quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mała mapka wykonana pod ProModa. Zastosowałem cel shading. Custom textury EvilLaira. |
Liczba pobrań | 3657 |
Dodał | dAde |
Data dodania | 21-10-2004 |
Rozmiar | 2,96 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
dAde | 2004-05-27 20:43:01
Zapraszam do ściągania. Zapraszam do komentowania.
Dzięki Szakalka, Szakala, Szakal... jak wolisz :).
#685349
NecrosiS | 2004-05-27 21:10:39
Troche za wysoko wydaje mi sie ze jest drugie pieterko ... troche sie nameczylem ash dostalem sie po rurkach na gore .
Udzielilo ci sie z poprzredniej mapki zostawianie pustych scian... ale dupa tam o wygląd :]
Liczy sie gameplay.. wypasowa na ffa i pewnie na 1v1 tesh ale nie gralem bo w tym trybie preferuje malutkie i szybkie mapki :P
GJ :]
#685459
NemiX | 2004-05-27 21:19:14
Tak jak powiedział Necro troche pusto... przydałyby się więcej bajerów na ścianach. Poza tym git.
Gameplay też dobry. Nie mam zastrzeżeń ani do konstrukcji, nai do itemplacementu. Widać, że obie rzeczy bardzo dokładnie przemyślałeś :]
Ogólnie bardzo dobra mapa (chociaż wole poprzednia ;P) na której można rezegrać wiele ciekawych meczy.
D/L RECOMMENDED :D
GJ
#685460
szaky | 2004-05-28 13:15:48
Hmm.. nie wydaje mi sie ze jest pusto na scianach, napewno nie w dolnych czesciach levelu. Przy tych lampkach, takich wypuklych, przydalby sie jakis clip - latwo o nie zahaczyc.
Kolejna sprawa - ale to juz chyba jakis blad samego celshadingu - itemy na cg_simpleitems przenikaja przez te czarna otoczke. Tzn. Jest np. YA - i widac te ramki, ktorych byc nie powinno. :/
Podobnie wychodzi na lukach (ta rurka chociazby) - obramowanie jakby... lekko odstawalo.
Troche malo fps.
#667167
dAde | 2004-05-28 14:09:27
Na sam "system" cel shadingu niestety wpływu nie mam i nie mogę decydować jak on się ułoży ;).
Co do fps'ów. Popracuję jeszcze nad hintami, bo nic innego raczej nie pomoże.
#666833
qelo.pk3 | 2004-05-28 16:39:58
taaaa, no taaaaa @#$% czemu nie wierzysz... oj to nie do Ciebie
tak daj wiecej bajerow na scianach i na podlodze i wszedzie wogole az gra calkiem stanie (fps 0) pozdro
#666769
dAde | 2004-05-28 17:50:33
taaaa, no taaaaa ****a czemu nie wierzysz... oj to nie do Ciebie
tak daj wiecej bajerow na scianach i na podlodze i wszedzie wogole az gra calkiem stanie (fps 0) pozdro
Ale o co chodzi? I pisz normalnie, bo nie wiem czy ktoś coś z tego zrozumiał...
edit:
Co myślicie o railu na mapce? Przyznam, że gdy gram to czasami automatycznie wciskam binda, żeby przeciwnikowi z raila pociągnąć :D, ale niestety nic nie ma, więc można by coś z tym faktem zrobić. Co Wy na to? A jeśli "Tak", to gdzie?
#666760
pluskff4 | 2004-05-29 16:48:46
nom mapka spoko :) tylko te fpsy :/
a zamiast raila nie lepiej dac wiecej ammo ? (do rl nie zauwazylem)
#666546
TymoN | 2004-05-30 01:36:01
Wyglad spoko - moze byc, ale ja nie o tym chcialem...
Podstawowe pytanie:
Dlaczego ta mapa jest pod PM ?
Dlatego, ze ma GA i lampki/rurki po ktorych mozna zrobic DJ ?
Wiec tak, mapa jest cholernie otwarta, dobrze ze nie ma RG i nawet nie mysl o jego dodawaniu, nie ma LG, biorac pod uwage konstrukcje(jej otwartosc) jest to dobre posuniecie, poniewaz bron ta, byla by za mocna.
No ale co zostaje? RL, PG i SG. Czym tu odbic mape?
Imho nie mozna eliminowac RG i LG w promodowej mapce, tym bardziej LG, ktore jest - jakby - wizytowka PM (combo), w sumie i w vq3 nie mozna tego robic :)
Miejsce z dolnym YA jest tragiczne!!
Prowadzi z niego praktycznie jedna droga, ten dlugi korytarz ma byc alternatywa ? Jesli oberwales i spadniesz tam to praktycznie nie masz szans. Tele prowadzacy z gory na dol, po co ?
Teleport - prowadzacy do gory - przydalby sie obok dlonego YA. Ten dlugi korytarz calkiem zlikwidowac, albo w jego polowie dac JPad'a prowadzacego w okolice RL ? Te dziury w podlodze nie poprawiaja miodnosci ;)
Na mapce mozna za to dobrze pocwiczyc MG i PG, a to jest plus ;)
Nie czepialbym sie gdyby to byla mapa pod vq3, no dobra czepial bym sie, ale nie tak bardzo ;)
Ja z tej mapy zrobilbym TDM 4vs4, oczywiscie powiekszajac mape.
Wiem NemiX, ze to Twoje zdanie, ale po prostu brak mi slow na Twoj komentarz.
Necro przeciez Ty "czujesz" mapki promodowe, wiesz jak powinny byc robione i nic nie napisales.
Ludzie wtf?
No chyba, ze to tylko mnie cos na tej mapie nie pasuje.
#665582
dAde | 2004-05-30 07:53:33
Ehehee... dobra, zobaczymy. Przemyślę to ;). Ej, to moja pierwsza stricte PM mapka, więc wyszło tak jak wyszło, a trochę głupio (bo raczej nie ciężko) byłoby zamieniać to teraz na... vq3?
Hmm... musisz się TymoN na gadulcu na troszkę dłużej pokazać.
#664686
NemiX | 2004-05-30 11:12:15
Wiem może koment nie najwyższych lotów, ale to dlatego że żadko gram PM i lubie gdy mapa ma cechy vq3, bo łatwiej mi się odnaleść ;]
Nadal uważam że jest to bardzo dobra mapa. Może i ten teleport od YA by się przydał. Nawet na pewno. Ale rozgrywka na mapie mi się podoba i raczej to się nie zmieni:P
#664514
elan | 2004-05-30 16:49:00
Jakoś nie mogę sie przyzwyczaić do map z cel shadingiem :( Niestety ale nie moge na niej grac wiem że zaraz poleca buty w moją strone ale jestem na NIE :(
#664103
Vymmiatacz | 2004-05-30 21:33:34
1: krawędzie u spodu ścian. Co z nimi jest? Czasem można na nie wejść, a czasem nie. Wygląda na to, że nie wszędzie są player_clipy na ścianach, przy których biegną te krawędzie, a jest to większość ścian (jeśli nie wszystkie). Lepiej dać te klipy.
2: Znowu klipy, tym razem na te odstające kwadratowopodobne elementy od ścian. Jak ktoś ma mało FPS, to wtedy postać jakby chodzi z opóźnieniem, coś jak po pijaku, zatacza się. Wtedy bardzo łatwo zachacza się o te elementy, a to psuje rozrywkę. Dać na nie trójkątne brushe klipów, dzięki nim player tylko trochę zwolni, a nie całkiem się zatrzyma na przeszkodzie.
3: schody przy GL. Jedna krawędź boczna schodów składa się chyba z 2 brushy, bo widać na niej przekątną.
4: schodzy od MH do RL. Czwarty stopień od dołu składa się chyba z 2 brushy, bo widać na nim przekątną, a na żadnym innym nie.
5: lokacja dolnego YA. Jeśli wskoczy się na te rurę pod ścianą (tam gdzie duża lampa) to postać trochę świruje, szczególnie na "kolankach" rury, jakby nie mogła dojść do samej ściany. Czy tam są jakieś klipy? Jeśli tak to wywalić.
6: na dnie któregoś ze zbiorników dać jakiś szkielecik, czaszeczkę, jakieś kości lub coś w tym stylu. Może także lekko zielonkawe podświetlenie?
7: można pyknąć tunel między dwoma zbiornikami, tak dla urozmaicenia, bo przeca i tak nikt tam nie wejdzie.
#663912
freak | 2004-05-31 12:08:06
ładna mapa :>
#663643
czorbok | 2004-05-31 12:43:05
wyglad rysunkowy podobny do mapki ktora juz byla w bt (lukina chyba) i tez bylo na niej cienko z fps. ma to chyba bezposredni zwiazek. ladna i pomyslowa, ale u mnie nie da sie grac :/
#663575
dAde | 2004-05-31 22:37:22
Dobra, w najbliższym czasie zabieram się do robienia wersji drugiej. Na razie planuję takie rzeczy:
- mały korytarzyk, który będzie się zaczynał przy large health i poleci w stronę "na zewnątrz mapki" + jump pad, który będzie wyrzucał obok RL
- teleport obok dolnego YA, jeszcze nie ustaliłem gdzie będzie przenosił
- najprawdopodobniej zlikwiduję centralny teleport
- nowe pomieszczenie od strony z jump padem
- nowy teleport w tym nowym pomieszczeniu, który może będzie przenosił na środek areny, tam gdzie teraz jest centralny teleport
- kolejny RL albo jakaś inna giwera (LG? RG?) w tym nowym pomieszczeniu
Nad takimi szczegółami jak przenoszenie ammo, healthów, może niektórych itemsów jeszcze się nie zastanawiałem, na to przyjdzie pora po dokonaniu tych zmian.
Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, o czymś może zapomniałem, czegoś nie doczytałem etc. - piszcie.
#662883
zablotzky | 2004-06-03 15:48:47
mapka bardzo wypas, jednak brakuje mi nan iej fpsow i lg badz rg :) takie ladne przestrzenie w sam raz na przestrzal. texturki piekne, wszystko ladnie wyglada i ą i ę :) miodzio :]
#660823
freak | 2004-06-07 15:20:55
zajefajna mapa :D
fajnie by bylo sie zeby mozna bylo sie odbic od pada i spasc takze na druga strone (rozumiesz ?) :)
#646646
dAde | 2004-06-07 16:58:28
Szczerze? Nie :P.
#646382
NecrosiS | 2004-06-07 21:56:42
"fajnie by bylo sie zeby mozna bylo sie odbic od pada i spasc takze na druga strone (rozumiesz ?) :)"
on mowi chyba ze gdyby pad wybijal na taką wysokosć qtóra pozwalała by doskoczyc w strone odwrotną wyznaczonej to bylo by fajnie :]
Wydaje mi sie że mowi o tym miejscu na trzecim screenie :P
#645913
dAde | 2004-06-07 22:34:02
Dobra, zobaczy się, chociaż to będzie musiało naprawdę wysoko wyrzucać...
Muszę się wziąć za mapkę, ale na razie system strasznie mi się krzaczy i nie mam już na nic siły... A muszę to nieszczęsne nowe pomieszczenie troszkę upiększyć, bo gołe jest.
#645868
qelo.pk3 | 2004-06-14 23:11:56
dade
Co myślicie o railu na mapce? Przyznam, że gdy gram to czasami automatycznie wciskam binda, żeby przeciwnikowi z raila pociągnąć :D, ale niestety nic nie ma, więc można by coś z tym faktem zrobić. Co Wy na to? A jeśli "Tak", to gdzie?
Ta akurat bind z railem predzej bind z ogc_aim i ogc_shoot :P buehehehe
ale ja jestem pojebany
normalnie zajefuckurwiscie
#679175
dAde | 2004-06-20 22:45:25
No dobra, kolejna wersja zbliża się. Plan dotyczący zmian wykonałem na razie w jakichś 85-90%. W sumie druga wersja powinna już być, ale przez dość znaczny czas byłem odcięty od sprawnego komputera, więc...
Tak na zachętę, jeśli ktoś nie zagląda na forum, to proszę poniżej screenek z nowego pomieszczenie jakies przyjdzie Wam obejrzeć na mapie:
dAde_X - nowe pomieszczenie
#685754
dAde | 2004-06-28 23:50:20
Witam ponownie po małej przerwie i zapraszam do ściągania nowej wersji. Została ona wzbogacone o nowe spore pomieszczenie, inne zmiany w architekturze, a także troszkę uzbrojenia :].
Listy zmian nie chce mi się wypisywać. Zapraszam jeszcze raz do ściągania.
#686667
gorat | 2004-06-29 11:03:01
Już ściągam. Czy to jakiś zwyczaj, że mapki wrzuca się koło północy?
#686719
dAde | 2004-06-29 11:59:53
Nie. Mapka była już wcześniej gotowa, ale nie ja robiłem upload na serwer, więc tak po prostu wyszło.
Btw. - Dzięki Szakalko :).
#686728
freak | 2004-06-29 13:26:04
a co tam takiego w niej nowego ?
#686751
dAde | 2004-06-29 14:01:35
Większa, zmiany w architekturze - nowe pomieszczenie, korytarze; Zmieniony item placement troszkę, dodana giwera i armor...
Bigger, longer and uncut :D.
#686760
NemiX | 2004-06-30 10:08:59
...and better :]
Podoba mi się to nowe pomieszczenie... nie jest "dodane na siłe" i ładnie komponuje się z całością. Zastanawia mnie dlaczego górne platformy w tym pomieszczeniu nie są pokryte teksturą podłogi, tylko matem... wiem nie ładnie czepiać się takich drobiazgów, ale cóż :P
Nie jestem jednak w pełni przekonany do tego drugiego RL... gra się z nim fajnie, ale... no właśnie to "ale"... Poprostu im więcej gram w tą mape tym bardziej brakuje mi RG i nie jestem pewien czy nie byłby on lepszy od drugiego RL...
Dobrze że dodałeś jump pada za RL. Teraz ten długi korytarz jest częściej wykorzystywany...
A i jeszcze ten teleport przy YA... czy on jest niezbędny? Jak dla mnie to troche za dużo tych teleportów...
Mapa jest za****sta, a to co napisałem to tylko moje sugestie. Nie jestem pewien czy w/w (micro)zmiany dobrze wpłyną na gameplay, ale tak mi się wydaje.
#686935
dAde | 2004-07-04 22:01:53
Na praktycznie 100% będzie kolejna wersja - wersja numer 3, więc piszcie co Wam nie pasuje, a przemyślę i poprawię.
Tylko dajcie jakieś wskazówki co i jak.
#687322
^M^ | 2004-07-19 09:32:42
(Yeah) (Hell yeah) (yeah) (hell yeah)
#688852
Requiem | 2004-07-28 23:57:05
Wlasnie wrzucilem nowa ;]
#689918
Rafał | 2004-07-29 19:26:41
fajne textury , fajna mapa.Polecam chodź na niej niegrałem alke jak ze screnó jets fajna.Pozdro all , pozdro szakal , pozdro dade.Ciekawe ile wersji wyjdzie jeszcze :)
Tym czasem polecam też i moją mape klanową na versje 1.11 , 1.32 i podobne 1.31 , 1.30
Już na stronie www.q3a-klan.prv.pl
Jeszcze raz pozdro all i potwierdam ponownie , fajna mapa ale niegrałę bo niemam 1.32 i pro mode :/
#689990
dAde | 2004-07-30 00:23:52
Nie wiem co powiedzieć...
#690018
marcin|zrks | 2004-07-31 12:02:08
Szkoda, ze nie ma juz 2599. Ona by to najlepiej ocenila. Moim skromnym zdaniem: miodzik.
#690142
NecrosiS | 2004-07-31 12:53:44
"nie gralem" ale fajna :D
tez nie wiem co powiedziec :P
#690144
dAde | 2004-07-31 15:07:08
Tysiaczek :]. Niach niach, dziękuję za wszystkie downloady, czekam na więcej :D.
#690243
fls | 2004-07-31 18:28:24
a j bym prosil zebys dade zrobil jakas fajne co poczatqjacy moga tricki trenowac :-D
#690254
dAde | 2004-07-31 19:53:01
Znaczy się do defraga? To nie bardzo prośba do mnie. Mamy tutaj (na ORGu) inny speców od tego :P.
#690256
kostucha | 2004-08-21 19:42:31
Niemam Promode , nikt niechce nowych map na promode.
#691896
NemiX | 2004-08-21 22:05:51
Ciekawe rzeczy opowiadasz... a widzisz tą małą, maluteńką liczbę koło screena? Czy mi oczy szfankują czy tam jest ponad 1000 (tysiąc) ściągnięć? No ale nikt nie chce nowych map PM...
#691914
qelo.pk3 | 2004-09-14 14:33:54
To do Rafała: Rafał zobacz na tą mapke - widzisz? To sie nazywa mapka, ale nie to co Ty robisz. Nie rob mapek. I jeszcze ze Ci sie to nie nudzi. Ja zrobilem ze 3 czy 4 mapki w tym 3 opublikowalem tutaj na orgu i mi sie jakos znudzilo a w sumie jako tako komentowane byly. Wiec prosze pograj sobie na tej i zajmij sie czyms innym.
#693711
StaryOrgowicz_671 | 2004-09-15 13:34:25
Ja też nie grałem ale fajna :-D
#693610
EseL | 2004-10-15 01:21:49
nie lubie niestety cellshadingu - zamierzasz zrobić coś "normalnego"?
#696552
Zaloguj się by dodać komentarz.