quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Z konkursu q3dm17 |
Opis | Opis by SzakaL: Opis by Requiem: |
Liczba pobrań | 3309 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 01-02-2003 |
Rozmiar | 1,33 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
..ThU.. | 2003-02-01 16:54:08
Bardzo fajna mapa nie można sie praktycznie zabić spadając w przepaść . Mega Health zastąpiony BA . mapa po prostu fajna dla początkujących np. dla mojego kolegi gdy zaczyna gre cofa się do tyłu i spada w przepaść :) . Ocena 4
#632200
cOijN | 2003-02-01 19:05:57
-4
"houli szit" ;p
brak raila i teleport w przepasci, ciekawe ale ogolnie gameplay jest ubogi, jak sama mapka. ascetyzm pod kazdym wzgledem ;p
dla uzdolnionych rl'owcow :]
#632237
tix | 2003-02-02 22:43:53
ta mapa jest na 1st miejscu!!! u mnie ;))))) tylko troche popraweczek i bedzie NAJlepsza !!! chodzi przeciez o grywalnosc, a na niej mozna sobei poszalec!!
#632380
freak | 2003-02-05 12:16:01
red - Holy shit!! :D no cuz brakuje mi tu troche raila w koncu ta bron stanowila dosc duzo w podstawowej wersji tej mapy :/ ale za te holyshit oraz pomysl ogolnie jestem no... fajnie jest :) piateczka :P
#632696
RedDot | 2003-02-15 16:07:59
Dzięki za komentarze. Co do opisów to wygląda na to, że zostały napisane tylko po obejrzeniu mapy, a nie po ograniu jej. Fakt, jeżeli chodzi o geometrie brushy i ogolnie aesthetics to niewiele zmienialem. Jeżeli jednak chodzi o zmian dotyczących innyech elementów, to jest ich wbrew pozorom stosunkowo dużo. Przede wszystkim przy respawnie każdy gracz natychmiast dostaje RL (ala Rocket Arena), to powoduje zupełną zmianę strategii gry - nie ma już polowania na gracza, który nie posiadając żadnej broni próbuje się dostać do RL i oczywiście w większości przypadków jest fragowany (właściwie to jest spawn frag). Kolejną zmianą jest wyciszenie dużych powierzchni na mapie - czyli usunięcie falling damage - moim zdaniem jednej z bardziej drażniących elemetów orginału. Dodatkowym elementem jest dodanie możliwości łapania RL clips poprzez przeskoczenie z jednej platformy na drugą. Oprócz tych głownych zmian oraz tych zauważonych w opisach jest co najmniej kilka innych mneij widocznych, przykladowo usuniecie clipów przy teleporterach.
Jeszcze raz dzięki za opinie.
#633956
zenek981 | 2003-03-07 10:06:06
Mapka na 5+
#634993
StaryOrgowicz_615 | 2003-03-26 22:51:02
Mapeczka troszkę lipa przydało by się więcej urozmaiceń a więc kolego rusz się do roboty
#638102
-Quad- | 2007-02-28 01:44:19
wg kazda mapa q3dm17 jest dla mnie najlepsza...! dorobcie jeszcze 2 pietra i zlikwidowac ta platforme gdzie sie skacze po raila i by byla spoko mapka na DM albo 1 vs 1 cos mniej wiecej jak kula ..narazie zasysam programy do map i sie bede uczyl robic 1 mape jaka chce zrobic to tak jak napisalem w tekscie wyzej z tymi 2 pietrami jak zrobie to wzuce=]...pzdr! robcie wiecej map na dm17...heh....ema
#736184
Zaloguj się by dodać komentarz.