Od razu przechodzę do rzeczy:
1. Jak zrobić efekt, by dany brush (np. jakaś ściana) przepuszczał zarówno pociski jak i gracza? Tzn. nie chodzi mi o zwykłe wycięcie otworu w brushu... Chciałbym, żeby można było wniknąć w geometrię brusha tak, jak duch w kreskówce wnika w ścianę...?
2. Chciałbym zrobić następujęcy efekt: jest sobie brush. Jeśli strzelimy w niego, to ten zaczyna poruszać się po określonej trasie (złożonej z prostych odcinków), dojeżdża do końcowego punktu, czeka tam chwilę i wraca do punktu startowego, oczekując na następny strzał wyzwalający. A byłoby już całkiem super, gdyby przy ruszaniu brusha z punktu startowego odpalał się określony dźwięk i tak samo w trasie powrotnej, ale już inny dźwięk.
Czytałem różne polskie tutoriale, ale tam nie znalazłem odpowiedzi, więc może tutaj?
Używam GTKRadianta 1.4.0