ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Początek i koniec Team Areny

czw, 13 luty 2003 14:24:29 | Autor: LaGranda
W Dniu Dziękczynienia Roku Pańskiego 2000 ID Software wypuściło pierwsze demo dodatku Team Arena. Zajmowało ono 130 MB i dawało dostęp do jednego poziomu, posiadało 2 boty oraz 3 powerupy. Pojawiły się też trzy nowe medale: assist, capture i defend. Gracze mieli już pierwszy przedsmak nowego dodatku, Ja byłem w siódmym niebie. Data wydania to 15 grudzień 2000 roku, natomiast 26 luty 2001 to dzień oficjalnej Polskiej premiery Team Areny. Pierwszy oficjalny pakiet to nie tylko nowe bronie czy mapy, ale także nowe tryby gry. Team Arena stawiała głównie na bardzo rozbudowany system dla wielu graczy. Mniej więcej po miesiącu od wydania powstaje ten tekst który macie poniżej. Pierwotnie w lekko zmienionej formie pojawił się na mojej ówczesnej stronie poświęconej q3, teraz oddaje go w prawie niezmienionej formie. Poprawiłem troche układ, ale zachowałem tok wypowiedzi (tak wtedy pisałem :)). Chciałbym aby pełnił on głównie funkcje informacyjną o tym dodatku, ponieważ jak pewnie wiecie brak takowego tekstu na ORG`u. Kolumne tą dedykuje wielbicielom TA oraz MateoMartinezz`owi.








------------------------------TEAM ARENA - POCZĄTEK------------------------------






Rozkazy






Ponieważ Team Arena to przede wszystkim gra zespołowa. Wprowadzono tutaj całkiem nowe rozkazy dla drużyn. W Q3A wymagało to odpowiedniego "bindowania" klawiszy. Teraz liderzy poszczególnych ekip mogą wydawać komendy, a jest ich siedem (Attack, Defend, Camp, Follow, Patrol i Retrieve). W trybie single player automatycznie stajesz się przywódcą drużyny. W trybie multiplayer gracze w drodze głosowania wybierają swojego lidera. Wszystkie rozkazy są wyświetlane w postaci symboli na twoim HUD-dzie.





Używanie rozkazów: aby tego dokonać należy wybrać następujące pozycje "Next Team Member" i "Next Team Order". Jednakże wcześniej należy je zbindować. Dokonujemy tego w zakładce "controls setup". Przykładowo bindujemy sobie dla pozycji "Next Team Member" klawisz F1 lub inny a dla "Next Team Order" F2. Teraz wciskając klawisz F1 scrolujemy i wybieramy sobie członka drużyny i wybieramy rozkaz czyli F2. Teraz gdy wybierzemy następnego gościa klawiszem F1 ten wcześniejszy będzie już miał przyporządkowany odpowiedni rozkaz (łatwizna). Jeżeli natomiast przelecimy po wszystkich członkach drużyny zobaczymy na naszym HUD-dzie ikone rozkazów, wtedy możemy wydać jeden rozkaz całej ekipie. Oczywiście istnieje też możliwość wcześniejszego zbindowania wszystkich rozkazów w opcjach konfiguracyjnych.





Bronie i powerupy






Nowe bronie



Nail Gun - coś podobnego do shotguna, lecz tutaj każda kulka leci w inny sposób. Siła rażenia to 30-35 pkt, dział najlepiej bliskie odległości.


Proximity Mine Launcher -narzędzie zostawiające miny które ulegają odpaleniu gdy zbliży się do nich przeciwnik, my możemy chodzić po nich bezkarnie.


Chain Gun - gun wywodzący się z Quake II, jego minusem jest szybkie zużywanie się amunicji.





Powerupy jednorazowego użytku



Doulber - podwaja siłę ognia x2


Ammo-Regen - przywracanie amunicji do maksymalnego poziomu


Scout - nie możesz mieć armora, ale poruszasz się bardzo szybko i równie szybko możesz zginąć


Guard - podnosi twoje zdrowie i armora do poziomu 200, stale o 5 pkt.





Powerupy zwykłe



Kamikaze - wkraczamy na teren wroga aby dokonać samodestrukcji


Invisibility - czyli niewidoczność


Regeneration - regeneruje energię do poziomu 200 pkt. przez 20 sekund.


Teleporter - przenosi nas do sekretnych części levelu (fajna animacja przejścia)


Invulnerability Shiled - Zostajesz zamrożony w kuli, można przez nią strzelać. Jesteś odporny na wszystko poza proxmine.





Klany






W Team Arenie dostępnych jest pięć klanów spośród których możesz wybierać, zarówno grając w trybie single player i multiplayer. W każdym klanie znajduje się lider, z którym będziesz musiał stoczyć potyczkę grają w trybie single player na mapie turniejowej. Każdy z klanów posiada 5 botów. To z którym się spotkasz na danej mapie uzależnione jest rodzaju rozgrywki.





The Strogg - Boty: Enforcer (lider), Icarus, Gammy, Gladiator, Paracyte 


The Fallen - Boty: Neptune (lider), Stalker, Ursula, Abominator, Sinister


The Intruders - Boty: Morgan (lider), Punisher, Gaunt, November, Whyrlwnd 


The Pagans - Boty: Khan (lider), Deadeye, Warlock, Callisto, Gargouille


The Crusaders - Boty: Darkangel, Lionheart, Bradamante, Furioso, Aria





Tryby i proste strategie






Harvester - moim zdaniem najciekawszy tryb ze wszystkich dostępnych, co nie znaczy że inne są złe. Za każdym razem gdy kogoś sfragujesz lub sam zostaniesz unicestwiony, na środku mapy pojawia się czaszka. Należy ją zabrać i doprowadzić do bazy wroga! Taktyk może być kilka, albo zanosisz po jednej albo kilka na raz. Rewelacyjnie wygląda ogonek złożony z kilku lub kilkunastu czaszek. Istnieje pewne niebezpieczeństwo gromadzenia większej ilości, gdy zginiesz wszystkie czaszki uzbierane i nie odniesione znikają "bezpowrotnie". Wtedy pozostaje jedno, zebrać sobie nowe.


Strategia - najlepiej aby scout był dostawcą czaszek ze względu do dużą szybkość. Punkt centralny gdzie pojawiają się czaszki najlepiej aby był obstawiony przez guarda. W zależności od poziomu nawet przez kilka osób. Dobrze aby jedna osoba zajęła się ochroną podczas dostarczania czaszek do bazy. Przykładowo do drużyny trzy osobowej (1 - chroni bazę, 2 - dostarcza czaszki, 3 - pilnuje centrum i ochrania "zbieracza").  Możecie też zastawić cały centralny teren proximity minami, przynosi ciekawe efekty :).





One flag CTF - zasady podobne do standardowego trybu CTF. Są dwie flagi w bazach drużyn oraz trzecia biała flaga w centrum mapy (o nią zabiegają obie ekipy). Zadanie polega na jak najszybszym dotarciu do flagi i doniesieniu jej do bazy wroga. Jest to bardzo ciekawe podejście do trybu drużynowego. Wzbogaca to rozgrywkę, więcej frajdy, więcej krwi, więcej nerwów no i większe emocje.


Strategia -  najlepiej aby przejmowaniem flagi zajmował się scout. Strategia polega na jak najszybszym dorwaniu się do białej flagi i przetransportowaniu jej do bazy wroga. Jeżeli Scout przejmie flagę a doubler sskortuje go do bazy (wymiatając po drodze wszelkie przeciwności losu :). Jak widać wszystko opiera się na odpowiednim dobraniu siły (powerupów) i sprytu.





Overload - kolejna nowość wprowadzona z TA, zadanie jest następujące. Na początku każda z drużyn dostaje tzw. "totem". Pojawia się o w centrum twojego obozu w miejscu flagi i nigdzie się nie wybiera. Należy dotrzeć do centrum wroga i zniszczyć jego "totem". Zadanie wcale nie jest takie łatwe (całkiem sporo trzeba w niego kulek władować). Po zniszczeniu totemu dostajemy pkt.


Strategia - Tutaj scout odgrywa inna rolę niż w trybie Harvester - przydatny chociażby do chronienia bazy lub szybkiego wtargnięcia do bazy wroga  i grzania w totem. Strategia generalnie jest zależna od rozmiaru mapy i wielkości ekipy. Doubler i Guard będą najbardziej efektywni w bazie wroga. Guard ze względu do wysoki poziom "damage" natomiast Doubler ze względu na podwójną siłę uderzenia. Najlepiej atakować w kilka osób gdyż generalnie atakowanie w pojedynkę mija się z celem.





CTF i Tournament  - nad trybami ctf i tournament nie będę się rozpisywał bo każdy wie o co chodzi.


Strategia - Dobieramy sobie zawodników (atakujący, broniący bazy no i ktoś na środku mapy, najlepiej kilka osób). Ci ze środka mają stanowić pierwszą linię obrony oraz mur zaporowy dla ochrony uciekającego z flaga zawodnika. Jeżeli rozchodzi się o powerupy to dobrze aby zawodnik zbierający flagi używał Scouta, ochrona "środek mapy" Guarda, ludzie w bazie Ammo Regena lub Doubelera.]





Mapy






Wraz z TA dostajemy piętnaście nowych map. Najciekawsze są chyba mapy "outdoor". Kolejna nowość to pojawienie się tzw. "safety pad" - miejsc na które można skakać z dużych wysokości bez utraty zdrowia. Mamy mapki teamowe, ctf i turniejowe. Poniżej znajdziecie ich chrakterystyki.





mpteam1: Base Siege


Mapka charakteryzuje się dużą wielopoziomowa bazą. Flagi znajdują się na najwyższym poziomie, pomiędzy flagami znajduje się obszerny plac. Mogą one zostać przechwycone tylko i wyłącznie przy użyciu leżących po obu stronach "accelerator pads". Jest to trochę dziwne ponieważ przeciwnicy wiedzą dokładnie jaką drogę odbierze wroga drużyna.





mpteam2: Fallout Bunker 0225


Mapa troche mniejsza od Base Siege. Baza wroga dostępna na kilka sposobów, zmusza to graczy do pilnowania swoich tyłów. Kluczem do wygranej jest mądre używanie powerupów, większość dobrodziejstw zlokalizowana jest na niższym poziomie. Chaingun i rocket launcher znajdują się bardzo blisko flagi. Scout pomaga tu w szybkim wejściu i wyjściu z bazy wroga. Bardzo przydatny w obronie może okazać się guard.





mpteam3: Inner Sanctums


Mapa przeznaczona dla średnich i dużych ekip. Nadaje się rewelacyjnie do trybów Harvester czy chociażby Overload. Wszystkie kluczowe elementy (flaga, czaszka, totem) znajdują się na moście. Powyżej tego miejsca znajduje się dogodna pozycja do wymiatania z raila :). Można się tam dostać korzystając z któregoś z jump padów, jest to również dogodna pozycja startowa do zdobycia np. flagi.





mpteam4: Scornforge


Kolejna wielka mapa. Charakteryzuje się tym, że poszczególne poziomy bazy dostępne są tylko przy użyciu "accelerator pads". Użyjcie teleporta aby dostać waszą ulubioną broń :P.





mpteam5: Teamwerkz


Jak większość większych mapek Teamwerkz charakteryzuje się całym mnóstwem tunelów i małych pomieszczeń połączonych ze sobą. Sama baza jest "malusia" :). Jedno jest jednak pewne, bardzo łatwo się tu pogubić (oczywiście mam na myśli tych którzy są tu nowi, dorwali flagę i nerwowo starają się dotrzeć to własnej bazy). 2 powerupy zlokalizowane są z prawej strony flagi: Guard i Doubler.





mpteam6: Vortex Portal


Sama nazwa daje do myślenia. Te portale przeniosą Cię do jednego z dwóch miejsc. Pierwszy zabiera do bazy wroga. Kolejny przenosi do części "środkowej". Tam możesz znaleźć armora i Kamikaze. Lecąc sobie spokojnie po flagę do bazy, nie raz i nie dwa uświadczysz raila w "dupsko". Mapka zaprojektowana jest raczej dla trybu Overload gdyż zdobycie flagi to dosyć wysokie prawdopodobieństwo odejścia w zaświaty.





mpteam7: The Capture Chamber


Podobnie jak w Teamwerkz znajdziesz tutaj cale mnóstwo korytarzy. W centralnym pkt. mapy znajduje się Regen i Kamikaze w zależności od trybu. Jest tu kilka "szlaków" którymi możesz dorwać się armora i medikita. Mamy tutaj 2 drogi do bazy, jednakże wszystkie powerupy i bronie zlokalizowane są na poziomie znajdującym się pod bazą.





mpteam8: Assassin's Roost


Kolejna mapka na której bardzo łatwo się zgubić. Zapewne zajmie wam trochę czasu aby oswoić się z jej wyglądem. Strzałki pomogą wam dojść do bazy. Należy opracować sobie pewną strategię natarcia i powrotu. Najlepiej nauczyć się chodników, tak aby jak najszybciej dostać się do flagi.





mpctf1: Dueling Keeps


W samym centrum znajduje się czerwony armor. Mamy kilka tunelów prowadzących bezpośrednio do baz. To coś zupełnie innego niż mieliśmy do czynienia w standardowym Q3A.





mpctf2: More Trouble


More Trouble to powiększona wersja Troubled Waters. Mamy tutaj centralny plac wypełniony wodą, tam znajduje się biała flaga w trybie One Flag natomiast w trybie Harvester obelisk.





mpctf3: Return to the Stronghold


Kilka jumppadów rozsianych blisko każdej bazy. Na mapce rozlokowane są też powerupy które czynią ja bardziej atrakcyjną a zarazem lepszą niż oryginał.





mpctf4: Chaos in SpaceSpace


Kolejna znana mapa która przeszła mały facelifting do wersji dla Team Arena. Podobnie jak w Return to the Stronghold zastosowano bardzo małe zmiany architektoniczne, które jednak  całkowicie ją odmieniły. Dzięki dodaniu powerupów i nowych zabawek jest ona teraz bardziej zabawna.





mptourney1: House of Decay


Typowe mapka turniejowa (bardzo mała). Akcja toczy się głównie w pobliżu centrum, gdzie w wodzie zlokalizowany jest żółty armor. Znajdziecie tutaj kilka portali które pomagą w szybkim poruszaniu się po mapie.





mptourney2: Death Factory


Największą "atrakcją" tej mapki jest miejsce ulokowania railguna i czerwonego armora. Pomieszczenia są bardzo ładne, duże i wielopoziomowe.





mptourney3: Temple of Pain


Zgrabna kombinacja wąskich korytarzy i otwartych przestrzeni. Centrum to otwarta arena na środku której znajduje się jumppad prowadzący do czerwonego armora. W wąskich korytarzach najlepiej używać nailguna, w bliskich kontaktach z sąsiadami może się on okazać bardzo pomocny.





mptourney4: Evil Playground


Dość spora mapa, dobra do railowania. Uważnie obserwujcie oba narożniki mapy, najlepiej traktować przeciwnika z rakiety lub raila. Trzymać się blisko żółtego armora!.





-----------------------------TEAM ARENA - POCZĄTEK I KONIEC------------------------------












Na końcu był jeszcze mały komentarz (teraz Ty komentujesz!) oraz ocena (kiedyś dawałem 8/10, a jaka jest Twoja?). Jakie było życie dodatku ID Software, wiadomo krótkie. Myśle że ta recenzja skłoni kogoś do sięgnięcia po ten mod, kto wie może się Wam spodoba.





Wyświetleń: 7058

MateoMartinezz | 2003-02-13 14:35:08

Dziękuję za dedykację, jestem szczerym fanem Team Areny, jedynym problemem dla mnie jest mój komp który nie pociągnie TA. Ten dodatek jak wiecie trochę bardziej męczy kompa i w związku z tym mamy mniej FPSów. Tym nie mniej każdem kto nie próbował TA proponuję zainstalowanie kiedys tego cudeńka. Może w obecnym zachodzie wałka (vq3) TA doda trochę świeżej krwi do zabawy

Szczawson | 2003-02-13 14:39:40

Dodatek o ktorym mowa wydaje sie niebywale niedoceniany. Szkoda bo jest duzy i strasznie w nim duzo fajnych rzeczy. Zwlaszcza przy zabawie wieloosobowej mozna sie swietnie bawic...szkoda dodatku

MateoMartinezz | 2003-02-13 14:50:02

Są mapy gdzie BFG to podstawa, a poza tym pamiętasz Szczawiku ten meczyk w Dąbrowie Górniczej? Gdzie razem z Shadowem ownowaliśmy na mapie? I te Kamikaze pośrodku mapy, echhh..... w Krakowie na następnym Judgement Night obowiązkowo odpalamy TA, poza tym jak idą przygotowania do JNinCracow? Może temacik na Free? :D

cezar | 2003-02-13 14:50:37

ja wole RA (rocket arena)

MateoMartinezz | 2003-02-13 14:53:04

Jeżeli chodzi natomiast o sprawy techniczne związane z TA to zdecydowanie udoskonalono HUD, mamy głosowe komendy (nie wiem czy nawet nie jest wbudowany system konumikacji głosowej pomiędzy graczami, Przemku jak to z tym jest?) Samo MENU zawiera znacznie więcej opcji oraz wiele z nich w stosunku do VQ3 zostało zdecydowanie uproszczonych. Przy wyborze mapy możemy pooglądać jak wygląda zanim ją odpalimy, system komend druzynowych, jak to już opisał Przemek, został zdecydowanie ulepszony i wprowadzono wiele udoskonaleń w stosunku do wałka

MateoMartinezz | 2003-02-13 14:54:08

Dla zainteresowanych udostępnię chętnie Instalkę, spakuję i gdzieś tam mogę wystawić :) oooops tego komentarza nie było :D

Rozz | 2003-02-13 15:49:29

Porazce TA jest winne paradoksalnie samo id - udostepnienie kodu zaowocalo dziesiatkami modow sposrod ktorych wiekszosc byla po prostu lepsza od TA - ra3, ut i inne. Nikt przy zdrowych zmyslach nie kupil wiec TA za te 30 czy ile tam $ skoro mogl za darmo sobie sciagnac inny lepszy lub podobny mod, biorac jednoczesnie udzial w zyciu spolecznosci tego modu. Dla mnie TA jest fajna, ale nie zasluguje na to zeby za nia placic.

MateoMartinezz | 2003-02-13 16:35:49

100% racji Rozz, ID w tym przypadku popełniło błąd, ale w obecnej sytuacji gdy płyta CD kosztuje 2-3 złote to już nie jest chyba problem. Problemem jest raczej to że po takiej sytuacji nikt się TA nie zainteresował na poważnie. a szkoda, może czas wrócić do tego?

*M4STER* | 2003-02-13 17:18:52

ja gralem w TA troszku :P po lanie.. i na singlu =] nawet wysztkei mapy na nightmare przeszedlem ;p tylko był tne problem ze jak instalowalem TA to z 1.31 robilo mi sie zawsze 1.27.. i nie moglem wtedy na necie grac w normalnego Q..

*M4STER* | 2003-02-13 17:19:24

po za tym.. po co taki mod jak jest duzo lepszych.. typu : CPMA czy RA

MateoMartinezz | 2003-02-13 17:31:49

jest po prostu inny, autorstwa ID. A sprawa z PRami ma sie tak, że trzeba czytac pliki Readme, tam jest wyraźnie napisane że najpierw się instaluje TA w potem dopiero PR.

[SpideR] | 2003-02-13 19:46:52

niech ktos da lina do TA ale jakis dobry zeby szybko lecialo :>:>:>

Gravatar

nWblacki | 2003-02-13 20:51:28

Gdy zaczynałem grać w q3 w 2000 roku w firmie w ktorej pracowal moj brachol wszyscy grali w q3 w ctf, a pozniej... przyszla team arena ;) i zaczela sie jazda... to bylo dopiero cos!! mecze 4v4 co tydzien w czwartki w ctf w team arene, tego uczucia sie nie zapomina :)

stirmal | 2003-02-13 22:22:54

Hmmm... Po kolumnie LaGrandy mam nieodparta ochote zagrac w TA. Niestety moj sprzecior to tylko kupa zlomu i ledwo ciagnie czyste Q3, a co dopiero mowic o Team Arenie :/ Kiedy juz bede mial nowego to na 100% popykam w to cos :)

sxl | 2003-02-14 09:04:45

swiat nie dorosl jeszcze na tyle do gry teamplay, by moc wystarczajaco zainteresowac sie tym dodatkiem. gralem w niego dosc, sporo przy umiejetnym wykorzystaniu mzna otrzymac prawdziwie taktyczna gre, niestety w Polsce i na swiecie zbyt wiele osob pomija tryb TEAM... imho

MateoMartinezz | 2003-02-14 09:59:56

Doskonały komentarz al1en - dla większości graczy sprawa rozgrywki zespołowej kończy się na TDM, który jest dopiero zalążkiem prawdziwej rozgrywki. Co jest ekscytującego z bieganiu grupą i strzelaniu do skaczących robotów? Dodanie pewnego celu dla tego typu rozgrywek, czyni ją zdecydowanie ciekawszą pod względem taktycznym. Wtedy nie jest to już tylko bzdurne bieganie po mapie, lecz drużyna ma do wykonania pewne zadanie. Dzielą się wtedy role poszczególnych członków grupy (aka Scout i inne power upy). Masz świętą rację co do poziomu zaawansowania graczy, dowodem tego jest umiarkowana popularnośc trybu CTF, gdzie grużyna poza nabijaniem fragów ma też jakieś inne zadanie. Zwykły TDM jest po prostu zbyt prosty, z na coś bardziej ambitnego nikt nie ma ochoty.

To tak jak z jedzeniem z McDonalds, niby dobrze smakuje, ale wartości odżywczych to nie ma żadnych, a obiadu to się samemu nie chce zrobić, bo już zbyt skomplikowane :D

Gravatar

[LoD]sZatAan_pl | 2003-02-14 15:38:48

moze ktos podac linka do TA??

MateoMartinezz | 2003-02-14 16:59:08

Linka do TA podac się nie da, bo to jest osobna instalka, postaram się zawartość mojej płyty spakować WINRAREM i gdzieś wstawić, tyle że to zajmie jakieś 200Mb. Wy ze swojej strony prześlijcie proszę odpowiednią kwotę na konto ID. Nie mogę tu bowiem doprowadzać do piractwa jako redaktor naszego serwisu :D

qw3rterro | 2003-02-14 19:36:16

na q3gold jest TA... chyba sobie zainstaluje (jezli jest taka sama fizyka!)... i sobie potrickuje na mapkach

btw: mapki dzialaja w normalnym q3???

Gravatar

nWblacki | 2003-02-15 20:09:33

nie, dodatkowe textury i powerupy nie sa odczytywane przez zwyklego q3, ale team arena trzeba przyznac - na tamten czas w ktorym sie pojawila znaczaco spowalniala komputer :).

[SpideR] | 2003-02-15 21:28:32

da ktos tego linka czy nie ? :=>>

Chaos | 2003-02-16 16:40:57

Mateo jaki ty przykląd dajesz to ja w dąbrowie tak łanei oryginały do kamery trzymałem :>

by.smith | 2003-02-17 09:26:05

team arena jest bardzo fajna gralem w ten mod przeszlo 4 tygi temu u kolegi i gralem chyba z nim przez 5 godz.. ciagle patrzylismy co nowego i w sumie doszedlem do wniosku ze all new:d poprostu boty przezfajezajebiste i kamikaze super zabawa czarna kula ktora wszych zdmucha albo zabija:d poprostu odlot

Lucas_1 | 2003-02-17 09:26:21

Rewelka kolumna...

Swego czasu polelnile nawet recke TA :PP

MateoMartinezz | 2003-02-17 14:36:54

Dorzuciłem dzisiaj dwie mapki do TA do działu mapy, ssijcie (aż wam prześcieradło do doopy wejdzie :D)

LaGranda | 2003-02-17 17:37:23

Nie dziekuje :P. Wlaczcie sobie googla i szukac, moze gdzies sommm?

Chaos | 2003-02-17 21:58:10

Mateo a tera jzu dmuchaj :D
.. znam ten kawał :D

BrickBazooka | 2003-03-10 13:52:47

Bardzo fajna jest TA :) Od Przemka mam, super zabawa.

A teraz sprawdzamy edycje komentarza
No chyba działa edycja :)

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53