1_Widac brush a po wejsciu na niego kupa spadasz w dol
2_Jak zaznaczyc cala mape w GTKR
z gory THX
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
1_Widac brush a po wejsciu na niego kupa spadasz w dol
2_Jak zaznaczyc cala mape w GTKR
z gory THX
1 - zrób na nowo ten brush - cały z Caulka i nanieś texture po stronie, po której masz chodzić. Prawdopodobnie textura, której użyłes, to jakiegoś rodzaju trim.
2 - robisz blok, który pokryje całą mapę (we wszystkich widokach... robisz poprostu wielki sześcian, zeby w jego środku znalazła się mapa), a potem w którymś z widoku, np. z góry z menu prawego klawisza bierzesz \"Select -> complete tall\"
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
albo select\select inside, to wtedy zaznaczy Ci wszystko co znajduje sie w srodku bloku.
Sory za offtopic.
Slyszeliscie moze o mapie
cpm10a
cpm13a
???????
dnx
Born in Auschwitz
> 1 - zrób na nowo ten brush - cały z Caulka i nanieś texture po stronie, po której masz chodzić. Prawdopodobnie textura, której użyłes, to jakiegoś rodzaju trim.
>
>
> 2 - robisz blok, który pokryje całą mapę (we wszystkich widokach... robisz poprostu wielki sześcian, zeby w jego środku znalazła się mapa), a potem w którymś z widoku, np. z góry z menu prawego klawisza bierzesz \"Select -> complete tall\"
Req co do drugiego jest łatwiejszy i szybszy sposób, wystarczy wcisnąć [b]I[/b]...
brush na cala mapke, hehehe, hahaah niezle :D sie uhahauem nieco :> req ty kombinatorze :P
shader ma pewnie parametr nonsolid (jesli jest w nazwie trans to bardzo prawdopodobne)
drizer proponuje ci czytac kazda wypowiedz na tym forum 3 razy. juz kiedys w (chyba) twoim temacie pisalem o zaznaczaniu calej mapy...
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
Damndog ty sie nie smiej. Ja znałem taki sposób.
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
nie! kto ci takie bzdury naopowiadal :P krzywe sa wlasnie po to zeby fps nie spadaly! maja ta wspaniala wlasciwosc ze zmienia sie ich dokladnosc wraz z odlegloscia :D
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
ehhe, nie wpadlem na to :>
nie no napisalby \"luk\". pierwsze klasy podstawuwki ma juz pewnie za soba ;)
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
oczywiscie chodzilo o łuki bo niewiem mapka tak zasuwa ze ledwo u mnie da sie chodzic a co dopiero grac
To na pewno nie przez łuki. Może na mapie jest leak (nie pojawia ci się po kompilacji czerwona linia?).
Możesz zwiększyć liczbę fps texturując każdą powierzchnię którą niemożna zobaczyć texturą common/caulk (między brushami, z zewnątrz, itd.).
Spróbój powstawiać także w przejścia texture comon/clusterportal (ewentualnie w drzwi areaporal). To powninno zwiększyć liczbę fpsów na mapie.
clusterportal to jest tajemnicza textura przeznaczona dla bspc i na pewno nie zwiekszy fpsow.
a leak to pewnie nie jest chyba ze drizer wylaczyl opcje konczenia kompilacji przy tym bledzie :)
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...