ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

zmiana kompilatora :/

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-13 18:44:47

na poczatku jak zaczalem 'mappowac' to uzywalem gtk 1.4.0 z q3map2, w sumie wszystko fajnie ale jest taki szkopuł, niewiem czy mam go tylko ja.

wrzućcie sobie jakis deafultowy cfg, a nastepnie wpiszcie r_intensity 10, r_mapoverbits 0 r_overbrightbits 0 i vida, na mapce przykladowo dm17 wyglada calkeim przyjemnie, spokojne ciemne kolory, podobnie na innych mapach, no ale na mapach z gtk radianta, zobaczcie, czy u was wyglada to tak ze wszystkie sciany sa biale?? dAde robi tu wyczesane mapy, podobno w gtk i dlaczego takiego problemu u niego nie ma? cos slyszalem o nowszym q3map2'ie, moze to tego sprawka?
w q3radiancie nie ma tego problemu, ale za to ktoś tam powiedział z moim zapewne znanym z tego forum problemem z fpsami na pewnej duzej mapie, nie da sie zwyklym q3mapem zaradzić, zatem co robić :/

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-07-13 19:48:11

> w q3radiancie nie ma tego problemu, ale za to ktoś tam powiedział z moim zapewne znanym z tego forum problemem z fpsami na pewnej duzej mapie, nie da sie zwyklym q3mapem zaradzić, zatem co robić :/

Ten \"ktoś tam\" to byłem ja =] i chodziło mi o to, że nie radzę korzystac raczej ze starego q3map, skoro istnieje o niebo lepszy q3map2. Jak koniecznie chcesz to możesz bawić się i q3map 1.0, jesli koniecznie chcesz pozbawić się wszystkich niesamowitych możliwości nowego kompilatora.

A co do Twojego nowego problemu to u mnie nie widzę wielkiej róznicy, owszem pewna jest, ale trezba sobie uświadomić, że nowy kompilator jest tworzony aby uzyskać coraz to lepsze efekty wizualne, a nie z myslą o jakiś nietypowych ustawieniach graficznych.

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-13 20:44:00

ja na to powiem tak, po 1 koleś mapkę tej serii robił w q3map1, ospra3map9 sie nazywa ona, noi druga sprawa taka e podobno w zadne detalowanie sie nie bawil (lol), a po następne to ze jego mapa chodzi jak miodzio, znaczy ze sie da :/, n/m, mapy dAde\'a sa niby robione w gtk i u nich swiatlo na moim cfg jak na wszystkich mapach z ID jest ok, ;/

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-13 23:58:32

Co do moich map.

Mapy do numeru \"13\" włącznie były robione przy pomocy Q3Radianta 202 i kompilowane q3map\'em 1.

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-14 23:43:00

w sumie chodzi o to samo praiwe wiec nie będe śmiecił nowym tematem, otórz jest takie coś, ku waszemu szczęściu :D mapka dobiega końca, problem fps\'ów jest juz za nami, teraz światło, ogólnie na mapce jest troche ciemno, i zeby ją tak oświetlać hmmm, wolałbym zeby była to ostateczność, zdaje sie ze w nowych q3mapach2 jest komenda gamma , więc tak, pierw kompiluje sobie na -light -faster, ok, sa na lightmapie takie wypasione cienie o jakie mi chodzi, no ale w mroczniejszych miejscach mapy i ogólnie tak jest ciemawo :/, no to daje gamma na 2, kompilejsz, ok! :D jest wypas z tym że kosztem tej gammy jes to że te wypasione cienie z poprzedniej kompilacji znikają, zatem, są jakies inne komendy ? np patchshadows, compensation ? słucham :)