natomiast najlepszy wyglad wq mnie to mapki:
nemix_run05 - najlepiej zrobiona mapka jaka kiedykolwiek widzialem szkoda ze tylko pod PM

całe pdm01 - pierwsza czasc najlepszych mapek do DF

całe pdm02 - druga czasc najlepszych mapek do DF

całe df_vq3x-X

run_artalin1-1

dfwc01-3

dfwc01-6

ts_run1

::: [ from possibility to reality ] :::

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-14 19:05:20

A według mnie najlepsze mapy pod wszystkimi względami są w paku... pdm03 :P. Już ich tak nie picujcie w najmniejszych szczegółach, kompilejszyn i w świat :).

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-28 20:23:50

moim zdaniem q3dm6, albo nie, pro-q3dm6.

na dwoje babka wróżyła

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-29 06:23:03

ja tam wole jakieś młode z podstawówki... ;-)

FREESTYLE

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-12-29 13:55:37

no z 2c sa fajne.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-29 14:10:48

Tak czy siak chyba sobie nie poru`chacie w tym odcinku...

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-29 19:34:00

Fajna koszulka Pumy :PP. q3ctf1 i q3ctf3 to moje ulubione :>

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-06 21:14:59

ZDECYDOWANIE acc_homer.

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-31 12:05:23

ostatnio bardzo [b]pdm02_pea[/b]

na dwoje babka wróżyła

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-31 12:39:04

Pod względem wyglądu i pomysłowości mój faworyt to LBA i F_SPORTRUN. Pod względem rozplanowania, grywalności i wyglądu przede wszystkim mapy Tamba (wszystkie to majstersztyki, małe dziełka sztuki można by rzec). Mapy z RL i przestrzenią też są ok (dbrj, dmp02_mm). No i paki pdm... :).
Nie cierpię za to map ciasnych, na których zawadza się co chwilę o coś głową czy ręką. Najgorsze crapy to mapy chodzące u mnie 2 fps odznaczające się wyjątkowym brakiem grywalności (dfwc02-1, ło matko, zabierzcie to ode mnie...), no i ofkoz mapy hardcore na strafe.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

sheva

Od: 2004-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-31 14:06:33

pdm02_yacek - nie wiem co ta mapa w sobie ma, ale tak mi sie spodobala, ze od kilku dni caly czas prawie na niej gram...chce pobic rekordzik na pierwsze ablo drugie miejsce ale nie daje rady juz :(((

.:: DEFRAG MAP ::.

• McGrady_Run_v2

• PDM01_Dyzi0

• Dyzi0_Tower

• Dyzi0_Training

• Run_Dyzi0

• DZ0&LaM4

• jawol_run1
jaki telewizor wybrać:
http://telewizor.eu

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-31 15:06:24

No no no, tylko nie rekordzik ;). Drugie miejsce możesz sobie wziąć :P.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher