ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Zrobienie LUSTRA

Rafał

Od: 2004-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-29 15:56:46

Siemka.Mam problem z zrobieniem lustra.Już kilka testó na ten temat robiłem ale cuż , nieudało się.Wiem tylko ,że jest to związane z pewną texturą z commmon , niepisac jaka bo wiem tylko aby lustro prawidłowo działało?W mapie museum (miałem ją razem z riandem) jest pokazane jak zrobić lustro i był tam jakiś target a jak go przesunełem o jedną klatkę to lustro sie popsubło ... ale mi ciągle chodzi o lustro na mojej mapce:)

A w temacie co widizałem o pociągu to jest skomplikowane dość , test niezaszkodzi prawda?[17]

Z gury za odpowiedzi powiem to "Thank you!"[10]

[yellow] Jestem [b][#ED8311#]RAFAL[/color][/b][5][6][/color]

[img]www.dmq3clan-q3a.webpark.pl/buttony/button_dmq3.gif[/img]

[big][b][green]REKLAMA:[/b][/big][/color]

[white] www.forumn.prv.pl/ Zapraszamy i prosimy o zarejestrowanie się i użytkowania z konta [10]

Wszystkie działy...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-29 16:25:59

:: Lustro

  1. Wybierz z menu textures, z kategorii common texture o nazwie mirror.

  2. Zrob z niej brush.

  3. Odznacz.

  4. Na widoku 2d wcisnij ppm. Z menu wybierz misc/misc_portal_surface.

  5. Przenies tak, aby bylo na srodku brusha z lustrem, okolo 4-8 jednostek przed (nie zaszkodzi jak bedzie sie tez stykac).

  6. Wszystko. Po kompilacji lustro powinno dzialac.

Rafał

Od: 2004-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-29 19:41:46

DZIAŁA!![22]

DZIĘKI PONOWNIE[1]

[11]

[yellow] Jestem [b][#ED8311#]RAFAL[/color][/b][5][6][/color]

[img]www.dmq3clan-q3a.webpark.pl/buttony/button_dmq3.gif[/img]

[big][b][green]REKLAMA:[/b][/big][/color]

[white] www.forumn.prv.pl/ Zapraszamy i prosimy o zarejestrowanie się i użytkowania z konta [10]

Wszystkie działy...