Jakie obowiazuja ustawiania do defraga? Na www ptc pisze, ze pmove_fi... 0, a jak gralem dzis na serwerze PsY to bylo pmove_fi.... 1. Jak to jest? A moze sa osobne ustawienia na runy/tricki/etc. ?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jakie obowiazuja ustawiania do defraga? Na www ptc pisze, ze pmove_fi... 0, a jak gralem dzis na serwerze PsY to bylo pmove_fi.... 1. Jak to jest? A moze sa osobne ustawienia na runy/tricki/etc. ?
Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.
Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.
Do pobijania rekordow, ogolnie pojetej gry offline... fastcaps, defrag - te dema co ida do tabel, rankingow:
pmove_fixed 0
pmove_msec 8 (to odpowiada za ten przelicznik, ze jedna klatka trwa dokladnie 0.008 ms, stad roznice wynosza zawsze 0.008)
g_synchronousclients 1
com_maxfps 125
sv_fps 125
sv_cheats 0
Online nie uzyskasz takiej samej fizyki bez pmove 1. Na g_sync 1 bedzie bardzo lagowac, przycinac. Dlatego na serwerach jest pmove 1. Tam jest to dozwolone. A dem z offline i online poprostu sie nie miesza.. Do tego dochdza rozne inne czynniki jak lagi, opoznienia ... So why.
Dla serwera (do konfiga, tego co stawia serwer):
pmove_fixed 1
g_synchronousclients 1
sv_fps dowolne - z przedzialu 40-125
pmove_msec 8
com_maxfps w tym przypadku to komenda klienta - ale serwer, juz samym pmove 1 narzuca
symulowanie 125 ... Wiec ile ustawisz nie wazne ... Mala ilosc w przypadku gry online moze psuc jedynie komfort gry.
Zadne twoje ustawienia ie maja wplywu na fizyke gry wtedy (wylacz tylko g_sync, ma byc 0 - inaczej gra bedzie niemilo przycinac).