[ Berserker | Gladiator | Gunner | Iron Maiden | Scientist | Light Tank ]
[ Hovertank | Sentry | Harvester | Grunt | Tactical Transfer | Strogg Marine ]
[ Stream Protector | Teleporter Dropper | Zombie ]
[ Hovertank | Sentry | Harvester | Grunt | Tactical Transfer | Strogg Marine ]
[ Stream Protector | Teleporter Dropper | Zombie ]


Stwór ten atakuje zadając ciosy potężnymi, mechanicznymi łapami. Berserker nie posiada dłoni - ktoś musi karmić to biedaczysko. Zamiast "łap" ma jednak dość sprawne narzędzia do zadawania bólu: obracający się szpikulec i ciężką, metalową buławę. Czasem wbija te narzędzia w glebę powodując lokalne trzęsięnia ziemi połączone z wyładowaniami elektrycznymi, potrafi też wycelować takie "wyładowanie" bezpośrednio w nas. Na pewno do tego osobnika trzeba mieć odpowiedni dystans - przy bliższym kontakcie traci wiele ze swojego uroku, a nawet potrafi być brutalny ;)
Życie: 300
Atak ciałem: 30
Atak buławą: 30-40
Atak ostrzem: 30-60
Atak z wyskoku: 40
Atak energetyczny: 5-30
Taktyka:
Trzymać się z daleka. Berserker porusza się dość szybko dlatego w walce z nim najlepiej sprawdzają się bronie typu "instant hit" i "rapid fire", w dodatku jest stosunkowo wytrzymały. Idealnie sprawdza się ShotGun. Na większą grupę doskonałym wyborem będzie RL lub GL. W miarę możliwości celuj w głowę - da Ci to 2x większy DMG.
Trzymać się z daleka. Berserker porusza się dość szybko dlatego w walce z nim najlepiej sprawdzają się bronie typu "instant hit" i "rapid fire", w dodatku jest stosunkowo wytrzymały. Idealnie sprawdza się ShotGun. Na większą grupę doskonałym wyborem będzie RL lub GL. W miarę możliwości celuj w głowę - da Ci to 2x większy DMG.


Życie: 550
DMG Blastera: 5
DMG RailGuna: 40
Atak w zwarciu: 35
Taktyka:
Zanim Gladiator wystrzeli z RailGuna, musi się naładować - objawia się to dużą pomarańczową kulą w okolicach lufy ;) Ten ułamek sekundy przed wystrzałem to nasza chwila prawdy - strzelamy delikwentowi w buźkę lub okolice pasa (odsłonięte ciało - 2x większy DMG), najlepiej z RailGuna, i chowamy się za węgłem. Podobnie ma się sprawa gdy Gladiator strzela z HyperBlastera - przed oddaniem serii Gladiator nachyla się co zajmuje mu kilka setnych części sekundy - o kilka za dużo. Niestety bydlę jest mocne i trzeba ten trick powtórzyć kilka razy. Jak ktoś nie ma tyle cierpliwości może wykonać plan B: NailGun (przenika jego tarczę energetyczną), atak frontalny i chodzenie slalomem. Jak dobrze pójdzie Gladiator padnie zanim do niego dobiegniemy, jak pójdzie gorzej to trzeba będzie jeszcze pobawić się w muszkietera robiąc uniki przed ciosem z topora. Oczywiście z bliska lepszy od NailGuna jest ShotGun. Jest jeszcze sprawa tarczy - teoretycznie najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zajście Gladiatora od tyłu i niehonorowe strzelanie w plecy. W praktyce jest z tym więcej zachodu niż z unikaniem RailGuna. Łatwiej zmarnować trochę amunicji i przebić się przez tarczę od frontu. Trzeba uważać z HyperBlasterem - ta wersja, w której pociski odbijają się od ścian jest szczególnie niebezpieczna, bowiem tarcza Gladiatora odbija te pociski równie skutecznie jak ściana. Łatwo o przypadkowe samobójstwo. Co do towarzystwa, które zawsze pałęta się z Gladiatorem - najczęściej nie są to jakieś silne jednostki, można ich spławić paroma granatami.
Zanim Gladiator wystrzeli z RailGuna, musi się naładować - objawia się to dużą pomarańczową kulą w okolicach lufy ;) Ten ułamek sekundy przed wystrzałem to nasza chwila prawdy - strzelamy delikwentowi w buźkę lub okolice pasa (odsłonięte ciało - 2x większy DMG), najlepiej z RailGuna, i chowamy się za węgłem. Podobnie ma się sprawa gdy Gladiator strzela z HyperBlastera - przed oddaniem serii Gladiator nachyla się co zajmuje mu kilka setnych części sekundy - o kilka za dużo. Niestety bydlę jest mocne i trzeba ten trick powtórzyć kilka razy. Jak ktoś nie ma tyle cierpliwości może wykonać plan B: NailGun (przenika jego tarczę energetyczną), atak frontalny i chodzenie slalomem. Jak dobrze pójdzie Gladiator padnie zanim do niego dobiegniemy, jak pójdzie gorzej to trzeba będzie jeszcze pobawić się w muszkietera robiąc uniki przed ciosem z topora. Oczywiście z bliska lepszy od NailGuna jest ShotGun. Jest jeszcze sprawa tarczy - teoretycznie najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zajście Gladiatora od tyłu i niehonorowe strzelanie w plecy. W praktyce jest z tym więcej zachodu niż z unikaniem RailGuna. Łatwiej zmarnować trochę amunicji i przebić się przez tarczę od frontu. Trzeba uważać z HyperBlasterem - ta wersja, w której pociski odbijają się od ścian jest szczególnie niebezpieczna, bowiem tarcza Gladiatora odbija te pociski równie skutecznie jak ściana. Łatwo o przypadkowe samobójstwo. Co do towarzystwa, które zawsze pałęta się z Gladiatorem - najczęściej nie są to jakieś silne jednostki, można ich spławić paroma granatami.


Życie: 300
DMG Nailguna: 5
DMG Granatnika: 60
Splash DMG Granatnika: 80
Promień Splash DMG: 200
Atak w zwarciu: 20
Taktyka:
Trzeba uważać, żeby nie wdepnąć w wyrzucony przez gadzinę granat (można go zniszczyć w powietrzu) i w tym samym czasie samemu postrzelać granatami. Dziewięciu na dziesięciu graczy robi to lepiej niż Gunner ;) Gdyby przyszło mu do głowy użyć NailGuna chowamy się za rogiem i stamtąd sypiemy znów granatami - wykorzystując dość długie pauzy na przeładowanie broni Gunnera. Dla urozmaicenia można postraszyć shotgunem.
Trzeba uważać, żeby nie wdepnąć w wyrzucony przez gadzinę granat (można go zniszczyć w powietrzu) i w tym samym czasie samemu postrzelać granatami. Dziewięciu na dziesięciu graczy robi to lepiej niż Gunner ;) Gdyby przyszło mu do głowy użyć NailGuna chowamy się za rogiem i stamtąd sypiemy znów granatami - wykorzystując dość długie pauzy na przeładowanie broni Gunnera. Dla urozmaicenia można postraszyć shotgunem.


Nareszcie jakaś kobieta w towarzystwie. Czy aby na pewno kobieta? Z całym szacunkiem należnym damie trudno jednak to coś nazwać kobietą. Płeć piękna? Zdecydowanie: piękne to to nie jest. Za to bardzo niebezpieczne - a to już cecha bliższa kobietom. Wyrzutnia rakiet "żelaznej dziewicy" rozpali każdego faceta. W trosce o własne zdrowie lepiej jednak nie poddawać się jej urokowi. Skoro mowa o kobiecych cechach Iron Maiden - dziewucha potrafi się teleportować. Pojawia się i znika, a człowiek musi potem się kurować.
Życie: 400
DMG Rakiety: 30
Spalsh DMG Rakiery: 30
Promień Splash DMG Rakiety: 100
Okrzyk Banshee: 5
Atak ostrzem: 30
Taktyka:
Dużo ruchu - to najlepsza recepta na zachowanie zdrowia przy tak wymagającej kobiecie. Biegając i chowając się za elementami otoczenia unikamy rakiet i niwelujemy szansę na to, że zaskoczy nas teleportacja Iron Maiden np. za naszymi plecami. W międzyczasie częstujemy damę z HyperBlastera bądź z NailGuna. Aha, nie strzelamy w purpurową kieckę panienki bo to i tak nic nie daje. Za wszelką cenę należy unikać krótkiego dystansu - paraliżujący okrzyk Banshee + wysoki DMG jej ostrza stanowią zabójczą kombinację.
Dużo ruchu - to najlepsza recepta na zachowanie zdrowia przy tak wymagającej kobiecie. Biegając i chowając się za elementami otoczenia unikamy rakiet i niwelujemy szansę na to, że zaskoczy nas teleportacja Iron Maiden np. za naszymi plecami. W międzyczasie częstujemy damę z HyperBlastera bądź z NailGuna. Aha, nie strzelamy w purpurową kieckę panienki bo to i tak nic nie daje. Za wszelką cenę należy unikać krótkiego dystansu - paraliżujący okrzyk Banshee + wysoki DMG jej ostrza stanowią zabójczą kombinację.


Życie: 150
Atak igłą: 20
Atak w zwarciu: 5
Atak trującym granatem: 10
Atak piłą: 5
DMG trucizny: 1 na sekundę
Taktyka: Unikaj zwarcia, na krótki dystans najlepszy jest ShotGun, na średnim i długim dystansie świetnie sprawdzą się NailGun, HyperBlaster i RailGun. Unikaj trujących granatów - mimo że nie zadają dużo obrażeń, to utrudniają celowanie.


Życie: 750
DMG Płomienia: 10
Splash DMG Płomienia: 2
Promień Splash DMG Płomienia: 50
DMG Kuli Ognia: 50
Splash DMG Kuli Ognia: 30
Promień Splash DMG Kuli Ognia: 150
Atak w zwarciu: 30-65
Taktyka: W średnim i krótkim dystansie można zniszczyć jego miotacz płomieni. Zacznie wtedy bezmyślnie za nami biegać ze swoją "kolczastą zabawką" - wystarczy uciekać tyłem wokół jakiejś kolumny i nawalać czym się da. Na długim dystansie świetnie nada się RL lub GL. Póki nie zniszczysz miotacza, za wszelką cenę unikaj zbyt bliskiej obecności tego monstrum.


Życie: 800 (Light) / 1200 (Heavy)
DMG Rakiety: 50 / 100
Splash DMG Rakiety: 50 / 50
Promień Splash DMG Rakiety: 25 / 400
DMG Blastera: 10 / 25
Atak w zwarciu: 35 / 65
Taktyka: Możesz spróbować stać tuż obok lub nawet pod nim - strzelaj z broni typu "rapid fire" - będzie nim pomiatało po okolicy jednocześnie zadając obrażenia. Możesz również próbować ataku RailGunem z dużej odległości, nie strzelaj z daleka RL, HyperBlasterem czy Nailgunem bez naprowadzania, gdyż Hovertank z łatwością uniknie pocisków, a Ty tylko stracisz amunicję. Jego rakiety można zniszczyć strzelając do nich m.in. z MG.


Życie: 100
DMG Blastera: 32
Atak Kamikadze: 80
Taktyka: Stań pod nim lub biegaj dookoła niego i strzelaj z broni typu "rapid fire" - będzie nim pomiatało po pomieszczeniu i zadawało obrażenia jednocześnie. Możesz również spróbować ShotGuna. Na długi dystans skuteczny będzie jedynie RailGun. Celuj w głowę (1.25x damage) lub "nocnik" (2x damage).


Bardzo duży mechaniczny pająk. Stroggowie nie oszczędzali na lakierze dla tej zabawki - to chyba czerwień Ferrari. Wygląda soczyście, a na dodatek seksownie wymachuje mackami i chyba nawet strzela. Łał!Osobiście zamiast czerwieni wolałbym jednak kolor granatowy, albo "wiśnia metalik" - mniej rzuca się w oczy panom policjantom (przy okazji: chwała wszystkim dzielnym). Niebezpieczny zarówno w bliskim jak i dalekim dystansie.
Życie: 5000
Atak macką: 100
DMG Rakiety: 400
Splash DMG Rakiety: 300
Promień Splash DMG Rakiety: 550
Taktyka: Unikaj zbyt bliskiego dystansu (macki) i zbyt dalekiego (samonaprowadzające się rakiety). Celuj w głowę i łączenia na nogach. Rakiety można zniszczyć strzelając m.in. z MG.


Życie: 150
DMG Karabinku: 4-40
Atak z doskoku: 40
Atak w zwarciu: 20
Taktyka: Wystarczy utrzymywać rozsądnie duży dystans, a shotgun załatwi resztę. Pomocne mogą być również bronie typu "rapid fire".


Życie: 125
Atak w zwarciu: 15
DMG ShotGuna: 40
DMG MachineGuna: 24
DMG HyperBlastera: 50
DMG RailGuna: 50
Taktyka: Chowaj się za czym tylko się da, staraj się utrzymywać długi dystans, ponieważ wtedy trudniej mu Cię trafić. Do eksterminacji najlepiej nadają się bronie typu "Rapid Fire", na krótkim dystansie ShotGun, na długim RailGun, większe grupy atakuj RL i GL. Celuj w głowę - zapewni Ci to 2x damage.


Życie: 80
Atak w zwarciu: 10
DMG Shotguna: 30
DMG MachineGuna: 24
DMG HyperBlastera: 6
Taktyka: Chowaj się za czym tylko się da, staraj się utrzymywać długi dystans, ponieważ wtedy trudniej mu Cię trafić. Do eksterminacji najlepiej nadają się bronie typu "Rapid Fire", na krótkim dystansie ShotGun, na długim RailGun, większe grupy atakuj RL i GL. Celuj w głowę - zapewni Ci to 2x damage.


Życie: 1000
Atak w zwarciu: 30
DMG Plazmy: 25
DMG Rakiety: 100
Splash DMG Rakiety: 20
Promień Splash DMG Rakiety: 75
Taktyka: Spróbuj wykorzystać jego tendencję do kucania podczas strzelania. Nie podchodź zbyt blisko, bo oberwiesz nogą, ale też nie uciekaj, bo namierzy Cię jego rakieta. Najlepiej chować się za ścianą/filarem (ochrona przed rakietami) i co jakiś czas nawalać - najlepiej brońmi typu "Rapid Fire" i RL. GL prosto pod jego nogi też nie jest złym pomysłem. Za wszelką cenę staraj się celować w głowę - da Ci to 2x damage.


Życie: 500
Spawn DMG: 24-32
DMG działka: 3
Atak w zwarciu: 20
Taktyka: Za wszelką cenę najpierw zabij jego, dopiero potem innych stroggów, nawet tych, których on przywołuje. Unikaj zwarcia i nawalaj czym się da, jednocześnie go okrążając.


Życie: 49-70
Toksyczne Wymiociny: 2-200
Kałuża Wymiocin: 5-100
Atak w zwarciu: 10
Taktyka: Zazwyczaj jeden celny strzał z ShotGuna wystarczy, jednak nie odwracaj się od zwłok plecami, nie upewniwszy się, że "górna połowa" nie próbuje Cię nadal dopaść.
Brak komentarzy.
Zaloguj się by dodać komentarz.