ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Ztn3tourney1 Conversion?

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 06:43:08

Hmmm, naszla mnie mysl aby zrobic konwersje teksturowa w/w mapy. Pomyslalem ze juz troche nudno tak grac wciaz na tej samej znudzonej ale wciaza znakomitej mapie, przydalo by sie ja odmlodzic. Otoz chodzi mi o to czy ktos by sie podja tego przedsiewziecia i zrobil by ztn z teksturami takimi jak na cpm1a. Mozna bylo by wtedy taka odmlodzana ztn'ke wdrozyc na turnieje, bo przeciez grywalnosc pozostala by prawie nie zmieniona, kazdy ja zna, nie bylo by problemu w wproadzeniem jej do systemu. Sam nie jestm maperem ale mam prośbe do naszych polskich ludzi:) np. do dade czy moglbys zabrac sie za to? Czy to jest oplacalne? Warte swieczki? Ja mysle ze tak, moze by tak sie udalo na swiatowych turniejach? Co o tym myslicie?

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 08:05:38

przydalo by sie jecze zminic troszke uklad itemow i moze jaksies zmiany w samych pomieszczeniach, teleportach :)

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

nxs.rush

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 08:25:56

jak wezmie sie ktos za to kto zna sie na rzeczy i zrobi profesjonalnie to moze calkiem dobry pomysl byc :] tez pogralbym na dobrej konwersji graficznej ztnki :)

*Forgiveness is between them and God.

It’s my job to arrange the meeting.*

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 11:00:43

uuu jeee dobry pomysl, textury takie hi-tech, byloby super

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-15 12:40:53

ja chce takie tekstury jak na cpm3a :D

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-15 13:53:43

ej a moze jakies zdjecia panienek na dm6? a najlepiej kolo quada ulokowac telebim i pornosy na nim puszczac, ja juz szykuje nowe bindy: PAMELA SOON

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-15 14:01:56

heh... a propos ma kotś może pak z reklamami z WCG ?

Fabian

Gravatar

Od: 2004-04-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-15 15:07:28

Wiesz aurox ... nawet nie głupi pomysł.

Lecz dla mnie stare tekstury są dobre.

ciem

Gravatar

Od: 2003-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 15:26:07

Wy to macie pomysly.. :) ja bym nie gardzil takimi teksturkami z obcego ;d wiecie... sciany z tych \'glutow\' obcych etc. ;P

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-15 19:17:16

tak to fakt konwersja cpm1 2 cpm1a to bylo cos :D super teksturki duzo ladniejsze niz pierwotnie, a z ztn tez byloby bardzo fajnie jakby ja troche ztuningowac, ale tak jak rush mowi musialby to zrobic jakis fachman, ktos naprawde znajacy sie na rzeczy bo w koncu to nie jest kapsrys na kilka dni tylko w sumie juz chyba na zawsze jesliby wypalilo, przeciez taka konwersja ma szanse wyjsc poza polska scene i byc grana na calym swiecie - bedzie nas reprezentowac ;o

ciem

Gravatar

Od: 2003-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 19:45:52

> ale tak jak rush mowi musialby to zrobic jakis fachman, ktos naprawde znajacy sie na rzeczy bo w koncu to nie jest kapsrys na kilka dni tylko w sumie juz chyba na zawsze jesliby wypalilo, przeciez taka konwersja ma szanse wyjsc poza polska scene i byc grana na calym swiecie - bedzie nas reprezentowac ;o

no tak... tylko zeby nie robil tego nikt zza granicy, bo wtedy to bedzie nie polska konwersja ;d
edit: hmm.. a moze pod tekstury z jakies polskiej znanej gry... tylko czy my mamy taka POLSKĄ, ZNANĄ gre ;d

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-06-15 19:50:08

A może jakaś konwersja na CPMA? =P

Jak na ztndm3, schody zamiast padów czy cuś =]

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-15 20:29:07

Jeśli ztn udostępniłby odpowiednie pliki *.map, to możnaby ogłosić taki koqrs jak kiedyś z przeróbką dm17, no ale nie oszyukujmy się, że raczej jest mała szansa żeby ktoś zaczął regularine grać na takiej przeróbce. Ale pomysł jest naprawdę fajny. Może nawet wrócę do hobbystycznego robienia mapek :)

ciem

Gravatar

Od: 2003-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 20:52:58

> Jeśli ztn udostępniłby odpowiednie pliki *.map, to możnaby ogłosić taki koqrs jak kiedyś z przeróbką dm17, no ale nie oszyukujmy się, że raczej jest mała szansa żeby ktoś zaczął regularine grać na takiej przeróbce. Ale pomysł jest naprawdę fajny. Może nawet wrócę do hobbystycznego robienia mapek :)

mozna zrobic by mapke \'od zera\'. czyli caly szkielet etc. od nowa. poprostu na styl ztn, ale juz z malymi przerubkami =] czy to nie lepsze? i mogloby sie tym zając pare osob, a nie tylko jedna. i do tego proponowalbym zaangazowac cala polska scene i zalozyc tu maly przyklejony temacik. mozna by bylo na nim umieszczac screeny z dotychczasowych prac etc. poprostu chodzi mi o to, zeby wszyscy mieli okazje sie wypowiedziec i doradzic, bo jak jedna osoba zrobi mapke na swoj styl to nie wszystkim to moze sie spodobac ;) imho ;p

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-15 21:19:39

> edit: hmm.. a moze pod tekstury z jakies polskiej znanej gry... tylko czy my mamy taka POLSKĄ, ZNANĄ gre ;d

Painkiller !

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-16 08:55:00

moze polaczyc kilka elementow roznych mapek np dm6, ztn3, t2.... a co do tekstor na ztn to sa dobre i nie ma powodow na ich zmine[30]

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-16 12:34:34

macro moze malo grasz na niej i ci sie podoba ale jak ktos juz gra w to 3 lata to woli chyba zmiane...

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-16 12:39:44

.ciem - to jednak ma być przeróbka oryginału a nie cała nowa mapka.
Pozatym, ile ludzi, tyle koncepcji - także dlatego bardzo dobry pomysł.

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-06-16 15:05:37

> macro moze malo grasz na niej i ci sie podoba ale jak ktos juz gra w to 3 lata to woli chyba zmiane...

mylisz się :->

ciem

Gravatar

Od: 2003-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-16 15:42:16

> .ciem - to jednak ma być przeróbka oryginału a nie cała nowa mapka.

ale skad wezmiesz odpowiednie pliki do przeróbki mapki? ja dalej jestem za tym, zeby zaczac od zera ;)

vdr

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-16 18:30:39

Pomysl mi sie podoba ...

[white] [b] feel the power, of the dark side ... [/color] [/b]

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-17 17:30:36

no wrocilem z biwaku.... troche popisaliscie, a w radiancie nie mozna sobie przerobic bsp na map? albo jakies oddzielne programy do tego?

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-06-17 18:21:14

> no wrocilem z biwaku.... troche popisaliscie, a w radiancie nie mozna sobie przerobic bsp na map? albo jakies oddzielne programy do tego?

Wystarczy odpalić \'bspc.exe\' z parametrem \'-bsp2map\'.

A co do przeróbek to jest wiele prostych konstrukcji w Q1 i Q2 które po przekonwertowaniu na Q3 miałyby szanse zyskać sporą popularność.

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-17 19:19:41

gdzie sa tu maperzy min. dade? [3]

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-06-17 20:27:02

dAde ma kłopoty z kompem z tego co wiem :P

Konwersja ztn? A czy czasami nie tyczą się tej mapy tak zwane prawa autorskie? Żeby zrobić przeróbke chyba trzeba by sie spytać o zdanie samego ztn\'a narpierw?