ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

wglMakeCurrent() failed

g3soX

Gravatar

Od: 2005-08-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-18 17:17:35

: GdkGLExt-WARNING **: wglMakeCurrent() failed
Błąd występuje podczas oglądania mapy w widoku 3d.


Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-05-18 18:00:33

Jakiś problem z OpenGL. Wina karty graficznej i jej opengl? Strzelam...

Quake 3 Maps: Lets go retro! | discord

g3soX

Gravatar

Od: 2005-08-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-18 18:08:26

Karta - GeForce 7800GTX, Stery 84.43 WFU/zwykłe. Ale dziwie sie bo przedtem nie było takiego problemu. :/


NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-05-18 20:41:21

Ja bym raczej stawial na bug w kodzie edytora

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-05-18 21:09:41

Miałem podobny problem na karcie S3 Chrome (glXMake Current() failed) i pomagało przełączenie Windowsa na 16 bit w ustawieniach ekranu przed odpaleniem edytora. Siedzę teraz na GeForce 6600GT i jest OK.
Spróbuj też zmienić sterowniki.

g3soX

Gravatar

Od: 2005-08-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-19 01:17:09

dAde napisał:

>
> Miałem podobny problem na karcie S3 Chrome (glXMake Current() failed) i pomagało przełączenie Windowsa na 16 bit w ustawieniach ekranu przed odpaleniem edytora. Siedzę teraz na GeForce 6600GT i jest OK.
>
> Spróbuj też zmienić sterowniki.
>
:: 16 bit naprawiło ten prob. :D Tylko ciekawe czemu? :>


dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-05-19 12:17:36

A czy na tych 16 bitach gtk chodzi Ci wolniej może?

g3soX

Gravatar

Od: 2005-08-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-05-19 13:44:46

Nie. :P Mój proc: x2 64 2000@2950MHz. :P Ale jest inny problem. Tekstur nie moge kłaść na brushe. :/ I wtedy i tak i tak wyskakuje ten error. :/