quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 24.5.2004 17:15 przez [dAde](?id=3&details=3311). Mapka oryginalnie stworzona na konkurs BurialGrounds Comp1. Hmmm... grywalna bestyjka :D. |
Liczba pobrań | 1690 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 17-10-2005 |
Rozmiar | 3,26 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
dAde | 2004-05-24 17:17:19
Poproszę o jakieś konstruktywne komentarze, bla bla bla... Wiecie o co chodzi :D.
Btw. - thnx Req.
#685029
qelo.pk3 | 2004-05-24 17:57:02
o siakas nova mapka - nareszcie
a przedchwilą tu zagladalem i niebylo jej, ach ten dade
juz lookam...
juz oblookalem (dosyc pobierznie):
a wiec tak, na pierwszy rzut oka mapka wydaje sie byc bardzo podobna to poprzedniej Twojej mapki (dade1024) ale juz po pary minutach stwierdza sie ze to jest nawet grywalna produkcja
co mnie denerwuje?
to ze jest za malo miejsca w tych korytarzach i uderzam o pare rzeczy (teraz Ci nie powiem bo malo gralem :D) Jest jeszcze jedna rzecz ktora mnie denerwuje a mianowicie ten teleport ktory znajduje sie obok Red Armora, tzn sam teleport nie tylko miejsce w ktore teleportuje - wprost na sciane
A zeby gra byla grywalna musi byc szybka a ta sciana zdeka zatrzymuje. Ten teleport dalbym tak zeby sie spadalo na RL. tyle chyba narazie, a i jeszcze poswiata pod itemami (jak sie zdaleka patrzy to w powietrzu wodac nastepną warstwe textury - obniz troszeczke to i bedzie dobrze. Cya
#685035
NemiX | 2004-05-24 22:49:29
"Hmmm... grywalna bestyjka :D."
Sam bym tego lepiej nie ujoł :] Od jakiegoś czasu nie gram w żadną inną mape. Serio grywalne to mapsko :)
dAde nie wiem czemu ciągle mam ten błąd ze znikającymi kolumnami :/ Nie wiem, może to ze mną coś nie tak chyba że tego nie poprawiałeś...
A i co do tego teleportu od RA to bym go zostawił gdzie jest teraz. Lekko urozmaica rozgrywke :]
#685087
dAde | 2004-05-24 23:29:12
dAde nie wiem czemu ciągle mam ten błąd ze znikającymi kolumnami
Ponieważ to jest ta sama wersja... Na razie nie pracowałem nad tą mapką, ponieważ kończę inną już :D i nie mogę sobie pozwolić tymczasowo na kolejne kilkanaście godzin kompilacji...
#684992
NemiX | 2004-05-25 10:25:13
heh... a już myślałem że mam coś ze wzrokiem ;]
#685117
czorbok | 2004-05-26 03:03:53
jeszcze nie zakumalem dobrze wszystkich polaczen korytarzy, ale mam pare spostrzezen:
ra i ya wydaja mi sie byc za blisko siebie. zamiast przestawiac ya zastanowilbym sie nad ra. wiem ze do gry 1v1 quad nie pasuje, ale wlasnie on by zamiast ra pasowal (moze regeneration). obok wzdluz sciany shradery, pomieszczenie jest za dlugie i jego przebiegniecie w lini prostej sie dluzy :).gdy patrze w strone ra to jest ciemno, a jak od ra to jasno (vertex). po za tym spada w tym pomieszczeniu fps.
podoba mi sie ta kolumna(-y) pod mh. moglaby byc tylko troche zadsza (wieksze odstepy) bo trafienie mniedzy nimi graniczy z cudem. :)
alternatywna opcja: zrezygnowac z ra (regeneracja lub ya) i dodac na mapie jeszcze jedno ya, bo mam wrazenie ze w niektore miejsca mapy poprostu nie ma po co zachodzic.
ogolnie git, jeszcze pogram, zasluguje na 6- (nie lubie teleportow :P)
#685216
Vymmiatacz | 2004-05-27 09:59:08
Po pierwsze: dać player_clipa na stojących modelach lamp
Po drugie: blok triggera_push na tych obracających się elementach jest za mały, traci się energię spadając na jumppada oraz czasem można zostać "zakręconym" przez to coś (rzadko, ale jednak)
Ta mapa do 1/1 chyba się nie nadaje. Grając miałem wrażenie, że jest mało przedmiotów na mapie, szczególnie apteczek.
#685395
czorbok | 2004-05-27 12:14:02
nadawalaby sie do tdm, a wtedy quad na miejscu ra by ladnie pasowal :)
gdybys robil tdm to mozesz pamietac o opisaniu lokacji.
#685405
dAde | 2004-05-27 12:19:24
Konkrety!
Bez tego będzie mi ciężko sobie (samemu) poradzić.
#685406
czorbok | 2004-05-31 12:39:50
konkrety:
ya przestawic zamiast lg i zlikwidowac tele od ra lub zmienic miejsce docelowe (oba tele moglyby byc do siebie).
lg umiescic obok mh na platformie.
umozliwic w pomieszczeniu z ra chodzenie za kolumnami (na tle nieba) i przeskakiwaniu po lampach na gorze.
#663585
NemiX | 2004-05-31 16:40:20
No więc:
- ya przestawic zamiast lg
Może i racja. W końcu zaraz obok jest sg i to troche za blisko...
- zlikwidowac tele od ra lub zmienic miejsce docelowe (oba tele moglyby byc do siebie)
Ale czemu? Mino iż wyskakujesz na ściane masz kilka możliwości ucieczki, jeżeli ktoś goniąc Cię wskoczy za tobą w teleport...
- lg umiescic obok mh na platformie
Nie za bardzo podoba mi się to miejsce, ale nie moge wymyśleć nic lepszego :P...
- umozliwic w pomieszczeniu z ra chodzenie za kolumnami (na tle nieba) i przeskakiwaniu po lampach na gorze.
Tu teź się nie zgodze... otrzymasz słaby wizualnie efekt, poza tym czy ja wiem jak to się sprawdzi...raczej nie praktyczne, ale decyzja należy do dAde...
#663233
parhelia | 2004-06-06 15:21:32
Mapka ciekawa stylistycznie fajne te śakieś aztecko indyjskie ???? texturki .Ogólnie do wyglądu nie mam nic, gra sie tez fajnie choc zdecydowanie jak dla mnie lepiej w większa ilość graczy to tak dam może z 5 bo przyczepic się nie mam za bardzo do czego :))
#649519
freak | 2004-06-07 15:28:11
extra mapencja :D
#646564
dAde | 2004-06-07 22:39:00
Dziękuję :).
A właśnie - jak się uporam z nową wersją dAde_X to zabiorę się za nową wersję tej mapki, więc jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, to czekam z utęsknieniem przez najbliższe dni :D.
#645839
elan | 2004-06-22 20:08:00
Kurczę jeszcze nie dałem recki...mapka ma swój klimat ładne textury grywalna ogólnie bardzo bardzo dobra robota !
Aha tourney to chyba żart ...właśnie tak myślałem :))
#685982
Vymmiatacz | 2004-07-01 19:42:46
Czy takie duperele są tylko u mnie?
pyk1
pyk2
pyk3
#687070
dAde | 2004-07-01 20:20:54
Po 1 - komentujesz nie tą mapkę!
Po 2 - to jest chyba u każdego (a przynajmniej widziałem już posty z takimi screenami), ALE... ale to niestety nie moja wina. Na mapce w tych miejscach są pojedyncze brushe i nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. Najprawdopodobniej to wina "systemu" odpowiedzialnego za cel shading.
Po 3 - bezpośrednia odpowiedź na Twoje pytanie - nie tylko u Ciebie są takie rzeczy, ale wiele na to pomóc nie mogę :/.
#687075
Vymmiatacz | 2004-07-01 22:19:00
O k.. ! Sorki, naściągałem różnych bet i popieprzyło mi się :D
Ale koment niech już zostanie, no trudno.
#687089
dAde | 2004-07-01 22:21:15
Nie ma problemu :).
#687091
fhantom | 2004-09-04 00:00:01
fajna mapka :-]
#692895
dAde | 2005-02-04 00:51:00
Na mapce nie ma szczególnych zmian. Powinna przede wszystkim chodzić lepiej. Waży troszkę mniej.
Ogólnie rzecz biorąc nie miałem już sił do tej mapy. Chciałem ją po prostu wydać. Posiedzi jeszcze kilka dni i siup do działu głównego...
#707775
NemiX | 2005-02-05 11:12:18
A nie dało się nic zrobić z tymi znikającymi kolumnami? Cały czas mam tego buga... poza tym troche za ciemno ;P
#707920
Zaloguj się by dodać komentarz.