ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

WH przez krawędzie....

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-10-29 13:46:48

Odpaliłem sobie przedchwilą q3 i chciałem zobie zrobić bardziej kwadratowe krawędzie na wyskoczniach bo często zdaża się ze w nie trafiam. Nie mogłem znaleźć komend od tego, więc poprostu wszedłem do opcji system w q3 i ustawiłem model detail na minium i curve detail na minium.

Wszedłem sobie na astera i moje oczy zobaczyły coś takiego...

omg...

Założyłem własny serwer, załączyłem pb i odziwo mnie nie wykopało z tymi ustawieniami...

Teraz pare pytanek..

  1. Co zrobić, żeby krawędzie były jak najbardziej kwadratowe, ale żeby do cholery nie było dziur.
  2. Czemu pb mnie nie wywaliło o ile pamiętam za coś podobnego kopało chyba...
  3. Jak to możliwe że takie efekty są dostępne bezpośrednio z menu system w q3. Czy też ja mam jeszcze coś nawalone dodatkowo w cfg i dlatego taki mam efekt.
  4. Da się jakoś ustawić żeby serw nie wpuszczał ludzi z takimi ustawieniami grafy?

^^

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 14:03:06

To niezłe jaja. Kiedyś robiło się tak z r_subdivisions - dlatego wprowadzono kiedyś tam górny limit 64.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-10-29 14:38:02

r_subdivisions mam ustawione na 12

a nie pomysłka te komendy przestawiły mi to na 24 ale to i tak nie jest 90 jak xsi napisał..

^^

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-10-29 14:47:19

no dokladnie, tutaj chodzi o r_subdivisions, wartosci >90 daja wlasnie taki efekt, i w cpma nie sa zablokowane, przynajmniej na localu

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-10-29 14:48:02

Taki bug mapy poprostu. Tu pb nie ma nic do rzeczy.
Na q3dm6 był większy, tzn jak podszedłeś pod sciane przy sg to mogłeś popatrzyć na okolice quada/mh.

Na niektórych serwerach z pb takie wartości są CVAR'em.

ps. kto by się przejmował takim kawałkiem WH :).

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 14:49:01

r_subdivisions jest odpowiedzialne za te krawędzie właśnie. No najwidoczniej to bardzo duży bug ze strony coderów CPMA :) Poinformuje ich ktoś łaskawie? :)

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-10-29 14:59:26

Cytat z posta - autor: ins1de
>
> Taki bug mapy poprostu. Tu pb nie ma nic do rzeczy.
>
>
>
> Na q3dm6 był większy, tzn jak podszedłeś pod sciane przy sg to mogłeś popatrzyć na okolice quada/mh.
>
>
>
>
>
>
> Na niektórych serwerach z pb takie wartości są CVAR'em.
>
>
>
>
>
>
> ps. kto by się przejmował takim kawałkiem WH :).
>

Drugi skrin był robiony na pro-q3dm6 na asterze a ostatni na q3dm6 na localu z pb. Dziury są prawie identyczne. I jest się czym przejmować, bo z rl widać bardzo dużo w okolicach plasmy, z ra dużo przy lg i na schody, wg mnie to sporo ułatwia.

^^

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 15:03:28

Cytat z posta - autor: Mav_’
>
> r_subdivisions jest odpowiedzialne za te krawędzie właśnie. No najwidoczniej to bardzo duży bug ze strony coderów CPMA :) Poinformuje ich ktoś łaskawie? :)
>

Kto by się tam przejmował, niedługo wszyscy będą grać w QL :DDD

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-10-29 15:04:39

Luknij.
to nie fotomontaż i bez *dll. Screen wykonano na baseq 1.32 BEZ MODÓW. Mapa pro-q3dm6.

i

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-10-29 15:22:23

No tak wysoki fov itd.. ale jak widać na normalnym serwie, nawet z pb pomieszczenie sg z poziomu rl oraz plasme i okolice i jak się wysilić to nawet ya to troche bez sensu taka gra.. No i jeszcze lg widać z ra ;/..

Co do r_subdivisions to się pomyliłem, w cfg normalnym mam 12 a po zmienieniu tych ustawień w systemie q3 na minimum przestawiło mi się to na 24, ale to teoretycznie za mało żeby było aż tyle widać.

^^

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-10-29 15:25:19

kto by sobie zawracal glowe takimi szparami jak mozna normalnie wh zainstalowac i radar

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-10-29 15:29:14

Cytat z posta - autor: enjoy
>
> kto by sobie zawracal glowe takimi szparami jak mozna normalnie wh zainstalowac i radar
>

True.
:(

Cytat z posta - autor: kos
>
> Niby tak tylko, że przy tym co pokazałem to wystarczy w menu q3 przestawić 2 rzeczy na minium.. i pb za to nawet nie jebnie.
>

Wywali za CVAR który niemieści się w granicy
Tak jest z fovem na serwerach że max 140 i ani kropli więcej.

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-10-29 15:29:45

Niby tak tylko, że przy tym co pokazałem to wystarczy w menu q3 przestawić 2 rzeczy na minium.. i pb za to nawet nie jebnie.

^^

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-10-29 16:07:55

w takim razie daj ogloszenie do prasy i telewizji to wiecej osob sie o tym dowie

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-10-29 16:21:58

Pokazałem tylko przypadkowo znalezionego buga, o którym pewnie i tak wszyscy pseudowymiatacze dawno wiedzą.

ins1de napewno wywali? przecież nie wpisywałem żadnych komend, tylko w menu q3 dwie rzeczy przestawiłem ..;d jak może wywalić za coś co jest dostępne z poziomu menu.

Dobra walić, nie drąże tego tematu dalej ;d jak się komuś chce to może to zgłosić komuś odpowiedniemu.

^^

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 16:53:00

Mav’ napisał:_

>
> r_subdivisions jest odpowiedzialne za te krawędzie właśnie. No najwidoczniej to bardzo duży bug ze strony coderów CPMA :) Poinformuje ich ktoś łaskawie? :)
>
Bug isstnieje w silniku q3, w OSP(tak wiem, że to trudne do zaakceptowania) i w każdym innym modzie ale oczywiście dla ciebie to "bardzo duży bug ze strony coderów CPMA :)" tak ? Z takim podejściem jak można być obiektywny ?

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 17:52:47

AL|EN, raczej nie o to mu chodzi, że CPMA ssie czy coś :D czilaut

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 18:19:41

move napisał:

>
> AL|EN, raczej nie o to mu chodzi, że CPMA ssie czy coś :D czilaut
>
no właśnie
weź zluzuj AL|EN, bo naprawdę nie zrozumiałeś chyba sensu mojej wypowiedzi ;P Po prostu IMO coderzy CPMA powinni coś takiego zablokować zamiast dawać możliwość ustawienia tego z pod menu :DD

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 18:25:01

Zbanować kosa ! :D

be'Pawuj

Lotto wyniki

tymek.

Od: 2004-12-04

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2008-10-29 21:07:38

Cytat z posta - autor: enjoy
>
> w takim razie daj ogloszenie do prasy i telewizji to wiecej osob sie o tym dowie
>

mialem to wczesniej napisac... =d

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-10-29 21:33:21

To skasujcie ten temat ;d w końcu nikt oficjalnie o tym bugu wiedzieć nie może ;d

^^

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-10-29 23:09:42

Kto miał się dowiedzieć i tak się dowie wcześniej czy później - co za różnica. Póki nie ma PB na serwerach i tak raczej z tego nie skorzysta, bo lepiej ściągnąć czita i mieć o wiele większe możliwości niż śladowe patrzenie zza ścian, nieprawdaż? To tylko i jedynie kwestia uczciwości, albo grasz fair albo nie, proste.

Nie widzę sensu kasowania tematu. Natomiast jeśli ktoś chce pogadać o tymże bugu z zadufanym w sobie arQonem - droga wolna, ja go nie trawię.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

adam-the-great

Gravatar

Od: 2004-05-03

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2008-10-29 23:12:21

Mav’ napisał:_

>
> move napisał:
> >
> > AL|EN, raczej nie o to mu chodzi, że CPMA ssie czy coś :D czilaut
> >
> no właśnie
>
>
> weź zluzuj AL|EN, bo naprawdę nie zrozumiałeś chyba sensu mojej wypowiedzi ;P Po prostu IMO coderzy CPMA powinni coś takiego zablokować zamiast dawać możliwość ustawienia tego z pod menu :DD
>
a moje malutkie efreeze nie zezwala na subdivision mniejsze od 0 i wieksze od 28 od lat trzech! (conajmniej) :)