quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Konwersja jednej z map UT do Q3. W oryginale dobra grywalność, myślę że w Q3 też. Ściągać, nie gadać :) Wersja chyba już finalna. |
Liczba pobrań | 2754 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 31-10-2005 |
Rozmiar | 4,49 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
pluskff4 | 2004-12-19 02:06:18
eee ja jakos nie moge jej odpalic :/ ni z menu ni z konsoli :[ (nie widzi mapy) ... ne kce mi sie bawic w zmiane nazwy mapy etc ;p
#703642
Vymmiatacz | 2004-12-19 08:03:47
no dosyć dziwne, jesteś pewien, że dobrze wpisujesz nazwę? zresztą w konsoli można wpisać "dir maps" i wtedy wyświetli wszystkie pliki BSP które gra widzi...
#703644
pluskff4 | 2004-12-19 17:42:08
o lol :P teraz sie odpalila :|
a wiec:
mapka chyba nie do konca jest calkowita konwersja z ut ;> tzn zostala troszke urozmaicona ;]
bledy:
-kolo rl (na gorze) zdublowana textura - taki maly kwadracik ;]
-na gornym poziomie mapy taka duuuza textura tesh zdublowana ;]
-nie sklipowany "dach" mozna tam wejsc (widac nizsze poziomy) ;]
-niepotrzebne mg skoro na starcie go masz odrazu ;p
-kolo schodow tych co po obu str sa rg ammopacki - textura na suficie jakas qlawa ;]
-jak dla mnie za ciemno (niby mozna w grze rozjasnic ale tam...) ;]
-kolo ya w tym wycieciu w scianie przesuniecie textury na podlodze ;]
-brak sekretu ? ;DDD
ogolnie mapka fajna ;)
#703704
Vymmiatacz | 2004-12-19 23:57:09
A więc po kolei:
- mapa jest dokładną konwersją, wszystkie wymiary są proporcjonalne.
- textury zdublowane - qurna, jak to wyczaiłeś? U mnie za cholere tego nie widać! Ale masz racje, to jest do poprawki
- to że dach nie sklipowany, bo... tak jest w oryginale, a mapa ma być maxymalnie zbliżona do oryginału
- niepotrzebne mg... no tak, tam powinien być minigun, ale takiej broni w q3 nie ma, najbardziej podobne jest mg...
- textura koło schodów... temu się jeszcze przyjrzę
- niebo... rzeczywiście jest nieco lipne, ale ciężko znaleźć podobne do oryginału
- w oryginale też jest dość ciemno
- sekret jest, nie zastanowił cię dźwięk respawnującego się quada?
!EDIT: No niestety, ale nową poprawioną wersję będę mógł zapodać dopiero po nowym roku.
#703744
Vymmiatacz | 2005-01-12 19:19:09
Ok, oto nowa wersja, zmiany:
- boty już wiedzą, do czego służą windy
- usunięte 2 nakładające się tekstury
- jeden poprawiony shader
Niektóre "błędy" teksturowe, jak np. ten koło YA jest zrobiony specjalnie - w oryginale też tak jest :)
EDIT: to wesja druga, nie tak jak pokazuje, 4
#705729
Zaloguj się by dodać komentarz.