ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



(chore_oko) Chore Oko

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nosząca nazwe chore_oko. Nazwa jest całkiem przypadkowa poniewaz ..miałem chore oko (zakaźne zapalenie rogowki) i wolny czas ktory spedziłem w domu (bo nie musiałem chodzić do szkoły) przeznaczyłem na zrobienie tej mapy. Moim zdaniem jest to moja najlepsza mapa , co prawda nie piekna ale wydaje sie byc grywalna .Idealna do pojedynkow 1v1.

Liczba pobrań5213
DodałRequiem
Data dodania31-01-2004
Rozmiar831 KB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    damndog | 2003-09-27 23:41:40

    sciagam.... tylko zeby z okiem cos mi sie nie stalo :D

    Vymmiatacz | 2003-09-27 23:51:51

    Spójrzmy na opis mapy krzywym okiem ;p
    A tak na poważnie napiszę coś jak ściągnę i obadam. Na razie mapa zajęła grzecznie miejsce w kolejce downloadu.

    czorbok | 2003-09-28 04:32:53

    Mozna sie ze mna nie zgadzac, ale napisze co mysle :)
    1. Gram na vertex light i przy YA jak patrze w jedna strone to jest ciemno a w druga normalnie (warto aby bylo jasno w oba kierunki). Po za tym YA moglo by byc dalej od jumpada bo wtedy lepiej pasuje zbieranie w skokach.
    2. Przy MH nie mozna bedac juz na powierzchni wody wyskoczyc na platforme z teleportem (trzeba wynurzajac sie), mam nadzieje ze to nie celowe bo lipa. Wogole nie lubie wody, ale lepsza niz np. przepasc :D
    3. Fajny bajer z kratkami mniedzy RA a RL :). ALe przy RA mogloby sie wskakiwac na podwyzszenie z ammo do rl i apteczkami bez koniecznosci skosku bo bardzo to utrudnia (ale moze tak musi byc). Pod i nad okienkiem przy RA (od jego strony) cos migota sciana jakby byl jakis blad (nie znam sie na tym, ale cos nie tak).
    4. Co do broni (za malo rodzai):
    Jedno RL starczy (te pod RA), a zamiast drugiego mogloby byc SG.
    Rail za czesto sie pojawia, moglby zadziej...
    W rogu korytarza pomiedzy railem a RA moglby byc LG (albo PG). Jak nie tu to gdzie indziej bo rl, rg i gl to za malo.
    5. Item medikit luz :) ale okienko przy nim (naprzeciw raila) mogloby miec wyzej gorna framuge bo sie zaczepia glowa :P.
    6. Wogole troche za latwe sa strafe jumpy (male odleglosci) mogloby byc troszke trodniej skakac :P, ale to trzebaby bylo cala mape rozciagnac a to juz za duzo zmian ;).
    7. W jakims korytarzu mozna dozucic male armorki (po 5) albo YA przelozyc, bo praktycznie w jednym biegu mozna wszystkie 3 bonusy zebrac.
    8. No dobra wiem ze pewnie do bani ze mnie krytyk, ale po to jest te beta corner i mam nadzieje ze sie nie urazisz, bo robienie map to sztuka, wiec jestes artysta :D

    Druss | 2003-09-28 09:48:05

    -Poczekam na wiecej opini i postaram sie to zmienic...wode jednak bedzie cza lekko podwyzszyc aby dało sie wyjsc z niej do teleportu bo po 1 lipa to jest a po 2 boty sie męczą tam:(.
    -Więcej broni..hmm myślałem nad tym ale ..zdawało mi sie ze obnizy to grywalnosc..jednak jak takie sa oczekiwania graczy to bedzie mozna zmniejszyc czas pojawiania sie raila i wcisnąc jakąs plazme bądz Lightinga..lub co kolwiek inngo
    -Tam gdzie RA ...trzęsąca sie textura..(duzo jest na tej mapie blendow texturowych) postaram sie to wyeliminowac w koilejnych wersjach
    -Przeskok z platwormy Medikt przez okno do RL..(ja przeskakuje normalnie choć ..co prawda czasem sie chaczy...pomysle nad podwyzeniem
    - YA Specjalnie jest blisko skoczni aby wymuszac wejscie na nia...a nie cofniecie sie spowrotem.
    -pozatym yyy mapa tak jak by chce jakies muzyki bo wrzucałem mapke na lan z muzyka....ale zeby mapka mniej zajmowała to przezd wrzuceniem na net. wyciągnołem music..

    to na tyle..czakam na wiecej krytyki..i propozycji :)

    Vymmiatacz | 2003-09-28 18:28:46

    Nie należy dawać na mapę LG - to bardzo mała konstrukcja i praktycznie nie będzie szansy na wyjście z zasięgu LG, co spowoduje, że LG stanie się bronią na wszystko, a już szczególnie w wykonaniu botów. Już lepiej dać PG.
    Przejście z MH do RL tego w wodzie jest za niskie, często zawadza się tam o sufit. To był jedyny problem w poruszaniu się, jaki znalazłem. No może to małe "okienko" w ścianie przy RA jest nieco niewygodne...

    dAde | 2003-09-28 20:44:16

    Największym plusem tej mapy jest projekt! W zasadzie należy zmienić właśnie - wygląd i item placement, a mapka może być naprawdę ciekawa.

    czorbok | 2003-09-29 15:56:53

    No racja ze lg moglby zepsuc zabawe, ale pg bedzie sie nadawac idealnie.
    ALe YA myclalem zeby bylo troszke dalej zeby po jego zabraniu mozna bylo skokiem akurat trafic na skocznie :)
    Muzyki nie dawaj! Liczy sie objetosc pliku a i tak zazwyczaj sie gra bez muzy (chyba ze samemu sie w domu swoja ulubiona do gry zapuszcza :)
    PS. Czy przez okienko przy RA da sie przejsc? :D

    Gravatar

    TymoN | 2003-09-29 20:40:56

    Na temat wygladu sie nie wypowiem, no moze poza tym zebys, uzyl wiecej textur gothic_wall(wiecej trim'ow), co do przedmiotow to: w miejsce gornego RL dodalbym PG, poza tym tele przy RA prowadzi za blisko innych waznych przedmiotow MG i YA. W korytarzach dookola areny jest jakos pusto - moze jakie shardy czy cos ? :)

    auroxick | 2003-10-01 20:33:13

    mapka jakby troche promodowa, mala w sam raz do szybkich promodowych akcji, lecz textury... aha zauwazylem dziwy (blad)? ze jak bot wpada (anarki) do wody to plywa w kolo az mu sie powietrze nie skonczy, nawet jak ja jestem obok niego w wodzie to nie strzela tylko plywa w kolko, sprawdzcie

    MateoMartinezz | 2003-10-02 11:13:37

    no wypasssss mapka - w sam raz na duele :D. Jednak jak zaznaczyli moi szlachetni przedmówcy - gotyckie oteksturowanie dodałoby mapce trochę smaczku :D może zrób dwie wersje? :D

    LG zepsułoby zabawę to prawda. MH, RA i YA to w sam raz na duela. PG - nie jestem do końca przekonany czy jest potrzebny. Natomiast zamiast Medkita dałbym +50 zdrówka.

    czorbok | 2003-10-04 18:21:01

    Juz 100 sciagniec a dopiero 10 komentarzy (po za tym:). Cos niewielu sie chce wypowiadac...

    Druss | 2003-10-05 17:08:49

    No niestety :( niedługo chyba zabiore sie za poprawienie tej mapy..(cos wydaje mi sie ze w srodowisku mapperow..mapa ładna jest ceniona barodziej niz grywalna..to chyba normalne)

    czorbok | 2003-10-06 00:05:39

    GL! Bede sledzil zmiany :D

    shinakuma | 2010-08-01 00:54:01

    Świetna mapka,rozmieszczenie itemów, klimat, tekstury, geometria wszystko spoko^^
    przeciwko sześciu botom super rzeźnia. polecem!!

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53