[ Quad Damage | MegaHealth | Medkit | Flight | Haste | Invisibilty ]
[ Regeneration | Teleporter | Battle Suit ]
Czas działania: 30 sek.
Włączenie: Automatyczne
Opis: Występował we wszystkich częściach, chociaż w dwójce został osłabiony (w quake 1 mnożył siłę broni x4 a w dwójce już jedynie x3). Działa na tej zasadzie, że po jego wzięciu siła naszej broni zwiększa się razy 3 , dzięki czemu nawet początkowo słabiuchny Machinegun staje się zabójczą bronią. Korzystając z quada szczególnie trzeba uważać przy używaniu broni typu Rocket Launcher, ponieważ jeżeli strzelimy w przeszkodę która znajduje się blisko nas - solidnie oberwiemy.
Czas działania: 1 sekudna (od razu)
Włączenie: Automatyczne
Opis: Power-up, na którym opiera się walka 1vs1 na tak znanych mapach jak q3tourney4 czy np. cpm3. Po wzięciu nasze zdrowie automatycznie wzrasta o 100 jednostek nawet ponad standardowe maksimum (100). Daje to maksymalnie 200HP.
Czas działania: 1 sekunda (od razu)
Włączenie: przez naciśnięcie zbindowanego przycisku use item
Opis: Bardzo rzadko spotykany power-up. Używamy go tak jak przedmiotu (zbindowanym klawiszem). Gdy jesteśmy w jego posiadaniu pojawia się odpowiednia ikonka. Po użyciu nasze życie zostaje zregenerowane do poziomu 125HP.
Czas działania: 30 sek.
Włączenie: Automatycznie
Opis: Po prostu latamy =P. Trzeba jednak uważać, ponieważ używając tego power-upa latamy z bardzo małą prędkością, co czyni nas bardzo łatwym celem. Trzeba zwracać też uwagę na czas pozostały do końca działania, bo możemy spaść z bardzo wysoka i zginąć albo wylecieć poza mapę :) Również bardzo rzadko spotykany power-up.
Czas działania: 30 sek.
Włączenie: Automatycznie
Opis: Power-up dzięki któremu poruszamy się znacznie szybciej. Także broń której używamy zwiększa swoją szybkostrzelność. Najczęściej spotykany w trybie CTF. Szczególnie polecam używanie PlasmaGun'a gdy posiadamy Haste :)
Czas działania: 30 sek.
Włączenie: Automatycznie
Opis: Powerup, dzięki któremu nasza postać na pewien okres stanie się prawie niewidzialna. Specjalnie piszę prawie, ponieważ jeżeli przyjrzymy się można dostrzec kontury postaci. Jest to jedyna pomoc dla ofiary, która jest atakowana przez zawodnika z niewidzialnością.
Czas działania: 30 sek.
Włączenie: Automatycznie
Opis: Kiedy weźmiecie regeneration, wasze zdrowie będzie szybko wzrastało do maksymalnej wartości 200HP. Powerup niespotykany w walkach 1v1, za to dość często w CTF. Życie wzrasta z prędkością 15/sek. gdy jest poniżej 100, oraz 5/sek. gdy jest powyżej 100.
Czas działania: 1 sekunda (od razu)
Włączenie: przez naciśnięcie zbindowanego przycisku use item
Opis: Zbierając Teleporter, będziemy mieli możliwość (dzięki funkcji zbindowanego klawisza use item - podobnie jak w przypadku Medikt'u) przeteleportować się w inny niż jesteśmy obecnie teren. Bardzo rzadko używany power-up. Jednak ma pewną wadę, ponieważ nie znamy dokładnie miejsca naszego przeteleportowania. Możemy się znaleźć w miejscu, gdzie toczy się największa rozróba albo pojawić się przeciwnikowi kilka centymetrów przed lufą jego rocket launchera =P.
Czas działania: 30 sek.
Włączenie: Automatycznie
Opis: Bardzo przyjemny powerup, dzieki któremu nasza postać staje się odporna na rakiety, ich splash damage oraz lawę. W oparciu o Battle Suita (i Quad Damage) tworzy się zwykle podstawy taktyk TDM, gdyż w tym właśnie trybie obydwa powerupy występują najczęściej.
Brak komentarzy.
Zaloguj się by dodać komentarz.