ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Znikające brushe, Zaznaczanie calej mapy?

Alojzy87

Gravatar

Od: 2003-01-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-24 23:47:39

1_Widac brush a po wejsciu na niego kupa spadasz w dol

2_Jak zaznaczyc cala mape w GTKR

z gory THX

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-24 23:55:27

1 - zrób na nowo ten brush - cały z Caulka i nanieś texture po stronie, po której masz chodzić. Prawdopodobnie textura, której użyłes, to jakiegoś rodzaju trim.
2 - robisz blok, który pokryje całą mapę (we wszystkich widokach... robisz poprostu wielki sześcian, zeby w jego środku znalazła się mapa), a potem w którymś z widoku, np. z góry z menu prawego klawisza bierzesz \"Select -> complete tall\"

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-03-25 07:27:45

albo select\select inside, to wtedy zaznaczy Ci wszystko co znajduje sie w srodku bloku.

Szczawson

Od: 2002-03-26

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-03-25 09:27:44

Sory za offtopic.

Slyszeliscie moze o mapie
cpm10a

cpm13a
???????

dnx

Born in Auschwitz

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-25 12:33:29

> 1 - zrób na nowo ten brush - cały z Caulka i nanieś texture po stronie, po której masz chodzić. Prawdopodobnie textura, której użyłes, to jakiegoś rodzaju trim.
>
>
> 2 - robisz blok, który pokryje całą mapę (we wszystkich widokach... robisz poprostu wielki sześcian, zeby w jego środku znalazła się mapa), a potem w którymś z widoku, np. z góry z menu prawego klawisza bierzesz \"Select -> complete tall\"

Req co do drugiego jest łatwiejszy i szybszy sposób, wystarczy wcisnąć [b]I[/b]...

  1. Zrób tak jak mówi Req, albo wstaw w tego brusha texturę fuulclip.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-25 13:30:03

brush na cala mapke, hehehe, hahaah niezle :D sie uhahauem nieco :> req ty kombinatorze :P
shader ma pewnie parametr nonsolid (jesli jest w nazwie trans to bardzo prawdopodobne)
drizer proponuje ci czytac kazda wypowiedz na tym forum 3 razy. juz kiedys w (chyba) twoim temacie pisalem o zaznaczaniu calej mapy...

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-25 16:01:36

Damndog ty sie nie smiej. Ja znałem taki sposób.

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Alojzy87

Gravatar

Od: 2003-01-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-27 23:32:31

A co do lukow to czy one bardzo zmiejszaja ilosc FPS

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-27 23:50:20

nie! kto ci takie bzdury naopowiadal :P krzywe sa wlasnie po to zeby fps nie spadaly! maja ta wspaniala wlasciwosc ze zmienia sie ich dokladnosc wraz z odlegloscia :D

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-28 16:52:29

Może pomyliłeś luki z leakami? Łuki nie zmniejszają, leaki tak.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-28 18:11:15

ehhe, nie wpadlem na to :>

nie no napisalby \"luk\". pierwsze klasy podstawuwki ma juz pewnie za soba ;)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Alojzy87

Gravatar

Od: 2003-01-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-29 00:56:46

oczywiscie chodzilo o łuki bo niewiem mapka tak zasuwa ze ledwo u mnie da sie chodzic a co dopiero grac

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-29 12:53:33

To na pewno nie przez łuki. Może na mapie jest leak (nie pojawia ci się po kompilacji czerwona linia?).

Możesz zwiększyć liczbę fps texturując każdą powierzchnię którą niemożna zobaczyć texturą common/caulk (między brushami, z zewnątrz, itd.).

Spróbój powstawiać także w przejścia texture comon/clusterportal (ewentualnie w drzwi areaporal). To powninno zwiększyć liczbę fpsów na mapie.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-29 17:56:37

clusterportal to jest tajemnicza textura przeznaczona dla bspc i na pewno nie zwiekszy fpsow.

a leak to pewnie nie jest chyba ze drizer wylaczyl opcje konczenia kompilacji przy tym bledzie :)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Alojzy87

Gravatar

Od: 2003-01-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-30 15:57:59

Nie no leaki to ja znam jestem lama ale nie az tak jak mam jakas dziure to zaraz zaklejam