quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Lightning Gun w QL jest:
Za mocny | |
21.99% | ![]() |
W sam raz | |
31.16% | ![]() |
Za słaby | |
29.72% | ![]() |
Nie mam zdania | |
17.13% | ![]() |
Głosów: 905
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Cwirkov | 2009-09-17 00:03:19
Za slaby, ale minimalnie za slaby, w q3 cmpa 1.47 byl za mocny :| Granaty za bardzo zbieraja wg mnie i rail powinien miec 90 a nie 80 :| jeszcze piszczenie goscia jest za wczesnie =DDDDDDDDDDD aaa i nie dziala skrypt na zooma ten z q3 zajebisty, nie ma hub3aeroq3, blagam ospdm5 i 6 :]]]] i jeszcze niech ktos naprawi t2, wyjebac ta bron z kosmosu :| poza tym jest very good :]
#751962
aiken | 2009-09-17 00:40:53
Wedlug mnie jest dalej za mocny, jesli by go jeszcze oslabili to i tak ludzie by dalej uzywali glownie LG. W idealnej sytuacji balans broni powinien wygladac tak, ze mniej wiecej kazda bron jest tak samo uzyteczna tylko, ze w roznych sytuacjach, a nie tak jak LG w Q3 gdzie jesli tylko jest zasieg to jest to najlepszy wybor.
#751963
PeterSchiff | 2009-09-17 02:33:45
A moim zdaniem uzależnienie damagu zadawanego przez LG od dystansu jest złe, a przynajmniej źle rozegrane w QL. Z bliska bardziej opłaca się ciskać z LG niż RL, bo zabiera 7 hp.
7 na całej "długości" byłoby idealne. W q3 było 8 i dopiero xerp wprowadził ogólnoświatowy whine, więc kwestia dmg jest wg mnie drugorzędna.
#751966
aiken | 2009-09-17 05:54:56
LG z zalozenia jest bronia na krotki zasieg stad ograniczenie jego, a normalnym zachowaniem jest ze sie oddala czlowiek od kolesia z LG zeby uciec z zasiegu, wiec sensowne jest to ze im dalej tym mniejsze obrazenia. Wedlug mnie to jest spoko 7 wszedzie bylaby przesada, bo to zbyt uniwersalna bron jesli chodzi o technike strzelania. Praktycznie w kazdej sytuacji masz pewnosc ze zadasz jakies obrazenia, niezaleznie co przeciwnik zrobi, a takim RL masz lipe jak nie trafisz 1 rakiety.
RL na odleglosci gdzie LG ma 6 i 5 tez juz nastrecza problemow i robi sie trudniejsze do trafienia, wiec jest imho sprawiedliwie. Wczesniej mialem jeszcze watpliwosci co do SG, teraz znowu chyba za bardzo je oslabili, ale lepsze to niz poprzednie, ktore bylo zdecydowanie za mocne.
Generalnie balans broni jest spoko i chyba lepiej przy nim nie majstrowac, chyba ze po zmianie netcode'u.
#751967
d4rq000z | 2009-09-17 11:46:15
Według mnie sg trochę za słabe, plazma gun zdecydowanie za słaba. RG, RL ok, co do LG to kwestia dyskusyjna, ale wydaje się być ok.
#751973
kos | 2009-09-17 13:23:29
nie mam zdania bo z pingiem z tepsy wszystko wydaje mi się za słabe :A
#751977
lObuz | 2009-09-17 14:46:04
"jeszcze piszczenie goscia jest za wczesnie" Dobra uwaga ;)
SG i LG odrobinę za słabe imo. RG, RL, PG jest okej.
#751980
PeterSchiff | 2009-09-17 15:15:01
PG jest chujowe jak barszcz. Nie wiem czy to wina mojego neta (wątpie, bo spoon przyznał mi rację), ale czuję jakbym miał ping 100 strzelając z plasmy.
#751981
aiken | 2009-09-17 20:43:23
Co do PG to tez mam takie odczucie, generalnie dmg PG jest spoko, ale jakos marnie wchodzi, nie wiem jak tym strzelac.
Popatrzcie na mecze prosow i zwroccie szczegolna uwage na LG to zobaczycie, ze w dalszym ciagu ta bron najchetniej wyciagaja i daje najwiekszy pozytek w trudnych momentach.
#751984
PeterSchiff | 2009-09-17 22:32:23
Jak się tak chwilę zastanowiłem, to dmg z LG rzeczywiście w QL jest spoko, tylko ja po prostu przyzwyczaiłem się do mocnego LG z CPMA i podobała mi się jego wszechmoc, bo najdłużej zajęło mi opanowanie tej broni i największą satysfakcję z 'dobrego spawania' czerpię.
ps. Na QL CA kolesie nie wiedzą co to spawara. RL, RG i wio! :D
#751985
Garbol | 2009-09-18 02:47:57
no wlasnie te zauwazylem ze na ca nie uzywaja prawie spawa chyba ze koles ewidentnie ma mniej niz 30 hp.
mi to tam wisi tak naprawde. kazdy ma takie same warunki. jedni wola to inni tamto. tez lubie dobrze pospawac. dlatego czesto biore t9 jako home mape. tam rl i lg.
powiedzialbym ze lg za slabe, bo czesto przegrywam lg vs rl. ale to raczej wina mojego slabego 27% aima z lg.
mysle ze dobry dmg ma. gdyby mial wiekszy to zbyt duza przewage mieli by aimowcy po 43% z lg/ a gdyby byl za slaby to rzadziej uzywany.
to samo sie tyczy pg. na najwiekszy dmg na sekunde. choc jak kazdy wie 90% pociskow nie trafia :P. uwazam ze jest dobry taki jak jest. dobry jak sie dobrze uzywa. np. strzela serie w respawn czy w przejscie czy teleport.
mi sie bardziej nie podoba splash dmg z rl. no i rj mniej life zabiera. co tez mi sie nie podoba. bo koles majacy kontrole z reguly wykorzystuje znaczna ilosc rj by uzyskac przewage w fragach. choc gra nabiera na szybkosci.
balans broni jest ok!.
bardziej mi zalezy na rowijaniu tej gry, nowe mapy, czesc starych map itd.
typu huby, osp3, osp5, osp6 i mapy z serii cpm (jak phrantic).
#751987
aiken | 2009-09-18 12:46:33
moonsona mogli by dodac ostatnio sprawdzalem na q3 i w sumie tam tez mozna by pograc.
#751994
furi | 2009-09-18 14:32:15
LG jest idealne, przynajmniej nie da sie jak w cpma wygrywac jedna bronia... Odczulo to napewno pare osob, ktorych umiejetnosci z q3 nie przelozyly sie na ql i zaczal sie placz :E
#751996
As!c | 2009-09-18 16:54:57
jak dla kogos lg jest za mocne nie sprobuje sobie zagrac w q1 tudziez qw
#752001
O]]]satan | 2009-09-18 17:50:52
mogli by zrobic lg 6-6-6 i bylo by imo ok bo zmiana dmg w zaleznosci od odleglosci byla kiepskim pomyslem. sg jest teraz zdecydowanie ok, rl jest za mocne tak samo jak gl, pg jest bardzo mocne ale jak kilka osob wczesniej zauwazylo strzela sie z niego bardzo dziwnie, wydaje mi sie ze to z powodu braku timenudge, rail nie wiem, raz wydaje sie ok innym razem za slaby, jednak 4-5 strzalow zeby zabic napakowanego kolesia to raczej za duzo
#752004
Vymmiatacz | 2009-09-18 21:28:33
Sądzę, że obecny LG jest właśnie bardzo dobry. Taki ma pozostać.
W q3 jeśli stanęło się oko w oko z tą bronią, to się żyło nie dłużej niż 1,5 sekundy.
A tu już jest trochę trudniej zespawać.
Co do innych pukawek - zwiększyłbym startową ilość ammo do PG na 75.
#752009
RA|NBOW | 2009-09-19 12:13:38
Ja uważam że jako taki dmg broni pasuje do ogólnej dynamiki jaką wprowadza ql. Lg jak dla mnie powinien mieć stały dmg, nie zależny od odległości a rg sprowadzić do 100dmg. I wtedy wszystko piknie.. A no i właśnie, brakuje mi szybkiej zmiany broni w ql. Ideolo:D
#752016
ProX | 2009-09-19 13:26:45
Po pierwsze ql jest optymalnie zbalansowany wg. mnie. Z zalozenia ql ma sprawiac frajde poczatkujacym jak i tym grajacym juz na wyzszym poziomie. Mozna powiedziec ze gra jest noobfriendly. Dlaczego tak uwazam? Ano dlatego ze kazdy rozpoczynajacy swoja zabawe z ql za swoja priorytetowa giwere wybierze rl ktora jest niezbyt trudna do opanowania i ma dosc spora przewage nad innymi broniami. LG i RG sa nadal najpotezniejszymi broniami na dm6 co nie znaczy ze na innych mapach jest tak samo. QL wymusil na graczu umiejetnosc dostosowania broni do obecnej sytuacji. Wielu z was uwaza PG za slaba bron i bardzo sie myli. PG jest obecnie jedna z najpotezniejszych broni i odpowiednich rekach moze dzialac cuda, oczywiscie w defensywie bo atakowac juz ciezej.
#752018
tifu | 2009-09-19 14:50:34
ja zaglosowalem "w sam raz", choc wolalbym, zeby bylo 6dmg na calej dlugosci
#752021
Souler | 2009-09-19 17:33:17
RG 100dmg bo jak jest mniej to jest dziwnie i to bardzo :DDDDDDDDDDD
#752023
Choooy | 2009-09-19 19:06:19
LG 6-6-6
RG 90
MG 6
I nail taki jaki był w q4
#752024
O]]]satan | 2009-09-20 00:44:26
rofl prox rl jest najlatwiejsza do opanowania. gdyby nie ten splash dmg nikt praktycznie by z tego nie strzelal tak jak w vq3.cpma. ql to spamspamspamspamspam
#752032
PeterSchiff | 2009-09-20 15:45:44
Prox skoro gra ma być noobfriendly, to każda broń powinna być w miare mocna, a PG, o ile nie strzela z niej cypher czy inna rafa, jest o dupę rozbić. Już w Q3 PG wymagało koncentracji i niemało praktyki żeby dobrze z niej grać, a w QL ma się wrażenie pingu 100 przy strzelaniu. Jeśli to celowy zabieg ID, to bardzo chujowy.
#752034
Choooy | 2009-09-20 21:10:35
Widzę, że nie tylko mnie się dziwnie strzela z PG.
#752035
RA|NBOW | 2009-09-21 01:44:03
Po prosto pg nie jest bronią do klasycznego ataku a wycofania się, zasłaniają widoczność przeciwnikowi. Przynajmniej najczęściej właśnie wtedy jej używam xD
#752037
PeterSchiff | 2009-09-21 10:23:35
Co jest złe ;p ID powinno starać się teraz "uofensywnić" grę, a naprawienie PG (czyt. wprowadzenie tego z Q3) może się do tego w pewnym stopniu przysłużyć.
#752038
As!c | 2009-09-21 13:42:34
prox ma skilla, prox ma racje. swiadcza o tym gry z quakowimy cipamy, dostanie dobrego spawna na ztnie, narobi ci z 7 fragow a pozniej sprobuj to odrobic.
#752040
d4rq000z | 2009-09-21 21:06:18
Nowe bronie jak chaingun, proxy mines, naingun ktoś to używa? Ja próbowałem, ale są strasznie słabe. Chaingun jedynie lepszy od machineguna, pozostałe bronie crap.
#752042
Garbol | 2009-09-21 23:07:05
proxy mine jest o niebo lepsze od zwyklego granatnika. potezna giwera jak sie dobrze ja wykorzysta.
chaingun to taki lg na daleki dystnas. ale rzadko uzywam bo wole wtedy rg.
na bliski to juz kompletnie nieprzydatny.
a pg ma zastosowanie i niestety ale glownie do akcji defensywnych gdzie sprawdza sie najlepiej.
sam na 99% grach uzywam pg nie tylko dlatego ze nie mam innej broni. ale wlasnie by przyspamowac przejscie, wyjscie z teleportu czy w miejsce respawna. wiele ludzi uzywa do tego rl, ale ja wole pg.
naila gun tez troche mnie zawodzi, lepsza wersja sg z ktorej w @#$% ciezko trafic :P nawet binda nie mam tego.
a nail z q4 to bardziej jak plasma. a po co 2 takie same bronie.
kazda bron ma pewne zastosowanie.
najwaznijesze to co zmienilo sie w ql ze lg nie zawsze jest uzywany przy starciu. czasami ktos bedzie uzywal rl bo lepiej mu tym wychodzi a dmg tez spory. nie ma juz ze only lg. jest rl lub lg :P
#752043
d4rq000z | 2009-09-28 22:18:50
Nie mogę się zgodzić, że chaingun to jest lg na daleki dystans. Zobacz jaki to ma rozrzut na daleki dystans. Kompletnie nieprzydatna broń tak jak naingun...
#752099
Choooy | 2009-09-29 02:24:01
Widać, że nie masz bladego pojęcia o tych "nowych" giwerach. Wystarczy wiedzieć jak z nich korzystać i kiedy.
#752101
RA|NBOW | 2009-09-29 16:09:48
A ja nie mogę się zgodzić że jest coś takiego jak nieprzydatna broń. Nawet guntleta uważam za wyjątkowo użytecznego....
#752102
As!c | 2009-09-29 16:11:32
ql jest bardziej przychylny dla poczatkujacych graczy z wielu powodow:
- slabsze bronie
-wiekszy odrzut rakietnicy i mocniejsze odepchniecie plasmy ( łatwiejsze rj i pg climby)
-chyba zmniejszony self dmg
-zwiekszony hit box
Pewnie cos jeszcze by sie znalazło ale piszac na szybko, nie chce mi sie przypominac.
#752103
RA|NBOW | 2009-10-03 11:25:12
Czy ja wiem czy bornie to powód tego że gra jest bardziej przyjazna? Lepszy gracz i tak to wszystko lepiej wykorzysta, obojętnie czy bronie są słabsze czy silniejsze. Jak dla mnie jedyny powód że jest bardziej nastawiona na nowych graczy to :prowizoryczny wskażnik skill lv. Ale mooocno kuleje.
#752129
As!c | 2009-10-04 19:03:41
slabsz bron = zwieszona tolerancja bledow
#752147
Zaloguj się by dodać komentarz.