No dobra powiem ci co jest zle bo widze ze nikt tu sie niedomysli :)
Zroob tak wypakij sobie z tego pk3 sam plik bsp do katalogu maps [sam plik bsp bez textorek] a w katalogu textores pousuwaj wszystki jaki tam miales do tej mapki po czym usun sam plik pk3 z katalogu baseq3 [oczywiscie zachowaj sobie gdzies kopie ;)]
Następnym krokim bedzie odpalenie mapki ...
Mapka pujdzoe owszem ale bez textorek a wiesz co najprawdopodobniej jest zle :)
Niebede trzymal cie dluzej w niwiedzy [bo bys w niej umarl :)]
jest kilka rozwiązan tej sprawy :
a) textorki niemogom byc bezposednio w katalogu textores [powinny byc tak :textures/room]
b) textorki som nieodpowiedniego formatu ale wszystki som w jpg wiec niepowinno byc chyba z tym problemu
c) bląd w mapce [niewidzialem zroodla wiec ci niepowiem]
Jesli popoprawiasz to wszystko i nadal niebedzie dzialalo to przeslij mi plik room.map :)
A teraz kolej na moje pytanie [cos za cos :)] widzial ktos rjldm3 ? a dokladnie ulanniajacy sie tam gaz na mapce [z roorek] Widzial ktos shadery do tego i wie jak to koles zrobil ?? :) Shadery widzialem ale niemam pojęcia jak brushe otextorowal i jak je poustawial bo z bsp2map nic niewynika :)