ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

XENOTIMER

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 18:09:09

[yellow]Tekst ktory tutaj zamieszcze znajdowac sie bedzie na stronie xLigi, jednak nie mam juz nerw by ciagle wypytywac kiedy ta strona bedzie, wiec zamieszcze go tutaj, bo mysle ze wiele osob on zainteresuje. XENOTIMER mozecie sciagnać www.q3arena.gry.wp.pl/?id=9&akcja=details&kat=7&file=7004TUTAJ[/color]
XENOTIMER
W dzisiejszym odcinku postaram się wam przybliżyć funkcje tego niezwykle przydatnego "urządzenia". W rzeczywistości jest to zbiór kilkudziesięciu configów, których zadaniem jest pomoc w liczeniu itemów, czyli jednym słowem w coachowaniu. Tekst dedykuje coachowi klanu Black Eagles, Szakalowi ;p.
Na początek dodajmy do swojego configa następujące linijki:

bind PGDN "exec xeno\ctimer\coach.cfg"

bind kp_enter "exec xeno\ctimer\ctimer.cfg"

Klawisz kp_enter jest to enter na klawiaturze numerycznej. Można oczywiście zbindować własne klawisze, jednak jeśli chodzi o kp_enter, to lepiej nie zmieniać, gdyż po wyexecowaniu xenotimera binduje on to samo na tym właśnie klawiszu.
Do obsługi xenotimera używać będziemy klawiatury numerycznej. Na początek mała klawiszologia (wszystko dotyczy klawiatury numerycznej):

Naciskamy wcześniej zbindowany "enter", który podbinduje nam następujące przyciski:

.(delete) = YA

0 = RA

1 = QUAD

2 = MH

3 = SSG

4 = GL

5 = RL

6 = LG

7 = RG

8 = PG

9 = BS

/ = czas respawnu wpisanego ostatnio armora

  • = czas respawnu wpisanej ostatnio broni

  • = czas respawnu wpisanego ostatnio powerupa

  • = ciężko napisać do czego służy ten klawisz, choć to bardzo proste. Gdy na przykład wpiszemy czas respawnu RA, a potem czas respawnu YA, wtedy pod klawiszem "/" znajdować się będzie czas YA, przez co nie możemy pokazać kiedy pojawi się RA. Jeśli teraz naciśniemy klawisz "+", a następnie "0", które jest odpowiedzialne za RA, wtedy na ekranie pojawi się czas respawnu RA. Prawda, że proste?

Gdy naciśniemy wcześniej zbindowany przycisk "pagedown", otrzymamy następujące klawisze (tym razem są to klawisze ze zwykłej klawiatury):

enter (ale ten duży enter ;p) = enemy

backspace = soon

shift = lost

p = messagemode2 (otwiera konsole, to co w niej wpiszemy będzie traktowane tak jakbyśmy poprzedzili tekst komendą say_team)

Warto również wspomnieć, że po naciśnieciu "pagedown" (lub pod czym tam sobie to zbindujemy), zmienia się sensitivity na 8.5.
Nie przejmujcie się zbytnio, jeśli mało rozumiecie z tego co wyżej napisałem, za chwilę wszystko stanie się jasne. Zobaczmy jak to wygląda w praktyce. Naszym zadaniem będzie policzenie kiedy pojawi się RG, RA, YA, QUAD.

Execujemy nasz timer klawiszem "enter", robi się to tylko raz, najlepiej na początku meczu, potem już nie trzeba.. Gracz naszego teamu zbiera Raila, spoglądamy na czas i widzimy: 1:34. Naciskamy więc na klawiaturze numerycznej "3", potem "4", w ten sposób wpisaliśmy czas w jakim został zebrany item. Teraz musimy wskazać jaki item został zebrany, w naszym przypadku jest to RG. Z podanej klawiszologii wynika, że za Raila odpowiedzialny jest klawisz "7", wciskamy go więc. Teraz nasz timer doliczy do podanego czasu 30 sekund (tyle ile wynosi czas respawnu broni w trybie TDM), a następnie wyświetli na ekranie < RG @ :04 >, aby ponownie wyświetlić na ekranie to samo wciskamy klawisz za to odpowiedzialny, w przypadku broni jest to "*".

Teraz policzmy RA, nasz gracz zebrał je gdy zegar pokazywał 5:56. Postępujemy tak jak poprzednio, wciskamy "5", potem "6" i na koniec "0", czyli przycisk odpowiedzialny za RA. Teraz na ekranie ujżymy czas respawnu RA, czyli po dodaniu 25 sekund będzie to: < RA @ :21 >, aby ponownie wyświetlić ten czas na ekranie wciskamy tym razem "/". My tu gadugadu (www.gadugadu.pl :D), a tam nasz gracz zbiera YA, szybki rzut oka na timer i co? Wskazuje on 99:69. Wciskamy więc "6", ale wyskakuje nam błąd, bo przecież sekund jest tylko 60 (od 0 do 59), nagle uświadamiamy sobie, że za dużo wypiliśmy ;( Przypominamy sobie, że prawdziwy czas to 9:29, wciskamy więc kolejno "2", potem "9" i na końcu "delete", teraz na ekranie widzimy kiedy pojawi się następna żółta zbroja. Jeśli chcemy ponownie wyświetlić czas pojawienia się YA, wciskamy "/". Nasuwa się teraz pytanie, jak pokazać czas RA, który znajdował się pod tym samym przyciskiem("/")? Nic prostszego, wciskamy "+", a następnie klawisz odpowiedzialny za RA, czyli "0".

Został nam do policzenia jeszcze QUAD, którego nasza drużyna zebrała w 4:48. Naciskamy więc "4", potem "8", a na końcu "1". Teraz na ekranie ujrzymy czas pojawienia się następnego QUADA, aby ponownie go wyświetlić używamy przycisku "-".
Omówiliśmy w ten sposób liczenie itemów, teraz powiedzmy sobie coś o jeszcze jednej ciekawej funkcji jaką daje xenotimer. Wciskamy wcześniej zbindowany przycisk ("pagedown"), trzeba to zrobić tylko raz. Zobaczyliśmy, że na Railu znajduje się przeciwnik, wciskamy więc "enter" (ten ze zwykłej klawiatury), a następnie przycisk "7" (z klawiatury numerycznej), odpowiedzialny za Raila. Na ekranie widzimy teraz napis: ENEMY AT RG. Wciśnijmy teraz "backspace", a następnie "1". Teraz pojawi się nam taki tekst: QUAD SOON. Na koniec sprawdźmy jeszcze przycisk "shift", wciśnijmy go a następnie przycisk "0" i widzimy: RA LOST.
To by było na tyle, resztę dopowiedzą motyle :D Dodam jeszcze, że jeśli wstukując czas wzięcia itemu pomylimy się wpisując pierwszą liczbę, użyjmy przycisku "enter" na klawiaturze numerycznej, możemy teraz wpisać czas od nowa.
[M]aniek

....

Gravatar

Od: 2003-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-07 19:10:24

oj manio :D Jak ktos se chce pocachowac to niechc se readme poczyta i sam sie wyslili a nie instrukcje piszesz ;-)

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-07 20:08:24

Kolumny nie chcesz?

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 20:13:17

> Kolumny nie chcesz?

mi to rybka :D

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-08 08:49:53

;) spoko :D to teraz sie wez za lukasowy coach tool :D kolumna bedzie 2x dluzsza :P

odi profanum vulgus et arceo

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-08 13:26:50

Rozziu - wkleisz to do kolumny czy Maniek ma uprawnienia do dodawania?

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-08 14:44:56

o ile pamietam to do lukasowego coach toola :) potrzebne jest hasło?

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-08 15:38:11

no potrzebne :P ale nie wiem po co jest opisany ten xeno ?:P wszytsko tam pisze w readme

obni

....

Gravatar

Od: 2003-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-08 16:30:19

Hasło do LukaS coachtool to: homomilitia :D gl hf coache :E

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-08 17:43:21

> Hasło do LukaS coachtool to: homomilitia :D gl hf coache :E

lol

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-08 18:08:47

Daj mu ktos uprawnienia ja bede w pn dopiero.

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-08 18:28:57

maniek co jak co fajna sprawa fajnie ze tu dales na pewno kiedys mi sie przyda no i sie pobawie jak cos :)

ت

....

Gravatar

Od: 2003-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-08 19:45:14

[M]aniek - no co :DDDDDDDDDD?

markolm

Od: 2003-11-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-08 19:58:43

on i tak juz o tym przeciez wie;]

nowszy program do coachowania wytworni LukaS znajdziecie na jego stronie:

www.lukas.interkam.pl

Do You really think you can beat us?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-08 20:20:15

Ludzie, jak coś takiego dajecie, to dajcie chociaż akąś pożądną rzecz - najnowszy skrypt do teamplay\'a czm\'a r0xuje. Nie dość, że timer, to jeszcze..... duuuuuuużo innych funkcji. Wszystko w 1 cfg\'u, no i o niebo łątwiejsze niż każdy inny timer. Ktoś chce, żebym o nim naskrobał? Wiem, że nie, ale i tak to zrobię :P Jutro wrzucę.

Jaszyn

Od: 2003-06-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-09 12:10:59

i tak zaraz wpadnie platine i powie ze to chit :D

Dziś sam jestem dziadkiem i cóż moge dac swojemu wnóczkowi jak nie q3?

lukas_1

Od: 2003-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-09 15:17:17

> Hasło do LukaS coachtool to: homomilitia :D gl hf coache :E

GHM :P zeby nie to ze dalem publicznie haslo to juz by sie sypaly pozwy cywilne - nie zartuje ;P

www.lukas.interkam.pl [img]www.lukas.interkam.pl/mobile/portal/lukas.gif[/img]

[white][b]ff[red]/[white]lukas[/b][/color][/color][/color]
[i]Can`t beat us? Join us![/i]

Matrix Reloaded

phear

Gravatar

Od: 2004-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-09 15:59:29

> Ludzie, jak coś takiego dajecie, to dajcie chociaż akąś pożądną rzecz - najnowszy skrypt do teamplay\'a czm\'a r0xuje. Nie dość, że timer, to jeszcze..... duuuuuuużo innych funkcji. Wszystko w 1 cfg\'u, no i o niebo łątwiejsze niż każdy inny timer. Ktoś chce, żebym o nim naskrobał? Wiem, że nie, ale i tak to zrobię :P Jutro wrzucę.

wrzucaj :))

i have felt the [red]hate[/color] rise up in [blue]me[/color]...

[yellow]Kneel down[/color] and [fiolet]clear[/color] the stone of [pink]leaves[/color]...

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-09 20:20:13

a mi to haslo jakos nie dziala ;o

phear

Gravatar

Od: 2004-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-09 22:31:49

> a mi to haslo jakos nie dziala ;o

mi tez nie :( sciagnalem ta wersje programu, co jest na stronce lucasa :] jak ktos wie o co chodzi to prosze mnie uswiadomic :>

i have felt the [red]hate[/color] rise up in [blue]me[/color]...

[yellow]Kneel down[/color] and [fiolet]clear[/color] the stone of [pink]leaves[/color]...

lukas_1

Od: 2003-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-10 00:57:48

WERSJA 0.9.7 i nowsze maja inne haslo

WERSJA 0.9.3 jest dostepna na mojej stronie, u ludzi i na orgu:
www.lukas.interkam.pl/

www.q3arena.gry.wp.pl/?id=9&amp;akcja=download&amp;kat=7&amp;file=8716
pass: homomilitia
Ktos mi mowil ze nawet na kaazie mozna to znalezc razem z crackiem :)
wersje roznia sie minimalnie, tylko samym sposobem generowania configow. konfigi z obu wersji sa praktycznie identyczne.

www.lukas.interkam.pl [img]www.lukas.interkam.pl/mobile/portal/lukas.gif[/img]

[white][b]ff[red]/[white]lukas[/b][/color][/color][/color]
[i]Can`t beat us? Join us![/i]

Matrix Reloaded

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-10 12:48:08

> Ludzie, jak coś takiego dajecie, to dajcie chociaż akąś pożądną rzecz - najnowszy skrypt do teamplay\'a czm\'a r0xuje. Nie dość, że timer, to jeszcze..... duuuuuuużo innych funkcji. Wszystko w 1 cfg\'u, no i o niebo łątwiejsze niż każdy inny timer. Ktoś chce, żebym o nim naskrobał? Wiem, że nie, ale i tak to zrobię :P Jutro wrzucę.

wrzucaj :))

Ssijcie =)
Tak więc skrypt do teamplay\'a autorstwa czm\'a przedstawia się następująco:

[white]

bind [green]f[/color] \"set _i w1; vstr _a\"

bind [green]z[/color] \"set _i w2; vstr _a\"

bind [green]r[/color] \"set _i w3; vstr _a\"

bind [green]c[/color] \"set _i w4; vstr _a\"

bind [green]e[/color] \"set _i w5; vstr _a\"

bind [green]mouse2[/color] \"set _i w6; vstr _a\"

bind [green]q[/color] \"set _i w7; vstr _a\"

bind [green]tab[/color] \"set _i w8; vstr _a\"

set key_+forward \"[green]w[/color]\"

set key_+back \"[green]s[/color]\"

set key_+moveleft \"[green]a[/color]\"

set key_+moveright \"[green]d[/color]\"

set key_+moveup \"[green]space[/color]\"

set key_+movedown \"[green]shift[/color]\"

// repeats last message, says the message in angle brackets

bind [green]x[/color] vstr go

// what = avail, need

// where = enemy at, team to

// when = timer, nudge, when is

// ctf + movement key = ctf message

// put your binds for the number keys here (they must be single expressions, no semicolons allowed), null is unbinded

set bnd_1 \"[green]vstr what[/color]\"

set bnd_2 \"[green]vstr where[/color]\"

set bnd_3 \"[green]vstr when[/color]\"

set bnd_4 \"[green]vstr ctf[/color]\"

set bnd_5 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_6 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_7 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_8 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_9 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_0 \"[green]vstr null[/color]\"

bind [green]v[/color] vstr _t0 // this acts as the first 0 digit when entering times, don\'t use it if you don\'t find it convenient

set c_textColor ^5

set c_itemColor ^7

set c_timeColor ^3

set c_lifeColor ^3

set c_msgPrefix \"^6<< \"

set c_msgPostfix \" ^6>>\"

set c_helpEchoes 1 // this was 0 by default, but 1 is very usefull for newbs

// if you wanna add another item, use the format below, and change _x_forall to include it

set w1 \"set normal weapon 1; set name_id BS; set name_at Battle Suit; set namehas Enemy BS; set rt 00; set ispup 1; set islife 0\"

set w2 \"set normal weapon 2; set name_id QD; set name_at Quad Damage; set namehas Enemy QUAD; set rt 00; set ispup 1; set islife 0\"

set w3 \"set normal weapon 3; set name_id RA; set name_at Red Armor; set namehas Peon; set rt 25; set ispup 0; set islife 1\"

set w4 \"set normal weapon 4; set name_id YA; set name_at Yellow Armor; set namehas Weak #t; set rt 25; set ispup 0; set islife 1\"

set w5 \"set normal weapon 5; set name_id RL; set name_at Rocket Launcher; set namehas Enemy w/RL; set rt 30; set ispup 0; set islife 0\"

set w6 \"set normal weapon 6; set name_id LG; set name_at Lightning Gun; set namehas Enemy w/LG; set rt 30; set ispup 0; set islife 0\"

set w7 \"set normal weapon 7; set name_id RG; set name_at Railgun; set namehas RAILER; set rt 30; set ispup 0; set islife 0\"

set w8 \"set normal weapon 8; set name_id MH; set name_at Mega Health; set namehas 2+ Enemies; set rt 35; set ispup 0; set islife 0\"

set _x_forall \"set _i w1; vstr _x; set _i w2; vstr _x; set _i w3; vstr _x; set _i w4; vstr _x; set _i w5; vstr _x; set _i w6; vstr _x; set _i w7; vstr _x; set _i w8; vstr _x\"

// tutaj była linia \"exec tdm/tdm2\" - ale można wszystko upchnąć w jednym

set a_av \"vstr r_st;set _x ispup;set _x_0 set _w Available;set _x1 set _w Get;vstr _xif;vstr r_w;addstr _r _s;vstr _rat;vstr go\"

set a_ea \"vstr r_st;set _w Enemy at;vstr _r_w;addstr _r _s;vstr _rat;set e_1 echo [...] at;addstr _e1 _s;vstr _icfg;addstr e_1 name_at;addstr e_1 _s;set _w ;addstr _e1 _w;vstr _e;vstr _isw;set a vstr _aea2\"

set a_ea2 \"vstr _r_st;vstr _r_has;addstr _r _s;set _w at;vstr _rw;addstr r _s;vstr _i_sw;vstr _rat;vstr go\"

set a_ne \"vstr r_st;set _x_0 set _w Need;set _x_1 set _w Let me have; set _x ispup; vstr _xif; vstr _r_w;addstr _r _s;vstr _rat;addstr r _s;set _x_1 vstr _r_l;set _x_0 vstr _; set _x islife; vstr _xif; vstr go\"

set _a_no \"vstr _i_cfg;vstr normal\"

set a_nu \"set a vstr _a_nu2;set _r echo;addstr _r _s;vstr _rid;addstr _r _s;vstr _rt;set w +;addstr _r _w;vstr _r;set _r vstr _tnxt;set r? 1\"

set a_nu2 \"set _y vstr _t_st;vstr _m+;vstr _anu\"

set a_te \"vstr _r_st;set _w Team to;vstr _rw;addstr _r _s;vstr _r_at;vstr go\"

set a_ti \"vstr n;set r echo;addstr _r _s;vstr _rid;addstr _r _s;vstr _rt;vstr _r;vstr _rst;vstr r_at;addstr _r _s;vstr _r_t;set _y vstr _tsh;vstr _t_on\"

set a_wh \"vstr r_st;set _w When is;vstr _rw;addstr _r _s;vstr _rat;set _w ?;vstr _r_w;vstr go\"

set b_fx \"set _x bind;addstr _x _s;addstr _x _b;addstr _x _s;set _c addstr _x bnd;addstr _c _b;vstr _c;vstr _x\"

set _i \"w1\"

set _i2 \"w1\"

set _i_cfg \"set _c vstr _;addstr _c _i;vstr _c\"

set _i_sw \"set _x set _i2; addstr _x _s; addstr _x _i; set _i set _i; addstr _i _s; addstr _i _i2; vstr _x; vstr _i\"

set k+back \"vstr r_st;set _w Enemy Still In Our Base;vstr _rw;vstr go\"

set k+forward \"vstr r_st;set _w Enemy Escaped Our Base;vstr _rw;vstr go\"

set k+movedown \"vstr r_st;set _w Enemy Low;vstr _rw;vstr go\"

set k+moveleft \"vstr r_st;set _w Enemy Left Side;vstr _rw;vstr go\"

set k+moveright \"vstr r_st;set _w Enemy Right Side;vstr _rw;vstr go\"

set k+moveup \"vstr r_st;set _w Enemy High;vstr _rw;vstr go\"

set k_ctf \"set _x bind;addstr _x _s;set _c addstr _x key;addstr c w;vstr _c;addstr _x _s;vstr _kxbnd; set _c vstr _k;addstr _c _w;addstr _x _c;vstr _x\"

set k_fx \"set _x bind;addstr _x _s;set _c addstr _x key;addstr c _w;vstr _c;addstr _x _s;vstr _kxbnd; addstr _x _w;vstr _x\"

set n \"set _a vstr _a_no;set where vstr ea;set when vstr ti;set what vstr av; set _x0 set e vstr ; set _x_1 set _e vstr _e1; set _x chelpEchoes; vstr _x_if\"

set _r \"\"

set r_at \"addstr _r c_itemColor;vstr _icfg;addstr r nameat\"

set r_has \"addstr _r c_textColor;vstr _icfg;addstr r namehas\"

set r_id \"addstr _r c_itemColor;vstr _icfg;addstr r nameid\"

set r_l \"addstr r c_lifeColor;set _c #h;addstr _r _c;addstr _r c_lifeColor;set _c /; addstr _r _c;addstr _r clifeColor;set _c #a; addstr _r _c;addstr _r clifeColor;set _c /; addstr _r _c;addstr _r c_lifeColor;set _c #w; addstr _r _c\"

set r_nd \"addstr _r c_msgPostfix; set _r? 1\"

set r_st \"set _r say_team;addstr _r _s;addstr _r cmsgPrefix;set r? 0\"

set r_t \"addstr r c_timeColor;set _y vstr _tst;set _c vstr _m;addstr _c _i;vstr _c;addstr _r _t\"

set _r_w \"addstr _r c_textColor;addstr _r _w\"

set _s \" \"

set t0 \"set _e_1 echo 0*;vstr _e;bind 0 vstr _t00;bind 1 vstr _t01;bind 2 vstr _t02;bind 3 vstr _t03;bind 4 vstr _t04;bind 5 vstr _t05;bind 6 vstr _t06;bind 7 vstr _t07;bind 8 vstr _t08;bind 9 vstr _t09;set _r vstr _t00;set _r? 1\"

set _t00 \"set _m vstr _t00;set _m+ vstr _t01;set _p00 00;set _p15 15;set _p25 25;set _p30 00/30;set _p35 35;vstr _y\"

set _t01 \"set _m vstr _t01;set _m+ vstr _t02;set _p00 01;set _p15 16;set _p25 26;set _p30 01/31;set _p35 36;vstr _y\"

set _t02 \"set _m vstr _t02;set _m+ vstr _t03;set _p00 02;set _p15 17;set _p25 27;set _p30 02/32;set _p35 37;vstr _y\"

set _t03 \"set _m vstr _t03;set _m+ vstr _t04;set _p00 03;set _p15 18;set _p25 28;set _p30 03/33;set _p35 38;vstr _y\"

set _t04 \"set _m vstr _t04;set _m+ vstr _t05;set _p00 04;set _p15 19;set _p25 29;set _p30 04/34;set _p35 39;vstr _y\"

set _t05 \"set _m vstr _t05;set _m+ vstr _t06;set _p00 05;set _p15 20;set _p25 30;set _p30 05/35;set _p35 40;vstr _y\"

set _t06 \"set _m vstr _t06;set _m+ vstr _t07;set _p00 06;set _p15 21;set _p25 31;set _p30 06/36;set _p35 41;vstr _y\"

set _t07 \"set _m vstr _t07;set _m+ vstr _t08;set _p00 07;set _p15 22;set _p25 32;set _p30 07/37;set _p35 42;vstr _y\"

set _t08 \"set _m vstr _t08;set _m+ vstr _t09;set _p00 08;set _p15 23;set _p25 33;set _p30 08/38;set _p35 43;vstr _y\"

set _t09 \"set _m vstr _t09;set _m+ vstr _t10;set _p00 09;set _p15 24;set _p25 34;set _p30 09/39;set _p35 44;vstr _y\"

set t1 \"set _e_1 echo 1*;vstr _e;;bind 0 vstr _t10;bind 1 vstr _t11;bind 2 vstr _t12;bind 3 vstr _t13;bind 4 vstr _t14;bind 5 vstr _t15;bind 6 vstr _t16;bind 7 vstr _t17;bind 8 vstr _t18;bind 9 vstr _t19;set _r vstr _t10;set _r? 1\"

set _t10 \"set _m vstr _t10;set _m+ vstr _t11;set _p00 10;set _p15 25;set _p25 35;set _p30 10/40;set _p35 45;vstr _y\"

set _t11 \"set _m vstr _t11;set _m+ vstr _t12;set _p00 11;set _p15 26;set _p25 36;set _p30 11/41;set _p35 46;vstr _y\"

set _t12 \"set _m vstr _t12;set _m+ vstr _t13;set _p00 12;set _p15 27;set _p25 37;set _p30 12/42;set _p35 47;vstr _y\"

set _t13 \"set _m vstr _t13;set _m+ vstr _t14;set _p00 13;set _p15 28;set _p25 38;set _p30 13/43;set _p35 48;vstr _y\"

set _t14 \"set _m vstr _t14;set _m+ vstr _t15;set _p00 14;set _p15 29;set _p25 39;set _p30 14/44;set _p35 49;vstr _y\"

set _t15 \"set _m vstr _t15;set _m+ vstr _t16;set _p00 15;set _p15 30;set _p25 40;set _p30 15/45;set _p35 50;vstr _y\"

set _t16 \"set _m vstr _t16;set _m+ vstr _t17;set _p00 16;set _p15 31;set _p25 41;set _p30 16/46;set _p35 51;vstr _y\"

set _t17 \"set _m vstr _t17;set _m+ vstr _t18;set _p00 17;set _p15 32;set _p25 42;set _p30 17/47;set _p35 52;vstr _y\"

set _t18 \"set _m vstr _t18;set _m+ vstr _t19;set _p00 18;set _p15 33;set _p25 43;set _p30 18/48;set _p35 53;vstr _y\"

set _t19 \"set _m vstr _t19;set _m+ vstr _t20;set _p00 19;set _p15 34;set _p25 44;set _p30 19/49;set _p35 54;vstr _y\"

set t2 \"set _e_1 echo 2*;vstr _e;;bind 0 vstr _t20;bind 1 vstr _t21;bind 2 vstr _t22;bind 3 vstr _t23;bind 4 vstr _t24;bind 5 vstr _t25;bind 6 vstr _t26;bind 7 vstr _t27;bind 8 vstr _t28;bind 9 vstr _t29;set _r vstr _t20;set _r? 1\"

set _t20 \"set _m vstr _t20;set _m+ vstr _t21;set _p00 20;set _p15 35;set _p25 45;set _p30 20/50;set _p35 55;vstr _y\"

set _t21 \"set _m vstr _t21;set _m+ vstr _t22;set _p00 21;set _p15 36;set _p25 46;set _p30 21/51;set _p35 56;vstr _y\"

set _t22 \"set _m vstr _t22;set _m+ vstr _t23;set _p00 22;set _p15 37;set _p25 47;set _p30 22/52;set _p35 57;vstr _y\"

set _t23 \"set _m vstr _t23;set _m+ vstr _t24;set _p00 23;set _p15 38;set _p25 48;set _p30 23/53;set _p35 58;vstr _y\"

set _t24 \"set _m vstr _t24;set _m+ vstr _t25;set _p00 24;set _p15 39;set _p25 49;set _p30 24/54;set _p35 59;vstr _y\"

set _t25 \"set _m vstr _t25;set _m+ vstr _t26;set _p00 25;set _p15 40;set _p25 50;set _p30 25/55;set _p35 00;vstr _y\"

set _t26 \"set _m vstr _t26;set _m+ vstr _t27;set _p00 26;set _p15 41;set _p25 51;set _p30 26/56;set _p35 01;vstr _y\"

set _t27 \"set _m vstr _t27;set _m+ vstr _t28;set _p00 27;set _p15 42;set _p25 52;set _p30 27/57;set _p35 02;vstr _y\"

set _t28 \"set _m vstr _t28;set _m+ vstr _t29;set _p00 28;set _p15 43;set _p25 53;set _p30 28/58;set _p35 03;vstr _y\"

set _t29 \"set _m vstr _t29;set _m+ vstr _t30;set _p00 29;set _p15 44;set _p25 54;set _p30 29/59;set _p35 04;vstr _y\"

set t3 \"set _e_1 echo 3*;vstr _e;;bind 0 vstr _t30;bind 1 vstr _t31;bind 2 vstr _t32;bind 3 vstr _t33;bind 4 vstr _t34;bind 5 vstr _t35;bind 6 vstr _t36;bind 7 vstr _t37;bind 8 vstr _t38;bind 9 vstr _t39;set _r vstr _t30;set _r? 1\"

set _t30 \"set _m vstr _t30;set _m+ vstr _t31;set _p00 30;set _p15 45;set _p25 55;set _p30 00/30;set _p35 05;vstr _y\"

set _t31 \"set _m vstr _t31;set _m+ vstr _t32;set _p00 31;set _p15 46;set _p25 56;set _p30 01/31;set _p35 06;vstr _y\"

set _t32 \"set _m vstr _t32;set _m+ vstr _t33;set _p00 32;set _p15 47;set _p25 57;set _p30 02/32;set _p35 07;vstr _y\"

set _t33 \"set _m vstr _t33;set _m+ vstr _t34;set _p00 33;set _p15 48;set _p25 58;set _p30 03/33;set _p35 08;vstr _y\"

set _t34 \"set _m vstr _t34;set _m+ vstr _t35;set _p00 34;set _p15 49;set _p25 59;set _p30 04/34;set _p35 09;vstr _y\"

set _t35 \"set _m vstr _t35;set _m+ vstr _t36;set _p00 35;set _p15 50;set _p25 00;set _p30 05/35;set _p35 10;vstr _y\"

set _t36 \"set _m vstr _t36;set _m+ vstr _t37;set _p00 36;set _p15 51;set _p25 01;set _p30 06/36;set _p35 11;vstr _y\"

set _t37 \"set _m vstr _t37;set _m+ vstr _t38;set _p00 37;set _p15 52;set _p25 02;set _p30 07/37;set _p35 12;vstr _y\"

set _t38 \"set _m vstr _t38;set _m+ vstr _t39;set _p00 38;set _p15 53;set _p25 03;set _p30 08/38;set _p35 13;vstr _y\"

set _t39 \"set _m vstr _t39;set _m+ vstr _t40;set _p00 39;set _p15 54;set _p25 04;set _p30 09/39;set _p35 14;vstr _y\"

set t4 \"set _e_1 echo 4*;vstr _e;;bind 0 vstr _t40;bind 1 vstr _t41;bind 2 vstr _t42;bind 3 vstr _t43;bind 4 vstr _t44;bind 5 vstr _t45;bind 6 vstr _t46;bind 7 vstr _t47;bind 8 vstr _t48;bind 9 vstr _t49;set _r vstr _t40;set _r? 1\"

set _t40 \"set _m vstr _t40;set _m+ vstr _t41;set _p00 40;set _p15 55;set _p25 05;set _p30 10/40;set _p35 15;vstr _y\"

set _t41 \"set _m vstr _t41;set _m+ vstr _t42;set _p00 41;set _p15 56;set _p25 06;set _p30 11/41;set _p35 16;vstr _y\"

set _t42 \"set _m vstr _t42;set _m+ vstr _t43;set _p00 42;set _p15 57;set _p25 07;set _p30 12/42;set _p35 17;vstr _y\"

set _t43 \"set _m vstr _t43;set _m+ vstr _t44;set _p00 43;set _p15 58;set _p25 08;set _p30 13/43;set _p35 18;vstr _y\"

set _t44 \"set _m vstr _t44;set _m+ vstr _t45;set _p00 44;set _p15 59;set _p25 09;set _p30 14/44;set _p35 19;vstr _y\"

set _t45 \"set _m vstr _t45;set _m+ vstr _t46;set _p00 45;set _p15 00;set _p25 10;set _p30 15/45;set _p35 20;vstr _y\"

set _t46 \"set _m vstr _t46;set _m+ vstr _t47;set _p00 46;set _p15 01;set _p25 11;set _p30 16/46;set _p35 21;vstr _y\"

set _t47 \"set _m vstr _t47;set _m+ vstr _t48;set _p00 47;set _p15 02;set _p25 12;set _p30 17/47;set _p35 22;vstr _y\"

set _t48 \"set _m vstr _t48;set _m+ vstr _t49;set _p00 48;set _p15 03;set _p25 13;set _p30 18/48;set _p35 23;vstr _y\"

set _t49 \"set _m vstr _t49;set _m+ vstr _t50;set _p00 49;set _p15 04;set _p25 14;set _p30 19/49;set _p35 24;vstr _y\"

set t5 \"set _e_1 echo 5*;vstr _e;;bind 0 vstr _t50;bind 1 vstr _t51;bind 2 vstr _t52;bind 3 vstr _t53;bind 4 vstr _t54;bind 5 vstr _t55;bind 6 vstr _t56;bind 7 vstr _t57;bind 8 vstr _t58;bind 9 vstr _t59;set _r vstr _t50;set _r? 1\"

set _t50 \"set _m vstr _t50;set _m+ vstr _t51;set _p00 50;set _p15 05;set _p25 15;set _p30 20/50;set _p35 25;vstr _y\"

set _t51 \"set _m vstr _t51;set _m+ vstr _t52;set _p00 51;set _p15 06;set _p25 16;set _p30 21/51;set _p35 26;vstr _y\"

set _t52 \"set _m vstr _t52;set _m+ vstr _t53;set _p00 52;set _p15 07;set _p25 17;set _p30 22/52;set _p35 27;vstr _y\"

set _t53 \"set _m vstr _t53;set _m+ vstr _t54;set _p00 53;set _p15 08;set _p25 18;set _p30 23/53;set _p35 28;vstr _y\"

set _t54 \"set _m vstr _t54;set _m+ vstr _t55;set _p00 54;set _p15 09;set _p25 19;set _p30 24/54;set _p35 29;vstr _y\"

set _t55 \"set _m vstr _t55;set _m+ vstr _t56;set _p00 55;set _p15 10;set _p25 20;set _p30 25/55;set _p35 30;vstr _y\"

set _t56 \"set _m vstr _t56;set _m+ vstr _t57;set _p00 56;set _p15 11;set _p25 21;set _p30 26/56;set _p35 31;vstr _y\"

set _t57 \"set _m vstr _t57;set _m+ vstr _t58;set _p00 57;set _p15 12;set _p25 22;set _p30 27/57;set _p35 32;vstr _y\"

set _t58 \"set _m vstr _t58;set _m+ vstr _t59;set _p00 58;set _p15 13;set _p25 23;set _p30 28/58;set _p35 33;vstr _y\"

set _t59 \"set _m vstr _t59;set _m+ vstr _t00;set _p00 59;set _p15 14;set _p25 24;set _p30 29/59;set _p35 34;vstr _y\"

set t_cl \"set _c set _m;addstr _c _i;addstr _c _s;set _w vstr _t00;addstr _c _w;vstr _c\"

set t_clall \"set _x vstr _tcl;vstr _x_forall\"

set t_nxt \"set _y vstr _t_st;set _c vstr _m;addstr c _i;vstr _c;set _c vstr _t;addstr _c _t;vstr _c;vstr _rst;vstr r_at;addstr _r _s;vstr _rt;vstr go\"

set t_off \"set _t? 0;set b 0;vstr b_fx;set b 1;vstr _b_fx;set _b 2;vstr _bfx;set _b 3;vstr _bfx;set _b 4;vstr _b_fx;set _b 5;vstr _bfx;set b 6;vstr b_fx;set _b 7;vstr _bfx;set _b 8;vstr _bfx;set b 9;vstr _bfx\"

set t_on \"set _t? 1;bind 0 vstr _t0;bind 1 vstr _t1;bind 2 vstr _t2;bind 3 vstr _t3;bind 4 vstr _t4;bind 5 vstr _t5\"

set t_sh \"vstr t_st;vstr _rst;vstr _rat;addstr r _s;vstr _rt;vstr go\"

set t_st \"set _c set _t;addstr _c _s;set _w addstr _c _p;addstr _w rt;vstr _w;vstr _c;set _c set _m;addstr _c _i;addstr _c _s;addstr _c _m;vstr _c\"

set x_if \"vstr _i_cfg;set _c vstr _x;set _w addstr _c;addstr _w _s; addstr _w _x; vstr _w; vstr _c\"

set av \"vstr n;set what vstr ne;set a vstr _a_av;vstr _r_st;set _w Available;vstr _rw;addstr _r _s;addstr _r citemColor;set _w #i;addstr _r _w;set _e_1 echo Available [...] ;vstr _e\"

set ctf \"set w +forward;vstr k_ctf;set _w +back;vstr _k_ctf;set _w +moveleft;vstr _kctf;set _w +moveright;vstr _kctf;set w +moveup;vstr _k_ctf;set _w +movedown;vstr _kctf\"

set ea \"vstr n;set where vstr te;set _a vstr _a_ea;vstr _r_st;set _w Need Weapons;vstr _rw;set _e_1 echo Enemy at [...] ;vstr _e\"

set go \"set x _r?;set x_0 vstr r_nd;set x_1 vstr _;vstr _x_if;vstr _r;vstr _n;vstr _toff;vstr _koff;set _w +forward;vstr _k_fx;set _w +back;vstr _kfx;set w +moveleft;vstr k_fx;set _w +moveright;vstr _kfx;set _w +moveup;vstr _kfx;set w +movedown;vstr _kfx\"

set ne \"vstr n;set what vstr av;set _a vstr _a_ne;vstr _r_st;set _w Coming;vstr _rw;set _e_1 echo Need [...] ;vstr _e\"

set nu \"vstr n;set when vstr wh;set _a vstr _a_nu;vstr _r_st;set _w Negative / Take it;vstr _rw;set _e_1 echo [...] ##+ ;vstr _e\"

set te \"vstr n;set where vstr ea;set _a vstr _a_te;vstr _r_st;set _w Need Help / Weak;vstr _rw;addstr _r _s;vstr _r_l;set _e_1 echo Team to [...] ;vstr _e\"

set ti \"vstr n;set when vstr nu;set _a vstr _a_ti;vstr _r_st;addstr _r c_itemColor;set _w #p;addstr _r _w;addstr _r _s;set _w Taken;vstr _rw;set _e_1 echo [...] ## ;vstr _e\"

set wh \"vstr n;set when vstr ti;set _a vstr _a_wh;vstr _r_st;set _w Relief;vstr _rw;set _e_1 echo When is [...]? ;vstr _e\"

vstr _t_clall

vstr go[/color]
Kolorem zielonym zaznaczyłem wszystko, co Wy możecie sobie podbindować. Całośc mieśi się bez komentarzy w 1 cfg\'u. Niestety execować mino wszystko trzeba tylko na serwerze dedykowanym, bo inaczej kwak się kwaczy i wywala błąd max_cvars. Ale można sobie równie dobrze coachowanie poćwiczyć w domciu. Tworzymy serw dedykowany na swoim kompie i łączymy się poprzez komendę \"/connect 127.0.0.1\", czy jakoś tak =P
Teraz omówimy wszystko, co powinniście przed rozpoczęciem coachowania sobie podbindować.

[white]

bind [green]f[/color] \"set _i w1; vstr _a\"

bind [green]z[/color] \"set _i w2; vstr _a\"

bind [green]r[/color] \"set _i w3; vstr _a\"

bind [green]c[/color] \"set _i w4; vstr _a\"

bind [green]e[/color] \"set _i w5; vstr _a\"

bind [green]mouse2[/color] \"set _i w6; vstr _a\"

bind [green]q[/color] \"set _i w7; vstr _a\"

bind [green]tab[/color] \"set _i w8; vstr _a\"

[/color]

Tutaj chyba nie muszę wyjaśniać - chodzi ofkoz o klawisze, pod którymi macie podbindowane giwery. Jeśli macie zmienne fovy, sensy, etc. sprawa wygląda trochę inaczej. Ale ofkoz podbindujcie je tutaj.

[white]

set key_+forward \"[green]w[/color]\"

set key_+back \"[green]s[/color]\"

set key_+moveleft \"[green]a[/color]\"

set key_+moveright \"[green]d[/color]\"

set key_+moveup \"[green]space[/color]\"

set key_+movedown \"[green]shift[/color]\"

[/color]

Tutaj z kolei należy podbindować sobie klawisze poruszania się. Kwak, to nie cs, więc nie myślę, żeby ktoś miał bindy ze średnikiem i czymś poza ruchem pod tymi klawiszami.

[white]

bind [green]x[/color] vstr go

[/color]

Pod ten klawisz należy sobie podbindować... ekkkkhm... wysłanie wiadomości. Ten klawisz wysyła gotową już wiadomość i powtarza ostatnią. Musi być on pod wygodnym i łatwo dostępnym przyciskiem - np. ctrl dla ludzi preferujących ASDW czy spacją dla innych zboczkóff =P

[white]

set bnd_1 \"[green]vstr what[/color]\"

set bnd_2 \"[green]vstr where[/color]\"

set bnd_3 \"[green]vstr when[/color]\"

set bnd_4 \"[green]vstr ctf[/color]\"

set bnd_5 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_6 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_7 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_8 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_9 \"[green]vstr null[/color]\"

set bnd_0 \"[green]vstr null[/color]\"

[/color]

Tutaj z kolei idą bindy, które macie pod klawiszami od 1 do 0. Niestety /nie wiem dla czemu :o/ nie można tam dać większych rzeczy (;).
W tym miejscu dochodzimy do bardzo istotnej rzeczy - Musicie sobie znaleźć \"w miarę\" (dla graczy, coachom przecież to wisi =P) blisko 4 klawisze pod które podbindujecie sobie rzeczy vstr\'y: what, where, when i ctf. Ten ostatni nie jest nawet konieczny dla nie lubiących latania za szmatą, ale gdzieś sobie to trzeba znaleźć. Ja mam wolne klawisze z cyferkami, więc je tam upchnąłem, ale Wy nie bójcie się podbindować tego \"tradycyjnymi\" metodami (np. bind XYZ vstr what)\"

[white]

set c_textColor ^5

set c_itemColor ^7

set c_timeColor ^3

set c_lifeColor ^3

set c_msgPrefix \"^6<< \"

set c_msgPostfix \" ^6>>\"

set c_helpEchoes 1

[/color]

Ktoś doświadczony może się tym pobawić. Mi osobiście nie odpowiadają te barwy, ale nie kce mi się o tym teraz pisać, więc na życzenie coś tam naskrobię a na razie FU! =PPPPPP

[white]

set w1 \"set normal weapon 1; set name_id BS; set name_at Battle Suit; set namehas Enemy BS; set rt 00; set ispup 1; set islife 0\"

set w2 \"set normal weapon 2; set name_id QD; set name_at Quad Damage; set namehas Enemy QUAD; set rt 00; set ispup 1; set islife 0\"

set w3 \"set normal weapon 3; set name_id RA; set name_at Red Armor; set namehas Peon; set rt 25; set ispup 0; set islife 1\"

set w4 \"set normal weapon 4; set name_id YA; set name_at Yellow Armor; set namehas Weak #t; set rt 25; set ispup 0; set islife 1\"

set w5 \"set normal weapon 5; set name_id RL; set name_at Rocket Launcher; set namehas Enemy w/RL; set rt 30; set ispup 0; set islife 0\"

set w6 \"set normal weapon 6; set name_id LG; set name_at Lightning Gun; set namehas Enemy w/LG; set rt 30; set ispup 0; set islife 0\"

set w7 \"set normal weapon 7; set name_id RG; set name_at Railgun; set namehas RAILER; set rt 30; set ispup 0; set islife 0\"

set w8 \"set normal weapon 8; set name_id MH; set name_at Mega Health; set namehas 2+ Enemies; set rt 35; set ispup 0; set islife 0\"

set _x_forall \"set _i w1; vstr _x; set _i w2; vstr _x; set _i w3; vstr _x; set _i w4; vstr _x; set _i w5; vstr _x; set _i w6; vstr _x; set _i w7; vstr _x; set _i w8; vstr _x\"

[/color]

Tutaj należy sobie pomotać ze zmiennymi fovami, sensami etc. Dokładnie w tym miejscu:

set w1 \"set normal weapon 1[red]O_TUTAJ[/color]; set name_id BS; set name_at Battle Suit; set namehas Enemy BS; set rt 00; set ispup 1; set islife 0\"

należy dopisywać wszystko co tam kcecie. Np.:

set w1 \"set normal weapon 1[red];cg_drawcrosshair 777;cg_fov 777;sensitivity 777[/color]; set nameid BS; set name_at Battle Suit; set name_has Enemy BS; set rt 00; set ispup 1; set islife 0\"

Proste, eh? =)
Teraz ciężka część =) A właściwie, wymagająca trochę praktyki. Skrypt po execowaniu nie robi nic. Dopiero po naciśnięciu jednego z czterech klawiszy \"funkcyjnych\" (ja tak to w nazywam, więc trzymajmy się tego) otwiera się przed nami cała gama możliwości tego skryptu. Od początku...
Po naciśnięciu klawisza podbindowanego pod funkcję vstr what mamy do wyboru avail i need. Np. jeśli mamy w swoim cfg\'u linię \"bind z vstr what\", żeby uaktywnić funkcję avail, wciskamy \"x\" raz, a jeśli kcemy need, to dwa razy :P c_helpEchoes jest włączone, więc wszystko będzie Wam pisać na ekranie.
Po wybraniu żądanej przez nas funkcji... mamy wiele możliwości =P Przy funkcji avail, naciskamy np. \"1\" i RL\'a a wtedy powiemy \"Availible RL\". Proste eh? Klawiszem \"vstr go\" powtarzamy komunikat. Z \"vstr need\" analogicznie. Ale jeśli naciśniemy \"vstr what\" a potem \"vstr go\", to wyślemy wg. praw logiki kierujących studentem Princeton wyślemy wiadomość \"Availible #I\". Kumaci wiedzą o co chodzi. Ale jak możemy powiedzieć \"Need #I\"? Przecież to bez sensu! No, ale w takich bezsensownych bindach, czyli np. \"vstr what\" x2 i \"vstr go\" wysyłamy wiadomość \"Coming!\", co widać przed wysłaniem wiadomości, dzięki włączonemu c_helpEchoes. Nie napiszę w jaki dokładnie sposób to widać, bo board wywala rzeczy pisane po trójkątnych nawiasach :DDD No, ale jeśli zastąpcie je zwykłymi:
Naciskamy np. 1 i wywala nam się \"Availible [...] (Availible #I)\", a po dwukrotnym wciśnięciu 1 - \"Need [...] (Coming!). Teraz chyba rozumiecie nie? =) No, ale jeśli nie, to.... to po prostu ja tak tłumaczę =PPP Popróbujcie sobie sami, to naprawdę łatwe a nabiera się wprawy po 2-3 razach.
Kolejną funkcją jest \"where\". Chyba najprostsza. Dwie możliwości komunikatów - \"enemy @\" i \"team to\". Piszę o niej dlatego, że \"enemy @\" ma jeszcze jedną przydatną funkcję. Kiedy zatwierdzimy \"enemy @\" a potem wciśniemy np. RL\'a, możemy jeszcze cośtam nacisnąć. Powstają z tego wiadomości o treści \"Enemy at [lokacja - 1 wciśnięcie] w/ [Z czymtam jest - \"w/\" to po anglosasku skrót od with\" Tak więc np. wciskamy 1, e i mouse2. Czyli wysyłamy komunikat \"Enemy at RL w/ LG\". Proste eh? Ale co, jeśli kcemy powiedzieć, że enemy jest na quadzie? Otóż niektóre bindy zostają podmienione. Nie możemy napisać \"Availible SG\" czy \"Availible GL\", bo to bezużyteczny bullshit. Bindy podmienia się w takich funkcjach następująco:
Kotlet -> BS

MG -> QD

SSG -> RA

GL -> YA

RL nie zmieniony

LG nie zmieniony

RG nie zmieniony

PG -> MH
To jest w całym skrypcie najbardziej zamotane. No dobra, najbardziej zamotany jest ten opis =)))

Mały przykład: Wciskamy raz \"vstr where\", potem RL i na końcu kotleta i wysyłamy mesedża \"Enemy at RL w/ Quad Damage\". Nie uważam, żeby to wymagało dalszych wyjaśnień. Jest jeszcze z tym jeden fajny myk, np. można wysłać wiadomość o treści \"2+ nms gdzieśtam\", ale jest pierwsza w nocy, a wystarczy po prostu czytać echa, żeby wiedzieć osohozi.
Następna funkcja to timer. To jest tesh proste. Wciskamy klawisz odpowiedzialny za timer, przedmiot (pamiętajcie, że możecie timować tylko 3 giwery, reszta giwer to jush inne itemy) i cyferki =) Np. \"vstr when\", RG i wystukujecie 42, co daje efekt \"RG 12/42\". Albo \"vstr when\", RA (klawisz, to Wasz bind na ssg) i 25 to \"RA 25/50\". 0 jest dla ASDW\'owiczów trochę oddalone, dlatego 0 można sobie podbindować pod jakiś inny przycisk. Ja mam pod v, ale nie trzeba nawet tego bindować, jeśli nie kcecie. Fajne nie?

Nudge to, jak sama nazwa wskazuje, taki \"opóźniacz\". Wciskając kilka razy item, opóźniamy ostatnio wprowadzany czas, a potem \"vstr go\", żeby wyświetlić komunikat.

Z kolei when is, to najprostsza rzecz na świecie.
No i ctfy. Te funkcjonują w ten sposób, że wciskamy funkcję i klawisz odpowiedzialny za movement (do przodu, do tyłu, lewo, prawo, skok albo kucanie). To jedno napiszę w całości =)))

Bindy klawiszy, to:
+forward -> Enemy left our base

+back -> Enemy still in our base

+moveleft -> Enemy left

+moveright -> Enemy right

+moveup -> Enemy high

+movedown -> Enemy low
Jest 1.01 - trzeba iść pod prysznic, trochę ludziom powysyłać sygnały i iść spać =) Wybaczcie błędy :o Mam nadzieję, że ktoś coś z tego zrozumiał. A jeśli nie, to niech po prostu to przeczyta 3 razy, potem odpali cfg i gwarantuję, że w 15 min stanie się M3g4 c04cH3m!!! =P Cya!

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-10 13:11:29

O zesz @#$% ale zes wywalil wypracowanie :DD

............

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-10 14:18:24

gj mav [76]

be'Pawuj

Lotto wyniki

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-10 14:57:11

Heheheh mowiles ze ten ce zet emowski jest latwiutki jak but i wiele lepszy a ja nic nie czaje z tego całego hójstwa :>>>>

ت