ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Ustawienia consoli w Quake 3?

kammil87

Gravatar

Od: 2007-07-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-26 16:19:24

Witam
Szukalem na necie i nie znalazlem wiec zwracam sie tutaj o pomoc. Czy jest jakis kod do konsoli ktory by zmienial postacie z ktorymi gram w ten sam model?? Bo na niektorych planszach strasznie ciezko jest dostrzec wroga model i zlewa sie z texturami otoczenia i to utrudnia mi gre:(
Wielkie dzieki za pomoc

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-26 16:26:51

cg_forcemodel 1 lub cg_enemymodel 1, cg_enemycolor np. 4444

kammil87

Gravatar

Od: 2007-07-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-26 16:54:45

Ale jak wpisuje to do consoli to nie chce dzialac:( NIe wiem czemu:(
Juz wiem czemu bo te komendy dzialaja tylko na osp:) A nie ma takiej komendy na zwyklym Quake chodzi mi dokładnie o excessive(nie wiem czy dobrze napisalem, nazwa jak sie wchodzi na serwer)

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-26 18:05:32

kammil87 napisał:

>
> A nie ma takiej komendy na zwyklym Quake chodzi mi dokładnie o excessive
>
zwykly quake to wlasnie osp, excessive to jest jakies dziwne cos

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

b4lagaN

Od: 2007-04-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2007-07-26 18:32:39

Jeżeli grasz na excessive to wpisz tak:

xp_enemyModel "keel" (lub inny model, jak tam chcesz)
xp_enemyColors "iiii" (kolor wroga - kolory definiuje sie tak jak na osp, na orgu jest opis komend osp)
xp_colors "aaaa" (nasz kolor i kolegi z teamu)
model "sarge" (nasz model)

uwaga! na excessive w ffa cg_forcemodel musi byc 0, w tdm 1, najlepiej zbindować sobie przełącznik: bind [key] "toggle cg_forcemodel"

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-30 09:46:24

Cytat z posta - autor: [enjoy](%E2%80%99?page=users&run=details&id=4280%E2%80%99)
>
> kammil87 napisał:
> >
> > A nie ma takiej komendy na zwyklym Quake chodzi mi dokładnie o excessive
> >
> zwykly quake to wlasnie osp, excessive to jest jakies dziwne cos
>

Dlaczego go wprowadzasz w blad?

OSP to mod= modyfikacja napisana przez Orange Smoothie Productions.
Zwykly q3 jest zaraz po zainstalowaniu = q3. 1.11 !

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-30 12:59:36

OSP to mod? dobrze ze mi powiedziales bo czulem ze cos jest nie tak :EEEE
dla mnie "zwykly quake" to jest fizyka, szybkosc zmiany i przeladowania broni, wielkosc zadawanych obrazen, odrzut, kontrola lotu itp a reszta to sa tylko dodatki uprzyjemniajace gre czy ułatwiajace zarzadzanie/obsluge czy jak to tam zwał, dlatego osp uwazam za zwykly quake (tak, wiem ze osp oferuje tez rozne opcje z gatunku "niezwykly quake" typu ca/pm), natomiast excessive na tyle modyfikuje te podstawowe parametry zwyklego q3 ze nie mozna go w zaden sposob uznac za "zwykly"

sory jesli sie myle, ale w excessive gralem ostatnio dawno dawno temu na 1.11 i mozna tam bylo napierd**** z raila czy rakiety jak z karabinu :F

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-30 20:50:05

eng ma rację. To o czym mówisz to fizyka - w tym przypadku VQ3 (Valid Q3, Vanilla).

^ ^

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-30 21:10:19

ta, nie mieszaj newbie. zwykły kłake to baseq3, a osp to osp

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-30 21:30:32

-r3v-Radioactive napisał:

>
> eng ma rację. To o czym mówisz to fizyka - w tym przypadku VQ3 (Valid Q3, Vanilla).
>
baseq3 = vq3

osp = vq3 (miedzy innymi)

podsumowujac: osp = zwykly quake = vq3
osp to jest dodatek do zwyklego quake ktory go wzbogaca o rozne przydatne bajery ale go nie zmienia, tak jak to robia inne mody typu excessive dlatego nazywam go zwyklym quake i kropka - i dlatego jak ktos chce grac w zwyklego quake’a to gra w osp a nie w baseq3

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

rVx

Od: 2007-06-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-30 21:54:37

omg
moja teoria :ASD

baseq3 = zwykly quake jak to mowicie
osp = osp i nic innego
a vq3 to tylko fizyka

a moje maisto to bialystok...

:Asd

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-30 22:23:12

Cytat z posta - autor: enjoy
>
> baseq3 = vq3
>
> osp = vq3 (miedzy innymi)
>
> podsumowujac: osp = zwykly quake = vq3
>
>
> osp to jest dodatek do zwyklego quake ktory go wzbogaca o rozne przydatne bajery ale go nie zmienia, tak jak to robia inne mody typu excessive dlatego nazywam go zwyklym quake i kropka - i dlatego jak ktos chce grac w zwyklego quake’a to gra w osp a nie w baseq3
>
Popieram - zwykły q3 to OSP a mody takie jak exhujcośtam to nie mają prawa być nazywane QUEJKIEM ! Aż musiałem to napisać [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-30 22:26:40

@#$%! osp to mod, który nie wprowadza zmian w gameplayu, ale to nadal mod! I nazywanie go zwykłym q3 jest błędne, ponieważ zwykły q3 to baseq3!
Al|en podzielam, czy nie - więcej tolerancji :P

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-07-30 22:43:05

OSP to MODyfikacja. Jedynymi dodatkami/nakładkami/poprawkami, których nie można nazwać modami, to kolejne wersje PR. Raul ma tutaj rację.
[edit]
Pierwszym był eng, on też ma rację:)

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-30 22:56:46

Dlaczego kazdy mnie powtarza?

Stwarzacie niepotrzebnie zamet i potem zamiast udzielac konkretnych odpowiedzi, robia sie offtopy i poglebia burdel ;o

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-30 23:02:05

lol, nawet nie zauważyłem, że napsałeś już coś podobnego.

eoot!

b4lagaN

Od: 2007-04-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2007-07-31 13:54:59

boshe, jak to czytam to az boje sie pomyslec, ze wy uwazacie sie za znawcow tej gry...

a) Jesli przyjac, ze niezbyt szczesliwe okreslenie "zwykly quake" oznacza fizyke vq3, to:
po 1)
wiekszosc modow, w tym excessive umozliwia gre na fizyce vq3, czyli tzw. "zwykly quake"

b) Jesli przyjac, ze "zwykly quake" oznacza quake bez modow (umownie baseq3), to:
po 1) ani osp ani excessive nie sa zwyklym quakiem

To czy przyjmujemy def. a) czy b) jest nierozstrzygalne, bo pierdolniecie sobie "zwykly quake"
gowno znaczy. To jest na tyle niejasne sformulowanie, ze jego znaczenie, trzeba dopiero wprowadzic, enjoy
przyjal sobie autorytarnie, ze dla niego to vq3 i mial do tego prawo. Wy twierdzicie, ze baseq3 i tez macie do tego prawo, ale powinniscie uszanowac, ze enjoy w ramach tej dyskusji jako pierwszy podal znaczenie terminu "zwykly quake" i dla niewprowadzania zametu uznac to znaczenie i dla okreslenia baseq3 wymyslec cos innego. Klotnia o znaczenie tego terminu nie ma sensui i moze sie ciagnac w nieskonczonosc. Rownie dobrze moglibyscie sie z nim klocic, ze nie powinien miec nicku enjoy tylko asdfadf. Kumata?

Niezaleznie od tego czy przyjmiemy def. a) czy b) prawdziwe pozostaja:
po 1)
mowienie ze osp to "zwykly quake" jest tak samo prawda jak mowienie, ze
excessive to "zwykly quake";

btw, do enjoya - to jak uzywasz znaku "=" wskazuje na to, ze chyba nigdy nie byles na zadnej lekcji matematyki albo drzemales tam siedzac :]
po 2)
kazda modyfikacja quake ma prawo byc nazywana quakiem, bo... jest modyfikacja quake’a?
wiec jesli nie lubisz danej modyfikacji, nie graj w nia i nie @#$% glupot z poziomu "znawcy" za jakiego sie uwazasz

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-31 15:10:35

Tylko kretynie "fizyka vq3" oznacza WSZYSTKO !!! Właściwości broni, i każdego elementu w grze !

Jak @#$% możesz pierdolić że Exhujcośtam to Quake3 ??? To jest już INNA GRA ! Tak jak nikt normalny nie nazwie C-S modem do H-L ...
Jeszcze na koniec mojego pobytu w Polsce muszę przez łeb i po skosie niektórym bo nie kapują ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM