ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Toya na 1.32b i CPMA 1.22 ?

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-22 15:41:12

Tak, wlanie mnie takie slochy doszly, ja tam osobiscie nie mam nic przeciwko nowemu cpm`owi ;]

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-22 17:40:48

No ale fajnie też byłoby gdyby cały czas nie było na nim ustawione PMC. [25]

grzEs

Od: 2002-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-22 18:21:59

no lol, 1.22, ciekawe kto tam będzie grał, chyba Szwedzi sobie przyczłapią i będą biegać po toyi

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-22 19:00:00

> no lol, 1.22, ciekawe kto tam będzie grał, chyba Szwedzi sobie przyczłapią i będą biegać po toyi

Ja, będe grał. No ale kogo obchodzą takie no-skille jak ja ;P

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-22 20:04:15

toya ma byc niby serwerem na xLige pod cpma 1.11 [30]

sh1bby

Od: 2003-07-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-22 20:04:31

szczeze powiedziawszy cpma 1.2 to nie wypal. Pierwszy raz sie chyba tak zdarza sie ze nowa wersja wychodzi tak szybko >> brak rocket jumpa i rail damage 80 to kompletna porazka [2] ciekawe co wymyslili w cpma 1.22[3]

trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-23 01:02:48

> szczeze powiedziawszy cpma 1.2 to nie wypal. Pierwszy raz sie chyba tak zdarza sie ze nowa wersja wychodzi tak szybko >> brak rocket jumpa i rail damage 80 to kompletna porazka [2] ciekawe co wymyslili w cpma 1.22[3]

No cóż jednak chyba oni nie sądzą że to niewypał bo blokada skryptów i rail damage 80 zostają w 1.22.

Jak dla mnie to dobrze bo, skrypty rj walą kupą (co nie potrafisz zrobić manualnie rj?). Rail dm 80 to też zmiana według mnie na lepsze (rl>lg>rg).

Jedyne co mi się nie podoba w nowym pm to ograniczenie ups.

No ale co ja wiem, nowy jestem to się nie zdążyłem przyzwyczaić i nie muszę się przestawiać na coś nowego ;P

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-23 07:58:04

btw. poprostu jestescie przyzwyczajeni do cpma 1.1 jak do pro-q3dm6 czy cpm3a ;P ja tam rj robie od zawsze \"recznie\" [4]

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 09:01:53

rail dm80 jest w promode 2

nie marudzcie ;P

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-23 10:41:26

> szczeze powiedziawszy cpma 1.2 to nie wypal. Pierwszy raz sie chyba tak zdarza sie ze nowa wersja wychodzi tak szybko >> brak rocket jumpa i rail damage 80 to kompletna porazka [2] ciekawe co wymyslili w cpma 1.22[3]

No cóż jednak chyba oni nie sądzą że to niewypał bo blokada skryptów i rail damage 80 zostają w 1.22.

Jak dla mnie to dobrze bo, skrypty rj walą kupą (co nie potrafisz zrobić manualnie rj?). Rail dm 80 to też zmiana według mnie na lepsze (rl>lg>rg).

Jedyne co mi się nie podoba w nowym pm to ograniczenie ups.

No ale co ja wiem, nowy jestem to się nie zdążyłem przyzwyczaić i nie muszę się przestawiać na coś nowego ;P

po pierwsze primo: rg 80 smierdzi i to okrutnie fuuuuu troche jest to osmieszenie poniekad bo mysle ze jakby zamiast tego bylo 125 hp na respawnie to kazdy bylby zadowolony

po drugie primo: skrypty na rj powoduja moze zniedolezenie manualnosci widze to po sobie ale za to bardziej mozna sie skupic na grze i zawsze masz pewnosc ze doskoczysz

po trzecie primo ultimo: ograniczenie ups jest tylko w promode II a nie w calej wersji 1.22 ale i tak wszystko powyzej 1.11 - MsT wiem ze sie naraze ale jakos mi to wybaczysz ;* - jest do kitu :\

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 12:55:43

fakt, 85 hp z rh albo 125 na starcie, bo 100 hp rg na 100 zh po respawnie, to troche lipa, bo bedac tylko troche lepszym mozna zownowac mape i jechac po respawnach (ze nie wspomne jak ladnie mozna kampic przy respawnach w tdm)
brak skryptow rj imho tez dobrze

zreszta i tak mozna to wszystko wylaczyc /callvote promode 0/1 (czy jakos tak, choc zdawalo mi sie, ze cos zmienili w 1.22, ale nie moge teraz znalezc, moze mi sie tylko wydawalo)
ogolnie fajnie, że można wybierać jak chce się grać!!!!!

grzEs

Od: 2002-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 15:04:37

> toya ma byc niby serwerem na xLige pod cpma 1.11 [30]

ta, i jak toya sobie pojdzie na 1.2 (czy wyższe, czyli 1.22) to jedynym serwerem dla ligi będzie DIALOG.

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 17:05:15

ale nie rozumiem za bardzo :d

organizatorzy chyba powinni to uzgodnic z adminem serwera co i jak ma byc ;p .. ne?

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 18:02:53

nadal nie rozumiem, co komu 1.2 przeszkadza? wyłącza się promode2 i gra jak na 1.11, tylko dydtem respawnów zmieniony.

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-23 18:09:46

> po pierwsze primo: rg 80 smierdzi i to okrutnie fuuuuu troche jest to osmieszenie poniekad bo mysle ze jakby zamiast tego bylo 125 hp na respawnie to kazdy bylby zadowolony
>
> po drugie primo: skrypty na rj powoduja moze zniedolezenie manualnosci widze to po sobie ale za to bardziej mozna sie skupic na grze i zawsze masz pewnosc ze doskoczysz
>
> po trzecie primo ultimo: ograniczenie ups jest tylko w promode II a nie w calej wersji 1.22 ale i tak wszystko powyzej 1.11 - MsT wiem ze sie naraze ale jakos mi to wybaczysz ;* - jest do kitu :\

Nikt nie mówi że spawn rape jest zły [16] Tylko w 1.1 jest za \"łatwy\" troche (głupawy wybór miejsca + możliwość pojawienia się pare razy pod rząd na jednym spawnie).

A rail 80 jest spoko bo degraduje tą broń do takiej którą się dobija, a nie niszczy przeciwnika i tam jest jej miejsce.

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 22:34:07

1.20/1.22 sa zle wolne ograniczaja gracza i liwkiduaj opcje na ktorych gram. Jednym zdaniem te wersje sa h.uja warte i nie bede nigdy w nie gral. Jak ktos to z TOYA widzi :D to apeluje o 1.11 wersje najszybsza w ktorej sa emocje a railem da sie odbic mape :)

ud

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-23 22:42:12

Po co mi mózg przecierz mam raila [11]

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 22:50:20

El-Mo nie rozumiesz wielu rzeczy

ud

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-23 23:13:13

> El-Mo nie rozumiesz wielu rzeczy

Żartuje tylko ;/
Edit: Jakich rzeczy?

Gracze vq3 na początku narzekali że czas przeładowania RG jest za długi, teraz jest odwrotnie i jak ogląda sie demka to jest tam \'Pixel wars\'.

W vq3 tego się nie zmieni, a w CPMA jest ten luksus że jeszcze można to naprawić. Tak napisałem NAPRAWIĆ bo jak wielu wie cały PM był wzorowany na Q1, a tam nie ma RG i gra się zajebiście, a brak raila wcale tej gry nie spowalnia.

Ja nie wiem jak wy, ale mam dosyć tego że gracz stojąc w jednym miejscu mapy nabija sobie fragi. Według mnie to wcale nie ujmuje emocji, tylko sprawia że gra jest nawet ciekawsza (wymusza stosowanie innych broni i częstsze będą combosy, a nie tylko wyceluj i naciśnij rail).

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-24 17:33:37

Tacy przeciwnicy zwykle maja niski sens i jak sie do nich zblizysz to nie wiedza co sie dzieje. Takim ludziom trzeba narzucic wlasne tempo najlepiej jak najszybsze wtedy sie gubia i koniec.

ud

sh1bby

Od: 2003-07-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-25 19:44:45

> toya ma byc niby serwerem na xLige pod cpma 1.11 [30]

ta, i jak toya sobie pojdzie na 1.2 (czy wyższe, czyli 1.22) to jedynym serwerem dla ligi będzie DIALOG.

doalogu jush nie ma jest teraz na osp tdm vq3 :////////

trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-25 20:07:18

jebac w dupe dialog

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-25 21:09:41

Ja tam nie wiem, ale nic nie jest pewne przecierz i ten cały temat jest gdybaniem \"co będzie gdy Toya będzie\".

Na razie jest jak jest, a jak będzie 1.2 to nie widze problemu by liga grała na tej wersji. Może i \'narzekam\' na 1.1 w postach poniżej, ale w nią gram.

[b]Przecierz chodzi o zabawę !!![/b]

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-25 23:14:59

jak bedzie grane 1.2 to nie bede juz nigdy gral w necie i w zadnej lidze

ud

grzEs

Od: 2002-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-25 23:24:37

> jak bedzie grane 1.2 to nie bede juz nigdy gral w necie i w zadnej lidze

kromki mu