ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

X800 GT 256 i Quake4

Romanoszczak

Gravatar

Od: 2005-10-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-25 12:45:11

zakupilem sobie karte Sapphire X800 GT 256 MB...w quake4 zarzucilem detale UltraHigh wszystko inne na full (oprocz Vsync), dodatkowo na karcie wlaczony jest Antyaliasing x4 i Filtrowanie Anizotropowe x8...
nie wiem dlaczego bron jest taka rozmyta, ogolnie graficzka prezentuje sie calkiem przyjemnie...sami ocencie

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-11-25 13:20:25

Antyaliasing x4 a na drugim obrazku rury takie poszarpane? 0_o

^^

Romanoszczak

Gravatar

Od: 2005-10-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-25 13:22:12

moze dlatego ze AA jest wlaczone na karcie a powinno byc w grze zalaczone....ale dlaczego ta bron jest taka niewyrazna

tutaj wlaczylem w grze a wylaczylem AA na karcie

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-27 02:09:00

coś to lipnie wygląda

wyrzuć .cfg , odpal gre, daj autodetect settings a potem sobie wszystko ustaw na high

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-11-27 10:10:19

wlasnie mam to samo dokladnie , co najsmieszniejsze - juz wyrzucalem cfg i na default mi sie to samo robi :-)

odi profanum vulgus et arceo

vOlkan

Od: 2004-04-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-27 10:36:23

a może to po prostu dzieje się dlatetgo ze gra jest (chyba?) robiona po NVIDIĘ

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-27 15:53:24

mój brat ma radka 9800pro i wygląda tak samo jak na mojej nvidii 6600gt,
może zainstalujcie najnowsze omegi, albo coś :/