ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

WTF z PL2?

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-27 13:42:50

pracujesz dla id?

mieszkam w piwnicy

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-12-27 18:53:50

alien193 napisał:
> pracujesz dla id?
Shadow robił jedną z map do QL.

kaliberr44

Od: 2006-09-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-12-27 19:06:24

Z ciekawości Shadow - id w miarę dobrze zapłaciło za Twoją pracę (czy w ogóle zapłaciło)?

Spójrz na ten podpis, zauważ jaki jest miły i przyjemny dla oka. Jest tak, ponieważ nie zawiera żadnych poj*nych tekscików, pier*niętych obrazeczków, ani żadnej bezużytecznej dla kogokolwiek informacji.
PS. Dzięki przodownik :)

dell2

Od: 2010-08-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-27 21:47:30

dycha, że nie

hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)

rapideo.pl/polecam,dell2

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-27 22:18:07

Mav’ napisał:_
> alien193 napisał:
>
>
> > pracujesz dla id?
>
>
> Shadow robił jedną z map do QL.
Trzy, @#$% nie jedną. Leviathan, Dreadful Place, Double Impact.

Ni Chooyah!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-12-27 23:01:17

Chooyyer napisał:
> Mav’ napisał:_
>
>
> > alien193 napisał:
> >
> >
> > > pracujesz dla id?
> >
> >
> > Shadow robił jedną z map do QL.
>
>
> Trzy, @#$% nie jedną. Leviathan, Dreadful Place, Double Impact.
A ja się zastanawiałem kto tak gówniane mapy dopierdolił :/

=)

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-27 23:50:00

Teraz już naprawdę przegiąłeś...

Ni Chooyah!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-12-28 10:07:37

Chooyyer napisał:
> Mav’ napisał:_
>
>
> > alien193 napisał:
> >
> >
> > > pracujesz dla id?
> >
> >
> > Shadow robił jedną z map do QL.
>
>
> Trzy, @#$% nie jedną. Leviathan, Dreadful Place, Double Impact.
Przepraszam, zwracam honor. Ja generalnie już od kilku dobrych miesięcy jestem tak mocno rozczarowany QL, że nie gram i nie śledzę bacznie informacji z nim związanych =/

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-12-28 10:27:19

Dreadful place jest zajebista, na pozostaleych nie gralem :>

attyla7

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-12-28 11:48:05

Cytat z posta - autor: Bloodpa1nt
> Chooyyer napisał:
>
>
>
> > Mav’ napisał:_
> >
> >
> >  
> >
> >
> > > alien193 napisał:
> > >
> > >
> > >  
> > >
> > >
> > > > pracujesz dla id?
> > >
> > >
> > >
> > > Shadow robił jedną z map do QL.
> >
> >
> >
> > Trzy, @#$% nie jedną. Leviathan, Dreadful Place, Double Impact.
>
>
>
> A ja się zastanawiałem kto tak gówniane mapy dopierdolił :/

padłem na cycki ;DDD

fake edit: a co do map to nie są złe tylko mało grane niestety

dell2

Od: 2010-08-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-28 18:53:13

powód:

za duże?

z tego co zauważyłem ludzie wolą grać na mniejszych,

dreadful wymiata :D

hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)

rapideo.pl/polecam,dell2

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-28 19:26:00

to przeciez zalezy od serwera, jak jest ffa na pincet uosup to duza lepsza. juz na 5on5 wolalbym duza

ps.lubie duze umiesnione i wlochate kobiety.

mieszkam w piwnicy

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-29 16:06:01

Nie pracuję dla id (a przynajmniej nie mam normalnej umowy). O pieniądzach nie mogę rozmawiać (tajemnice kontraktowe), ale na prawdę nie mam powodów do narzekania ;).

Ja nie bronię id, w wielu wypadkach wręcz totalnie zgadzam się z szerokim niezadowoleniem graczy, ale wiem jak to wszystko wygląda i działa od kuchni, dlatego mam sporą dozę wyrozumiałości dla wszystkich osób które przy tym pracują. Prawie każdego dnia są jakieś jaja, i czasami to aż się dziwię, że tym kolesiom się dalej chce. A chce im się.

Co do samego Ql, nie zapominajcie, że tak na prawdę id pracuje w tej chwili nad D4 i Rage. Ql i parę innych rzeczy które dłubią na boku to (niestety) jednak tylko i wyłączenie projekty drugiej wagi. No i jest jeszcze jeden, chyba najważniejszy czynnik w dosłownie KAŻDEJ małej, pieprzonej sprawie - wielki brat co zagląda przez ramię - producenci. I twórcy i gracze możemy sobie chcieć żeby gra wyglądała tak a siak, ale to ludzie z zewnątrz tak naprawdę wszystko weryfikują.

Osobiście nie chcę narzekać na 'id', a już na pewno nie na jakimś publicznym forum, bo i tak jestem zadowolony, że coś takiego jak Ql jest. mogę sobie od czasu do czasu popykać w moją ulubioną grę na necie, i w zasadzie nie muszę się martwić o znalezienie ludzi do tego. Nie jestem żadnym graczem - to znaczy poza Ql i paroma starociami nie gram wcale, ale id i ich gry od kilkunastu lat dostarczają mi fajnej radochy. I tyle. Od narzekania i to o wiele poważniejszego mamy prawdziwe życie ;).