Tak, wlanie mnie takie slochy doszly, ja tam osobiscie nie mam nic przeciwko nowemu cpm`owi ;]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Tak, wlanie mnie takie slochy doszly, ja tam osobiscie nie mam nic przeciwko nowemu cpm`owi ;]
No ale fajnie też byłoby gdyby cały czas nie było na nim ustawione PMC. [25]
no lol, 1.22, ciekawe kto tam będzie grał, chyba Szwedzi sobie przyczłapią i będą biegać po toyi
> no lol, 1.22, ciekawe kto tam będzie grał, chyba Szwedzi sobie przyczłapią i będą biegać po toyi
Ja, będe grał. No ale kogo obchodzą takie no-skille jak ja ;P
szczeze powiedziawszy cpma 1.2 to nie wypal. Pierwszy raz sie chyba tak zdarza sie ze nowa wersja wychodzi tak szybko >> brak rocket jumpa i rail damage 80 to kompletna porazka [2] ciekawe co wymyslili w cpma 1.22[3]
trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!
> szczeze powiedziawszy cpma 1.2 to nie wypal. Pierwszy raz sie chyba tak zdarza sie ze nowa wersja wychodzi tak szybko >> brak rocket jumpa i rail damage 80 to kompletna porazka [2] ciekawe co wymyslili w cpma 1.22[3]
No cóż jednak chyba oni nie sądzą że to niewypał bo blokada skryptów i rail damage 80 zostają w 1.22.
Jak dla mnie to dobrze bo, skrypty rj walą kupą (co nie potrafisz zrobić manualnie rj?). Rail dm 80 to też zmiana według mnie na lepsze (rl>lg>rg).
Jedyne co mi się nie podoba w nowym pm to ograniczenie ups.
No ale co ja wiem, nowy jestem to się nie zdążyłem przyzwyczaić i nie muszę się przestawiać na coś nowego ;P
btw. poprostu jestescie przyzwyczajeni do cpma 1.1 jak do pro-q3dm6 czy cpm3a ;P ja tam rj robie od zawsze \"recznie\" [4]
> szczeze powiedziawszy cpma 1.2 to nie wypal. Pierwszy raz sie chyba tak zdarza sie ze nowa wersja wychodzi tak szybko >> brak rocket jumpa i rail damage 80 to kompletna porazka [2] ciekawe co wymyslili w cpma 1.22[3]
No cóż jednak chyba oni nie sądzą że to niewypał bo blokada skryptów i rail damage 80 zostają w 1.22.
Jak dla mnie to dobrze bo, skrypty rj walą kupą (co nie potrafisz zrobić manualnie rj?). Rail dm 80 to też zmiana według mnie na lepsze (rl>lg>rg).
Jedyne co mi się nie podoba w nowym pm to ograniczenie ups.
No ale co ja wiem, nowy jestem to się nie zdążyłem przyzwyczaić i nie muszę się przestawiać na coś nowego ;P
po pierwsze primo: rg 80 smierdzi i to okrutnie fuuuuu troche jest to osmieszenie poniekad bo mysle ze jakby zamiast tego bylo 125 hp na respawnie to kazdy bylby zadowolony
po drugie primo: skrypty na rj powoduja moze zniedolezenie manualnosci widze to po sobie ale za to bardziej mozna sie skupic na grze i zawsze masz pewnosc ze doskoczysz
po trzecie primo ultimo: ograniczenie ups jest tylko w promode II a nie w calej wersji 1.22 ale i tak wszystko powyzej 1.11 - MsT wiem ze sie naraze ale jakos mi to wybaczysz ;* - jest do kitu :\
fakt, 85 hp z rh albo 125 na starcie, bo 100 hp rg na 100 zh po respawnie, to troche lipa, bo bedac tylko troche lepszym mozna zownowac mape i jechac po respawnach (ze nie wspomne jak ladnie mozna kampic przy respawnach w tdm)
brak skryptow rj imho tez dobrze
zreszta i tak mozna to wszystko wylaczyc /callvote promode 0/1 (czy jakos tak, choc zdawalo mi sie, ze cos zmienili w 1.22, ale nie moge teraz znalezc, moze mi sie tylko wydawalo)
ogolnie fajnie, że można wybierać jak chce się grać!!!!!
> toya ma byc niby serwerem na xLige pod cpma 1.11 [30]
ta, i jak toya sobie pojdzie na 1.2 (czy wyższe, czyli 1.22) to jedynym serwerem dla ligi będzie DIALOG.
ale nie rozumiem za bardzo :d
organizatorzy chyba powinni to uzgodnic z adminem serwera co i jak ma byc ;p .. ne?
nadal nie rozumiem, co komu 1.2 przeszkadza? wyłącza się promode2 i gra jak na 1.11, tylko dydtem respawnów zmieniony.
> po pierwsze primo: rg 80 smierdzi i to okrutnie fuuuuu troche jest to osmieszenie poniekad bo mysle ze jakby zamiast tego bylo 125 hp na respawnie to kazdy bylby zadowolony
>
> po drugie primo: skrypty na rj powoduja moze zniedolezenie manualnosci widze to po sobie ale za to bardziej mozna sie skupic na grze i zawsze masz pewnosc ze doskoczysz
>
> po trzecie primo ultimo: ograniczenie ups jest tylko w promode II a nie w calej wersji 1.22 ale i tak wszystko powyzej 1.11 - MsT wiem ze sie naraze ale jakos mi to wybaczysz ;* - jest do kitu :\
Nikt nie mówi że spawn rape jest zły [16] Tylko w 1.1 jest za \"łatwy\" troche (głupawy wybór miejsca + możliwość pojawienia się pare razy pod rząd na jednym spawnie).
A rail 80 jest spoko bo degraduje tą broń do takiej którą się dobija, a nie niszczy przeciwnika i tam jest jej miejsce.
1.20/1.22 sa zle wolne ograniczaja gracza i liwkiduaj opcje na ktorych gram. Jednym zdaniem te wersje sa h.uja warte i nie bede nigdy w nie gral. Jak ktos to z TOYA widzi :D to apeluje o 1.11 wersje najszybsza w ktorej sa emocje a railem da sie odbic mape :)
ud
> El-Mo nie rozumiesz wielu rzeczy
Żartuje tylko ;/
Edit: Jakich rzeczy?
Gracze vq3 na początku narzekali że czas przeładowania RG jest za długi, teraz jest odwrotnie i jak ogląda sie demka to jest tam \'Pixel wars\'.
W vq3 tego się nie zmieni, a w CPMA jest ten luksus że jeszcze można to naprawić. Tak napisałem NAPRAWIĆ bo jak wielu wie cały PM był wzorowany na Q1, a tam nie ma RG i gra się zajebiście, a brak raila wcale tej gry nie spowalnia.
Ja nie wiem jak wy, ale mam dosyć tego że gracz stojąc w jednym miejscu mapy nabija sobie fragi. Według mnie to wcale nie ujmuje emocji, tylko sprawia że gra jest nawet ciekawsza (wymusza stosowanie innych broni i częstsze będą combosy, a nie tylko wyceluj i naciśnij rail).
Tacy przeciwnicy zwykle maja niski sens i jak sie do nich zblizysz to nie wiedza co sie dzieje. Takim ludziom trzeba narzucic wlasne tempo najlepiej jak najszybsze wtedy sie gubia i koniec.
ud
> toya ma byc niby serwerem na xLige pod cpma 1.11 [30]
ta, i jak toya sobie pojdzie na 1.2 (czy wyższe, czyli 1.22) to jedynym serwerem dla ligi będzie DIALOG.
doalogu jush nie ma jest teraz na osp tdm vq3 :////////
trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!
Ja tam nie wiem, ale nic nie jest pewne przecierz i ten cały temat jest gdybaniem \"co będzie gdy Toya będzie\".
Na razie jest jak jest, a jak będzie 1.2 to nie widze problemu by liga grała na tej wersji. Może i \'narzekam\' na 1.1 w postach poniżej, ale w nią gram.
[b]Przecierz chodzi o zabawę !!![/b]
jak bedzie grane 1.2 to nie bede juz nigdy gral w necie i w zadnej lidze
ud