ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Zwiększanie PINGu na serwerze

puffdog

Od: 2004-07-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-18 23:18:34

Mam pytanie.
Czy istnieje jakiś program lub skrypt, który powodował by, że na serwerze występował by lag. Chodzi o to, że gram codziennie z kumplem przez neta 1v1. Kumpel ma ping średni 50 a ja wiadomo 0 - bo zawsze zakładam mape (do niego nie moge się połączyć) no i wiadomo ze te 50 ping to wpływa na rozgrywke na moją korzyść. Czy istnieje prog, który powodował by ze mialbym taki sam ping jak kumpel - czyli taki ktory wprowadzal by mi laga.
Celem jest całkowite wyrównanie szans w rozgrywce.
Dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi.

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-18 23:21:25

o ile dobrze pamiętam to zakładaj mape na pmoved_fixed 1

FREESTYLE

puffdog

Od: 2004-07-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-18 23:26:56

czyli? wpisywać tą komende podczas rozgrywki czy poprzez /map ’mapa’ +pmoved_fixed 1
???
PTC| Faketa napisał:

>
> o ile dobrze pamiętam to zakładaj mape na pmoved_fixed 1
>

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-18 23:34:16

zrób tak: załóż mape normalnie; daj opcje pmoved_fixed 1
wyświetli się komunikat że przy restarcie zmieni się ta wartość
wyjdź z mapy;
daj w menu pmoved_fixed 1
i załóż mape

FREESTYLE

ff_ave

Od: 2003-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-19 02:54:15

cl_timenudge 50

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-19 09:21:04

avenger dobrze prawi. Faketa pomimo tego, że tricker, nie wiem dlaczego nie zna prawdziwego znaczenia tej komendy ;)

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-19 12:18:44

Ja już z /cl_timenudge tyle kombinowałem, że na -20 na pingu 30 gra mi się gorzej jak na 0 [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)
Edycja: Chodź dacie /cl_timenudge 999 to i tak opóźnień nie będzie (przynajmniej ja nie mam).

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-05-19 13:33:54

bo podobno w 1.32 ta komenda juz nie dziala - jest tylko bo byla we wczesniejszych wersjach, ale obecnie tylko tam figuruje sobie w konsoli i zajmuje cenne bity pamieci :)
... a sam tez bym pogral na swoim kompie na pingu 40-50

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-19 17:18:56

Podobno... Ale jej skutki sa odczuwalne i na 1.32. Ta komenda dziala.

MisieX

Od: 2003-01-04

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-05-21 00:35:43

/snaps 25

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-21 13:52:39

MisieX napisał:

>
> /snaps 25
>
I ta komenda mi nic nie dała.

(c)sENSEI®

szczak

Od: 2005-12-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-10 03:19:43

W Modzie Excessive Plus Wystepuje Komenda g_synchronousclients :) Tyle Moge Powiedzieć :)

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-02-10 12:41:06

Chcesz wyrównać szanse? Daj sobie:
cg_bobup 0.1

cg_bobpitch 0.1
HF :)

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-02-10 12:52:29

>
> W Modzie Excessive Plus Wystepuje Komenda g_synchronousclients :) Tyle Moge Powiedzieć :)
>

Ta komenda wystepuje od 1.11 do 1.32, poprzez kazda wersje i kazdy mod (w 1.11 byla tylko nazwana g_syn*c*ronousclients - ale dzialalo tak samo.
A odpowiedzialne to jest za synchronizacje klatek, a nie za laga.
Na lag ma wplyw cg_timenugde... Mozesz tez zmniejszyc snaps - ping tez sie minimalnie podniesie. Na lanie minimalnie dodatnie timenugde sprawia wrazenie opoznienia - 999 nie bedzie dzialac - ale lekkie roznice miedzy -40 a np. 0 i 50 mozna odczuc. Snaps - idealne na serwer z sv_fps 40 ejst 40. Ping jest wtedy najmniejszy. Jednak jak dasz mniejsze - ping jest stabilny, ale odrobine wyzszy. Podobne dzialanie ma jak ustawisz zbyt duze cl_maxpackets (125 tolimit, ale jak normalnei jak masz 60 - a dasz 125 - zauwazysz roznice. Gra jest plynniejsza, ale ping jest o pare ms wyzszy).