ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Idealna mapka

wto, 25 czerwiec 2002 20:00:07 | Autor: freak
Czyli taka na której gramy chętnie i czesto-gęsto i choćz tego sobie nie zdajemy sprawy. Za przykład można tu podać q3dm6 która chyba najwierniej odzwierciedla styl jaki jest na niej grany : szybki , wręcz dynamiczny , z drobnymi elementami taktycznymi i łatwą kontrolą nad grą. Mapa ta wytrzepana jest (chyba) niemal do granic możliwości , wydaje sie nam że wszystko już na niej widzieliśmy ale kiedy koło grudnia 2001 wyszedł patch 1.30 wraz dostaliśmy przeróbke mapy. Dodany został Megahealth którego 'liczyliśmy'. Teraz nie wystarczała intuicja że chwile jedna ze zbroi sie zrespawnuje , było trza uważać na megasa który zaczął pełnić kluczową role w kontrolowaniu mapy :/

Hmmm... Tylko czemu 'frik' wspomina o kontroli o tym chyba wiemy? Otóż kochani czytelnicy , dąże do tego żeby uświadomić was czemu takie mapki jak: dm6 , t2 , t4 czy hub3t1 są popularne (czyt. czesto grane i lubiane :) A wiec wezmy sobie na przykład: hub'a. Co my tu mamy do pilnowania? Jedną żółtą zbroje i jedną czerwoną. TYLKO 2 zbroje ?! Czy aby nie za dużo :D Moim zdaniem powienien gdzieś znajdować sie Megasek(aka viagra :) co by zrekompensowało bieganie cały czas w kółeczko... (jakie znowu kółko? zagrajcie se raz albo obejżyjcie demko cannabis-vs-dragon[hub] z F.A.S.T.'a) Gdyż takie granie na zdrowie po iluś tam nastu godzinach na zdrowie (quakerowi) nie wyjdzie. Nie wiem może są jakieś ludki których ta mapka rajcuje ale w każdym razie nie mnie... Next: q3tourney2. Ogladałem dziś nieco demek i wydaje mi sie że ta mapa jest najdenniejsza ze wszystkich...(biore pod uwage mapy na których ma sie odbyć CGL#3) Kurcze co do turniejowej dwójki zawsze miałem mieszane uczucia. Czasem ją uwielbiałem a czasem nie znosiłem! Może to zależnie od humoru :P W każdym razie na tej mapce wiele do wygranej nie potrzeba , TYLKO mocna spawara , 'rakietka' oraz mocne nerwy. Dobrze jeszcze pamietam jak niejaki Luke w Fpp-zone(niechaj chwała pamieci jego twórcy nie zginie! :) pisał : Ta mapa jak żadna inna ukazuje przewage gracza nad przeciwnikiem. I ja sie z tym zdaniem nie zgadzam. Ta mapa(q3tourney2) jest przeklęta , wręcz przeciwnie do tego co pisał Luke mapa miażdząco wyrównuje umiejętności graczy co jest cholernie wqrzajace kiedy gra sie z faktycznie podobnym poziomem przeciwnikiem. Często gdy gram na Lan-party u qmpla z nim samym (hi Ramol!) czy z moim qzynem (hi Scrub!) o wyniku decyduje dopiero Sudden death... co jest z kolei potwierdzeniem mojej tezy :> Erm... nio na q3t2 sobie jush ponarzekałem a teraz czas na ...

Ztn3tourney1 ! Kiedy pierwszy raz ją ujżałem a było to jeszcze 2 lata temu na quaku jedynce nie byłem pod wrażeniem zagrałem z raz FFA z botami i usunąłem mape z twardego ale jakiś rok temu kiedy zacząłem ściągać demka na vQ3 potrzebowałem jej wiec ściągnełem i ją. Podczas wgrywania demka (było to bodajże z turnieju XSR Invitational #2 , a walczyli Polosatiy z Socrates'em) byłem z deczka zmieszany ale mapka wyglądała troszke odmiennie wie kiedy poczełem na niej cześciej grać spodobała mi sie i dziś moge zaliczyć ją do grona moich naj-'ulubsiejszajszych' mapek do kłeja 3. No co na niej sie znajduje to chyba wiecie ale dla zainteresowanych przypomne że jest są 2 żółte zbroje , 1 czerwona i niebieska pigułka(zwana w pewnych kręgach viagrą :D ). Zettenka jest cholernie fajna ale odnosze wrażenie że jest ignorowana właśnie dlatego że trudno się ją kontroluje ale to czyni kolei gre bardziej zwrotną. Mam na myśli łatwy zwrot akcji co widoczne jest na wielu demkach np. rosyjskich graczy (extra demka "ruskich" duelowcoff na cybefight.org). Mapcia wydaje mi sie ponadprzeciętna ale nie żeby nie zostac posądzonym o jakąś tam stronniczość zostawie jush moje ohy i ahy nad ztn3tourney1.

Kolejną mapą nad którą chciałbym sie poznęcać bedzię : jakże uwielbiana Q3tourney4! Jest to "plansza" po której poruszac trzeba sie "umieć" :) Rail jest doskonałym pretekstem do grania w nią do upadłego , no i znowu spory czas temu wyszła przeróbka pro. Teleport i 2-minutowy megahealth wyszedł mapie raczej na zdrowie chociaż są rzesze ludkoof którzy trzymają sie od mapki z daleka gdyz teraz gra sie z przedrostkiem pro... Naprawde próbowałem dociekać jakiś faktycznych i zinterpretowanych przyczyn ale nie powiodło mi się.

Eee... wyklepałem aż 5 kilobajtoof textu i inwencja twórcza sie jeszcze mi nie skończyła co może znaczyć tylko o tym jak chucznie świetowałem zakończenie roku szkolnego :D Przymierzałem sie tydzień (trenowałem) aby w piątek do upadłego sączyć pifsko i trzymać kaca przez 3 dni :/ ale jak widac wszystko wróciło do normy i moja trzecie ręka sqtecznie mi pomaga w redagowaniu textu...(piliście kiedyś płyn do zmywania naczyń? lepiej nie pijcie :) Ale btw. napisze jeszcze o moich spostrzeżeniach na temat poszczególnych mapeczek w gitez cmp-pack'u.

Cmp-dm1 - Apocaliptic - by
Podobieństwo z oczywistych powodów do q3t2 z tym że mamy jeszcze Megahealth'a , raila i RA. Mamy dużo otwartej przestrzeni i mapa wogule mroczniej wygląda (ten odwrocony do góry nogami krzyż). Jest dobra do dueli tak jak pierwowzór mimo tego że sprawia wrażenie nieco wiekszej. Tylko czemugdy się poparzyłem tym niebieskim słupem to wyskoczył mi taki komunikat: "[Ac|freaK] was in the wrong place" ?

Cmp-dm2 - The Core - by Q
Głównym problemem tej mapy jest power-up o nazwie Flight. Ale mam nadzieje że administratorzy serwerów usuna go , w przeciwnym wypadku popsuje to zabawe na świetnej przecież mapce jaka jest cmp1-dm2. pozytywne wrażenie zrobiły na mnie tekstury w kształcie luster (mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi). Mapa jest nieco przekombinowana ale to dobrze jeśli gramy na niej teamy (najlepiej w parach). Byłby to mój faworyt na najlepszą mapę "timową" gdyby nie niepotrzebny drugi rail , przydałby sie także granatnik... I chyba brak czerwonej zbroi jest odczuwalny. Ale z perspektywy trybu Clan Arena (grałem/testowałem te opcje gry z bociskami) i w tym wypadku mapa omal nie rozsadziła mi czachy (miodzio! :) . Miejsca na rocket-jumpy i pasma-climbing jest sporo. Ogólnie ładna graficznie mapa i świetna do teamplay'a. gdyby tylko autor zamienił "flaja" na quad'a... (ale z innej strony chwała mu za to że nie poddał się tendecją panujacym na rynku maporobów).

Cmp-dm3 - Trajectory - by Mr.Lycon
"Trajektoria" jest fantastyczną mapą o błekitno-niebieskich teksturach. Jej twórca Mr. lycon odgrodził toto niebieskie czymś w rodzaju kuloodpornej szyby abym i tym razem się znowu nie poparzył :P No tak. Na mapie dano nam z broni: rail'a , spaware , rakiete i "dubeltoofke" , ale na tak "poziomiastą" mapke przydałby się granatnik i plasma do wspinania się. Zbroje mamy 2 : czerwoną i żółtą oraz "Megasa". Grając duela z botem czasem odnosiłem wrażenie jakbym znalazł się w ogromnym silosie z filmu "Gwiezdne wojny: Mroczne widmo" gdzie Obiwan Kenobi(chyba) walczył z Dart Maul'em. Ogólnie rzecz biorąc cmp1-dm3 robi wrażenie olbrzymiej przestrzeni ale gra sie podobnie jak na ztn3t1. Pomysł b.dobry , wykonanie jeszcze lepsze (?!) !

Cmp-dm4
Najgorasza mapa z całego mappaku. I nie chodzi mi tylko o kolor. Może i jest gdzie się tłuc ale jak tłuc się w tak pokorowanej scenerii :> ? Pomysł z armourshardem jest kiepski wręcz głupi. Komnata w podziemiach (pomieszczenie z railem) jest także słabym pomysłem. Eeee... szkoda sie rozpisywać. Styl w jakim zrobił ją autor jest poprostu pedalski :(

cmp1-dm5 - Take to the sky - by amethyst7 (swoją drogą fajna ksywka :)
Na pierwsze wrażenie przypomina mi się OSPDM3 także z wieloma jump-pad'adami (czyli to coś co unosi nas do góry). Bardzo stylowa mapka z teksurami o kolorze fioletowym (z wieloma białymi odcieniami). Do zbierania mamy standarowy 35-cio sekundowy "Megahealcik" i dwie żółte zbroje. Dodatkowo mamay porozrzucane w podziemnych pojedyncze armourshard'y które czynnia gre bardziej zaawansowaną. "Take 2 the sky" nadaje się do dynamicznych dueli i (niekoniecznie) na siłe rzezi w FFA. Co do broni to dano nam cztery , oto one : rakieta , plasma , rail i shotgun. Brakuje mi tu spawary ale i bez niej da się żyć :D

No i nadzeszła kolei na mój opis ostatniej mapy w CMP1 :

cmp1-dm6 - DS|4.7 - by Evil Lair (!)
(Kolejna) mapa która przpomina mi ułożeniem Ztn3tourney1 (jakaś mania =). Z tym że ta mapka ma bardzo oryginalne tekstury , ot choćby np. teksturka pod bronią(update: miałem na myśli te teksturke pod rakietką , bo pod spawarą jest jakiś błąd i widać co nieco za dużo). Oraz oryginalna budowa. Tu mam na myśli dziurawe... jakby to nazwać (napisać) podłogi (które wiszą w powietrzu...). Co do dziur to "okienku" gdzie jest umieszczony "Megasik" łatwo zaliczyć "zong'a" :) . Na samym początku przy robieniu rocket-jump'oof miałem kłopoty z tym jakby inczej sraczem :PPP (z resztą musicie to sami zobaczyć). Mapa jest wystarczająco dynamiczna aby wprowadzić ją na jakąś turniejową liste map. Quakecon 2002 , WCG 2002 , i rodzimy CGL#3 liste już zamknął ale może na jakims zadupiu jak Rosja (ale przykład podałem no niech mnie drzwi...) tą właśnie mapa. Nie wspomniałem jeszcze o wygladzie i item'ach(eaeoaeoa....<- jęk publiczności). Mapa auutora o mrocznej xywie Evil Lair 'częstuje' nas szaro-łagodnym-błekitem barw, kąski jakie na niej się znajdują ( no co chcecie? głodny jestem :D ) to : jeden Megahealth, dwie żółte zbroje , armourshardy(Bon apetit! :P ) w rządkach. A z broni to shotgun , granatnik , rakieta , spawara i oczywiście tradycyjnie rail.

Podsumowujac(oo... tak wcześnie :) :
Warto ściągnąć 13 megabajtoof , ten mappak mimo kilku swoich maleńkich niedociągnięć to perełka na scenie. Mapy jakie oferuje poza jednym wyjątkiem (dm4 sux!) są genialne i powinno się grać na nich do upadłego.
A tak wogle to : cały mappak łączą tekstury (np. lusterka itp.) oraz kolorowe tematy.

Eee... na zakończenie chciałbym najmocniej pozdrowić wszystkich maporobów bo własnie to dzieki ich ciężkiej i mozolnej pracy quake jest jaki est :>

p.s. Tak, tak! Wiem że wcześniej jeden z członków klanu Abuse wypuścił przeróbke q3dm6 ale o wersji pro chyba nie zaszkodziło wspomnieć ?

p.s.#2 Mam wielka nadzieje że kolejny Community Map Pack ukaże sie w niedalekiej przyszłości czyli gdzieś mniej-więcej na przełomie lipca i sierpnia tego roku (oby jeszcze prędzej!).
Wyświetleń: 5003
Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-06-25 21:13:52

hehe... z artykułu, który (miałem nadzieję) wreszcie wprost powie co to idealna mapka (postawiłem kiedyś taki temat na ... pewnym forum) (przy okazji witam nowego, tamtejszrgo forumowicza [RvG]Rozza:) ) (ale miałeś wejście! :) ) - wyszedł artykuł reklamujący (czyżby sponsorwany? :) ) nowy mappack :D
Ale udany. Artykuł, znaczy.
Przy okazji t2 - zgadzam się całkowicie - demo walki, która powinna wstrząsnąć, czyli Zero4 vs Lexer, to jedno z najnudniejszych jakie widziałem. To już wolę oglądać mniej profesjonalnych graczy, którzy naprawdę WALCZĄ. Ta mapka niestety umożliwia grę kunktatorską (niektórzy powiedzą - taktyczną). Umozliwia unikanie walki przy jednym fragu przewagi tak, by dowieźć ją do końca.Przy wyrównanych siłach fragów jak na lekarstwo.

Gravatar

StaryOrgowicz_225 | 2002-06-26 01:15:46

No coz freak, nie zgadzam sie z toba :D. d00d, albo napisz gdzies od czasu do czasu "moim zdaniem", albo - jesli chcesz zeby txt byl obiektywny - podejdz powazniej do tematu! To co napisales o T2 to bzdury. Ta mapa nie nalezy do moich ulubionych, jest ciut za malo skomplikowana i nie ma tam RG :>, no i mam tam taki dziwny tik nerwowy - spadam w przepasc BEZ JAKIEGOKOLWIEK POWODU. Wychodze z tele do lg, biore YA, zawracam do tele i jebs, juz jestem "tam hen daleko w dole" :). Aczkolwiek mapa pomimo swojego nieskomplikowania pozwala na stosowanie ciekawych taktyk. Polecam demka b100.kik'a na niej (do sciagniecia z cyberfightu). Wyobraz sobie ze kik utrzymywal sie tam przez polowe meczu z... czterech shardow i apteczki +25. Po tym demku jak gralem ze SLAVe'em to przez pierwsze pare minut bylo 0:0. Oczywiscie w kazdej chwili moglem go zaatakowac i zatluc (mialem fartowny pierwszy spawn i od razu mialem mape), ale goniac go po bocznych korytarzach zostawilbym ktores YA czy shardy w stanie, ze tak powiem, wolnostojacym - i stracilbym mapke. Poza tym shaft tam jest niby mocny, ale najmocniejszy to on jest jak grasz z debilem. Widzialem kolesia grajacego z kims z szostek, no i gosciu non stop skakal z wyskoczni i non stop ginal, nawet majac 100/100. NA TEJ MAPCE NIE MOZNA OT TAK SOBIE SKAKAC Z WYSKOCZNI! Zanim to zrobisz, upewnij sie ze przeciwnik nie bedzie mial okazji zbyt mocno cie przyspawac.
Dm6 - znowu sie mylisz. Mapka jest na tyle plastyczna, ze nie jest typowo OFENSYWNA, czy jakas. Pewnie ogladales demka zero4 - gra tam jak promodowiec, kosi po spawnach jak glupi. I znowu polecam demko kika - z WCG jak gral z LeXerem. Poszukaj. Obejrzyj. Galki oczne ci wyjda i powiesz se "o @#$%, a ja w ogole nie ogladam demek tego calego kika, myslalem ze on tak nie kombinuje...". Mam nadzieje ze jestes na tyle madry zeby nie patrzec tylko na wynik, ale na to ze to kik ustawia tempo gry (zolwie tempo :))) - LeXer nie mogl rozwinac skrzydel. W ogole najwieksza chyba wada LeXera jest to, ze daje sie zrobic w bambuko i nawet slabszy gracz (Lexer jest drugi na swiecie!) moze zmusic go do defensywnej gry, niekorzystnej dla niego. Obejrzyj to demko z kikiem, polecam rowniez demko LeXer vs SteLam na pro-q3tourney4 - tu rowniez grajacy zawsze ultradefensywnie Stelam zmusza LeXera do maksymalnej defensywy.
I w ogole maaan nie doceniasz zalet pro-t4! KONIECZNIE pro-t4, bo zwykla jest zdziebko bezsensowna i nadaje sie tylko do bicia rekordow na botach! Siedzisz na gorze przy RA z railem i jestes ustawiony. Teleport w wersji pro powoduje, ze czasem duzo skuteczniejsze niz RG sa inne bronie. Mozesz albo wyjsc z tele i zaatakowac przeciwnika skaczacego po MH na przyklad plasmą (latwo tak zjechac cale mh), albo mozesz czaic sie na kogos kto wyjdzie z tele. No i sa 2 YA a nie pojedyncze RA - taki uklad znacznie wyrownuje szanse. Dorobili rowniez troche shardow (oslona antyrejlowa) i poprzemieszczali bronie, wg genialnie. To moja favourite mapa i wlasnie ide se na niej zagrac z bracholem (TAK, O PIERWSZEJ W NOCY!) :P pozdrawiam

Gravatar

insaner | 2002-06-26 02:48:10

Osobiście też uważam że ztn1 to najlepsza jak na razie mapa do q3. Nie mam do tego wątpliwości (nawet na promodzie gra sie świetnie).
Ale q3t2 i t4 (szczególnie bez pro) uważam za shit. NIe wiem jak można na tym grać turnieje. T2 - jeden gracz ma cały czas 2 armory dopóki nie popełni błędu i duże healty też pod ręką. Po respawnie ma sie totalnie prze..... Szczególnie widać to na cpma, na vq3 mniej ale też.
A t4? -RG rulezz. Spod RA widać MEGASA. Rail 2 skoki dalej. Można je bez problemu pilnować. Walka kamperska. Jedynie RG ma tak naprawde zastosowanie. A co jak nie masz dnia do raila (np po 2 dniowym piciu:):) :))???. Przegrałeś w momencie gdy sie dołączasz do gry. Walka jest wybitnie "na dystans", kamperska. Na cpma jest jeszcze gorzej - RA (150-200pt) rulezz. Najbardziej mnie jednak wkurwia to że jak słaby jesteś z raila to nie masz szans na tej mapie.
Na szczęscie na pro-mapach dużo rzeczy pozmieniali - i to na dobre. Ale nadal nie lubie t4 - rail pozostał railem na tej mapie a reszta broni ma mniejsze znaczenie.

Gravatar

StaryOrgowicz_142 | 2002-06-26 09:16:37

Teksty "O jeen rail za duzo" czy "przydal by sie granatnik" sa smieszne poniewaz jezeli mapki bede twrzone wodlog tylko jednego schematu to stana sie nudne. Jakas innowacja musi byc :D

grzEs | 2002-06-26 12:51:54

heehe troche sie niezgadzam, ale cos...

aaa pozatym kurcze mecyzlem sie nad kolumna ponad miesiac, wstawilem a tu zwala bo freak chwile pozniej wstawil swoja :P eeeeee. Zapraszam do kolumny Qou Vadis Quake`u :P

ortho | 2002-06-26 13:13:53

ok stary nie masz absolutnie racji!!!!!!
q3dm6 nikt na niej nie gral poniewaz mapa ta jest beznadziejna w 3 pi**y co za debil stawia mega i ra obok siebie i to w takim miejscu gdzie wystarczy mec goo rg i koles od rl cie nie zajdzie za boga a jak idzie dolem to go slyszysz a pozatym jump to pewna smierc.....pozatym ilosc broni jest ograniczona do tego stopnia iz nie ma z czego zabic przeciwnika aha jeszcze wtedy nikomu sie nie snilo o przeskoku z kladki po rg dlatego dojscie do rg jest odciete!
pro-q3dm6-mapa na ktorej wszystko sie wyjasnilo i wcale nie jest szybka wrecz przeciwnie jest wolna jak wol zagraj na t4 to jest szybka mapa...na pro-q3dm6 jest doskonala roznowaga ra ktore moznba banalnie ostrzelac rl z kladki albo rg z za "łuku" dalej jesli on wezmie ra ty bierzez ya i armor shardy i jestes tylko 25 armory do tylu ale kontrolujesz mh takwiec sam rozumiesz :) i zyskujesz motyw zaskoczenia a 100 silek to jest naprawde nic najwyzej 2 rakiety najwyzej 2,3 s na spawaze (przy skutecznosci ok 20%) albo 5 naboi z plasmy lub 1 slugs (rg) trudniej jest utrzymac armor niz go stracic :D.Dalej t2 czlowieku nie masz racji wypowiadasz sie na podstawie 2 przeciwnikow z ktorymi grasz na lanie i wiesz jak graja czyli wiesz jak z nimi grac wiesz ze nie wolno np wbiegac do teleportu i takie tam.A ja ci powiem ze na t2 jest ogromna roznica we fragach a mala w umiejetnosci poniewaz liczy sie 1 frag potem mozna cie bardzo latwo po spawnach jechac.ztn mapa na ktorej taktyka odgrywa duza role ale nie najwieksza najwazniejszy jest timeing i movement poniewaz masz 2 ya mh i ra musisz wiedziec ze nie wolno leciec po ra jak koles na dole czatuje z rg.Jak dla mnie ta mapa jest za mala albo raczej za ciasna iscie promodowa mapka.t4 mapa na ktorej kroluje rg i plasma.Hub znowu nie masz racji "tylko ya i ra" hmm ale dojdz z ra do ya :) powodzenia jak grasz z good enemim to cie zniszczy z rg taktyka taktyka i jeszcze raz taktyka rg musisz miec dobre i rl wazna role odgrywaja aromor shardy poniewaz jest ich tyle co ya :D i dla noob wydaje sie to byc banalne a z teleportami mozna takie machloje robic ze glowa mala ale... latwo po spawnach niszczyc przeciwnika ale z drugie strony jest tak zagmatwana ze uciekniesz bez problemu i wszedzie blisko do broni nawet banalny gl sprawdza sie doskonale...
P.S. teraz wrzuce cos od siebie......
MOIM SKROMNYM ZDANIEM (imho - chyba :/) na turniejach powinno grac sie na mapie hub ztn pro-dm6 poniewaz na t2 dla przykladu mozna cwiczyc tylko tam taktyka skraca sie do motywu camp przy teleporcie i jechanie po spawnach.Na tej mapie doskonale cwiczy sie lg i rl i wzajemne antagonistyczne stosunki pomiedzy nimi :) sg odgrywa tutaj mniejsza role.T4 rozwniez mapa treningowa tym razem rg te mapy sa tak male ze spokojnie mozna je obejsc w 5 sekund i znalezc przeciwnika a jak kampuje to ohohho bez problemowo.Czemu wybralem tamte mapy? poniewaz sa na nich wszystkie bronie (bez bfg noi hub jest nico wybrakowany) liczy aim z kazdej broni jak masz dobry rg to trzymasz dystans i jedziesz go jak rl to z za rogu rakietka z gory rakietka i jest git albo nawet lg czekasz za jakims badZiewiem i jedziesz go z lg a poza tym mapy sa zagmatwane i lg zadko konczy swoj zasieg.po 2 na tych mapach liczy sie taktyka anie szczesciedo 1 spawny (tzn szczescie odgrywa znaczaca role ale nie jak na tamtych ludzie jak masz na t2 w jednym z korytarzow a on na przeciwko ya to cienko to widze... albo na pro-t4 w tak zwanym "domku" :D to bierzesz mh ya i pg/rg potem do rl tylko chwilka.Uwazam ze quakowcy nie powinni mieszac map treningowych z turniejowymi (paradox w nazewnictwie :D ) ok to by bylo na tyle mojego imho :DDDDDD

ash | 2002-06-26 21:54:44

je @#$% t2 denna mapa?
polookaj stare demka z razera czy xsr np. fatala to zobaczysz wyzszosc umiejetnosci gracza na tej mapie;)))

Kain | 2002-06-27 11:23:16

Moim zdaniem jesli sądzić po demkach wymiataczy to najefektowniejsza jest jednak dm6 - obejrzyjcie sobie pare demek LakermaN'a na dm6 , natomiast na cpm najbardziej podobały mi sie 2 mapki - cpm1 i cpm3 :D (standart) ale ospdm5 stawiam prawie na równo z dm6.

Gravatar

StaryOrgowicz_225 | 2002-06-27 12:20:07

Najefektowniejsza dm6? Watpie... na pewno ciekawsze raile odchodza na t4 (kazdy wie ze ta mapa jest stworzona do railowania!), na jumppadach i szczegolnie accelpadzie w domku RL mozna zdobyc swietne fragi Rocket Launcherem, no i rowniez w tych samych miejscach mozna niezle sie wstrzelic z PG. A te wyskocznie na dm6 sa tak zrobione zeby prawie nie mozna bylo zdobyc na nich ladnych fragow. Jedyne co sie zdarza czesciej to trafienie RLem na duzej wyskoczni i dobicie spadajacego przeciwnika druga rakieta lub railem... Mi sie toto juz przejadlo. Wlasnie ze wzgledu na efektywnosc akcji za 'moja' mapke juz dawno wybralem T4, gram na niej jakies 1.5 roku. Sila rzeczy od kiedy przestawilem sie na tdm gram rowniez na dm6 wiec wiem co i jak.
Ale chyba najefektowniejsza fragi zdobywa sie na ztn. Jak tam gram (po LAN ...), co chwila mam jakiegos 'niemozliwego' raila czy spawa.....

Gravatar

StaryOrgowicz_14 | 2002-06-29 02:55:13

Wszystko pieknie,

Ale czy nie zapomniales piszac ten tekst o mapach RA3, ktore sa naprawde dobrymi mapami
Ostatni news na wp gdzie to mapa ra3map1 wygrala wsrod najlepszych map pod q3 (najbardziej grywalna). A w samej sondzie znalazly sie chyba 3 mapy z ROCKET ARENY chyba na 8 map.
no tak ale mozesz nie znac tych map, a szkoda.........

Gravatar

StaryOrgowicz_14 | 2002-06-29 02:56:51

tak naprawde kazda mapa chowa sie przy ra3map1, i tam mozna dopiero zobaczyc niezle akcje..............
ktos zna to mape?

grzEs | 2002-07-08 16:56:54

racja, swieta racja gaffa ra3map1 rulez czyli Thunderstuck i Evolution szczegolnie

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53