Po pierwsze: treningi na RJ. W sumie to wszystkie mapy nadają się do trenowania \"erdżejów\" (no może za wyjątkiem map q3dm0-5 :), ale jak chcesz \"profesjonalnie\" poćwiczyć to na mapach: trickhouse-beta3 (specjalne pokoje do ćwiczenia 2xR i 3xR), \"sztuczne mapy trickowe\" (cos1_beta7b, Tambutyno_beta1, csu1_a) i wszystkie mapy, na których jest trochę miejsca (dm 17, dm 18, dm 19).
Po drugie: server PTC. Ja się nie orientuję za bardzo, ale zazwyczaj na serverach trickowych grane są mapki typu \"sztuczny freestyle\" (wymienione wyżej) oraz defragowe (to rzadziej :). Najlepiej jak będziezs miał większość popularnych map \"sztuczny freestyle\" i jeżeli na servie grana jest mapa np. sjt2 to dajesz ją do katalogu defraga albo baseq3 i wchodzisz na serv. Może M wyjaśni Ci to lepiej, ja prościej nie umiem :).
Po trzecie: rakietki. Oczywistą rzeczą jest, że 2 rakietki, które lecą \"jedna w drugiej\" są o wiele mocniejsze niż lecące metr od siebie, jedna wyżej, druga niżej. Czyli zawsze staraj się, aby rakiety były jak najbliżej siebie (nie tylko w przypadku 2xR, ale i 3x, 4x, 5x... Oblookaj moje demko pt. demon0r_ultimate2_5xR, które jest w temacie ONLY DEMOS). A co do korygowania lotu. Heh, jak chcesz zrobić np. 3xR to zazwyczaj patrzysz na jakiś punkt na podłodze i tam walisz wszystkimi rakietkami. Pozycję możesz korygować jeszcze przed wystrzeleniem rakiet albo już na ziemi dochodzić do punktu, w którym wybuchną wystrzelone z góry 2 rakiety. Grunt to: wystrzelić 2 rakiety w powietrzu (najlepiej \"jedna w drugiej\" :) spaść, odbić się od ziemi trzecią rakietą idealnie w momencie gdy 2 pozostałe rakiety uderzają w ziemię, polecieć fpizdu :)). A reszta może być wykonana dowolnie. Łatwe? No jaasne :))).