quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nosząca nazwe chore_oko. Nazwa jest całkiem przypadkowa poniewaz ..miałem chore oko (zakaźne zapalenie rogowki) i wolny czas ktory spedziłem w domu (bo nie musiałem chodzić do szkoły) przeznaczyłem na zrobienie tej mapy. Moim zdaniem jest to moja najlepsza mapa , co prawda nie piekna ale wydaje sie byc grywalna .Idealna do pojedynkow 1v1. |
Liczba pobrań | 5213 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 31-01-2004 |
Rozmiar | 831 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
damndog | 2003-09-27 23:41:40
sciagam.... tylko zeby z okiem cos mi sie nie stalo :D
#655055
Vymmiatacz | 2003-09-27 23:51:51
Spójrzmy na opis mapy krzywym okiem ;p
A tak na poważnie napiszę coś jak ściągnę i obadam. Na razie mapa zajęła grzecznie miejsce w kolejce downloadu.
#655059
czorbok | 2003-09-28 04:32:53
Mozna sie ze mna nie zgadzac, ale napisze co mysle :)
1. Gram na vertex light i przy YA jak patrze w jedna strone to jest ciemno a w druga normalnie (warto aby bylo jasno w oba kierunki). Po za tym YA moglo by byc dalej od jumpada bo wtedy lepiej pasuje zbieranie w skokach.
2. Przy MH nie mozna bedac juz na powierzchni wody wyskoczyc na platforme z teleportem (trzeba wynurzajac sie), mam nadzieje ze to nie celowe bo lipa. Wogole nie lubie wody, ale lepsza niz np. przepasc :D
3. Fajny bajer z kratkami mniedzy RA a RL :). ALe przy RA mogloby sie wskakiwac na podwyzszenie z ammo do rl i apteczkami bez koniecznosci skosku bo bardzo to utrudnia (ale moze tak musi byc). Pod i nad okienkiem przy RA (od jego strony) cos migota sciana jakby byl jakis blad (nie znam sie na tym, ale cos nie tak).
4. Co do broni (za malo rodzai):
Jedno RL starczy (te pod RA), a zamiast drugiego mogloby byc SG.
Rail za czesto sie pojawia, moglby zadziej...
W rogu korytarza pomiedzy railem a RA moglby byc LG (albo PG). Jak nie tu to gdzie indziej bo rl, rg i gl to za malo.
5. Item medikit luz :) ale okienko przy nim (naprzeciw raila) mogloby miec wyzej gorna framuge bo sie zaczepia glowa :P.
6. Wogole troche za latwe sa strafe jumpy (male odleglosci) mogloby byc troszke trodniej skakac :P, ale to trzebaby bylo cala mape rozciagnac a to juz za duzo zmian ;).
7. W jakims korytarzu mozna dozucic male armorki (po 5) albo YA przelozyc, bo praktycznie w jednym biegu mozna wszystkie 3 bonusy zebrac.
8. No dobra wiem ze pewnie do bani ze mnie krytyk, ale po to jest te beta corner i mam nadzieje ze sie nie urazisz, bo robienie map to sztuka, wiec jestes artysta :D
#655073
Druss | 2003-09-28 09:48:05
-Poczekam na wiecej opini i postaram sie to zmienic...wode jednak bedzie cza lekko podwyzszyc aby dało sie wyjsc z niej do teleportu bo po 1 lipa to jest a po 2 boty sie męczą tam:(.
-Więcej broni..hmm myślałem nad tym ale ..zdawało mi sie ze obnizy to grywalnosc..jednak jak takie sa oczekiwania graczy to bedzie mozna zmniejszyc czas pojawiania sie raila i wcisnąc jakąs plazme bądz Lightinga..lub co kolwiek inngo
-Tam gdzie RA ...trzęsąca sie textura..(duzo jest na tej mapie blendow texturowych) postaram sie to wyeliminowac w koilejnych wersjach
-Przeskok z platwormy Medikt przez okno do RL..(ja przeskakuje normalnie choć ..co prawda czasem sie chaczy...pomysle nad podwyzeniem
- YA Specjalnie jest blisko skoczni aby wymuszac wejscie na nia...a nie cofniecie sie spowrotem.
-pozatym yyy mapa tak jak by chce jakies muzyki bo wrzucałem mapke na lan z muzyka....ale zeby mapka mniej zajmowała to przezd wrzuceniem na net. wyciągnołem music..
to na tyle..czakam na wiecej krytyki..i propozycji :)
#655074
Vymmiatacz | 2003-09-28 18:28:46
Nie należy dawać na mapę LG - to bardzo mała konstrukcja i praktycznie nie będzie szansy na wyjście z zasięgu LG, co spowoduje, że LG stanie się bronią na wszystko, a już szczególnie w wykonaniu botów. Już lepiej dać PG.
Przejście z MH do RL tego w wodzie jest za niskie, często zawadza się tam o sufit. To był jedyny problem w poruszaniu się, jaki znalazłem. No może to małe "okienko" w ścianie przy RA jest nieco niewygodne...
#655118
dAde | 2003-09-28 20:44:16
Największym plusem tej mapy jest projekt! W zasadzie należy zmienić właśnie - wygląd i item placement, a mapka może być naprawdę ciekawa.
#655136
czorbok | 2003-09-29 15:56:53
No racja ze lg moglby zepsuc zabawe, ale pg bedzie sie nadawac idealnie.
ALe YA myclalem zeby bylo troszke dalej zeby po jego zabraniu mozna bylo skokiem akurat trafic na skocznie :)
Muzyki nie dawaj! Liczy sie objetosc pliku a i tak zazwyczaj sie gra bez muzy (chyba ze samemu sie w domu swoja ulubiona do gry zapuszcza :)
PS. Czy przez okienko przy RA da sie przejsc? :D
#655163
TymoN | 2003-09-29 20:40:56
Na temat wygladu sie nie wypowiem, no moze poza tym zebys, uzyl wiecej textur gothic_wall(wiecej trim'ow), co do przedmiotow to: w miejsce gornego RL dodalbym PG, poza tym tele przy RA prowadzi za blisko innych waznych przedmiotow MG i YA. W korytarzach dookola areny jest jakos pusto - moze jakie shardy czy cos ? :)
#655207
auroxick | 2003-10-01 20:33:13
mapka jakby troche promodowa, mala w sam raz do szybkich promodowych akcji, lecz textury... aha zauwazylem dziwy (blad)? ze jak bot wpada (anarki) do wody to plywa w kolo az mu sie powietrze nie skonczy, nawet jak ja jestem obok niego w wodzie to nie strzela tylko plywa w kolko, sprawdzcie
#655350
MateoMartinezz | 2003-10-02 11:13:37
no wypasssss mapka - w sam raz na duele :D. Jednak jak zaznaczyli moi szlachetni przedmówcy - gotyckie oteksturowanie dodałoby mapce trochę smaczku :D może zrób dwie wersje? :D
LG zepsułoby zabawę to prawda. MH, RA i YA to w sam raz na duela. PG - nie jestem do końca przekonany czy jest potrzebny. Natomiast zamiast Medkita dałbym +50 zdrówka.
#655399
czorbok | 2003-10-04 18:21:01
Juz 100 sciagniec a dopiero 10 komentarzy (po za tym:). Cos niewielu sie chce wypowiadac...
#655671
Druss | 2003-10-05 17:08:49
No niestety :( niedługo chyba zabiore sie za poprawienie tej mapy..(cos wydaje mi sie ze w srodowisku mapperow..mapa ładna jest ceniona barodziej niz grywalna..to chyba normalne)
#655807
czorbok | 2003-10-06 00:05:39
GL! Bede sledzil zmiany :D
#655829
shinakuma | 2010-08-01 00:54:01
Świetna mapka,rozmieszczenie itemów, klimat, tekstury, geometria wszystko spoko^^
przeciwko sześciu botom super rzeźnia. polecem!!
#757809
Zaloguj się by dodać komentarz.