ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Zmiany, zmiany, zmiany ...

nie, 28 marzec 2010 18:23:01 | Autor: AL|EN

Zmiany, zmiany, zmiany ... czyli podsumowanie 10 lat rozwoju Cpma.
Powoli zbliżamy się do magicznego numerku 1.50 więc nadszedł czas na
podsumowanie wszystkiego co warte było tak długiego czekania.
Przedstawiona przeze mnie lista zawiera 80 najbardziej znaczących zmian
oraz 20 największych bzdur obecnych w Cpma. Pominięte zostały prawie
wszystkie zmiany odnośnie gameplay'u ponieważ pojawią się one w drugiej
części artykułu. Wszystkich pragnących się dowiedzieć, co robił arQon i
spółka przez ostanie 10 lat zapraszam do lektury.


~~~ 80 najistotniejszych zmian i poprawek
Notes for version 0.118
add: timeout/timein
add: ready/unready
Dwie
najbardziej znaczące funkcje były obecne już w 2001 roku.

Notes
for version 0.120

add: all weaps and infinite ammo in warmup
Kosmetyka
a jak znacząca.

Notes for version 0.128
add: CPM skins
Era
zielonych robotów na wersjach Q3 wyższych niż 1.17 rozpoczęła się na
dobre.

Notes for version 0.130b
chg: tele exit speed upped by
10% in promode

Witajcie tele-skoki po YA na mapach cpm1a oraz cpm3a

Notes
for version 0.204

add: +/- vstr
I od teraz każdy pro config każdego pro gracza zawierał co najmniej jeden skrypcik na RJ :-]

Notes
for version 0.208

fix: double armor-give if first spawn of the game
is on top of an armor

Pamiętacie bonus w postaci 150 YA na starcie w
Q3 1.17+CPM 1.0 ? Trzeba było siedzieć cicho aby mieć zapewnionego
pierwszego fraga :-]

Notes for version 0.209
add: speconly
command

add: ref commands - restart, mutespecs, pause, kick, lock,
speclock

Admin rulezz, gracze udający się do WC mogli spokojnie
wracać bez obawy kika za zajęcie miejsca.

Notes for version 0.211
add:
cg_nomip flags to stop weapon fire looking like crap with picmip 5.

Krew musi być ładna i widoczna a nie być rozmytą
mgłą :-]

Notes for version 0.213
add: cg_lightningImpact (0|1,
default 1)

Nareszcie mogłem się pozbyć tego ustrojstwa zasłaniające
czasami 1/4 ekranu.

Notes for version 0.218
chg: in promode
duels clock only shows minutes until <30 secs left to play

Jedna z
fundamentalnych zmian zasad promode. Koniec ze stoperami obok monitora,
koniec z patrzeniem na zegarek co chwila.
Jedyną metodą na
timowanie itemów jest teraz "wyczucie" gracza.

Notes for version
0.308a

chg: team ALWAYS set to spec on clientconnect
Już wtedy
zdrowo myślący ludzie wiedzieli jak rozwiązać sprawę podłączania do
serwera. Po 5 latach twórcy Painkiller'a raczą graczy idiotycznym i
całkowicie zbędnym menu z wyborem czy chcemy dołączyć do serwera i wejść
do gry czy dołączyć i spectować :-]

Notes for version 0.309
add:
r_ip for referees (but only those with the ref_password)

Admin rulez
ponownie, od tej chwili baniki sypane były z uśmiechem na twarzy.

Notes
for version 0.99s (Beta 3)

add: Abuse TMP maps: dm6tmp dm7tmp dm8tmp dm12tmp dm14tmp
add: CPM skins for ALL
standard models  :)

Sexi różowa Mynx rulezzz ach... Kto by się tam przejmował poprawionymi mapami TDM :-]

Notes for version 0.99s1
chg:
allow black in names. it's lame, but i'm tired of the whining...  :)

Nie
ma jak to powiedzieć wszystkim emo-girl, że ich kolor jest lamerski
nawet w grach  :-]

Notes for version 0.99t
add: cg_enemyColors
[head][body][legs]

Najczęściej zmieniana komenda w konfigach graczy. Początek życiowych dylematów: zielony, zielono-niebieski czy biały ?

add:
server_record and cg_autoAction for tournaments

Nareszcie nagrywane
było każde demo na turnieju.

Notes for version 0.99u1
add:
ramp jumps

Bez tej zmiany, movement promoda nie byłby taki
zajebiaszczy. Skoki na cpm4 dobitnie pokazują moc ramp jumpów.

Notes
for version 0.99v

add: config file for cpm1a to set weaponrespawn to
5

Czy ktoś sobie wyobraża granie na cpm1a z wr 15 ?

Notes for
version 0.99v1

add: s_ambient (0|1, default 1)
Precz z
ustrojstwom i śmieciarskim dziękom wiatru/wodospadów/itp :-]

Notes
for version 0.99v3
add: accuracy [weapon]
chg: listen servers
automatically disable some of the OSP protection

Żeby było wiadomo,
kto jest pro :-] Na dodatek koniec frustracji latającego po całej mapie
modelu przeciwnika przy nie używaniu dedykowanych serwerów.

Notes
for version 0.99v6

This version contains some experimental
netcode+prediction tweaks.

While I'm pretty confident they make for
better play, especially

for the common 35-100 ping case, it may take
you a couple of games

to get used to them.
To był początek ery
Xerpa a raczej cg_lagHax'a :-]

Notes for version 0.99v7
   
YA now protects at 66% instead of 60%

    GA protects 1:1, first
pickup 50,  second adds 50

    YA protects 2:1, first pickup 100,
second adds 50

    RA protects 3:1, first pickup 150, second adds 50
Armor
system przeszedł pierwszą kosmetykę.

add: block the bobup cheat
Wbudowany
wallhack off :-]

Notes for version 0.99v8
fix: double
item-give on first spawn of game

Podwójne armory cześc 2 :-]

chg:
weaponrespawn is absolute again

    we gave map-specified respawn
times priority way back when,
    because id "pro" maps would use
still 5 secs by default in VQ3.
    of course, that meant you
*couldn't* get 5 sec spawns on them.
    Poland > VQ3, so it's
back to being mod-controlled
Już wtedy wspominano o wyższości naszego kraju
nawet w changelogach :-]

Notes for version 0.99v9 - private build
add:
com_maxfps is capped at 125 for online play

Papa com_maxfps 333 i
latanie do RG na dm6 jednym skokiem :-]

Notes for version 0.99w
(14 Jan 02)

!!! Important - CPMA no longer supports VQ3 !!! Added "Challenge Q3".
A tu Cpma
przestało wspierać vq3, dodano cq3 którego do dzisiaj nikt nie używa,
poza 4 osobami z Rosji :-]

Notes for version 0.99w1 (18 Mar 02)
add:
OSP coach functionality, coach, coachinvite, coachdecline, coachkick

Do teamów dołączyli pro trenerzy z skryptowanymi timerami
:-]

chg: 1v1 mode disables PT, MK, never
understood why OSP leaves them enabled

I ja tez nie :P

Notes
for version 0.99w2 (10 Apr 02)
add: Freeze Tag TDM! as g_gametype 6
(mode 10, bitmask 1024)

Ktoby pomyślał, że już w 2002 roku ten tryb
gry był obecny. Do dzisiaj nikt nie gra FT na Cpma oprócz paru kolesi z
USA.

Notes for version 0.99w3 (23 Apr 02)
chg: players with
Batsuit don't "gasp" when coming out of water

Z tego wynika, że Battlesuit posiada również maskę tlenową :-]

Notes
for version 0.99w4 (1 May 02)

fix: q3w2 train; dm11 quad room!
Niech
ktoś mi pokaże różnicę :P No ale to ważny fix dla mapperów.

Notes
for version 0.99w5 (5 May 02)

chg: quad shell is now always blue
No
tak, niebieski Quad z QW, niebieska poświata w Q2 ale w Q3 niebieski
Quad świecił na czerwono .. geniusz musiał to wymyślić, dobrze że poprawili:-]

Notes
for version 0.99x (20 May 02)

MVD
"Dodanie tej funkcji pokazuje jak genialny
jest kod Q3 bo wystarczyło pozmieniać parę rzeczy i dodać parę linijek
kodu."
Żadne inne gry nigdy nie doczekały się czegoś podobnego a
niektóre były pozbawione możliwości nagrywania dem całkowicie :-]

add:
ch_recordMessage (0|1, default 1)

Czekałem na tą opcję 4 lata. Ile
dem nie zostało nagranych przez placebo effect: "Nagrywam demo to
przegrywam" tego nikt nie zliczy.

add: cg_deadBodyDarken (0|1,
default 0)

Wkońcu coś co działa poprawnie. Podobna opcja z modu OSP
usuwała ciała całkowicie co było ewidentną zmianą vq3 to jakoś nikt
nigdy z tego powodu nie narzekał. Na dodatek opcja dodawała zabugowane
eksplozje granatów :-]

chg: grenades back to being magically
aware of who fired them

    still do 100% damage, but you can't
selfnade any more  :(

Aaaa to własne granaty w pewnej wersji
eksplodowały na tobie ? Dobrze, że ktoś tam dał po łbie arQonowi :-]

Notes
for version 0.99x1 (14 Jun 02)

chg: cg_shadows 2 and 3 removed - too
buggy and cheaty (both project through walls etc)

Wbudowany wallhack
off part 2 :-]

Notes for version 0.99x3 (25 Jun 02)
fix:
re-enable the CPM damage-through-floors fix

    removed it a couple
of builds ago because 1.2x supposedly fixed it

    shows what I get
for trusting id's code...  :P

Jak ktoś myślał, że Point Release 1.2x
naprawił obrażenia przez ściany no to tu ma odpowiedź :-]

Notes
for version 0.99x6 (12 Aug 02)

add: basic OGC 1.6 protection
Kontra
na czitów. Hakerzy śmiali się do łez :-]

chg: the stupidity of
the stolen "cpm1a" is no longer tolerated

Pożegnaliśmy się z mapą
cpm1a wersja drewno bo była zrobiona bez zgody autora :-(


Notes
for version 0.99x9a (30 Oct 02)


chg: torso/legs/weapon are truly
invisible for cloaked players


chg: no sprites (carnage, pummel, etc)
for players with Invis


    note that this includes the "lagout"
sprite


    and crucially, the "teammate" sprite


No tak, widzialna
niewidzialność zaczęła wkoncu być niewidzialna :-]





Notes for
version *** 1.0 *** (25 Dec 02)


add: cg_optimiseBW (0|1, default 0) 
YEAH BABY!  :)


Znacząca optymalizacja kodu sieciowego widoczna
najbardziej w trybach zespołowych.



chg: updated the "standard"
net configs to something decent


chg: updated the net config screen
itself to something useful


Szkoda, że za to zabrali się dopiro w
wersji 1.0 :P



chg: remove g_speed and g_knockback

Skoro na
świecie pojawiły się osobniki (hi Platine), które będąc adminami
popularnych serwerów zamieniały gameplay w papkę poprzez wymysły typu
g_speed 380 czy g_knocback 2000 to ktoś musiał pozbawić tych idiotów
możliwości zabawy w "bo tam mi się podoba" :-]

Dobrze, że na początku
nie dało się zmieniać innych podstawowych wartości bo wtedy mod
excesfofsfhjdslfkupagówna- nie byłby potrzebny, a oryginalny gamplay vq3

czy też promode znany byłby na serwerach tylko z legend i opowiadań przy
kominku.



Notes for version 1.1 (20 Mar 03)

add: arQmode :P
(server_promode 2, callvote promode 2)


Zabawa w boga by arQon czas
start.



chg: removed all pmove stuff and just fixed the damn
physics


    fed up with preserving retarded bugs just for
"compatibility"


    physics are now not only more consistent across
FPS ranges


    but also more consistent within themselves AT any
fixed FPS


    interestingly enough, this is also the first time in Q3
history


    that jumppads have EVER worked correctly and
reliably...  :P




No jak pięknie wyglądająca zmiana prawda ? Fizyka
nie zależy od FPS, pierwszy raz w historii jumppady działają poprawnie.
Fajne to prawda ? Ja na coś takiego mogę powiedzieć tylko jedno:
najtragiczniejsza zmiana w historii tego moda. Petycja podpisana przez
ponad 2000 graczy nie dała nic :-(



chg: default MH behaviour for
TDM is simplemega 0


A to było 1 ? Ufff :P



fix: mouse movement
during pauses messing up view direction on resume


Koniec z zaletą
taktycznych pauz w czasie walk :P



Notes for version 1.11 (26 May
03)   Server-only release


Koniec pewnej ery. Dla wielu graczy ostania
wersja promode nadająca się do przyjemnej gry. Żadnej znaczącej zmiany
między 1.1 a 1.11 nie ma ale ta cyfra jest magiczna :-]



Notes for
version 1.16 (16 Dec 03)   BETA


chg: lock cl_anglespeedkey,
cl_pitchspeed, cl_yawspeed


Koniec z możliwością skryptowa Rocket
Jumpów, Forward Rocket Jumpów, Left/Right Rocket Jumpów oraz Ninja
Rocket Jumpów :-]



Notes for version 1.20 (4 Jan 04)

Tu
nastąpiła zmiana o której nigdy nie wspomniano w changelogu:

callvote
gameplay cpm oznaczało teraz załadowanie arqon mode a stary zestaw
zasad(RG 100) oznaczono jako pmc
. Była to prosta manipulacja tak aby
każdy uaktualniony serwer otrzymał na starcie arqon mode i miał
zablokowane głosowanie na pmc.



Notes for version 1.22 (8 Feb 04)

chg:

RL self-damage is back down to 50%


    now always split *at least*
half H rather than half H half A


    but still regardless of armour
type


    i.e. a 100/0 player takes 50H total damage


    a 100/200
player takes 25H *and* 25A total damage


Koniec z rocket jumpami nie
zadającymi ci praktycznie nic :-(



chg: cg_smoothClients renamed
to cg_xerpClients (-1|0|1, default 0)


Xerp dostaje swoją oficjalną
nazwę :-]



Notes for version 1.30 (12 May 04)

add: NTF
teamplay mode - see docs/NTF.txt for details


Po 5 latach pojawiły się
klasy postaci, hucznie zapowiadane przez id w 1999 roku. Lepiej poźno
niż póżniej :-]





Notes for version 1.31 (22 May 04)

add:
cg_lagHax (-1|0|value, default -1) - see docs/client.txt


To jest
prawdziwa przyczyna sposobu działania cg_xerpClients 1. Bez tej opcji
nie dostajemy niczego. Whine, który powstał po tym był słyszalny
nawet na księżycu :-]



chg: cg_thirdperson 1 only available in
demos


Koniec z sprytnym bindem pozwalającym widzieć z za rogu :-]



Notes

for version 1.33 (2 Jun 06)


add: the "superhud" begins...  :D

Era
SuperHudów rozpocząta.



add: enabled s_announcer (3 years after
originally adding it :)


Nie ma jak to właczyć opcję po 3 latach od
jej dodania :-]



Notes for version 1.35 (2 Aug 06)

chg:
reimplement the OSP "initial spawns" bug for VQ3


Zabugowane OSP nie
zezwalało na respawn przy SG na ztn przez 6 lat. Poprawka tego działania
została nazwana bugiem, więc trzeba było zabugować buga aby wszystko
działało "tak jak zawsze" :-]



Notes for version 1.36 (22 Aug 06)

chg:

no kill penalty in VQ3 CTF


Baj baj darmowy Personal Teleporter i
dobijanie EFC z MG jupii !



Notes for version 1.40 (19 Dec 06)

fix:

the infamous legacy id bug of "callvote; reconnect"


Każdy mógł być
refem :P



Notes for version 1.44 (19 Dec 07)

add: new icons for
just about everything, thanks to vamp1re  <3


Zrobienie nowych
ikon: 16 godzin pracy, zablokowanie użycia starych: 2 minuty pracy,
dźwięk narzekania i płacz setek graczy: BEZCENNE :-]



chg: removed
fastrail, finally, may it rest in peace


Jedna z najgorszych zmian
jakie dostali gracze. Spowodowało to rozdzielenie serwerów na 1.43 i
1.44/1.45/1.46.



chg: cg_altLightning now just 0 or 1

Kolejna z
najgorszych zmian jakie dostali gracze. Adon pack for Cpma 1.0 dostępny :-]



Notes for version 1.45
(18 Feb 08)


fix: finally, hopefully, the @#$%ing TA bugs with rocket
splash


    only took seven years to track the damn thing down...

Naprawione rakiety nie zadające obrażeń ? Kłóciłbym

się :P



Notes for version 1.46 (26 Apr 08)

chg: reverted to
1.43 cg_altLightning


Przyznanie się do błędu ? Niemożliwe. To pewnie
pomyłka w produkcji :P



Notes for version 1.47 (22 Apr 09)

add:
roundwarmup for CA/DA


Ustawić na 60 sekund i czekać aż wszyscy
dobiegną gdzie trzeba :-]



chg: Silent ref kicks of specs

Musiał

się odbyć finał ligi Cpma iCTF bez GTV żeby poczuć przydatność
wprowadzenia tej funkcji :-]



chg: fastrail back

Po miesiącach
lamentów wrócił, zupełnie jak Arni :-]



Notes for version 1.48 (19
Mar 10)


add: cq3/dev crouchsliding

Jest to mniejsza kupa niż była
w Quake 4 ale jednak kupa będzie zawsze kupą. Zresztą kogo obchodzi
jakieś cq3 z jakimiś crouchslidami jak mapy promode :P



chg:
votesystem


always ignore speconly


in 1V1 mode ignore specs except
remove or kick votables


in 1V1 mode do not ignore specs for map,
gameplay, match, mode or restart votables during non-warmup


in 1V1
mode make a decision by timer, if vote counts are not equal and more
than two


in TEAM-based modes ignore specs while teams have players,do
not ignore specs for referee votable, only spec can be elected referee


Po

9 latach, system głosowania wkońcu zdaje się być poprawny :-]



chg:

fix roundwarmup


A to mój osobisty fix: komenda teraz działa
poprawnie i nie wymusza 5 sekund nieaktywności na poległych graczach, co
sprawia, że można jej zacząć używać.



fix: PM_CmdScale '-128/127
bug'


Bug pozwalający na bycie w pewnych sytuacjach szybszym o 0.008
milisekundy (a więc dający przeogromną przewagę) został wkońcu
wyeliminowany :-]
~~~


~~~ 20 największych bzdur Cpma
Notes for version 0.99v9 - private build

chg: remove a bunch of useless cruft from server info (doesn't
actually make a difference, because as usual id have bodgejobbed the damn thing so it doesn't work)

Zaczęło się od tego. Usuwamy coś co co nie działa bo jak tego nie usuniemy to ...
zacznie działać ?



Notes for version 0.99w5 (5 May 02)

chg: creepcam_smoothfactor renamed to creepcamSmoothRate, since
that's what it actually is


A co to jest ? Bardzo znacząca zmiana



add: Drex's Q3DM12CPM

I do dzisiaj nikt nie zagrał na tej mapie, poza autorem



Notes for version 0.99x3 (25 Jun 02)

fix: yet more id bugs - the ingame menus (notably, team orders)

    would use the wrong client info if you were following someone


A czy ktoś kiedykolwiek wydawał polecenia botom poprzez menu spectująć
?



Notes for version 0.99y3 (2 Dec 02)

chg: onhand hook damage now multiplied by quad

Lol to Hook zadaje obrażenia ?



Notes for version 0.99z2 (12 Dec 02)

add: "+browser" on command line starts Q3 at the server browser

A o tym dowiedziałem się dopiero teraz. Nikt tego nie używał poza
testerami



Notes for version 1.1 (20 Mar 03)

fix: Crash PM torso

No tak, ciekawe co tam poprawili. Mikroskop potrzebny



Notes for version 1.16 (16 Dec 03)   BETA

add: protect - for when you accidentally hit ESC during a demo  :)

Wolne żarty



Notes for version 1.30 (12 May 04)

add: bots use nick

Jakby ktokolwiek czytał to co piszą boty



Notes for version 1.34 (24 Jul 06)

add: hemostick's RL explosions

Do dzisiaj nikt ich nie używa, wkońcu skasowali w 1.47



chg: use Runningman's improved id font

Mikroskop atomowy potrzebny od zaraz



chg: BFG explosion is less obnoxious

Mniej jakie ?



Notes for version 1.35 (2 Aug 06)

chg: raised favorites server browser cap from 16 to 32

No ale favorites nie działają całkowicie w Cpma więc po co to



Notes for version 1.36 (22 Aug 06)

chg: recolored the console background

No tak, niesamowicie użyteczna zmiana



Notes for version 1.39 (12 Nov 06)

chg: removed time and currenttime (is on the scoreboard already)

Ciekawe ile myśleli nad wymyśleniem komu to przeszkadza



chg: cg_drawCrosshairNames not dependent on cg_drawCrosshair


A znacie kogokolwiek grającego bez celownika



Notes for version 1.46 (26 Apr 08)

add: cg_railCoreWidth (2), cg_railRingWidth (8), cg_railRingStep (32)

Nie ma to jak po 9 latach zmienić nazwę komend ponieważ ... bo tak



fix: item bboxes were asymmetric and misaligned (id bug)

Nie ma to jak po 9 latach zmniejszyć itemy i skatować ludzi ze swoimi
przyzwyczajeniami.



fix: hunter/pm antlers weren't blended properly

Mamy szczęście, że się ich nie
pozbyto.



chg: removed uriel's wings - they're annoyingly defective

Na koniec zwycięzca konkursu na najbardziej idiotyczną zmianę. Komu przeszkadzały
skrzydełka Uriela ? Może to jakiś uraz z dzieciństwa ?

Nie dowiemy się nigdy :P
~~~

Na dzisiaj koniec. Masz pytania ? Zapraszam do komentowania.
Wyświetleń: 19757
Gravatar

justice | 2010-03-28 19:44:43

to 1.48 wyszło ? :O ... Miałem taki sen że cpma 1.50 będzie wielkim hitem i zdetronizuje QL ...

RA|NBOW | 2010-03-28 20:13:02

To nadal bije ql jak dla mnie:>
GJ ALIEN:)

fiba | 2010-03-29 17:40:11

Biedny uriel..

sparky | 2010-03-29 22:04:05

mam pytanie, długo to pisałeś ? :DDD

GJ

AL|EN | 2010-03-29 23:23:28

Nie no pisało się szybko, długo się czytało :-]

_Vh | 2010-03-30 09:26:39

bardzo fajny przegląd, szczególnie tych failowych zmian

zablotzky | 2010-04-07 10:33:43

Notes for version 1.30 (12 May 04)
add: bots use nick
Jakby ktokolwiek czytał to co piszą boty

I do!

Gravatar

suuut3K | 2010-04-11 16:34:41

Może jakiś news albo coś ? Fajnie jak by ktoś dał cynk kaboomowi to by na cbrsprt też napisał kilka słów.

Anyway dobry art. !

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53