ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



(dAde_X) Been Smoking Too Long

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mała mapka wykonana pod ProModa. Zastosowałem cel shading. Custom textury EvilLaira.

Liczba pobrań3657
DodałdAde
Data dodania21-10-2004
Rozmiar2,96 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    dAde | 2004-05-27 20:43:01

    Zapraszam do ściągania. Zapraszam do komentowania.
    Dzięki Szakalka, Szakala, Szakal... jak wolisz :).

    NecrosiS | 2004-05-27 21:10:39

    Troche za wysoko wydaje mi sie ze jest drugie pieterko ... troche sie nameczylem ash dostalem sie po rurkach na gore .
    Udzielilo ci sie z poprzredniej mapki zostawianie pustych scian... ale dupa tam o wygląd :]
    Liczy sie gameplay.. wypasowa na ffa i pewnie na 1v1 tesh ale nie gralem bo w tym trybie preferuje malutkie i szybkie mapki :P
    GJ :]

    Gravatar

    NemiX | 2004-05-27 21:19:14

    Tak jak powiedział Necro troche pusto... przydałyby się więcej bajerów na ścianach. Poza tym git.
    Gameplay też dobry. Nie mam zastrzeżeń ani do konstrukcji, nai do itemplacementu. Widać, że obie rzeczy bardzo dokładnie przemyślałeś :]
    Ogólnie bardzo dobra mapa (chociaż wole poprzednia ;P) na której można rezegrać wiele ciekawych meczy.
    D/L RECOMMENDED :D
    GJ

    szaky | 2004-05-28 13:15:48

    Hmm.. nie wydaje mi sie ze jest pusto na scianach, napewno nie w dolnych czesciach levelu. Przy tych lampkach, takich wypuklych, przydalby sie jakis clip - latwo o nie zahaczyc.
    Kolejna sprawa - ale to juz chyba jakis blad samego celshadingu - itemy na cg_simpleitems przenikaja przez te czarna otoczke. Tzn. Jest np. YA - i widac te ramki, ktorych byc nie powinno. :/
    Podobnie wychodzi na lukach (ta rurka chociazby) - obramowanie jakby... lekko odstawalo.
    Troche malo fps.

    dAde | 2004-05-28 14:09:27

    Na sam "system" cel shadingu niestety wpływu nie mam i nie mogę decydować jak on się ułoży ;).
    Co do fps'ów. Popracuję jeszcze nad hintami, bo nic innego raczej nie pomoże.

    Gravatar

    qelo.pk3 | 2004-05-28 16:39:58

    taaaa, no taaaaa @#$% czemu nie wierzysz... oj to nie do Ciebie

    tak daj wiecej bajerow na scianach i na podlodze i wszedzie wogole az gra calkiem stanie (fps 0) pozdro

    dAde | 2004-05-28 17:50:33

    taaaa, no taaaaa ****a czemu nie wierzysz... oj to nie do Ciebie
    tak daj wiecej bajerow na scianach i na podlodze i wszedzie wogole az gra calkiem stanie (fps 0) pozdro

    Ale o co chodzi? I pisz normalnie, bo nie wiem czy ktoś coś z tego zrozumiał...

    edit:
    Co myślicie o railu na mapce? Przyznam, że gdy gram to czasami automatycznie wciskam binda, żeby przeciwnikowi z raila pociągnąć :D, ale niestety nic nie ma, więc można by coś z tym faktem zrobić. Co Wy na to? A jeśli "Tak", to gdzie?

    pluskff4 | 2004-05-29 16:48:46

    nom mapka spoko :) tylko te fpsy :/
    a zamiast raila nie lepiej dac wiecej ammo ? (do rl nie zauwazylem)

    Gravatar

    TymoN | 2004-05-30 01:36:01

    Wyglad spoko - moze byc, ale ja nie o tym chcialem...
    Podstawowe pytanie:
    Dlaczego ta mapa jest pod PM ?
    Dlatego, ze ma GA i lampki/rurki po ktorych mozna zrobic DJ ?
    Wiec tak, mapa jest cholernie otwarta, dobrze ze nie ma RG i nawet nie mysl o jego dodawaniu, nie ma LG, biorac pod uwage konstrukcje(jej otwartosc) jest to dobre posuniecie, poniewaz bron ta, byla by za mocna.
    No ale co zostaje? RL, PG i SG. Czym tu odbic mape?
    Imho nie mozna eliminowac RG i LG w promodowej mapce, tym bardziej LG, ktore jest - jakby - wizytowka PM (combo), w sumie i w vq3 nie mozna tego robic :)
    Miejsce z dolnym YA jest tragiczne!!
    Prowadzi z niego praktycznie jedna droga, ten dlugi korytarz ma byc alternatywa ? Jesli oberwales i spadniesz tam to praktycznie nie masz szans. Tele prowadzacy z gory na dol, po co ?
    Teleport - prowadzacy do gory - przydalby sie obok dlonego YA. Ten dlugi korytarz calkiem zlikwidowac, albo w jego polowie dac JPad'a prowadzacego w okolice RL ? Te dziury w podlodze nie poprawiaja miodnosci ;)
    Na mapce mozna za to dobrze pocwiczyc MG i PG, a to jest plus ;)
    Nie czepialbym sie gdyby to byla mapa pod vq3, no dobra czepial bym sie, ale nie tak bardzo ;)
    Ja z tej mapy zrobilbym TDM 4vs4, oczywiscie powiekszajac mape.
    Wiem NemiX, ze to Twoje zdanie, ale po prostu brak mi slow na Twoj komentarz.
    Necro przeciez Ty "czujesz" mapki promodowe, wiesz jak powinny byc robione i nic nie napisales.
    Ludzie wtf?
    No chyba, ze to tylko mnie cos na tej mapie nie pasuje.

    dAde | 2004-05-30 07:53:33

    Ehehee... dobra, zobaczymy. Przemyślę to ;). Ej, to moja pierwsza stricte PM mapka, więc wyszło tak jak wyszło, a trochę głupio (bo raczej nie ciężko) byłoby zamieniać to teraz na... vq3?

    Hmm... musisz się TymoN na gadulcu na troszkę dłużej pokazać.

    Gravatar

    NemiX | 2004-05-30 11:12:15

    Wiem może koment nie najwyższych lotów, ale to dlatego że żadko gram PM i lubie gdy mapa ma cechy vq3, bo łatwiej mi się odnaleść ;]
    Nadal uważam że jest to bardzo dobra mapa. Może i ten teleport od YA by się przydał. Nawet na pewno. Ale rozgrywka na mapie mi się podoba i raczej to się nie zmieni:P

    Gravatar

    elan | 2004-05-30 16:49:00

    Jakoś nie mogę sie przyzwyczaić do map z cel shadingiem :( Niestety ale nie moge na niej grac wiem że zaraz poleca buty w moją strone ale jestem na NIE :(

    Vymmiatacz | 2004-05-30 21:33:34

    1: krawędzie u spodu ścian. Co z nimi jest? Czasem można na nie wejść, a czasem nie. Wygląda na to, że nie wszędzie są player_clipy na ścianach, przy których biegną te krawędzie, a jest to większość ścian (jeśli nie wszystkie). Lepiej dać te klipy.
    2: Znowu klipy, tym razem na te odstające kwadratowopodobne elementy od ścian. Jak ktoś ma mało FPS, to wtedy postać jakby chodzi z opóźnieniem, coś jak po pijaku, zatacza się. Wtedy bardzo łatwo zachacza się o te elementy, a to psuje rozrywkę. Dać na nie trójkątne brushe klipów, dzięki nim player tylko trochę zwolni, a nie całkiem się zatrzyma na przeszkodzie.
    3: schody przy GL. Jedna krawędź boczna schodów składa się chyba z 2 brushy, bo widać na niej przekątną.
    4: schodzy od MH do RL. Czwarty stopień od dołu składa się chyba z 2 brushy, bo widać na nim przekątną, a na żadnym innym nie.
    5: lokacja dolnego YA. Jeśli wskoczy się na te rurę pod ścianą (tam gdzie duża lampa) to postać trochę świruje, szczególnie na "kolankach" rury, jakby nie mogła dojść do samej ściany. Czy tam są jakieś klipy? Jeśli tak to wywalić.
    6: na dnie któregoś ze zbiorników dać jakiś szkielecik, czaszeczkę, jakieś kości lub coś w tym stylu. Może także lekko zielonkawe podświetlenie?
    7: można pyknąć tunel między dwoma zbiornikami, tak dla urozmaicenia, bo przeca i tak nikt tam nie wejdzie.

    freak | 2004-05-31 12:08:06

    ładna mapa :>

    czorbok | 2004-05-31 12:43:05

    wyglad rysunkowy podobny do mapki ktora juz byla w bt (lukina chyba) i tez bylo na niej cienko z fps. ma to chyba bezposredni zwiazek. ladna i pomyslowa, ale u mnie nie da sie grac :/

    dAde | 2004-05-31 22:37:22

    Dobra, w najbliższym czasie zabieram się do robienia wersji drugiej. Na razie planuję takie rzeczy:
    - mały korytarzyk, który będzie się zaczynał przy large health i poleci w stronę "na zewnątrz mapki" + jump pad, który będzie wyrzucał obok RL
    - teleport obok dolnego YA, jeszcze nie ustaliłem gdzie będzie przenosił
    - najprawdopodobniej zlikwiduję centralny teleport
    - nowe pomieszczenie od strony z jump padem
    - nowy teleport w tym nowym pomieszczeniu, który może będzie przenosił na środek areny, tam gdzie teraz jest centralny teleport
    - kolejny RL albo jakaś inna giwera (LG? RG?) w tym nowym pomieszczeniu
    Nad takimi szczegółami jak przenoszenie ammo, healthów, może niektórych itemsów jeszcze się nie zastanawiałem, na to przyjdzie pora po dokonaniu tych zmian.
    Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, o czymś może zapomniałem, czegoś nie doczytałem etc. - piszcie.

    zablotzky | 2004-06-03 15:48:47

    mapka bardzo wypas, jednak brakuje mi nan iej fpsow i lg badz rg :) takie ladne przestrzenie w sam raz na przestrzal. texturki piekne, wszystko ladnie wyglada i ą i ę :) miodzio :]

    freak | 2004-06-07 15:20:55

    zajefajna mapa :D

    fajnie by bylo sie zeby mozna bylo sie odbic od pada i spasc takze na druga strone (rozumiesz ?) :)

    dAde | 2004-06-07 16:58:28

    Szczerze? Nie :P.

    NecrosiS | 2004-06-07 21:56:42

    "fajnie by bylo sie zeby mozna bylo sie odbic od pada i spasc takze na druga strone (rozumiesz ?) :)"

    on mowi chyba ze gdyby pad wybijal na taką wysokosć qtóra pozwalała by doskoczyc w strone odwrotną wyznaczonej to bylo by fajnie :]
    Wydaje mi sie że mowi o tym miejscu na trzecim screenie :P

    dAde | 2004-06-07 22:34:02

    Dobra, zobaczy się, chociaż to będzie musiało naprawdę wysoko wyrzucać...
    Muszę się wziąć za mapkę, ale na razie system strasznie mi się krzaczy i nie mam już na nic siły... A muszę to nieszczęsne nowe pomieszczenie troszkę upiększyć, bo gołe jest.

    Gravatar

    qelo.pk3 | 2004-06-14 23:11:56

    dade
    Co myślicie o railu na mapce? Przyznam, że gdy gram to czasami automatycznie wciskam binda, żeby przeciwnikowi z raila pociągnąć :D, ale niestety nic nie ma, więc można by coś z tym faktem zrobić. Co Wy na to? A jeśli "Tak", to gdzie?

    Ta akurat bind z railem predzej bind z ogc_aim i ogc_shoot :P buehehehe

    ale ja jestem pojebany

    normalnie zajefuckurwiscie

    dAde | 2004-06-20 22:45:25

    No dobra, kolejna wersja zbliża się. Plan dotyczący zmian wykonałem na razie w jakichś 85-90%. W sumie druga wersja powinna już być, ale przez dość znaczny czas byłem odcięty od sprawnego komputera, więc...
    Tak na zachętę, jeśli ktoś nie zagląda na forum, to proszę poniżej screenek z nowego pomieszczenie jakies przyjdzie Wam obejrzeć na mapie:

    dAde_X - nowe pomieszczenie

    dAde | 2004-06-28 23:50:20

    Witam ponownie po małej przerwie i zapraszam do ściągania nowej wersji. Została ona wzbogacone o nowe spore pomieszczenie, inne zmiany w architekturze, a także troszkę uzbrojenia :].
    Listy zmian nie chce mi się wypisywać. Zapraszam jeszcze raz do ściągania.

    gorat | 2004-06-29 11:03:01

    Już ściągam. Czy to jakiś zwyczaj, że mapki wrzuca się koło północy?

    dAde | 2004-06-29 11:59:53

    Nie. Mapka była już wcześniej gotowa, ale nie ja robiłem upload na serwer, więc tak po prostu wyszło.

    Btw. - Dzięki Szakalko :).

    freak | 2004-06-29 13:26:04

    a co tam takiego w niej nowego ?

    dAde | 2004-06-29 14:01:35

    Większa, zmiany w architekturze - nowe pomieszczenie, korytarze; Zmieniony item placement troszkę, dodana giwera i armor...
    Bigger, longer and uncut :D.

    Gravatar

    NemiX | 2004-06-30 10:08:59

    ...and better :]
    Podoba mi się to nowe pomieszczenie... nie jest "dodane na siłe" i ładnie komponuje się z całością. Zastanawia mnie dlaczego górne platformy w tym pomieszczeniu nie są pokryte teksturą podłogi, tylko matem... wiem nie ładnie czepiać się takich drobiazgów, ale cóż :P
    Nie jestem jednak w pełni przekonany do tego drugiego RL... gra się z nim fajnie, ale... no właśnie to "ale"... Poprostu im więcej gram w tą mape tym bardziej brakuje mi RG i nie jestem pewien czy nie byłby on lepszy od drugiego RL...
    Dobrze że dodałeś jump pada za RL. Teraz ten długi korytarz jest częściej wykorzystywany...
    A i jeszcze ten teleport przy YA... czy on jest niezbędny? Jak dla mnie to troche za dużo tych teleportów...
    Mapa jest za****sta, a to co napisałem to tylko moje sugestie. Nie jestem pewien czy w/w (micro)zmiany dobrze wpłyną na gameplay, ale tak mi się wydaje.

    dAde | 2004-07-04 22:01:53

    Na praktycznie 100% będzie kolejna wersja - wersja numer 3, więc piszcie co Wam nie pasuje, a przemyślę i poprawię.
    Tylko dajcie jakieś wskazówki co i jak.

    ^M^ | 2004-07-19 09:32:42

    (Yeah) (Hell yeah) (yeah) (hell yeah)

    Requiem | 2004-07-28 23:57:05

    Wlasnie wrzucilem nowa ;]

    Rafał | 2004-07-29 19:26:41

    fajne textury , fajna mapa.Polecam chodź na niej niegrałem alke jak ze screnó jets fajna.Pozdro all , pozdro szakal , pozdro dade.Ciekawe ile wersji wyjdzie jeszcze :)
    Tym czasem polecam też i moją mape klanową na versje 1.11 , 1.32 i podobne 1.31 , 1.30
    Już na stronie www.q3a-klan.prv.pl
    Jeszcze raz pozdro all i potwierdam ponownie , fajna mapa ale niegrałę bo niemam 1.32 i pro mode :/

    dAde | 2004-07-30 00:23:52

    Nie wiem co powiedzieć...

    marcin|zrks | 2004-07-31 12:02:08

    Szkoda, ze nie ma juz 2599. Ona by to najlepiej ocenila. Moim skromnym zdaniem: miodzik.

    NecrosiS | 2004-07-31 12:53:44

    "nie gralem" ale fajna :D
    tez nie wiem co powiedziec :P

    dAde | 2004-07-31 15:07:08

    Tysiaczek :]. Niach niach, dziękuję za wszystkie downloady, czekam na więcej :D.

    Gravatar

    fls | 2004-07-31 18:28:24

    a j bym prosil zebys dade zrobil jakas fajne co poczatqjacy moga tricki trenowac :-D

    dAde | 2004-07-31 19:53:01

    Znaczy się do defraga? To nie bardzo prośba do mnie. Mamy tutaj (na ORGu) inny speców od tego :P.

    kostucha | 2004-08-21 19:42:31

    Niemam Promode , nikt niechce nowych map na promode.

    Gravatar

    NemiX | 2004-08-21 22:05:51

    Ciekawe rzeczy opowiadasz... a widzisz tą małą, maluteńką liczbę koło screena? Czy mi oczy szfankują czy tam jest ponad 1000 (tysiąc) ściągnięć? No ale nikt nie chce nowych map PM...

    Gravatar

    qelo.pk3 | 2004-09-14 14:33:54

    To do Rafała: Rafał zobacz na tą mapke - widzisz? To sie nazywa mapka, ale nie to co Ty robisz. Nie rob mapek. I jeszcze ze Ci sie to nie nudzi. Ja zrobilem ze 3 czy 4 mapki w tym 3 opublikowalem tutaj na orgu i mi sie jakos znudzilo a w sumie jako tako komentowane byly. Wiec prosze pograj sobie na tej i zajmij sie czyms innym.

    Gravatar

    StaryOrgowicz_671 | 2004-09-15 13:34:25

    Ja też nie grałem ale fajna :-D

    EseL | 2004-10-15 01:21:49

    nie lubie niestety cellshadingu - zamierzasz zrobić coś "normalnego"?

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53