ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ts_dm6

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-21 23:28:16

Na BC nie moglem mapy wrzucic, wiec daje tu.

SzakaL\'ka - prosba - mozesz Ty ja wrzucic?

Mapa jest dla 2-8 osob(1vs1 i 4vs4), bardziej pod pm niz vq3.

Znalazlem na mapie malego bug\'a, mimo to wyslalem ja na serwer, bo mapka kompiluje sie ok. 13godz; wiec wole poczekac na kolejne bledy(przez was znalezione) i propozycje zmian (oby nie ;)

Nazwalem ja Crystal of Life, ale po zainstalowaniu \"sekretu\", w nastepnej wersji zmienie na Crystal of Death - jak znajdziecie to zrozumiecie :)

members.lycos.co.uk/sosula/ts_dm6.zipts_dm6

hf

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-04-22 00:34:20

eeeeee..... link nie dziala :|

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-22 08:13:52

Zapisuj flashgetem, czy czym tam masz :f. Albo otworz strone, zostaniesz przekeirowany na glowna i wtedy wklep linka - tez powinno dzialac.
Co do mapy - no... ssa sie te 5 mb [17]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-22 16:18:26

Link dziala, widocznie zablokowany jest w przegladarce (chmod or something), ale programem dziala poprawnie.

Sciagam aby zobaczyc oficjalna bete, ale jako ze mialam przyjemnosc testowac poprzednie wersje, to opinie moge chyba wystawic juz teraz, zreszta TymoN juz chyba zna :)

Bardzo dobra mapa, ciekawy uklad - a takze te dobudowane pomieszczenia do trybu tdm. Wszystko prezentuje sie swietnie - grywalnosc na poziomie, gra powina byc w miare zrownowazona. Opisywac konstrukcji to nie warto, bo nie jest to recka na glowna (ale taka tez sie spodziewam napisac). Do tego dochodzi ladny wyglad - level ma klimat... Taka jakas ouszczona baza, wsrod skal, prawdopodobnie w jakis gorach, gdzies ukryta - nieco podniszczona. Zielona kolorystyka, sprawia, ze jest dobra widocznosc - nawet enemymodelu 2222, chodzi o to, ze nic sie ze soba nie zlewa. Efektownie wygladajace elementy, krysztalki, kamienie, itd. Kolejna bardzo udana mapka, gj TymoN.
Co do bledow... W secretroom 1v1 - jest nieco za ciemno... jedna sciana jasna, 2 ciemna,nie mowiac juz o wodzie. Dobrze ze ciemno, ale oswietlenie powinno byc rozmieszczone bardziej rownomiernie.
Wieczorem moze dam cos na glowna strone o mapce.

W sprawie bc, dalam ci info na gg, co musisz zrobic, abym mogla nagrac bez interwencji Bricka. Niestety konieczne to jest.