ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



(DM-Cursed][) DM-Cursed][

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Konwersja jednej z map UT do Q3. W oryginale dobra grywalność, myślę że w Q3 też. Ściągać, nie gadać :) Wersja chyba już finalna.

Liczba pobrań2766
DodałRequiem
Data dodania31-10-2005
Rozmiar4,49 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    pluskff4 | 2004-12-19 02:06:18

    eee ja jakos nie moge jej odpalic :/ ni z menu ni z konsoli :[ (nie widzi mapy) ... ne kce mi sie bawic w zmiane nazwy mapy etc ;p

    Vymmiatacz | 2004-12-19 08:03:47

    no dosyć dziwne, jesteś pewien, że dobrze wpisujesz nazwę? zresztą w konsoli można wpisać "dir maps" i wtedy wyświetli wszystkie pliki BSP które gra widzi...

    pluskff4 | 2004-12-19 17:42:08

    o lol :P teraz sie odpalila :|
    a wiec:
    mapka chyba nie do konca jest calkowita konwersja z ut ;> tzn zostala troszke urozmaicona ;]
    bledy:
    -kolo rl (na gorze) zdublowana textura - taki maly kwadracik ;]
    -na gornym poziomie mapy taka duuuza textura tesh zdublowana ;]
    -nie sklipowany "dach" mozna tam wejsc (widac nizsze poziomy) ;]
    -niepotrzebne mg skoro na starcie go masz odrazu ;p
    -kolo schodow tych co po obu str sa rg ammopacki - textura na suficie jakas qlawa ;]
    -jak dla mnie za ciemno (niby mozna w grze rozjasnic ale tam...) ;]
    -kolo ya w tym wycieciu w scianie przesuniecie textury na podlodze ;]
    -brak sekretu ? ;DDD
    ogolnie mapka fajna ;)

    Vymmiatacz | 2004-12-19 23:57:09

    A więc po kolei:
    - mapa jest dokładną konwersją, wszystkie wymiary są proporcjonalne.
    - textury zdublowane - qurna, jak to wyczaiłeś? U mnie za cholere tego nie widać! Ale masz racje, to jest do poprawki
    - to że dach nie sklipowany, bo... tak jest w oryginale, a mapa ma być maxymalnie zbliżona do oryginału
    - niepotrzebne mg... no tak, tam powinien być minigun, ale takiej broni w q3 nie ma, najbardziej podobne jest mg...
    - textura koło schodów... temu się jeszcze przyjrzę
    - niebo... rzeczywiście jest nieco lipne, ale ciężko znaleźć podobne do oryginału
    - w oryginale też jest dość ciemno
    - sekret jest, nie zastanowił cię dźwięk respawnującego się quada?

    !EDIT: No niestety, ale nową poprawioną wersję będę mógł zapodać dopiero po nowym roku.

    Vymmiatacz | 2005-01-12 19:19:09

    Ok, oto nowa wersja, zmiany:
    - boty już wiedzą, do czego służą windy
    - usunięte 2 nakładające się tekstury
    - jeden poprawiony shader

    Niektóre "błędy" teksturowe, jak np. ten koło YA jest zrobiony specjalnie - w oryginale też tak jest :)

    EDIT: to wesja druga, nie tak jak pokazuje, 4

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. Requiem - 74 pkt
    2. scisek -2 - 65 pkt
    3. MucieK - 26 pkt
    4. Czarna_Bakłażana - 16 pkt
    5. _imoor - 13 pkt
    6. MiChCiO - 5 pkt
    7. -in0x- - 5 pkt
    8. bfr_aka_pablonzo - 4 pkt
    9. gorat -1 - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 55