Powerupy
Health
Armour
Quad Damage

Odpowiednik Quada z Quake 3. Po podniesieniu tego przedmiotu przez trzydzieści sekund broń używana przez gracza zadaje trzy razy większe obrażenia, natomiast gracz otoczony jest niebieską poświatą (w ten sposób inni wiedzą, że taki osobnik jest poczwórnie niebezpieczny). W trybie CTF kolor poświaty zależy od koloru drużyny.
Haste

Po podniesieniu tego przedmiotu prędkość poruszania się, strzelania, oraz prędkośc samych pocisków zwiększa się dwukrotnie na czas trzydziestu sekund. Podczas działania gracz zostawia za sobą charakterystyczne "chmurki".
Ivisibility

Po podniesieniu tego przedmiotu gracz jest prawie niewidzialny przez okres trzydziestu sekund. Zobaczenie gracza używającego tego powerup'a możliwe jest jedynie, dzięki jasnym zakłóceniom niewidzialności na obrysach postaci. Poza tym gracza nadal można bez problemu usłyszeć.
Regeneration

Podwyższa Twoje życie o 15hp na sekundę (gdy masz go poniżej 100) lub 5hp na sekundę (gdy masz go powyżej 100), aż osiągnie ono poziom 200. Regeneration nie ma żadnego wpływu na Twój armor. Podczas działania powerup'a (30 sekund) gracz spowity jest pulsującą czerwoną poświatą.
AmmoRegen (Arena CTF)

Regeneruje amunicję w określonym tempie (patrz niżej). Ponadto zwiększa prędkość strzału i przeładowania o 1/3. Działa do czasu gdy zostaniesz sfragowany.
Broń - Prędkość:
DMG - Nie regeneruje
GL - 1 ammo/2 sec.
HB - 1 ammo/1.5 sec.
LG - 5 ammo/1.5 sec.
MG - 4 ammo/1 sec.
NG - 1 ammo/2.75 sec.
RG - 2 ammo/1.25 sec.
RL - 5 ammo/1.75 sec.
SG - 1 ammo/1.5 sec.
NPG - 1 ammo/2.5 sec.
Doubler (Arena CTF)

Podobny do PowerAmplifier'a z Quake 2 i Doublera z Quake 3 Team Arena. Zwiększa obrażenia zadawane przez każdą Twoją broń dwukrotnie. Działa póki nie zostaniesz sfragowany.
Guard (Arena CTF)

Podobny do Autodoc'a z Quake 2 i Guard'a z Quake 3 Team Arena. Ten powerup natychmiastowo po podniesieniu zwiększa Twoje życie i armor do 200, a następnie regeneruje Twoje życie do 200 jeśli zostaniesz trafiony. Guard nie regeneruje armoru, ale pozwala osiągnąć go na poziomie 200, bez stopniowego spadania do 100. Ten powerup działa do czasu, gdy zostaniesz sfragowany.
Scout (Arena CTF)

Podobny w działaniu do Haste z Quake 3 i Scout z Quake 3 Team Arena. Ten powerup zwiększa prędkość strzału i poruszania się dwukrotnie, jednak pozbawia Cię całego armoru (i nie pozwala go podnosić). Scout działa do czasu, gdy zostaniesz sfragowany.
Dead Zone (Dead Zone)

Występuje jedynie w dodanym przez patch 1.3 trybie Dead Zone. Posiadając tego power-upa i znajdując się jednocześnie w specjalnym miejscu na mapie, zapewniamy punkty naszej drużynie (1/sek). Dead Zone aktywuje się automatycznie po podniesieniu i działa przez 45 sekund. Nie można być pod działaniem paru Dead Zone naraz, więc jeden gracz nie uzyska nigdy czasu działania powyżej 45 sekund lub prędkości dodawania punktów powyżej 1/sek.

Zwiększa Twoje życie o 50 jednostek. Maksymalnie do 100 gdy jesteś zwykłym marine, oraz do 125, gdy jesteś częściowo stroggiem.
Small Health

Podnosi poziom zdrowia o 5 jednostek.
Pozwala osiągnąć 200 jednostek (jednak życie powyżej 100 stopniowo opada, aż znowu osiągnie setkę).
Medium Health

Podnosi poziom zdrowia o 25 jednostek, maksymalnie do wartości 100.
Large Health

Podnosi poziom zdrowia o 50 jednostek, maksymalnie do wartości 100.
Mega Health

Podnosi poziom zdrowia o 100 jednostek, maksymalnie do wartości 200.
Zarówno w trybie Multiplayer jak i Single Player, armor działa na tej samej zasadzie: w przypadku otrzymania obrażeń 2/3 zostają przekazane do armoru, a pozostała 1/3 bezpośrednio obniża nam zdrowie.
Large Armour (Single Player)

Zwiększa Twój armor o 100, maksymalnie do wartości 100 gdy jesteś zwykłym marine, oraz 125 gdy jesteś częściowo stroggiem.
Small Armour (Single Player)

Zwiększa Twój armor o 50, maksymalnie do wartości 100 gdy jesteś zwykłym marine, oraz 125 gdy jesteś częściowo stroggiem.
Strogg Armour (Single Player)

Zwiększa Twój armor o 50, maksymalnie do wartości 100 gdy jesteś zwykłym marine, oraz 125 gdy jesteś częściowo stroggiem.
Shard Armour (Single Player)

Zwiększa Twój armor o 5, maksymalnie do wartości 100 gdy jesteś zwykłym marine, oraz 125 gdy jesteś częściowo stroggiem.
Large Armour Vest

Czerwona kamizelka - podnosi poziom opancerzenia o 100 jednostek, maksymalnie do 200. Jeżeli Twój armor osiągnie poziom powyżej 100, to z każdą sekundą będzie spadał, aż znów osiągnie setkę.
Small Armour Vest

Żółta kamizelka - podnosi poziom opancerzenia o 50 jednostek, maksymalnie do 100.
Armour Shard

Pojedyczny "armor shard" podnosi poziom opancerzenia o 5 jednostek, maksymalnie do wartości 200. Jeżeli Twój armor osiągnie poziom powyżej 200, to z każdą sekundą będzie spadał, aż znowu osiągnie setkę.
Brak komentarzy.
Zaloguj się by dodać komentarz.