quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | No , nareszcie uporałem sie z tą mapą. Przedstawia ona fragment miasta (nie istniejącego w rzeczywistości), i jest całkiem spora.Jest to wersja finalna. |
Liczba pobrań | 8383 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 06-01-2003 |
Rozmiar | 4,94 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Q3GR | 2002-10-31 22:39:03
mapa bardzo szczegolowa. jest super. jedynie moglbys poprawic oswietlenie w tunelach pod ulica
#623224
zenek981 | 2002-11-16 23:01:29
Super mapka wygląda jak do modu urban terror.
#624554
Gumer | 2002-12-08 14:45:38
niezla, podoba mi sie
#626248
ShadoW_86 | 2002-12-08 19:35:20
ThX
#626352
Kamilo2002 | 2003-01-26 13:50:11
Super nowa fajna mapka, mi sie podoba a fajnie by bylo jakłbyś zrobił jakieś istniejące w rzeczywistości miasto .
W cołości super !
#631782
deleter | 2003-01-27 11:51:50
właśnie ją ściągam ale ten poprzedni komentarz mnie przekonał :-))
#631827
DoDMoRdOr | 2003-02-26 14:49:40
nauczcie sie robic mapki :)
lol
#630898
StaryOrgowicz_621 | 2003-04-18 13:34:57
mam nadzieję że świetnych wrażeń z tej mapki nie przeniosę ich do mojego miasta :) LOL!!! :)
#639815
StaryOrgowicz_621 | 2003-04-18 13:55:44
dopracuj światło bo gracze pomyślą że są ślepi!!!!!!!!!!!!
#639816
bfr_aka_pablonzo | 2003-04-27 12:19:49
ho ho ale tu fpsów :/ troche nie da sie grac :/
#640791
Vymmiatacz | 2003-07-31 01:12:25
To duża i nieprzeciętna mapa, przedstawia bowiem fragment jakiegoś miasta. Jest tu wiele rzeczy, które zazwyczaj w mieście można znaleźć: dworzec kolejowy, róznorakie budynki, latarnie, studzienki ściekowe, ulice asfaltowe, itp. Do niektórych budynków da się wejść, pomiędzy domami są rozciągnięte kładki, dzięki temu można się szybciej przemieszczać. Autor zadbał nawet o takie szczegóły jak prawie niewidoczny wentylator w szybie wentylacyjnym. Jest nieco błędów (np. w kanale ściekowym niedaleko dworca). Na jednym z dachów znajduje się doskonały punkt kamperski. Momentami autor zastosował dziwną kolorystykę np. przy wejściu do kanałów. Wszystkie power-upy są osiągalne skokiem rakietowym, niektóre nawet tego nie wymagają, natomiast BFG też wymaga skoku, ale jego miejsce to sekret. Autor mógł poumieszczać nieco więcej przedmiotów na dachach budynków, bo dociekliwy gracz może tam wskoczyć, a tam nic nie ma. Trochę śmiesznie zachowuje się dźwig w jednej z lokacji. Przy okazji - nazwy lokacji też byłyby wskazane, bo gra drużynowa musi być ciekawa na takiej mapie. Ponieważ mapa przedstawia raczej realne rzeczy, więc jej powierzchnia jest płaska jak stół. RG powinien być jeszcze bardziej ograniczony, gdyż inni gracze nie mają szans przeciwko niemu.
#648625
popboss | 2003-10-02 15:54:38
fajne ale za duuuuuuuże
#655418
enter100 | 2004-10-28 16:26:52
Niezła Mapka całkiem niezła Ale jak nie ma światła to sobie włączczie VERTEX
#698064
Rafał | 2004-11-05 17:30:03
Shadow ,ale nieprzyznałeś się ,że część textur jest z gry Return To Castle Wolfestein :P
Najbardziej widoczne textury z wolfa to:
DYWAN , niektóre ściany...
:P
#699070
Requiem | 2005-11-02 03:20:57
who cares?
#728226
Maniakq3 | 2010-06-22 14:30:29
Mogły by być też robale. Ale i tak za mapę 6
#757015
Zaloguj się by dodać komentarz.