Witam.
Niby grałem długo w Q3, ale też i dawno, a defragowcem nie byłem, więc niuanse fizyki to nie była moja dziedzina.
Wiem, że w QL zaszły jakieś zmiany w fizyce względem vq3. Palce w tym maczał chyba niejaki Arqon. Wiem, że nie ma overbounców. Ale co dokładnej zmieniono, że budzi to takie emocje i narzekania u niektórych? Efektywny zakres kąta dla maksymalnego przyspieszenia w strafe'ie? Cholera, nie wiem.
Druga sprawa - parę dobrych razy przewinęło mi się stwierdzenie o zmianach w systemie respawnów. Czy chodzi o respawn broni, i 5-cio sekundowy resp w duelu/TDM, czy może też respawn graczy po śmierci na bardziej losowy? Przeczytałem gdzieś, że w QL trudniej jest masakrować kogoś zabijając go na respawnie - czy o to chodzi, że trudniej przewidzieć, gdzie pojawi się przeciwnik?