Czekam na informacje
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Czekam na informacje
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
to przeczytaj newsa na ORGu to sie dowiesz...
Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji!
Jim Hughes - lead level designer
Jeffrey Unay - characters/creatures modeller
troche skromnie, ale to już 2 :]...
Ja juz mam odpowiedzi na 1 pytania :D mam je tu wjebać czy komuś dać :)
deViL
CI panowie zaczeli prace nad quake 4 Bryan Dube , Corey Peters, Fred Hooper, Matt Vainio
deViL
eJ NA DRUGIE TEŻ MAM ODPOWIEDZIEĆ JEŻELI moja 1 odp jest prawidłowa
deViL
Kenn Hoekstra - Project Administrator
ten pan też macza w tym palce ;]
Bryan \"Apoxol\" Dube - programmer
Devil zapomniałeś dodać czym ten koleś się zajmuje ;>...
Albo mi się zdaje albo wypowiedzi na forum Raven\'a z dnia na dzień stają się coraz bardziej lakoniczne :P. A tak wogóle to jest określony termin zakończenia tej \"zabawy\" =] ?
A oto co znalazłem do Q4:):
Hi-Poly Modeler Position for Quake 4:
Raven Software is looking for a hi-poly modeler who can model sci-fi and fantasy, with an emphasis on realistic science-fiction military characters, bio-mechanical creatures, human and alien weaponry, vehicles, machinery, and world models for Quake 4. The candidate must have experience modeling hi-poly models in the 200,000 to 4,000,000 poly range using Maya or Lightwave. A more realistic modeling style is required with a great understanding of anatomy. Strong artistic/concepting/painting skills would be a major plus, but not required.
We will require a resume and samples of your realistic hi-poly characters, creatures, weaponry, vehicles, and world models on disc or on a viewable online site. Send all resumes and samples to Kevin Long at klong@ravensoft.com or mail them to:
Raven Software
Three Point Place, Suite 1
Madison, WI 53719
ATTN: Kevin Long
Responsibilities:
Requirements:
Strong 2D drawing, concepting, and painting skills a plus, but not required.
Experience building hi-poly models in the 200,000 to 4,000,000 poly range for PC games or film.
Experience building hi-poly and lo-poly 3D models in Lightwave or Maya.
Ability to model realistic looking characters and equipment.
Self-motivated, with a strong artistic vision that allows candidate to complete tasks without supervision.
vTm ale na temat :ASD
www.ravengames.com/quake4/
Eric Biessman - grafik 3d -jego strona - :P www.simplymaya.com/artists/brian/brian2.mhtml
Cecil Kim - jakis tam chyba grafik
Christophe Vieira - grafik 3d - www.knotpod.com/
Laurent Pierlot - grafik 2d/3d
Onno Vanbraam - grafik 3d
David Drbal - grafik 3d
no dobra koniec tematu =/ (chyba ze jeszcze trzeba bedzie przetlumaczyc to co vTm wkleil :P
Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji!
Dz0 słuchaj.. to przez ten cholernie ciemny layout nie zauważyłem tego button\'a edit ;D. A tak serio to ja też jestem za zamknięciem już tego topic\'a...
To jest jak wyścig kto 1 ten lepszy :D jak by ktoś szukał pracy w tych ciężkich czasach:P
deViL
spoko :P mateo Wam/nam jeszcze znajdzie troche materialow do znalezienia :ASD to jest taka selekcja =]
Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji!
:P a ja se napisalem do ravensoftu :DD
The Team Leads are:
Brian Raffel – Studio Head
Kevin Schilder – Project Lead/Lead Sound Design
Eric Biessman – Project Lead
Rick Johnson – Lead Programmer
Jim Hughes – Lead Designer
Kevin Long – Lead Artist
szuakc mi sie nie kcialo :PP
Play more CTF ! o/
> Kenn Hoekstra - Project Administrator
>
>
> ten pan też macza w tym palce ;]
>
> www.homelanfed.com/index.php?id=7089
ha od tego to ja maila dostałem :D
Play more CTF ! o/
dobra nie chwal sie :ASD
i tak juz troche poznawo :PPPP
Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji!
Panie i Panowie, nie podawajcie mi proszę pełnego składu firmy Raven, bo nie wszyscy z nich biorą udział w tworzeniu Q4. Zależy nam przecież na poznaniu stricte teamu odpowiedzialnego za q4.
Okej - znalazłem coś. Na stronie www.bluesnews.comBluesNews gdzie znajdziemy przeróżne .plan\'s, jest też dział poświęcony grupie Raven\'a. Kilka z osób w podpisach ma stwierdzenie \"Project: Quake4\"
i tak w kwestii Teamu Q4, są to następujące osoby, obok podałem podział ról w projekcie:
www.bluesnews.com/plans/465/ Jim Huges
www.bluesnews.com/plans/463/ Brian Shubat Animation
www.bluesnews.com/plans/461/Bryan Dube Programmer
www.bluesnews.com/plans/426/ Ben Geisler Programmer
www.bluesnews.com/plans/185/John Scott Programmer
www.bluesnews.com/plans/183/Rick Johnson Lead Programmer
www.bluesnews.com/plans/181/Eric Biessman Primie Minister (sic!)
Tyle mam na razie, heheheheheh Mephir - niezła akcja z tym Twoim tematem na forum Ravena, zaraz sprawdze czy ktos juz odpowiedzial :D
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **