ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Zadanie 2 - Kto co robił?

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-03 11:38:45

dziękujemy Duncan :D, wstawie to potem do newsa na głównym

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Duncan

Od: 2002-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 12:05:32

Jim Hughes (lead level designer) - ma obecnie 28 lat i pochodzi z Sayreville New Jersey. Jim gdy dorastał zawsze miał do dyspozycji w domu komputer lub stacje gier (konsole). Napiętnowany z powodu swojego stylu życia Jim spostrzegł, że spędza coraz więcej czasu grając w różnego rodzaju gry. Prawdziwa przemiana jednak nastąpiła gdy kupił \"DooM Editing Book\". Z pod jego ręki wyszły niezliczone levele dla quake i quake2, które zostały bardzo docenione przez firmę Raven w której potem uczestniczył przy tworzeniu SoF\'a.

Jim jest zapalonym gitarzystą, który zanim wziął się za ogólnie pojęty editing przez większość swojego czasu gonił za marzeniem kariery jako muzyk. Jego aktualne hobby to ciągłe zmuszanie Rick\'a Johnson\'a do kolejnych usprawnień narzędzi kompilujących, kłotnie z Eric\'iem Biessman\'em o każdy nawet najdrobniejszy detal mapy/levelu oraz próby utraty wagi nagromadzonej przy pracach nad serią SoF. Ponadto Jim praktycznie nie posiada żadnych mebli w domu, ale planuje już w tym roku zainwestować w otwieracz do konserw.
Rick Johnson (lead programmer) - niezwykła indiwidualność. Rick ukończył University of Wisconsin - Whitewater i był jednym z dwóch programistów odpowiedzialnych za Black Crypt (pierwszy projekt Raven\'a). Po krótkiej przerwie powrócił do Raven\'u aby poprowadzić prace nad Hexen2 oraz SoF.
Ben Geisler (programmer) - warto wspomnieć jedną z jego wypowiedzi: \"..moim celem jest skonstruowanie maszyny, która zapanuje nad rasą ludzi, lub.. po prostu za bardzo się zaangażowałem w dziedzine AI..\". Swój pierwszy program stworzył gdy ukończył 4 klase, dysponował wtedy TRS-80, który obsługiwał jeszcze taśmy magnetofonowe i od tamtej pory systematycznie poszerzał swoją wiedze. Po szkole średniej, dokonał dobrego wyboru udając się do Madison gdzie miał okazje kontynouwać zdobywanie wiedzy. Gdy ukończył tą uczelnie w \'98, chciał dalej kształcić się w kierunku zasad sztucznej inteligencji, w tym celu udał się na University of Wisconsin- Milwaukee, gdzie uczył podstaw C++. Między swoimi wykładmi był związany z wieloma projektami naukowymi oraz jego prace zostały dwukrotnie opublikowane na konferencjach traktujących o AI. Obecnie Ben z pełnym zaangażowaniem pracuje w Raven software nad jego pierwszą komercyjną grą gdzie może po raz pierwszy wpełni wykorzystać swoją wiedze w dziedzinie sztucznej inteligencji. W 1999 Ben ożenił się ze swoją dziewczyną Jen, która nadzwyczaj dobrze toleruje jego zamiłowania jako programisty.
John Scott (programmer) - Po ukończeniu Imperial College of Science and Technology w 1988, zaczął pracować dla Teque Software Development (później znane jako Krisalis Software) w Rotherham, Anglia. Jego najważniejszymi osiągnięciami w tej firmie były gry p.t. Laser Aquad i ST na Amige oraz Manchester Utd I i II dla Commodore 64. Następnie postanowił założyć CTA Developments wraz z Mr. R. Cheek niedaleko Bristol\'u w Anglii, firma ta jest znana z gry Sleepwalker choć mieli również wiele innych tytułów. CTA przestało istnieć w 1996 r. zaraz po wypuszczeniu Cheesy na PSX\'a. Po tym, John wybrał platformę PC jako dorge dalszego rozwoju i przyłączył się do Raven Software w lutym 1997 r. gdzie do tej pory cieszy się dokonaną decyzją. Był przy tworzeniu Heretic2 oraz SoF. Jest fanem paintball\'a, Gothic\'a, muzyki Industrial, IRC\'a oraz jedzenia...
Bryan Dube (programmer) - Zaangażowany był w kilka niekomercyjnych projektów ( w tym różnego rodzaju mod\'y ). Zwerbowany przez Raven pracował przy powstawaniu SoF\'a.

www.planetsoldier.com/psof/features/interviews/apoxol.shtml

ktoś jeszcze..? Bo mam pewną wątpliwość.. otóż pan Jeffrey Unay (characters&creatures modeller) na pewno był w tym team\'ie, ale na chwile obecną nie mam takiego potwierdzenia ma ktoś jakieś info na ten temat..? Odsyłam do wywiadu z nim w roli głównej: www.3d-station.com/interview/interview.php?id=16&version=ang oraz do jego strony z osiągnięciami www.jeffunay.com/pagesV2/pages/Resume.html

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 19:06:09

Oczywiscie co do moich \"gdyban\" :P dolaczam link:

www.planetquake.com/quakecon/quake4ideas.shtml

Ponadto otrzymalem maila ze promowanie q4 juz powazne zacznie sie w nastepnym roku... Tymczasem Kenn nie chce dostarczyc zadnych ciekawszych informacji.

k3m

Od: 2002-09-30

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-03 19:08:37

Zlego linka dales :p

Quia nmnr Rx

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 19:09:44

Zauwazylem :P, dalem tego z dysku :) Duncan co nie podobalo ci sie w moim poscie? \"nie o to chodzilo Replay...\" :P Mowisz ze Vtm dziala na zasadzie CTRL+C :) a przeciez praktycznie sam to zrobiles z ekipa pracujaca nad Q4, bo przetlumaczenie trwa 5 sekund :D

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 20:08:09

Co jeszcze o Quake IV:

  • Eksplodujace ciala :) \"bosy\" (w sensie silniejszych potworow) jak w Serious Sam; wiecej krwi,

  • nieco z natury Half-Life (level i first-person shooters) (powod: wystarczy tylko spojrzec na statsy gamespy - www.gamespy.com/stats/, gdzie zdecydowanie prowadzi ... wlasnie Half-Life, z 30242 serverami i 101633 graczami. Quake III Arena jest dopiero na 5 miejscu - 2967 serverow, 4692 graczy),

  • cos z Max Payne?.

  • jak chca fani: duze bronie i duzo strzelania :).

LINK: www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php(que)id=17535 mozliwe ze art. dostepny bedzie jedynie dla zarejestrowanych, wtedy wystarczy tylko zwrocic sie do mnie, albo poprostu zarejestrowac sie :)

Duncan

Od: 2002-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 20:16:36

Replay, uzgodniłem to tłumaczenie z Mateo...

W swoim poście miałem na myśli fakt, że nie na tym polegało zadanie dane przez Mateo.. mieliśmy przecież zająć się team\'em Raven odpowiedzialnym za q4, jeszcze znajdzie się miejsce i czas na gdybania na inny temat, sam nie moge się doczekać kiedy zaczniemy omawiać MP, ale nie wszystko na raz :]..

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 20:19:50

Hmm no ok :), ale co do \"gdyban\" - podalem link potwierdzajacy moja wypowiedz...

Duncan

Od: 2002-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 20:20:46

Nie łapmy się za słówka, ok :D?

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 20:22:47

:P i nie zasmiecajmy forum, tu maja byc informacje :D

Hehe ale zonk :) nie zaczailem tematu - sorka, moja wina :) (tak to jest tzreba czytac 1 posta :P ). Ale mysle ze w nastepnej fazie moje informacje beda uzyteczne.

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 21:39:46

W ramach rekompensaty dorzucam informacje ktore chyba nie byly do tej pory zamieszczone. Chodzi to o glownego administratora projektu - Kenn Edward Hoekstra - czlowieka, o ktorym nie mozna zapomniec mowiac o Q4 :).

Kenn urodzil sie 1 pazdziernika 1973, w Poludniowym Kingstown, Rhode Island. Byl 4 sposrod piatki dzieci Kenneth Lee Hoekstra i Patricia Edith Hoekstra (Murphy). Dolaczyl do Raven Software w lutym 1997 r. jako level designer w projekcie - TNP, HexenWorld i Hexen II: Portal of Praevus. Ponadto pracowal nad Heretic II i of Soldier of Fortune. Po pewnym czasie zajal posade Administratora Projektu w Raven Software. Kierowal wowczas praca nad: Heretic II Enhancement Pack, Soldier of Fortune, Star Trek: Voyager - Elite Force, Elite Force Expansion Pack, Soldier of Fortune II: Double Helix, Jedi Knight II: Jedi Outcast. Pracuje juz w tej firmie 6 lat obecnie nadal jako Administrator Projektu gier na PC i konsole, lubi nazywac siebie \"Director of Support Services\". Jego posja jest screenwriting - w doslownym tlumaczeniu - tworzenie screenow. Obecnie jak wiemy kieruje praca nad projektem czwartej czesci Quake.

Wiecej na temat jego zyciorysu mozemy wyszukac na stronie zrodlowej. Nie wypisywalem informacji na temat zycia prywatnego Hoekstra\'y, poniewaz watpie zeby ciekawilo was gdzie sie uczyl i jak ma na imie jego rodzenstwo :). Skupilem sie natomiast na jego zyciu zawodowym a przede wszytskim praca w Raven Software.
Zrodlo: www.kennhoekstra.com
Czym dokladnie sie zajmuje Kenn - dowiemy sie stad - www.kennhoekstra.com/myjob.html . Jest to dokladna lista zadan Kenna. Z moich odczuc :) wynika ze jest to mily czlowiek, odpowiada na wszytskie mejle,ktorych zapewnie dostaje wiele, nie zawsze od kompetentnych ludzi :)

vTm

Gravatar

Od: 2002-11-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 23:42:20

duncan 3808821 moje gg obgadamy sie na gg oki? nasza współpraca może zaowocowac

Qad_417

Od: 2002-09-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-04 00:40:33

czytając posty DUNCANa stwierdziłem że jestem jak Jim Hughes którego opisał w jednym z nich :) ( no może nie dokońca taki jak on ale do tego zmieżam ;)

Duncan

Od: 2002-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-04 01:16:37

Hmm... Tak myśle, że sprawa team\'u jest wstępnie obgadana, ale jak napisał Mateo w news\'ie to sytuacja może się w każdej chwili zmienić, więc poprawki będzie się wprowadzać na bierząco :]. Aha.. i najważniejsze: what\'s next?