na poczatku jak zaczalem 'mappowac' to uzywalem gtk 1.4.0 z q3map2, w sumie wszystko fajnie ale jest taki szkopuł, niewiem czy mam go tylko ja.
wrzućcie sobie jakis deafultowy cfg, a nastepnie wpiszcie r_intensity 10, r_mapoverbits 0 r_overbrightbits 0 i vida, na mapce przykladowo dm17 wyglada calkeim przyjemnie, spokojne ciemne kolory, podobnie na innych mapach, no ale na mapach z gtk radianta, zobaczcie, czy u was wyglada to tak ze wszystkie sciany sa biale?? dAde robi tu wyczesane mapy, podobno w gtk i dlaczego takiego problemu u niego nie ma? cos slyszalem o nowszym q3map2'ie, moze to tego sprawka?
w q3radiancie nie ma tego problemu, ale za to ktoś tam powiedział z moim zapewne znanym z tego forum problemem z fpsami na pewnej duzej mapie, nie da sie zwyklym q3mapem zaradzić, zatem co robić :/