quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Druga wersja mapki oryginalnie przeznaczonej na konkurs Q3 SQueeze - mapka zawiera się w sześcianie 1024 x 1024 x 1024 unitsy. Całość ładnie wykonana z textur z RTCW i Q3. Jest to wersja poprawiona, mam nadzieję, że będzie się przyjemnie grało. Proszę oczywiście o komentarze! |
Liczba pobrań | 3704 |
Dodał | dAde |
Data dodania | 21-10-2004 |
Rozmiar | 995 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
NecrosiS | 2004-01-02 18:19:56
Bardzo wicked :P Sporo korytarzy jak na taki rozmiar :D Ale fajnie pokombinowane.
Ja bym doloshyl kilka promodowych trickow i portal
gj
#667652
Qelo | 2004-01-02 21:18:23
Extra mapa bardzo mi sie podoba to wykonanie a szczegolnie te jumppady
znalazlem 2 bledy
1-pod YA tą na gorze przeswituje swaitlo w rogu troszke szpeci
2-a tego to juz niepamietam widocznie jest malo wazny albo niewidoczny :P:P:P
#667687
dAde | 2004-01-05 15:22:53
Ej no, nie bądźcie tacy, napiszcie coś. Mam zamiar zrobić następną wersję, ale chcę znać Wasze zdanie.
#668009
MateoMartinezz | 2004-01-07 16:08:57
gadajcie sobie o mappowaniu, a ja skupię się na wątku grywalności.
Zarówno pod promodem, jak i czystym osp, mapka chodzi bardzo miodnie i płynnie. Rozkład itemów dobry (dobrze że nie ma LG, ta broń spapralaby tą mapkę), dobór broni też. Dwoma słowami - oldschoolowy mjut.
#668332
Vymmiatacz | 2004-01-07 20:44:26
A ja myślę, że za dużo się traci energii na tej mapie, bo często porusza się w pionowych kierunkach. Energię traci się także na padach, to raczej niedobrze. Bocik gra w miarę dobrze, ale zapętla się na jednym z jumppadów, non-stop skacze, chyba trzeba nieco skorygować kierunek jego "wyrzutu". Ja bym zamienił RG z RL, łatwiej się strzela (i trafia) rakietami w dół a nie w górę...
#668374
dAde | 2004-01-07 21:01:22
Ten pad jest już na mojej liście rzeczy do poprawy.
Jeśli chodzi o RL - RG, to zamienię, potestuję i się zobaczy :).
#668377
marog | 2004-01-09 22:33:32
po scrennach, wygląda QL, zobacze jak sie gra i dam znać :)
#668642
damndog | 2004-01-12 20:39:11
bylem u kumpla i se poskakalem troche :)
calkiem fajna mapka, ladnie wyglada, bledow brak :D
pograc nie mialem za bardzo czasu, ale gdzieniegdzie jest ciasno :) pewnie po dluzszej grze moze to nie przeszkadza, ale ja nie mialem czasu :/
#668972
czorbok | 2004-01-15 12:14:01
GL przelozyc na gore tam gdzie sie malo lazi (nie YA i rail) chyba sa tam male apteczki po 5. za to na dole moze wyladowac plasma.
#669164
parhelia | 2004-01-20 17:23:27
Jak już tutaj jestem fajna ta mapka ogólnie wolę bardziej otwarte niż takie zamknięte korytarze ale żeby nie było mapka jest GIT fajnie sie gra więc co chcieć więcej?
#669704
deftones | 2004-01-24 12:49:58
No fajnie się gra ale proste to jak czy ja wiem: cep?
Złożoność projektu znikoma. Ale spoko da się grać :)
Może 4+?
#670122
KieszonkowyZabojca | 2004-01-25 00:13:43
wlasnie zasysam i zaraz napisze komenta :D
albo jutro bo juz ide spac:D
#670200
welok | 2004-01-27 01:53:41
ta dade. mapka jak na ciebie to spoko (robisz postepy)
#670423
KieszonkowyZabojca | 2004-01-27 20:12:52
nieno spoko mapka tylko boty calay czas spadaja aż w końcu się zabijają :)
no wreszcie napisalem tego komenta :P
#670508
dAde | 2004-01-31 17:07:40
Wersja II coraz bliżej. Macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły?
#664477
ddnbsp | 2004-02-01 22:42:40
Dopisano 27.1.2004 o godzinie 1:53 [ welok ]
ta dade. mapka jak na ciebie to spoko (robisz postepy)
jej ale obelga :D nie obraziles sie ? :PPPPP
#670855
dAde | 2004-02-02 09:48:50
Bynajmniej nie komentowałem ;).
No dobra, ale co zmienić w mapce :?.
#670878
DziadaS-2xreg | 2004-02-03 11:33:39
Ważne że jest grywalna.....!!!!
#670969
dAde | 2004-02-05 13:39:10
No misie :). Mamy już wersję drugą, więc nie traćcie czasu... Zmiany zaszły zarówno w wyglądzie, projekcie jak i item placemencie. Zwiększył się troszkę rozmiar, ale i tak nie jest on duży. Zapraszam do ściągania!
#671223
NemiX | 2004-02-09 17:51:47
Nie lubie pisać długich komentarzy, szczególnie że i tak chyba nic nowego bym ci nie powiedział(bo chyba nie ma błedów) więc powiem tylko że mapka jest jak najbardziej warta ściągnięcia, a dla mnie to i dłuższego przetrzymania jej na swoim dysku:). Profesjonalna robota:D
#671727
Qelo | 2004-02-11 13:29:45
nie wczytuje mi sie texturka wody
moglbys ją wrzucic do pk3
Te nowe kręcące swiecidekla mogly by swiecic :P
#671997
dAde | 2004-02-11 17:00:25
O wodzie dowiedziałem się już jakiś czas temu - poprawię przy kolejnej wersji.
Jeśli chodzi o te świecidełka, to one świecą, ale słabo, w dodatku kawałek wyżej jest niebo, więc wiesz... :P No ale postaram się coś z tym zrobić.
Jakieś inne sugestie? Ludzie, obudźcie się!
#672030
^M^ | 2004-02-12 09:18:29
Mamo, jeszcze nie, daj pospac ;d....
(ja tam bledow nie szukal, mapa za mala na to ;})
#672100
red_zgred | 2004-02-13 19:23:13
hmmmmmmm
mapa zapowiada sie nieźle, jest pare błędów
mam nadziej że autor je poprawi
całkiem przyjemnie sie gra
#672291
dAde | 2004-02-13 20:36:38
Jakich błędów i gdzie?
#672302
dAde | 2004-02-19 18:12:45
I jak ja mam zrobić kolejną wersję skoro nie komentujecie? Do roboty!!! :D
#672938
NemiX | 2004-02-23 18:20:05
no dobra ale sam się o to prosiłeś ;D
No tak niech pomyśle....najpoważniejszym błędem jaki znalazłem jest wyskocznia koło shotguna.Bot wskakuje na półke nad tym jumppadem i okazuje się że nie może wskoczyć wyżej więc zeskakuje na pada i tak w kółko. To trzeba poprawić.
Możne też obniżyć trochę wode przy RL tak żeby były tam suche fragmenty.
Jak idziesz od w/w jumppada do jednego z healtów na wprost dalej idziesz w lewo i jest zejście w dół... może dać tam wykocznie na wyższy level? Tam do RG. To przyspieszyłoby rozgrywke.
Oczywiście to tylko moje propozycje i zrobisz co zechcesz :)
Pozdro i nara
#673438
mandragora | 2004-02-24 13:30:10
i oto jestem po 2 tygodniach bez internetu to boli ale
sciągam co popadnie i będę to sprawdzał. Poprzednia wersja mapki mi się za bardzo nie podobała a co będzie z tą to zobaczymy ocenimy.
#673551
dAde | 2004-02-24 16:34:35
Mam się bać? :D Hehe, czekam na komentarz :).
#673571
mandragora | 2004-02-27 10:38:54
już jestem po pewnym czasie mapka lepsza od poprzedniej wersji. Co proponujesz w kolejnej mapie.
#673997
dAde | 2004-02-27 12:19:16
Trzecia i IMO ostatnia wersja mapki.
Poprawiłem: texturę wody, która u wielu była niewidoczna, na ile mogłem poprawiłem feralnego pada, obok RL jest "suche przejście" jak to ktoś sugerował. Jest też jeden szczegół - kawałek ściany wystaje w pewnym miejscu i nie trzeba spadać od razu na sam dół (inaczej tego miejsca nie mogłem zrobić).
Komentarze mile widziane.
#674007
elan | 2004-03-01 18:30:17
To chyba last wersja ?? To dobrze bo w sumie wszystko poprawiłeś :) Gra się przyjemnie wygląda w miarę więc oceniam na 5 :)))
#674476
Qelo | 2004-03-02 19:31:24
Juz jest spoko zostaw ja taką jaka jest bo mozesz cos jeszcze zepsuc narqa pozdro4all
#674605
NemiX | 2004-03-02 19:48:51
Racja. Teraz wszystko jest tak jak powinno bo nie wiem czy wiesz, ale wyszła ci za****sta mapka;D
Kolejna mapka do kolekcji:)
#674609
dAde | 2004-03-02 20:32:16
Nie mam już zamiaru nic zmieniać. Nie chce mi się już nad tą mapką siedzieć :P. Ponad to jestem już w trakcie prac nad kolejną, a w sprawie tej już poszedł mail na ..::LvL, więc mam nadzieję, że za jakiś czas się tam pojawi.
Jeszcze troszkę ją potrzymam w BC (dla własnej chorej satysfakcji :P) a potem zatwierdzę :P.
#674617
NemiX | 2004-03-02 20:54:44
Taaa...liczba ściągnięć robi wrażenie;)
#674624
Vymmiatacz | 2004-03-02 21:03:49
Skoro mówicie finalna to sobie ją zapodam (póki WP.PL jeszcze ciągnie :D
#674635
^M^ | 2004-03-03 15:21:49
chyba trzeba cos na niej nagrac :QQ...
#674701
^M^ | 2004-03-09 19:00:34
Nagrane! :D Idzie do filmu :>...
#675299
dAde | 2004-03-09 22:46:39
Emku, jak będzie można "filmik" ściągnąć to dasz znać :)? Chyba, że jakiś ładny (znaczy się w ogóle ;) newsik będzie...
#675339
^M^ | 2004-03-10 13:29:30
Ino tu o Thugzach sie rozchodzi, wiec na pewno sie dowiesz ;-).
#675372
dAde | 2004-03-10 16:43:22
Spoko. Poczekamy, zobaczymy ;P.
#675390
lysy2k4 | 2004-03-12 19:42:32
Gdzie ten film bo sie niemoge doczekac? :P
#675589
dAde | 2004-03-14 22:05:59
Jeśli ktoś jest zainteresowany, to chciałbym przedstawić dość prowizoryczną, aczkolwiek dość symaptyczną tapetę z ukazaną tą mapą - dAde_1024.
Tapeta dAde_1024
#675767
elan | 2004-03-18 19:08:50
Kurdę gram na tej mapce bardzo często i coraz bardziej mi się ona podoba. Właśnie ściągnąłem nową mapkę Parhelii i widzę dwie szkoły twoja rzadzI pod względem grywalności po prostu można grać i grać natomiast Parhelia jest nie do pobicia jeśli ktoś chce pooglądać na co stac engine Q3 Jeszcze niedawno myślałem że już nikt nic dobrego nie wymyśli a tu ....Ja pierniczę naprawdę BARDZO GRYWALNE TO MAPSKO :)))))) Aha skoro parhelii dałem -6 to zasłużyłeś na full 6 bo jednak grywalność to podstawa :)))
#676099
dAde | 2004-03-19 11:46:42
Dziękuję :).
Poza tym to jest taki mapper, który bije wszystkich pod względem wyglądu mapki. Lukin się nazywa ;D (pozdro btw). Przynajmniej w/g mnie...
#676116
NemiX | 2004-04-28 18:32:39
No wreszcie równy 1000 :]
#682030
dAde | 2004-04-29 19:38:36
Ano :).
#682138
Zaloguj się by dodać komentarz.